Akumulátor Volvo V70 P3

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
msliva
Offline
Příspěvky: 66
Registrován: 8 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od msliva »

Ahoj, mám dotaz. Palubák mi hlásí vybitá baterie ( která už ne ). Je fakt že má již 7 let. A tak se chci zeptat na pár věcí.
1 - Dobíjení - v manuálu je psáno nepřipojujte externí baterii ani nabíječku přimo na svorky akumulátoru. Jak teda dobít ?
Musí se vyndat ?

2 - Koupě nové - jelikož to furt pendluje, a teď nás čeká itálie, tak bych raději pořídil novou. Otázka jaký typ je nej ? A mění se obě ?
( mám start/stop ).

Díky

M

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5933
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

1. Doposud mi nikdo pořádně nevysvětlil proč se nemá připojovat nabíječka přímo na svorky. Sám používám co 14dní v zimě při pouzivani bufika nabíječku CTEK připojenou přímo na svorky.

Ale správné místo na připojení je minus na kostru pod filtr boxem a plus do pojistek vedle filtr boxu. Tedy to hlásá návod k vestavěné nabíječce Calix kterou Volvo prodává jako své příslušenství.

2. Kup co největší kapacitu a startovací proud co se velikostně vleze baterka do kasliku. A v tvém případě baterií pro Start Stop. A měnit stačí jen hlavní.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1664
Registrován: 20 roků
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
Bydliště: Plzeň-jih

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Harry »

já mám v XC i V60 minusovou svorku zakrytou, je to asi spíš, aby tam někdo nepřipojoval kabely od druhého auta. takže plus na svorku a minus někam na kostru a dobíjím tak také stále.
zatím bych baterii určitě neměnil.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:1. Doposud mi nikdo pořádně nevysvětlil proč se nemá připojovat nabíječka přímo na svorky.
Doby davne, kdy z akumulatoru docela dost unikal vodik... Takze nejiskrit u nej :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5933
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

TO stejně nehrozí, taky i kdyby, protože mám vytažený nabíjecí konektor CTEK mimo kaslík baterie.
https://www.battery-import.cz/prislusenstvi-2/ctek-konektor-komfort-m6-s-indikaci-stavu/
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Hájčus »

Malé OT: Kubo, máme stejné nabíječky, a také mám vytaženou tu indikační rychlospojku...
Používáš ten režim rekondice? A když, tak jak často? Já tak 2 až 3x do roka. (nejdřív jsem kvůli tomu vyššímu napětí bat.vyndal a pak jsem to jednou risknul při uspaném autě a pohoda, takže od té doby nevyndavám. (bavím se o té rekondici, na normální dobíjení nevyndavám)
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5933
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Zatím tuto zimu jednou, ale asi taky tak 3x .Nicméně nevyndavam prostě vůbec. Elektronika v autě není striktně pouze do 15V.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Jasper
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Jasper »

Tak dlouho mě to hlásilo střídavě téměř vybitá baterie a vybitá baterie...(3 měsíce), až jsem včera neotočil motorem (-7 C) :oops:
Koupě nové 80 Ah (740 A)...No a mám zase na x-let pokoj. Jestli by šla dobít? Asi jo, ale stejně to hlásilo tak často, že má nejlepší léta za sebou...A víte co? Ona byla "originál Volvo" r.v. 2010 :D Tedy dle vyraženého čísla na bat. by to tak mělo být...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od hajnej »

Mě se taky začíná na S80 hlásit akumulátor - nejspíše původní rv. 2010.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Macek2
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 484
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Macek2 »

Jasper píše:Tak dlouho mě to hlásilo střídavě téměř vybitá baterie a vybitá baterie...(3 měsíce), až jsem včera neotočil motorem (-7 C) :oops:
Koupě nové 80 Ah (740 A)...No a mám zase na x-let pokoj. Jestli by šla dobít? Asi jo, ale stejně to hlásilo tak často, že má nejlepší léta za sebou...A víte co? Ona byla "originál Volvo" r.v. 2010 :D Tedy dle vyraženého čísla na bat. by to tak mělo být...
Nechci bejt rejpal, ale do XC70 D5 patří 90 Ah (800 A). Tedy pokud máš nezávislé topení. Mě odešla po 7 letech, zajel jsem do autorizáku a nová stála cca 3 300,- Kč. Myslím docela férová cena.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182

Sup
Offline
Příspěvky: 589
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Sup »

Na auta bez S/S stojí origo baterie "velmi málo" vzhledem k tomu kolik pak vydrží ;-)

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5773
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od PetrXC70 »

Do novějších XC70 dávaj slabší baterku? Měl sem tam 100Ah, tak sem koupil zas takovou... Auto vám řekne samo, že má slabou baterku nebo přes diagnostiku?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9972
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od hajnej »

PetrXC70 píše:Do novějších XC70 dávaj slabší baterku? Měl sem tam 100Ah, tak sem koupil zas takovou... Auto vám řekne samo, že má slabou baterku nebo přes diagnostiku?
Hlásí to samo na displeji.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5320
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od PINĎABC »

U těch v70III máte baterku v kufru nebo v motoru a jestli v motoru jakou velikost tam narvete, dneska jsem u osmdesatky měřil a cca je to 31,5x17x17 a tím pádem tam silnější jak 80 nedám. Možná bych dal 95 kdybych mohl na výšku dát 19 ale nejsem si jistý zda to kabely a kryt dovolí.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5933
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Dá se dát vpohodě 100ka, ale buď bude kryt nadzvedlý nebo se nechá koupit vyvýšený č. dílu 31335286
viz, odkaz. https://www.drive2.ru/l/488749687172498180/
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5320
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od PINĎABC »

Díky :good:

msliva
Offline
Příspěvky: 66
Registrován: 8 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 D4

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od msliva »

A kupujete vždy AGM ?

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od st_Andy »

hajnej píše:
PetrXC70 píše:Do novějších XC70 dávaj slabší baterku? Měl sem tam 100Ah, tak sem koupil zas takovou... Auto vám řekne samo, že má slabou baterku nebo přes diagnostiku?
Hlásí to samo na displeji.
Ani ne :) jenom když je úplne K.O. ..když ješte se předsmrtně pomaly snaží protočit motorem ale startnout již nedokáže ještě hlášku nevyhodí, vyhodí ji až když úplně klekne, když se přestává chtít i centrálu odemkonout ale to už pak ani netočí vúbec a vyhodí hlášku :)

.. Měnil jsem teď púvodní baterku, po 12 letech již bylo na čase, umřela po dvou týdnech státí na mrazu, každopádně pozoruhodní výkon na víkendový auto :good: Dal jsem teď novou BOSCH S5 85Ah a opět to žije jak za mlada, žhaví za sekundu a startuje na brnk :Bravo:

Mezitím probehlo dobití ješte púvodní baterky a to přímo na aute, zapojením jedné svorky dobíječky na + pól a druhé na karoserii, vše bez jakékoliv ujmy :)

papaya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 322
Registrován: 9 roků
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od papaya »

Jakub Svoboda píše:Dá se dát vpohodě 100ka, ale buď bude kryt nadzvedlý nebo se nechá koupit vyvýšený č. dílu 31335286
viz, odkaz. https://www.drive2.ru/l/488749687172498180/
Bude pasovat i na S80 P3?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5933
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Akumulátor Volvo V70 P3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

S jistotou bych řekl, že ano.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Weight