Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Je zajímavý co takovej malej motoreček dokáže a vydrží https://www.garaz.cz/clanek/skoda-octavia-1-4-tsi-po-209-000-km-21003210?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Podle mě je všechno od koncernu od roku cca 2008 jen pokus na lidech. Vyjímku tvoří asi 1.0Mpi a pozdější mutace 1.4i. Lidi často říkají, že dobrý a trvanlivý je i 2.0TFSI. To je tak celé.
1.2HTP - propadák, hrůza
1.2TSI + 1.4TSI - několik evolucí toho motoru, v podstatě dle novinářů a odborníků nyní bez problémů. Nyní...co bude s pověstí toho motoru za 3 roky nikdo neví. VW odmítal uznávat zpočátku padající a praskající rozvoďáky, stavěli se k tomu zadkem. Stejně jako Ford ke svým průserovým motorům ve Focusu ST
Když si vezmete, že ta 1.4TSI prakticky motorizovala celý koncern a byl to asi nejčetněji vyskytující se motor, tak za mě je to průser jak Brno.
1.2HTP - propadák, hrůza
1.2TSI + 1.4TSI - několik evolucí toho motoru, v podstatě dle novinářů a odborníků nyní bez problémů. Nyní...co bude s pověstí toho motoru za 3 roky nikdo neví. VW odmítal uznávat zpočátku padající a praskající rozvoďáky, stavěli se k tomu zadkem. Stejně jako Ford ke svým průserovým motorům ve Focusu ST
Když si vezmete, že ta 1.4TSI prakticky motorizovala celý koncern a byl to asi nejčetněji vyskytující se motor, tak za mě je to průser jak Brno.
-
Offline
- Příspěvky: 200
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Měl jsem jednou půjčenou jako náhradní vozidlo 110kW verzi se 7°DSG a musím říct, že to jelo až překvapivě příjemně.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Táta měl půjčenou na pár dní Caddy s touto katastrofou a trval na tom, že naložené nářadím a 4ma chlapama to žralo na dálnici ve 170 při tempomatu okolo 7L/100....Mě se tomu věřit nechce, ale dejme tomu...
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
170 na tempomatu?
V caddym? V ČR? To patri do sekce vtipky.
V caddym? V ČR? To patri do sekce vtipky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Nevim co presne z toho povazujes za vtip. Otec zije a podnika v Mnichove. Do Cr jezdi jen na vikend. Miluju, kdyz me nebo situaci se mnou souvisejici velice znale hodnoti clovek, ktery me nikdy nevidel a nic o me nevi. Promin, ale to, ze se tobe neco zda ze je nejak...nemusi byt vzdycky tak, jak si myslis, ze to je. A to prave proto, ze si to jen myslis.
P.s: prumerne dlouhodobe spotrebe 8.2L/100km u TDI rotacky na dlouhych trasach bys asi taky neveril. A pritom vidis...za 5200km to bylo prave 8.2L..Pritom jak se dle zminky zda, nynejsimu majiteli zere 5. Jestli ono to nebude tim, ze s tim nejezdi nakufrovanej 170
P.s: prumerne dlouhodobe spotrebe 8.2L/100km u TDI rotacky na dlouhych trasach bys asi taky neveril. A pritom vidis...za 5200km to bylo prave 8.2L..Pritom jak se dle zminky zda, nynejsimu majiteli zere 5. Jestli ono to nebude tim, ze s tim nejezdi nakufrovanej 170
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 09 led 2020 16:54, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Mimo město ten motor bere 5.5l, což bude hodnota tak při 90km/h
Když vezmu že běžné auto při 90Km/h -> 150km/h bere 2x tolik. Teď mluvím o benzínu ( u těch oturbených to platí extra ) tak minimálně 11l spíše 13l bych typoval při 170km/h. Takže buď to nebylo za 7l/100km. nebo by při 90km/h bral 3,5l/100km. Toť fyzika.
Když vezmu že běžné auto při 90Km/h -> 150km/h bere 2x tolik. Teď mluvím o benzínu ( u těch oturbených to platí extra ) tak minimálně 11l spíše 13l bych typoval při 170km/h. Takže buď to nebylo za 7l/100km. nebo by při 90km/h bral 3,5l/100km. Toť fyzika.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Warcz: ja jsem tipoval 10. Rika ze s tim ujel cca 1600km vicemene imrvere nakufrovanej a porad podlahu a vyslo to na 7-8L. Akorat u te fyziky jeste bude asi treba zapocitat i promenne. Napriklad Avensis t25 2.0i vvt zere ve 150 min jak ve 130...a prave to vvt v tom ma prsty
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Počkej ale je velký rozdíl TDI a TSI. U TDI tomu věřím. Ta nafta si popapá trošku více, ale u TSI a podobných benzínu to letí hrozně nahoru. Vím že jsem letěl po dálnici s Dacii Duster 1.2l 150km/h ručička palivoměru padala před očima.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 667
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Já měl motor 1.2tsi v Yetině, najeto cca 200tis km. Co 50tis km měněny rozvody, prevence kvůli přetrhnutí. Byl to motor té první generace rok 2009, takže největší problém. Ten řetěz byl jak řetěz na kole. Divím se že to vůbec něco vydrželo. Jak to začalo chrastit za studena, šlo se na výměnu, cca po těch 50tis. Švagr má druhou generaci 1.2Tsi ve Fabii, kde je také řetěz, ale už zesílený a problémy stejné cca 60tis měnil rozvody. Začalo to chrastit, šlo to ven. Jinak absolutně bez problému, jediné co je problém, nedostatečná ochrana kabeláže proti kunám. Já to měl vykuněné 6x, švagr dvakrát. Strejc má poslední generaci 1.2Tsi v Yetině 81kw s řemenem a tam už je to bez problému. Kámoš jezdí s golfem 1.4Tsi 92kw najeto cca 90tis a začalo mu to papat olej. cca 700ml až litr na 1tis km. Po 5 letech provozu. Kolega má stejný problém stejného motoru v golfu ale 110kw, má najeto 60tis a papá to olej. A co vím ještě o dalších lidech co mají nafty od VW (touran, golf a passat), tak taky to žere olej cca litr na 1tis km a to jsou "nová" auta cca dva tři roky stará. Co se týká spotřeby tak ta 1.2 jezdí cca 5,5 - 6,5l/100. Ta 1.4 je o něco málo úspornější. O naftě se nemá cenu bavit. Když sem kupoval před dvěma lety nové auto, už sem se po 15 letech ke škodě nevrátil. Nebylo co nabídnout. Přešel sem k nudné Toyotě ale cena, výbava a výkon prostě nebylo co řešit a hlavně spolehlivost a jednoduchost. A dneska bych už auto od VW vůbec nebral, nafty nejsou nic extra, sice to jede, ale spolehlivost nic moc. A benzíny, tak to je škoda slov. Ty nové 1.5Tsi to je ještě vetší průser jak ty 1.4 a 1.2. Moc složité, vypínání válců je šílenost, DPF a další kurvítka. Nehledě na to, že to pořád žere olej. A VW se k tomu staví jako by se nic nedělo a vše je ok. A o ceně auta ani nemluvím. V roce 2014 stál golf Variant 1.4Tsi ve střední výbavě (Maraton Edice) 430tis nový. Dneska je o 100tis dražší a po slevách se po 500tis nedostanete pro fyzickou osobu. Škoda je to samé. Holt ty emise a vývoj elektro někdo zaplatit musí....
Celý segment VW má nejlepší motory dávno za sebou. Kde jsou ty časy 1.9Tdi, 1.4 a 1.6MPI a 1.8T a V6. Jelo to, nežralo to a hlavně si na tom najezdil tisíce km bez problému při pravidelné údržbě. Tohle už je jen parodie, ale to poděkujte EU. Jinak nejšílenějším motorem co sem kdy jel, bylo Clio 0,9Tce auto z půjčovny v Bruselu a najel sem 150km a sežralo to neuvěřitelných 26litrů benzínu.
Celý segment VW má nejlepší motory dávno za sebou. Kde jsou ty časy 1.9Tdi, 1.4 a 1.6MPI a 1.8T a V6. Jelo to, nežralo to a hlavně si na tom najezdil tisíce km bez problému při pravidelné údržbě. Tohle už je jen parodie, ale to poděkujte EU. Jinak nejšílenějším motorem co sem kdy jel, bylo Clio 0,9Tce auto z půjčovny v Bruselu a najel sem 150km a sežralo to neuvěřitelných 26litrů benzínu.
Naposledy upravil(a) Airbus380 dne 09 led 2020 17:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Přesně plně podepisují. V práci veškeré generace a typy projete za posledních 15 let. No a když nová Ovce ve 2000km hlásí málo oleje, mě dostalo do kolen. No a o zvuku při startu ani nemluvím, klepání, rachtani a bouchani. To můj Zetor 5611 z roku 1972 má starty skoro neslysitelne.
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Já jsem taky MY1972 a starty mám neslyšitelný. Páč kdybych vzbudil Kájinu, tak zarachtá rozvoďák. Ale mě vo tlamu.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Z novych koncernovych benzinu je urcite povedenej (ruzny varianty, ale i 140kw zaklad je skvelej) 2.0 tsi EA888. Vzhledem k vykonu to nic nezere a jede to jak streleny. A problemy se spolehlivosti zatim nejsou. Pri beznem tempu ta 140kw s dsg v ofci za 7.5l a pritom dynamiku nabizi o dost lepsi jak moje papirove silnejsi (ale tezka, s awd a starym automatem) 3.2, ktera si pri stejnem stylu vezme 11-12l benzinu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Ja o tdi nemluvil vubec v kontextu nasi debaty. A ten Duster ma i ve 4x2 velmi kratkou prevodovku. Proto asi ta spotrebaWarcz píše:Počkej ale je velký rozdíl TDI a TSI. U TDI tomu věřím. Ta nafta si popapá trošku více, ale u TSI a podobných benzínu to letí hrozně nahoru. Vím že jsem letěl po dálnici s Dacii Duster 1.2l 150km/h ručička palivoměru padala před očima.
Jinak i ten 1.6mpi mel sve problemy s konzumaci oleje. Nejlepsi koncernovy motor byl 2.5 a 1.9 tdi, 1.4i (55,59 a 63kw), stara 1.6i (55kw) a 1.8i (55 a 66kw - typicky golf 3, audi 80). Jinak me nenapada asi zadny opravdu spolehlivy motor v novejsi dobe. Snad mozna ta 1.6tdi a 2.0tfsi ( s tou ale nemam proti drive zminenym motorum vubec zadnou zkusenost).
Ty problemy ovsem trapi kazdou znacku. 1.6thp, 1.6hdi, 2.7hdi, 3.0 nafta pouzivana v GM koncernu, padajici prevodovky u Forda atd atd atd...fakt kazda znacka ma SERIOVY problem u nektereho motoru nebo prevodovky a to cim dal casteji. Muzou za to uspory a urychleny cas vyvoje, ktery se zkratil mnohdy i na 3roky na model
Na druhou stranu...nakolik to lze davat za vinu vyrobcum ? Zkracene servisni intervaly urcite ano, to ale vzniklo vlivem konkurencniho boje. "nase auto nepotrebuje tolik servisu jako to druhe a tedy je levnejsi na provoz"..tak to bylo...Ale porad je zde hledisko tech emisi...EGR chlazene vodou, DPF a jeho obdoba u benzinu, miniaturni oturbene moturky, pripadne nesmyslne mala olejova napln. A k tomu teda jeste ty vrazedne intervaly. Chapete nekdo ze na Transitu, kde mam de facto motor z Mondea jen malicko pozmeneny mi da Ford interval 50 000Km ? ? ? ? To je retardace. Takze takhle si to nekdo koupi, jezdi intervaly dejme tomu 30K a Nemec nerozlisuje mesto, mezimest, cetnost studenych startu, nebo startu obecne...Proste po 30K si to pipne o olej, tak ho vymeni a za 3 roky da auto pryc..hotovo. Takze to hovno vetsinou proste spadne na druhyho majitele.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 09 led 2020 19:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
jirka87 píše:Nevim co presne z toho povazujes za vtip.
Za vtip povazuji jet v CR 170 po dalnici v caddym na tempomat. V CR se sotva da jezdit 130 na tempomat. Predstava ze rozkutálim nacpaneho caddyho na 170 a zapinam si tempomat mi prisla vtipna. Protoze tak asi po 20 sekundach zakonite prijde brzdeni na 90km/h.
Ale pises, ze Nemecko, tak nic.
O spotrebe jsem nepsal ani popel, je mi to jedno. A nikoho jsem nehodnotil.
Nebudes trochu zbytecne vztahovacnej?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Já si jí plánuji letos koupit (jako roční ojetinu) tak pak poreferuji
každopádně insider informace mluví jasně - poslední evoluce 1.4TSI je fakt dobrá a spolehlivá, a na svůj výkon velice úsporná.
Já s ní trochu jezdil a mýho dědka soba se stejným výkonem dá s prstem v nose.
Naopak nová 1.5TSI mi přijde docela mdlá. Dle testů je zlepšení spotřeby prakticky na hranici statistické odchylky a přitom je tam kurvítek tolik, že z druhé ruky bych to nekoupil ani s pistolí u hlavy.
každopádně insider informace mluví jasně - poslední evoluce 1.4TSI je fakt dobrá a spolehlivá, a na svůj výkon velice úsporná.
Já s ní trochu jezdil a mýho dědka soba se stejným výkonem dá s prstem v nose.
Naopak nová 1.5TSI mi přijde docela mdlá. Dle testů je zlepšení spotřeby prakticky na hranici statistické odchylky a přitom je tam kurvítek tolik, že z druhé ruky bych to nekoupil ani s pistolí u hlavy.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 667
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Ano 1.6Mpi papa olej, ale až po 200tis km a jen u někoho. Kamarád jí měl ve dvojkové oktávce, jako služební auto. A jezdil po celé Evropě, celou dobu za 6l průměr a asi ve 230tis to začalo papat olej taky cca litr na 1tis km. A je pravdou ve 250tis mu odešla manuální převodovka. Jednu tuhle oktavii s 1.6 máme v rodině ve verzi tour, sice je 13let stará, ale má najeto jen 60tis a absolutně bez problému. Jinak v nové době, spolehlivé motory má Honda, Toyota, Suzuki a i ta Mazda. Ale taky jak co. Někde se nepovedla nafta, někde benzín. Ale ty atmosféry jsou všeobecně prostě bez problémů.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
k tomu 1.6mpi se da pristupovat i takto - obecně si troufám tvrdit, ze nejvice jakykoliv motor vydrzi, pokud je dobre zatezovany. V podstate by se dalo rict, ze recept na delsi nez obvyklou zivotnost motoru (a to paradoxne NEJVIC plati u tech malych oturbenych, ktere priserne trpi na nizke provozni otacky a karbonovani) je poradne vyuzivat cele spektrum otacek, moc se s tim neparat, CASTO menit olej a bude to cajk. Ono to neni jen tak, ze ty 2.5Tdi a 2.8TD, ktere od "miminka" do smrti tahaly tezky plataky a jiny voziky vydrzely 750 000Km
Ja kdyz jsem jel naposledy se svym sefem jeho sluzebni Octavii III Tdi a ten radil klidne uz ve 1400 otackach, tak se mi chtelo brecet a zvracet zaroven...
Ja kdyz jsem jel naposledy se svym sefem jeho sluzebni Octavii III Tdi a ten radil klidne uz ve 1400 otackach, tak se mi chtelo brecet a zvracet zaroven...
Jo...Tak to proste z podstaty veci je...Pokud tam neni 6 lambda sond a elektronika od Magneti Marelli z patecni vyrobyAirbus380 píše: Ale ty atmosféry jsou všeobecně prostě bez problémů.
-
Offline
- Příspěvky: 667
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Jo...Tak to proste z podstaty veci je...Pokud tam neni 6 lambda sond a elektronika od Magneti Marelli z patecni vyroby [/quote]
No o tom žádná...
No o tom žádná...
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Kámo 6, ten podpis je jen vtipjirka87 píše:Pritom jak se dle zminky zda, nynejsimu majiteli zere 5. Jestli ono to nebude tim, ze s tim nejezdi nakufrovanej 170
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Jestlivaaaa on ten kluk nezapomina na rucni brzdu. Nebo radit z dvojky nahoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
ne, ale jezdim s tim normálně, ani pomalu, ani diskotéku, moje typická cesta je 15 km
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Já už párkrát jel i 190 na tempomat.doktor píše: Za vtip povazuji jet v CR 170 po dalnici v caddym na tempomat. V CR se sotva da jezdit 130 na tempomat.
Ne tedy po D1 a ne s caddym, ale koncern to byl. Jsou dálnice, který tak přetížený nejsou a když jedeš o víkendu, případně večer, tak to občas jde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
U té spotřeby ve 170 na tempomat bych si tipnul, že to nejel v kuse, ale periodicky musel zpomalovat kvůli provozu. Jezdíme po Německu často, povětšinou jak to jde, tak 180 - 200 a naše O3 s 2.0 TDI s průměrnou spotřebou prakticky nejde přes 6 litrů. Když se ale člověk podívá na okamžitou v těch 200, tak je tam docela jiný číslo I tak překvapivě poměrně nízké.
Ad zvyšování spotřeby s rychlostí - tohle nelze brát procentuelně pro všechny auta stejně. Některé vozy mají vyšší odpor vůčí vzduchu a převodovka hraje taky nezanedbatelnou roli.
http://www.mb-w140.de/Technische_Daten/graphics/Technische_Schaulinien/M119_5_ME.jpg
Tady je kupř. křivka závislosti spotřeby na rychlosti pro stařičký MB W140 S500 s pětistupňovým automatem.
Ad zvyšování spotřeby s rychlostí - tohle nelze brát procentuelně pro všechny auta stejně. Některé vozy mají vyšší odpor vůčí vzduchu a převodovka hraje taky nezanedbatelnou roli.
http://www.mb-w140.de/Technische_Daten/graphics/Technische_Schaulinien/M119_5_ME.jpg
Tady je kupř. křivka závislosti spotřeby na rychlosti pro stařičký MB W140 S500 s pětistupňovým automatem.
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Motor 1.4 TSI asi nebude nejšpatnější motor
Měl jsem možnost vyzkoušet 1.4 TSI i 1.2 TSI ve služebácích (tu 1.2 docela dost) a zas taková tragédie to už není (teď nepočítám ten prvotní problém s řetězem), prostě úplně obyčejné motory dnešní doby. Pochopení ale třeba pro tříválec 1.0 TSI v Octavii už ale fakt nemám, ten zvuk i projev je tragický
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé