Vadné čerpadlo v nádrži V60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: S40 1,8 99
#1 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Zdravím,
Neřešil náhodou někdo tento problém?
Auto nejde nastartovat a ve Volvo servise, mě diagnostikovali vadné čerpadlo v nádrži a sčudlou svorkovnici. Navrhli uriznout výfuk a vyndat nádrž, to vše za cca 20 000kc. Něco mě říká, ze by stačilo vyměnit svorkovnici, potažmo celej kabel. Auto stojí v servise nepojizdne v Pardubicích, takže návštěva T6R není možná.
Neřešil náhodou někdo tento problém?
Auto nejde nastartovat a ve Volvo servise, mě diagnostikovali vadné čerpadlo v nádrži a sčudlou svorkovnici. Navrhli uriznout výfuk a vyndat nádrž, to vše za cca 20 000kc. Něco mě říká, ze by stačilo vyměnit svorkovnici, potažmo celej kabel. Auto stojí v servise nepojizdne v Pardubicích, takže návštěva T6R není možná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#2 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Zrovna to resim na S80 II. Tam je cerpadlo v nadrzi a musi se cela vyndat. Cerpadlo stoji cca 11500 a prace je po kokot. U XC se musi oddelat i vyfuk aby sla ta nadrz ven
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: S40 1,8 99
#3 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Aaha, tak se tomu asi nevyhnu, díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
#4 Vadné čerpadlo v nádrži S 80 II
Abych nezakládal nové téma ...
Asi před 14-ti dny jsem bohužel dojel nádrž do dna (vím nemá se to). Natankoval jsem 3/4 a dojel cca 40Km v pohodě domů. Druhý den jsem jel a po cca 15Km mi auto za jízdy chcíplo a nechtělo chytit. Startér točil. Po cca 3min. auto naskočilo a já dojel zase zpět domů. To se mi stalo jěště další den jednou, opět za jízdy. Následovala výměna palivového filtru. Následovala testovací jízda, kdy jsem "dojel" 400m od domu a auto opět zastavilo.
Následovala diagnostika - viz obr. (při posledním startování už klekla baterka, tak tam jsou i nesmysly).
Včera jsem jel 50Km v pohodě. Po 10min. zastávce jsem nenatočil. Při podržení tlačítka nebylo slyšet čerpadlo, při druhém podržení již slyšet bylo a hned na to jsem auto natočil a odjel zpět 50Km s dvěma zastávkama. Auto jinak jede, jde za plynem. Na dálnici jsem mu naložil a vše ok.
Po čem jít dál? Sundat nádrž, čerpadlo?
Díky za rady.
Asi před 14-ti dny jsem bohužel dojel nádrž do dna (vím nemá se to). Natankoval jsem 3/4 a dojel cca 40Km v pohodě domů. Druhý den jsem jel a po cca 15Km mi auto za jízdy chcíplo a nechtělo chytit. Startér točil. Po cca 3min. auto naskočilo a já dojel zase zpět domů. To se mi stalo jěště další den jednou, opět za jízdy. Následovala výměna palivového filtru. Následovala testovací jízda, kdy jsem "dojel" 400m od domu a auto opět zastavilo.
Následovala diagnostika - viz obr. (při posledním startování už klekla baterka, tak tam jsou i nesmysly).
Včera jsem jel 50Km v pohodě. Po 10min. zastávce jsem nenatočil. Při podržení tlačítka nebylo slyšet čerpadlo, při druhém podržení již slyšet bylo a hned na to jsem auto natočil a odjel zpět 50Km s dvěma zastávkama. Auto jinak jede, jde za plynem. Na dálnici jsem mu naložil a vše ok.
Po čem jít dál? Sundat nádrž, čerpadlo?
Díky za rady.
- Přílohy
-
- IMG-20191127-WA0002.jpg (111.15 KiB) Zobrazeno 446 x
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: S40 1,8 99
#5 Vadné čerpadlo v nádrži V60
U mě podobný scénář, akorát nikdy za jízdy. Kdysi tady měl jeden člen podobný problém, tak jsem ho nedávno kontaktoval a tvrdil, ze mu v T6R vyměnili kabel k cerpadlu a o.k.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#6 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Ono to Volvo má fakt napikaču udělané. Výfuk pod nádrží a hned nad nápravou a to ještě výfuk v jednom kuse. Takže pokud nechceš sundavat nápravu, tak jedině říznout výfuk. U XC musí dolů i kardan.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#7 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Zlaty starší stroje jednak mají z vrchu díru a umí jezdit i bez čerpadla !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
#8 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Ta dira z vrchu by se hodila ...karelvolvo píše:Zlaty starší stroje jednak mají z vrchu díru a umí jezdit i bez čerpadla !!
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
#9 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Tvl, najeto za tyden cca 300Km a nic. Auto jede. Jednou dele tocilo, ale chytlo.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#10 Vadné čerpadlo v nádrži V60
No, já bych se moc neradoval.
Ten konektor na palivovém čerpadle se vypaluje a vypaluje.........až se vypálí úplně.
Musí se potom měnit kabel i pumpa, takže je to potom cca 15.
PS: Díra v karoserii nad čerpadlem být vlastně u P3 numusí, protože to čerpadlo jde tak skvěle ven,
že by tam byla vlastně zbytečná. Kdo ví o čem mluvím, tak jistě rád poreferuje.
Vytahovat spleť hadic a kabelů ze dvou půlek nádrže u P2 byla vlastně legrace.
U P3 je to o chlup lepší zábava
Ten konektor na palivovém čerpadle se vypaluje a vypaluje.........až se vypálí úplně.
Musí se potom měnit kabel i pumpa, takže je to potom cca 15.
PS: Díra v karoserii nad čerpadlem být vlastně u P3 numusí, protože to čerpadlo jde tak skvěle ven,
že by tam byla vlastně zbytečná. Kdo ví o čem mluvím, tak jistě rád poreferuje.
Vytahovat spleť hadic a kabelů ze dvou půlek nádrže u P2 byla vlastně legrace.
U P3 je to o chlup lepší zábava
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
#11 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Já se neraduji, pouze konstatuji.
BTW: aby mohlo čerpadlo ven, musí dolu nádrž, nemýlím-li se ... a myslíš, že je to "jen" v kontaktu na čerpadle ???
BTW: aby mohlo čerpadlo ven, musí dolu nádrž, nemýlím-li se ... a myslíš, že je to "jen" v kontaktu na čerpadle ???
David Patočka píše:No, já bych se moc neradoval.
Ten konektor na palivovém čerpadle se vypaluje a vypaluje.........až se vypálí úplně.
Musí se potom měnit kabel i pumpa, takže je to potom cca 15.
PS: Díra v karoserii nad čerpadlem být vlastně u P3 numusí, protože to čerpadlo jde tak skvěle ven,
že by tam byla vlastně zbytečná. Kdo ví o čem mluvím, tak jistě rád poreferuje.
Vytahovat spleť hadic a kabelů ze dvou půlek nádrže u P2 byla vlastně legrace.
U P3 je to o chlup lepší zábava
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 Vadné čerpadlo v nádrži V60
To je ale moc pěkná operace. Existuje nějaká prevence?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#14 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Jediná účinná prevence je provozovat P2 Nedávno jsem u něj zrovna řešil ucpaný sací koš na cestě a za hodinku se jelo dál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#15 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Nechat stát auto doma a jezdit MHDhajnej píše:To je ale moc pěkná operace. Existuje nějaká prevence?
Ty buď v klidu, u tebe je nádrž dole raz dva.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Dole sice je, ale ty ceny co tu vidím za takový jednoduchý komponent nejsou moc fajn. Ale hlavně nechci překvapení, že auto najednou nepojede.Jakub Svoboda píše:Nechat stát auto doma a jezdit MHDhajnej píše:To je ale moc pěkná operace. Existuje nějaká prevence?
Ty buď v klidu, u tebe je nádrž dole raz dva.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#17 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Musíš si uvědomit, že cca 6tis Kč. Je u AWD jen práce. Samotné čerpadlo Bosch se nechá kolem 3tis Kč sehnat.
Kompletní je pak za ranec.
Kompletní je pak za ranec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
#18 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Tak u mne to bylo zřejmě rozvířeným bordelem v nádrži a občasným přicpáním palivové cesty (někde), viz. výše. Na radu Raolsy jsem koupil nějakou chemii na rozpouštění usazenin v nádrži a nyní mám vyjetou už druhou nádrž bez problému. Samozřejmě jsem měnil i palivák.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#19 Vadné čerpadlo v nádrži V60
jak tam vyřízli tu díru pod sedačkouJakub Svoboda píše:Asi myslel toto
https://www.drive2.ru/b/471706707186157185/
tak tam bude teď antikorozní ochrana jak cyp a ve velkých loužích bude vzadu na sedačkách úprava "vodní postel"
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#20 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Za pár dní budu mít taky vlastní zkušenost...
S tím, že se tam ten kuse co se vyřízne vrátí zpět pomocí navařených pacek a pár závitů.
Furt mi to přijde lepší řešení jak řezat výfuk, sundávat kardan, nádrž a kdo ví co ještě. Ony ty šrouby na ten kardan taky nestojí 20kč...
S tím, že se tam ten kuse co se vyřízne vrátí zpět pomocí navařených pacek a pár závitů.
Furt mi to přijde lepší řešení jak řezat výfuk, sundávat kardan, nádrž a kdo ví co ještě. Ony ty šrouby na ten kardan taky nestojí 20kč...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#21 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Ajajpython.p píše: S tím, že se tam ten kuse co se vyřízne vrátí zpět pomocí navařených pacek a pár závitů.
No, souhlas, vo tom žádná! Ale když to řeknu blbě, když tou dírou poleješ nádrž, vyteče to na asfalt...
čili obráceně
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#22 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Mezi díru a kus toho plechu dám armaflex. Mám to vymyšlené.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#23 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Bych to nedramatizoval, pac je to tak vysoko, že tam voda v proudech nemůže. Je to ještě výše než samotná pruchodka kabeláže. Navíc Jiřímu stačí díra 7x7cm možná méně. A proč? To bude odtajneno za 14dni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#24 Vadné čerpadlo v nádrži V60
Když už tam budu tu díru dělat, tak ji asi stejně udělám tak aby to šlo vyndat celé. Když už. A klapne ta za tejden
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 1045 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarouš
-
- 8 Odpovědi
- 1483 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 8 Odpovědi
- 419 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 29 Odpovědi
- 1601 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 5 Odpovědi
- 468 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od biimbo