s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#26 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od simons93 »

Ano, dokonce i auto na podvalu jsem za tím tahal. Teplý, studený, lehká noha, cihla na plynu (a že zrovna plyn na podlaze je dost často :twisted: )Funguje ve všech režimech nerozeznatelně od benzínu a už 30k km bez problému.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#27 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Zajsoft »

simons93 píše:Ano, dokonce i auto na podvalu jsem za tím tahal. Teplý, studený, lehká noha, cihla na plynu. Funguje ve vševh režimech nerozeznatelně od benzínu a už 30k km bez problému.
Tak to pak gratuluju, asi si mel stesti na dobrej kus a jeste lepsiho montaznika :-)
No uvidime, az (zda) to tam budes mit treba po 150KKM/15letech :D
BTW jak to tam mas dlouho a jakou verzi Magicu? IV?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#28 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od simons93 »

Zatím rok, proto ještě nepíšu nic o dlouhodobý životnosti, ale jenom že to jde i na první dobrou nastavit tak, že to prostě funguje a během 30k km nebylo potřeba na to sahat :) .Ale mým tempem na tom budu mít těch 150k km maximálně za 5 let, ne za 15 :D. Je tam Magic IV.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#29 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Zajsoft »

simons93 píše:Zatím rok, proto ještě nepíšu nic o dlouhodobý životnosti, ale jenom že to jde i na první dobrou nastavit tak, že to prostě funguje. Ale mým tempem na tom budu mít těch 150k km maximálně za 5 let, ne za 15 :D. Je tam Magic IV.
Jo o IV sem slysel, ze je to uz krapet o necem jinem, ale vis jak, opakovane spatne zkusenosti, s predchozima verzema cloveku tak nejak stacily :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#30 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od simons93 »

Jo to věřím. Ale jinak ze svého okolí znám další dvě auta s Magicem IV a taky v pohodě. Takže nějakej vývoj tam určitě od předchozích verzí proběhl :D A taky znám celkem zprasenou montáž Landi Renzo, kde se to muselo vychytávat a nakonec to tuším vyřešil až jinej plynař. Takže fakt nejvíc záleží, kdo to montuje. Ty moderní systémy umí fungovat při správný montáži a nastavení všechny.

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#31 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od gigy »

Já mám myslím taky IV a naprostá spokojenost, dá se říct že to líp fungovat nemůže. Neměl jsem zatím žádný problém. Oproti italským systémům, s kterýma sem jezdil v jiných autech i funguje celkem přesně ukazatel množství plynu v nádrži, když dojde plyn a pak se natankuje, tak se to samo přepne na plyn, takže na to pak člověk nezapomene jako se mi stává u těch italů atd. Ale to je detail, nejdůležitější pro mě je že to funguje. Od montáže jen jezdím a tankuju, jednou jsem měnil filtry na revizy... Proto si už rok říkám co tu furt píšeš za hejty na ten magic ale chtěl jsem počkat, až budu mít víc najeto abych mohl nečím argumentovat. Teď to mám přes 2 roky a ke 40k najeto.

Asi ze všeho nejvíc záleží na tom kdo to montuje a nastavuje. Jsem rád ze sem to nevezl do toho brna kvůli tomu ze měla být jistota, ikdyz za víc peněz.
Ja to mám od lpg vaněk v Praze, cena 25k, plnění u nádrže, přepínač kam jsme si řekl. Spokojenost.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#32 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Zajsoft »

gigy píše:Já mám myslím taky IV a naprostá spokojenost, dá se říct že to líp fungovat nemůže. Neměl jsem zatím žádný problém. Oproti italským systémům, s kterýma sem jezdil v jiných autech i funguje celkem přesně ukazatel množství plynu v nádrži, když dojde plyn a pak se natankuje, tak se to samo přepne na plyn, takže na to pak člověk nezapomene jako se mi stává u těch italů atd. Ale to je detail, nejdůležitější pro mě je že to funguje. Od montáže jen jezdím a tankuju, jednou jsem měnil filtry na revizy... Proto si už rok říkám co tu furt píšeš za hejty na ten magic ale chtěl jsem počkat, až budu mít víc najeto abych mohl nečím argumentovat. Teď to mám přes 2 roky a ke 40k najeto.

Asi ze všeho nejvíc záleží na tom kdo to montuje a nastavuje. Jsem rád ze sem to nevezl do toho brna kvůli tomu ze měla být jistota, ikdyz za víc peněz.
Ja to mám od lpg vaněk v Praze, cena 25k, plnění u nádrže, přepínač kam jsme si řekl. Spokojenost.
No jak vidis, tak sice hejtuju, ale sam pisu, ze o IV sem uz slysel, ze i za neco stoji... :)
Jo 25k je uz cena, kterou bych za Magic tak cekal... A 5val, je stejne 6val sada (coz je vlastne 8val sada),
takze je to vicemene to same, co ma Pinďa, s trochou nadsazky, ho ten 6. vstrik stal 30k :green:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 104
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: praha západ :-)
Vůz: V70 1998 & XC70 2008

#33 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Petrp »

Díky všem za postřehy, a ještě otázka přímazu... Máte ho a je potřeba, nebo jen placebo? I když za 1 200,- asi není co řešit pro jistotu ho tam dát...
_________________
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5168
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#34 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Warcz »

Asi řeknou zkušenější, ale na tyhle motory se přímaz nedává. Dává se akorát přívstřik benzínu, tady když dosáhneš určitých otáček začne to dávat i benzín.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#35 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Zajsoft »

Presne tak, pro tenhle motor to neni treba. Privstrik taky ne, ale osobne si ho vzdy davam od cca 4100ot, aby se chladily vyfukove sedla/ventily. Je to pro prevenci/dobrej pocit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Lukyn1983
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 164
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
Vůz: V50 D3

#36 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Lukyn1983 »

Petrp píše:Díky všem za postřehy, a ještě otázka přímazu... Máte ho a je potřeba, nebo jen placebo? I když za 1 200,- asi není co řešit pro jistotu ho tam dát...

Přímaz za 1.200,- to je jakej prosím?
Když už nějakej přímaz cpát do auta , tak elektroniku , my používáme Elektronic Valve Protector Klasic kit 12,ale do volva je to zbytečnost.
_________________
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)

Lukyn1983
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 164
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
Vůz: V50 D3

#37 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Lukyn1983 »

Jinak za mě takto , pokud máš auto jako spotřebák namontuj tam co uznáš za vhodné sám ,klidně Magic , nebo Stag , najedeš cca 150tkm a prodáš auto.
Ale pokud chceš opravdu to auto mít delší dobu a chceš mít s LPG co nejméně problému ,doporučuji si připlatit a dát tam kvalitní systém ,BRC,Elpigas, Landi Renzo ,
Lovato bylo vždy dobré ,ale bohužel dost trpí reduktory na kvalitu LPG , Tartariny - auta které k nám jezdí a mají nad 160kw mají s tímto systémem problémy ,ale většina byla montovaná v Brně u Ungera.
My montujeme Landi Renzo a troufnu si říct , že je to špičkovej systém , který se dá dobře seřizovat a i cena dílů tě pak nezrujnuje.
_________________
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#38 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Zajsoft »

Osobne nemam problem ani s Tartatini(mam ho ve V8 - uz tam pri koupi bylo, jinak bych sel do Landi Renzo), umi taky detailni nastaveni(akorat je potreba HW klic :( narozdil od treba Lovata),
ale treba vymena membran/tesneni v reduktoru je docela palba oproti jinym...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Lukyn1983
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 164
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
Vůz: V50 D3

#39 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Lukyn1983 »

Zajsoft píše:Osobne nemam problem ani s Tartatini(mam ho ve V8 - uz tam pri koupi bylo, jinak bych sel do Landi Renzo), umi taky detailni nastaveni(akorat je potreba HW klic :( narozdil od treba Lovata),
ale treba vymena membran/tesneni v reduktoru je docela palba oproti jinym...
Bohužel k nám se dostala převážná část Tartarini od Ungera a vždy tam je problém , ať na T6 slabej reduktor , nebo na V8 místo vstřiků Tartarini , slabý vstřiky Valtek . Ale jo jinak souhlasím , že i Tartarini je dobrej systém , jen bacha kdo ho montuje a co tam dá za komponenty .

U těch reduktorů , většinou , když jsme je přetěsňovali , tak stejně vydrželi tak 10-15tkm , už jsme přešli na to , že je nepřetěsňujeme ,ale měníme.Zase o tolik dražší to není , je to do dvou hodin hotový a rovnou vyměníme spony ,popřípadě T-kus.A víme , že auto zase 100-150tkm vydrží .
_________________
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#40 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Zajsoft »

Lukyn1983 píše:
Zajsoft píše:Osobne nemam problem ani s Tartatini(mam ho ve V8 - uz tam pri koupi bylo, jinak bych sel do Landi Renzo), umi taky detailni nastaveni(akorat je potreba HW klic :( narozdil od treba Lovata),
ale treba vymena membran/tesneni v reduktoru je docela palba oproti jinym...
Bohužel k nám se dostala převážná část Tartarini od Ungera a vždy tam je problém , ať na T6 slabej reduktor , nebo na V8 místo vstřiků Tartarini , slabý vstřiky Valtek . Ale jo jinak souhlasím , že i Tartarini je dobrej systém , jen bacha kdo ho montuje a co tam dá za komponenty .

U těch reduktorů , většinou , když jsme je přetěsňovali , tak stejně vydrželi tak 10-15tkm , už jsme přešli na to , že je nepřetěsňujeme ,ale měníme.Zase o tolik dražší to není , je to do dvou hodin hotový a rovnou vyměníme spony ,popřípadě T-kus.A víme , že auto zase 100-150tkm vydrží .
No ten nas mel najeto 40-60KKM.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#41 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od Dural8 »

K původní odpovědi : Popravdě rád bych viděl jak 3.2 jede s podvalem 200km/h a za druhé bych rád viděl toho, kdo jede 200km/h s podvalem, ale chápu že jsi to myslel jenom obrazně...nebo? 3.2 jsem měl a neměl jsem pocit, že by jela 200 úplně v pohodě sama o sobě...tak.
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#42 s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...

Příspěvek od ferdikf »

Já tam má reduktor od Lovata a odešel do věčných lovišť po 80tis km, druhej tam je teď 70tis a zatím dobrý. Jinak Prokop LPG v Pardubicích můžu jen doporučit, Míru znám osobně a je to fakt šikula. Auto mám vyladěný, jezdím a jezdím. Teď jen čekám, kdy se začnou ozývat vstřikovače, uvidíme až přituhne :)
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“