Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Ti, kdo na naftové TDI nadávají, tak buď přišli k vylítaným krámům nebo to je od jedna paní povídala. Nebo měli teda fakt černého Petra jako jedni z mála.
Ve firmě je cca 40 aut, všechny bývaly buď 1,9 tdi nebo nově 1,6 tdi.
Žádné z aut za svoji službu) prodává se vždy při dovršení max 200 tkm) neodešlo na závadu v motoru. Motory vždy šlapaly a šlapou, jak mají. Pokud něco žralo olej, tak 1,9 tdi, ale řekněme litr na 5 000 km? Je to moc, za mne ne.
Motory 1,6 tdi nežerou olej vůbec.
Motory zabrat dostanou, necuká se s nimi po městě, ale jezdí služebky po ČR (takže 50 - 400 km v zátahu). Dostávají servis v autorizáku dle servisních intervalů (včetně log life olejů). Jsou mistři, kteří dokáží dálky v Octaviích jezdit kolem 4,5, mně se daří kolem 6,5 - je to o noze. Nově nafasované Scaly s mistrama na spotřebu aktuálně 3,7.
Takže motoricky koncern u nás fajn, že se vysrala občas převodovka, dvouhmota, spojka či jiný spotřebák - to se holt stane.
Ano zvukový projev není nic extra, ale určitě se to třepe a duní méně jak D5.
Ve firmě je cca 40 aut, všechny bývaly buď 1,9 tdi nebo nově 1,6 tdi.
Žádné z aut za svoji službu) prodává se vždy při dovršení max 200 tkm) neodešlo na závadu v motoru. Motory vždy šlapaly a šlapou, jak mají. Pokud něco žralo olej, tak 1,9 tdi, ale řekněme litr na 5 000 km? Je to moc, za mne ne.
Motory 1,6 tdi nežerou olej vůbec.
Motory zabrat dostanou, necuká se s nimi po městě, ale jezdí služebky po ČR (takže 50 - 400 km v zátahu). Dostávají servis v autorizáku dle servisních intervalů (včetně log life olejů). Jsou mistři, kteří dokáží dálky v Octaviích jezdit kolem 4,5, mně se daří kolem 6,5 - je to o noze. Nově nafasované Scaly s mistrama na spotřebu aktuálně 3,7.
Takže motoricky koncern u nás fajn, že se vysrala občas převodovka, dvouhmota, spojka či jiný spotřebák - to se holt stane.
Ano zvukový projev není nic extra, ale určitě se to třepe a duní méně jak D5.
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Nový TDI žerou olej. Hlavně při dlouhých cestách po dálnici.
Nemůžu poslat auto do Německa bez lahve oleje v kufru.
Máme ve firmě jak 2,0TDI, tak 1,6TDI. Dvoulitry jsou na tom hůř, ale olej žerou i ty 1,6.
Minulá generace nežrala olej vůbec.
Nemůžu poslat auto do Německa bez lahve oleje v kufru.
Máme ve firmě jak 2,0TDI, tak 1,6TDI. Dvoulitry jsou na tom hůř, ale olej žerou i ty 1,6.
Minulá generace nežrala olej vůbec.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Kámoš má novýho Tourana 2.0TDI a žere mu od začátku olej. Blázinec.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Pánové, já vám nevím.
Mám 1,6 TDi Octavia MY18, ujeto 68 000 km a nedolil jsem zatím ani kapku. Olej měněn ve 30 a 60 tkm. Stejné auto mají další 2 kolegové a taky nic nedolévají.
Osm kolegů co měli Octy MY15 s 1,6 TDi nedolévali také nic. Jen 1,6 TDi a 1,9 TDi v Octách II žraly trošku oleje.
Tak buď máme nějaké podpultové skvosty, nebo mi to vysvětlete jinak.
Mám 1,6 TDi Octavia MY18, ujeto 68 000 km a nedolil jsem zatím ani kapku. Olej měněn ve 30 a 60 tkm. Stejné auto mají další 2 kolegové a taky nic nedolévají.
Osm kolegů co měli Octy MY15 s 1,6 TDi nedolévali také nic. Jen 1,6 TDi a 1,9 TDi v Octách II žraly trošku oleje.
Tak buď máme nějaké podpultové skvosty, nebo mi to vysvětlete jinak.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Nam 2.0 tdi taky trochu oleje braly, ale zadna tragedie. Jinak k 1.0 tsi v oktavce... ten motor je daleko prijemnejsi, nez byly driv ty chciply 1.4 nebo 1.6 mpi, dynamiku to ma dokonce lepsi i nez 2.0 mpi. Takze za me proc ne? Kazdej se sice desi toho objemu, ale realne ten motor je v provozu prijemnejsi nez ty stary atmosfery, ktery byly v ofcich uplne bezne a nikdo se nad nima nepohorsoval. A jeste to jezdi za min. Ja kdybych mel teda volbu mezi starou 1.6 atmoskou a modernim litrovym turbem v oktavce, tak beru vsema deseti litra.
A taky se podepisu pod to srovnani stary D5 a novyho ctyrvalcovyho tdi. Stara D5 ac ma o valec vic, tak ve srovnani s tim pusobi jak zemedelskej stroj. S novejsima D5 osobni zkusenosti nemam, takze tam nehodnotim.
A taky se podepisu pod to srovnani stary D5 a novyho ctyrvalcovyho tdi. Stara D5 ac ma o valec vic, tak ve srovnani s tim pusobi jak zemedelskej stroj. S novejsima D5 osobni zkusenosti nemam, takze tam nehodnotim.
-
Offline
- Příspěvky: 3294
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Já tedy nevím, ale 1,0TSI považuju za tragickej motor.
Zvuk to má příšernej, žere to a při zatíženým autě to nejede.
Pro důchodce do města asi dobrý, ale na normální použití to není.
Stará 1,6 byla od spodu pružnější, protože nepotřebovala turbo aby začala fungovat.
Zvuk to má příšernej, žere to a při zatíženým autě to nejede.
Pro důchodce do města asi dobrý, ale na normální použití to není.
Stará 1,6 byla od spodu pružnější, protože nepotřebovala turbo aby začala fungovat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Souhlas.Basstl píše:Já tedy nevím, ale 1,0TSI považuju za tragickej motor.
Zvuk to má příšernej, žere to a při zatíženým autě to nejede.
Pro důchodce do města asi dobrý, ale na normální použití to není.
Do Citigo/Up asi dobrý, do Fabie tak akorát a spíš v nouzi a do Octavie/Golf/Leon už fakt tříválec ne. Za mě není problém až tak ten obsah, ale ten chybějící válec.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1664
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Máme pracovní Otavii 1.4 TSi CNG a ač jezdíme výhradně po Praze a za den se na autě vystřídá několik řidičů, tak průměrná spotřeba CNG je 4.6kg/100km.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
chudák ten kdo si to koupí ojetýHaben píše: Olej měněn ve 30 a 60 tkm.

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Měl jsem půjčenou Oktávku s tím 1,4TSI 110kw. Motor táhl slušně, na takové auto to stačilo. Jel jsem několik stovek km, bez dál-nic, většinou okresky, kopečky, nějaké popojíždění, plynulá jízdna mírně nad limit a průměrná spotřeba 5,2l, dlouhodobá spotřeba 5,4l (najeto cca 60K), takže za mě
Kdybych si měl koupit novou oktávku, tak bych bral tenhle motor.

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Ja z toho mam teda pocit presne opacnej. Prave diky turbu je ten litr daleko pruznejsi. Taky se staci mrknout na hodnoty a krivku kroutaku a je jasny, ze stara 1.6 nema sanci. Ta 1.6 mi prisla vzdycky lina jak prase, s tim litrem se aspon jakz takz da. Teda samozrejme pokud se bavime o normalnich provoznich otackach a ne o podtaceni, kdy to turbo jeste netlaci.Basstl píše:Já tedy nevím, ale 1,0TSI považuju za tragickej motor.
Zvuk to má příšernej, žere to a při zatíženým autě to nejede.
Pro důchodce do města asi dobrý, ale na normální použití to není.
Stará 1,6 byla od spodu pružnější, protože nepotřebovala turbo aby začala fungovat.

Kazdopadne to stejnak neni vykonova kategorie, ktera by me extra zajimala




-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Čert vem zvuk, lepší je stejně nic v interiéru neslyšet a poslouchat kvalitní audiosimons93 píše: zvuk je pak subjektivni, me treba zvuk trivalce prijde zajimavejsi, nez zvuk radovyho ctyrvalu


_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
simons93 : Me nove trivalce urazi. Stare naopak vubec ne
A když se tak ještě motor z toho Wartburgu (jak někteří zdárně zvládli) nacpal do Trabanta...To byl odpich ! http://www.trabant.cz/board/atts/2007-12/08390_100_1452.jpg - 170km/hod prý nebyl žádný extra problém..nevím jestli bych v tom Trabantu chtěl za dané situace sedět

A v Estonsku jsem měl tu čest být předjet zuřivým důchodcem s nádhernou (asi...doufám) vnučkou na místě spolujezdce v Sabbu 96 v nějaké rally úpravě. Dostal palec nahoru, zatroubil, podřadil a byl pryč...Nebo alespoň já jsem ho pak přes ten dým už neviděl


A když se tak ještě motor z toho Wartburgu (jak někteří zdárně zvládli) nacpal do Trabanta...To byl odpich ! http://www.trabant.cz/board/atts/2007-12/08390_100_1452.jpg - 170km/hod prý nebyl žádný extra problém..nevím jestli bych v tom Trabantu chtěl za dané situace sedět


A v Estonsku jsem měl tu čest být předjet zuřivým důchodcem s nádhernou (asi...doufám) vnučkou na místě spolujezdce v Sabbu 96 v nějaké rally úpravě. Dostal palec nahoru, zatroubil, podřadil a byl pryč...Nebo alespoň já jsem ho pak přes ten dým už neviděl


-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
To se uvidí, holt takto se servisuje a tedy takto následně koupíš 95% firemních aut...Ondra. píše:chudák ten kdo si to koupí ojetýHaben píše: Olej měněn ve 30 a 60 tkm.
-
Offline
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Ono asi i nefiremních, protože prvním majitelům je to taky kolikrát jedno...
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG


Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Ono by to až tolik nevadilo, kdyby měly ty auta 2x větší olejovou náplň. Na velkých autech jezdíme interval 100 000Km (ne že bych za to skákal štěstím). Jenže olejová náplň je tam pro 12 000cm3 motor +/- 45L. Životnost těch motorů jsme zatím neověřili. Mám tady kusy, které zdechly v 500 000Km na prasklý píst (vstřikovač), pár se jich zadřelo při 300 000 i méně km na vačkách (nějaká výrobní vada), ale ani jeden mi neumřel zadřením na opotřebení uložení klika/vačka/olejové čerpadlo apod. Většinou to jde pryč z jiných důvodů...nejčastěji nakumulované závady a nerentabilní k opravě.
Rekordmann je tady jeden naftovej agregát...3 válec nebo 4válec (teď nevím) Kubota nebo Yanmar (taky už nevím), 12 000MTH bez výměny oleje. Udělal se výplach a frčí jak novej
Rekordmann je tady jeden naftovej agregát...3 válec nebo 4válec (teď nevím) Kubota nebo Yanmar (taky už nevím), 12 000MTH bez výměny oleje. Udělal se výplach a frčí jak novej

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
jj proto se vyhýbám inzerátům- servisováno pouze v autorizovaném servisuHaben píše: To se uvidí, holt takto se servisuje a tedy takto následně koupíš 95% firemních aut...

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Ja jen ze motor v naftaku asi trosicku jiny pracovni otacky nez motor v osobaku....jirka87 píše:Ono by to až tolik nevadilo, kdyby měly ty auta 2x větší olejovou náplň. Na velkých autech jezdíme interval 100 000Km (ne že bych za to skákal štěstím). Jenže olejová náplň je tam pro 12 000cm3 motor +/- 45L. Životnost těch motorů jsme zatím neověřili. Mám tady kusy, které zdechly v 500 000Km na prasklý píst (vstřikovač), pár se jich zadřelo při 300 000 i méně km na vačkách (nějaká výrobní vada), ale ani jeden mi neumřel zadřením na opotřebení uložení klika/vačka/olejové čerpadlo apod. Většinou to jde pryč z jiných důvodů...nejčastěji nakumulované závady a nerentabilní k opravě.
Rekordmann je tady jeden naftovej agregát...3 válec nebo 4válec (teď nevím) Kubota nebo Yanmar (taky už nevím), 12 000MTH bez výměny oleje. Udělal se výplach a frčí jak novej
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
mas recht krychlici- motory je potreba tocit 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Jezdím služební O2 1.6TDI. Auto jsem dostal jako nové a jezdím s ním pouze já.
Auto dostává prakticky jen ten nejnutnější servis po 30tis. km.
Nyní po 6,5 roku mám najeto 385tis. km bez závady.
Olej jsem musel dolévat někdy v intervalu mezi 90tis.-250tis. Od té doby zase ne, ale i předtím to bylo dolití cca 0,3l na 30tis. intervalu.
Za celou dobu se měnily pouze tyčky stabilizátoru, brzdy (ani nevím kolikrát
), jedno ložisko na předním kole (zničil jsem si sám
) a nějaká závada na žhavení, která způsobovala svítící ponorku.
Co se týče spotřeby, tak jezdím spíše mimo město a když se člověk krotí na dálnicích, tak opravdu není problém jezdit do 4,5l/100 reálně ( pc ukazuje cca 4,1-4,2).
Mimochodem po úpravě dieselgate došlo k tomu, že auto začalo žrát o cca 0,3l víc. Dřív se realita od PP lišila max. o 0,1l, tak je to právě těch 0,3-0,4l.
Jezdím na obyčejnou naftu a vůbec neřeším, kde tankuji.
Kdybych potřeboval auto tohoto typu a dostal nějakou nabídku na její odkup, tak bych se jí i s těma km vůbec nebál. Ale možná ta spolehlivost bude i tím, že každý pracovní den jedu min. 50km v kuse a většinou spíš víc.
Auto dostává prakticky jen ten nejnutnější servis po 30tis. km.
Nyní po 6,5 roku mám najeto 385tis. km bez závady.
Olej jsem musel dolévat někdy v intervalu mezi 90tis.-250tis. Od té doby zase ne, ale i předtím to bylo dolití cca 0,3l na 30tis. intervalu.
Za celou dobu se měnily pouze tyčky stabilizátoru, brzdy (ani nevím kolikrát


Co se týče spotřeby, tak jezdím spíše mimo město a když se člověk krotí na dálnicích, tak opravdu není problém jezdit do 4,5l/100 reálně ( pc ukazuje cca 4,1-4,2).
Mimochodem po úpravě dieselgate došlo k tomu, že auto začalo žrát o cca 0,3l víc. Dřív se realita od PP lišila max. o 0,1l, tak je to právě těch 0,3-0,4l.
Jezdím na obyčejnou naftu a vůbec neřeším, kde tankuji.
Kdybych potřeboval auto tohoto typu a dostal nějakou nabídku na její odkup, tak bych se jí i s těma km vůbec nebál. Ale možná ta spolehlivost bude i tím, že každý pracovní den jedu min. 50km v kuse a většinou spíš víc.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Rehtaji ti na ni vstriky? Me jak prase (66kw)...na te puvodni, ktera mela najeto 270 ani ne, ale na tehle co mam ted a ma najeto 180 je to slyset fakt fest. VIF nepomohl ani po 2000km a 8nasobne davce. Je to jak 2.0tdci v Transitu pred smrti. Ale stejne ocekavam, ze se nic dit nebude a paradoxne zere min a jede lip, nez ta puvodni 
Petka ti huci? Me na kazde fabii huci prevodovka bez rozdilu motorizace...je pravda ze huci vzdycky stale stejne klidne 100tkm a pak to auto jde stejne pryc, protoze ma 300najeto

Petka ti huci? Me na kazde fabii huci prevodovka bez rozdilu motorizace...je pravda ze huci vzdycky stale stejne klidne 100tkm a pak to auto jde stejne pryc, protoze ma 300najeto
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
tož taky přidám svojí trošku do mely
jezdil jsem 2.5 roku Oktavku 3 MY17 1.6.TDI, vracel jsem jí před vánocemi s nájezdem 115tis KM. Většina km najeta dálnice+okresky, cukačky po městě výjimečně. Služebák, takže údržbu jsem neovlyvnil. Výměnu oleje žádalo většinou kolem 27-28tis KM. 2x jsem musel pár tisíc km před výměnou dolít pár decek oleje.
Jinak celý čas bez závad, choval jsem se k tomu slušně, jako by to bylo moje vlastní.
Ten motor jsem neměl rád - hlučný, malý rozsah využitelných otáček, citelný turboefekt.
Spotřeba ale vynikající - po prázdných okreskách v rámci limitů jsem jezdil kolem 4l, dálnice do 5l, jednou jsem dal Brno-Praha v noci po prázdné D1 170-180km/h a vytáhl jsem to na 6.5l.
Teď už si služebák kupuji za svý, proto půjdu právě do 1.4TSI a servisní interval jako každý slušný člověk 15tis KM
jezdil jsem 2.5 roku Oktavku 3 MY17 1.6.TDI, vracel jsem jí před vánocemi s nájezdem 115tis KM. Většina km najeta dálnice+okresky, cukačky po městě výjimečně. Služebák, takže údržbu jsem neovlyvnil. Výměnu oleje žádalo většinou kolem 27-28tis KM. 2x jsem musel pár tisíc km před výměnou dolít pár decek oleje.
Jinak celý čas bez závad, choval jsem se k tomu slušně, jako by to bylo moje vlastní.
Ten motor jsem neměl rád - hlučný, malý rozsah využitelných otáček, citelný turboefekt.
Spotřeba ale vynikající - po prázdných okreskách v rámci limitů jsem jezdil kolem 4l, dálnice do 5l, jednou jsem dal Brno-Praha v noci po prázdné D1 170-180km/h a vytáhl jsem to na 6.5l.
Teď už si služebák kupuji za svý, proto půjdu právě do 1.4TSI a servisní interval jako každý slušný člověk 15tis KM
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Žádné nenormální zvuky ať z motoru nebo z převodovky nepozoruji.jirka87 píše:Rehtaji ti na ni vstriky? Me jak prase (66kw)...na te puvodni, ktera mela najeto 270 ani ne, ale na tehle co mam ted a ma najeto 180 je to slyset fakt fest. VIF nepomohl ani po 2000km a 8nasobne davce. Je to jak 2.0tdci v Transitu pred smrti. Ale stejne ocekavam, ze se nic dit nebude a paradoxne zere min a jede lip, nez ta puvodni
Petka ti huci? Me na kazde fabii huci prevodovka bez rozdilu motorizace...je pravda ze huci vzdycky stale stejne klidne 100tkm a pak to auto jde stejne pryc, protoze ma 300najeto
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], nebel