Akumulátor Volvo V70 P3
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Akumulátor Volvo V70 P3
Ahoj, mám dotaz. Palubák mi hlásí vybitá baterie ( která už ne ). Je fakt že má již 7 let. A tak se chci zeptat na pár věcí.
1 - Dobíjení - v manuálu je psáno nepřipojujte externí baterii ani nabíječku přimo na svorky akumulátoru. Jak teda dobít ?
Musí se vyndat ?
2 - Koupě nové - jelikož to furt pendluje, a teď nás čeká itálie, tak bych raději pořídil novou. Otázka jaký typ je nej ? A mění se obě ?
( mám start/stop ).
Díky
M
1 - Dobíjení - v manuálu je psáno nepřipojujte externí baterii ani nabíječku přimo na svorky akumulátoru. Jak teda dobít ?
Musí se vyndat ?
2 - Koupě nové - jelikož to furt pendluje, a teď nás čeká itálie, tak bych raději pořídil novou. Otázka jaký typ je nej ? A mění se obě ?
( mám start/stop ).
Díky
M
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Akumulátor Volvo V70 P3
1. Doposud mi nikdo pořádně nevysvětlil proč se nemá připojovat nabíječka přímo na svorky. Sám používám co 14dní v zimě při pouzivani bufika nabíječku CTEK připojenou přímo na svorky.
Ale správné místo na připojení je minus na kostru pod filtr boxem a plus do pojistek vedle filtr boxu. Tedy to hlásá návod k vestavěné nabíječce Calix kterou Volvo prodává jako své příslušenství.
2. Kup co největší kapacitu a startovací proud co se velikostně vleze baterka do kasliku. A v tvém případě baterií pro Start Stop. A měnit stačí jen hlavní.
Ale správné místo na připojení je minus na kostru pod filtr boxem a plus do pojistek vedle filtr boxu. Tedy to hlásá návod k vestavěné nabíječce Calix kterou Volvo prodává jako své příslušenství.
2. Kup co největší kapacitu a startovací proud co se velikostně vleze baterka do kasliku. A v tvém případě baterií pro Start Stop. A měnit stačí jen hlavní.
-
Offline
- Příspěvky: 1664
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Akumulátor Volvo V70 P3
já mám v XC i V60 minusovou svorku zakrytou, je to asi spíš, aby tam někdo nepřipojoval kabely od druhého auta. takže plus na svorku a minus někam na kostru a dobíjím tak také stále.
zatím bych baterii určitě neměnil.
zatím bych baterii určitě neměnil.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Akumulátor Volvo V70 P3
Doby davne, kdy z akumulatoru docela dost unikal vodik... Takze nejiskrit u nejJakub Svoboda píše:1. Doposud mi nikdo pořádně nevysvětlil proč se nemá připojovat nabíječka přímo na svorky.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Akumulátor Volvo V70 P3
TO stejně nehrozí, taky i kdyby, protože mám vytažený nabíjecí konektor CTEK mimo kaslík baterie.
https://www.battery-import.cz/prislusenstvi-2/ctek-konektor-komfort-m6-s-indikaci-stavu/
https://www.battery-import.cz/prislusenstvi-2/ctek-konektor-komfort-m6-s-indikaci-stavu/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Akumulátor Volvo V70 P3
Malé OT: Kubo, máme stejné nabíječky, a také mám vytaženou tu indikační rychlospojku...
Používáš ten režim rekondice? A když, tak jak často? Já tak 2 až 3x do roka. (nejdřív jsem kvůli tomu vyššímu napětí bat.vyndal a pak jsem to jednou risknul při uspaném autě a pohoda, takže od té doby nevyndavám. (bavím se o té rekondici, na normální dobíjení nevyndavám)
Používáš ten režim rekondice? A když, tak jak často? Já tak 2 až 3x do roka. (nejdřív jsem kvůli tomu vyššímu napětí bat.vyndal a pak jsem to jednou risknul při uspaném autě a pohoda, takže od té doby nevyndavám. (bavím se o té rekondici, na normální dobíjení nevyndavám)
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Akumulátor Volvo V70 P3
Zatím tuto zimu jednou, ale asi taky tak 3x .Nicméně nevyndavam prostě vůbec. Elektronika v autě není striktně pouze do 15V.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Akumulátor Volvo V70 P3
Tak dlouho mě to hlásilo střídavě téměř vybitá baterie a vybitá baterie...(3 měsíce), až jsem včera neotočil motorem (-7 C)
Koupě nové 80 Ah (740 A)...No a mám zase na x-let pokoj. Jestli by šla dobít? Asi jo, ale stejně to hlásilo tak často, že má nejlepší léta za sebou...A víte co? Ona byla "originál Volvo" r.v. 2010
Tedy dle vyraženého čísla na bat. by to tak mělo být...

Koupě nové 80 Ah (740 A)...No a mám zase na x-let pokoj. Jestli by šla dobít? Asi jo, ale stejně to hlásilo tak často, že má nejlepší léta za sebou...A víte co? Ona byla "originál Volvo" r.v. 2010

_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion
XC60 T8 Ultra Red Fusion
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Akumulátor Volvo V70 P3
Mě se taky začíná na S80 hlásit akumulátor - nejspíše původní rv. 2010.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Akumulátor Volvo V70 P3
Nechci bejt rejpal, ale do XC70 D5 patří 90 Ah (800 A). Tedy pokud máš nezávislé topení. Mě odešla po 7 letech, zajel jsem do autorizáku a nová stála cca 3 300,- Kč. Myslím docela férová cena.Jasper píše:Tak dlouho mě to hlásilo střídavě téměř vybitá baterie a vybitá baterie...(3 měsíce), až jsem včera neotočil motorem (-7 C)![]()
Koupě nové 80 Ah (740 A)...No a mám zase na x-let pokoj. Jestli by šla dobít? Asi jo, ale stejně to hlásilo tak často, že má nejlepší léta za sebou...A víte co? Ona byla "originál Volvo" r.v. 2010Tedy dle vyraženého čísla na bat. by to tak mělo být...
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Akumulátor Volvo V70 P3
Na auta bez S/S stojí origo baterie "velmi málo" vzhledem k tomu kolik pak vydrží 

-
Offline
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Akumulátor Volvo V70 P3
Do novějších XC70 dávaj slabší baterku? Měl sem tam 100Ah, tak sem koupil zas takovou... Auto vám řekne samo, že má slabou baterku nebo přes diagnostiku?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Akumulátor Volvo V70 P3
Hlásí to samo na displeji.PetrXC70 píše:Do novějších XC70 dávaj slabší baterku? Měl sem tam 100Ah, tak sem koupil zas takovou... Auto vám řekne samo, že má slabou baterku nebo přes diagnostiku?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Akumulátor Volvo V70 P3
U těch v70III máte baterku v kufru nebo v motoru a jestli v motoru jakou velikost tam narvete, dneska jsem u osmdesatky měřil a cca je to 31,5x17x17 a tím pádem tam silnější jak 80 nedám. Možná bych dal 95 kdybych mohl na výšku dát 19 ale nejsem si jistý zda to kabely a kryt dovolí.
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Akumulátor Volvo V70 P3
Dá se dát vpohodě 100ka, ale buď bude kryt nadzvedlý nebo se nechá koupit vyvýšený č. dílu 31335286
viz, odkaz. https://www.drive2.ru/l/488749687172498180/
viz, odkaz. https://www.drive2.ru/l/488749687172498180/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Akumulátor Volvo V70 P3
A kupujete vždy AGM ?
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Akumulátor Volvo V70 P3
Ani nehajnej píše:Hlásí to samo na displeji.PetrXC70 píše:Do novějších XC70 dávaj slabší baterku? Měl sem tam 100Ah, tak sem koupil zas takovou... Auto vám řekne samo, že má slabou baterku nebo přes diagnostiku?


.. Měnil jsem teď púvodní baterku, po 12 letech již bylo na čase, umřela po dvou týdnech státí na mrazu, každopádně pozoruhodní výkon na víkendový auto


Mezitím probehlo dobití ješte púvodní baterky a to přímo na aute, zapojením jedné svorky dobíječky na + pól a druhé na karoserii, vše bez jakékoliv ujmy

-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
Akumulátor Volvo V70 P3
Bude pasovat i na S80 P3?Jakub Svoboda píše:Dá se dát vpohodě 100ka, ale buď bude kryt nadzvedlý nebo se nechá koupit vyvýšený č. dílu 31335286
viz, odkaz. https://www.drive2.ru/l/488749687172498180/
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Akumulátor Volvo V70 P3
S jistotou bych řekl, že ano.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]