s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha západ :-)
- Vůz: V70 1998 & XC70 2008
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Ahoj,
chtěl bych namontovat plyn do manželčiný S80. Máte někdo dobré reference na Praha + bližší okolí? (možná i vzdálenější +- 100 km, když bude někdo fakt dobrej ). Mám reference na Prokopa Pardubice, zaujala mě výběrem i cenama Harfa Neptun, ale nevím, jestli je v pořádku dávat nádrž do pěny, viz referenční fotky z Harfy. Nějak se mi to nezdá... Je problém U S80 II dát tankovací otvor pod víčko nádrže?
Dík za názory
Petr
chtěl bych namontovat plyn do manželčiný S80. Máte někdo dobré reference na Praha + bližší okolí? (možná i vzdálenější +- 100 km, když bude někdo fakt dobrej ). Mám reference na Prokopa Pardubice, zaujala mě výběrem i cenama Harfa Neptun, ale nevím, jestli je v pořádku dávat nádrž do pěny, viz referenční fotky z Harfy. Nějak se mi to nezdá... Je problém U S80 II dát tankovací otvor pod víčko nádrže?
Dík za názory
Petr
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=14453 montuje LPG v Brne tak se ho muzes zeptat co je aktualne v mode
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Kolik manželka najede?
Manželce jsem nechal namontovat lpg v ambu u Brna prej nejlepší borci. Dali tam megic co se vyrábí kousek od mého baráku inkasovali 55k nebylo to dobře vylazene tak se mi nechtělo jezdit do Brna a dal jsem to výrobci. Ten se instalaci vysmal. A že to musí opravit. Stalo mě to Mega času nějaký peníz zaplatilo i ambo. Vyladil to výrobce až po třetí návštěvě, doufám Teda protože zatím je klid. Ale několikrát jsem si řekl, že já 3
,14 raději investované peníze nepřijel v bezinu. Je to bez nervů. Jo lpg je super když funguje, ale jak je treba servis všichni hlavy do písku a plnou hubu vymluv. Za i vestovane peníze bych ji zaplatil rozdíl v úspoře jen paliva a 35 000km což je minimálně na dva roky. Pak bych přišel na to že je lepší koupit dehet. Jo a auto při prodeji by mělo mou a lepší cenu Bo je spousta mudrlantů jak lpg škodí motoru. Závěrem, když to funguje je to super. Předchozí v70 2,4t s lpg nikdy problém za 100 000km to jsem měl super pl, nare na servis.
Manželce jsem nechal namontovat lpg v ambu u Brna prej nejlepší borci. Dali tam megic co se vyrábí kousek od mého baráku inkasovali 55k nebylo to dobře vylazene tak se mi nechtělo jezdit do Brna a dal jsem to výrobci. Ten se instalaci vysmal. A že to musí opravit. Stalo mě to Mega času nějaký peníz zaplatilo i ambo. Vyladil to výrobce až po třetí návštěvě, doufám Teda protože zatím je klid. Ale několikrát jsem si řekl, že já 3
,14 raději investované peníze nepřijel v bezinu. Je to bez nervů. Jo lpg je super když funguje, ale jak je treba servis všichni hlavy do písku a plnou hubu vymluv. Za i vestovane peníze bych ji zaplatil rozdíl v úspoře jen paliva a 35 000km což je minimálně na dva roky. Pak bych přišel na to že je lepší koupit dehet. Jo a auto při prodeji by mělo mou a lepší cenu Bo je spousta mudrlantů jak lpg škodí motoru. Závěrem, když to funguje je to super. Předchozí v70 2,4t s lpg nikdy problém za 100 000km to jsem měl super pl, nare na servis.
-
Online
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Přizpůsobili se mému požadavku a vyrobili si nějaký držák a celé plnění schovali pod víčko...
A nádrž do pěny jsem měl taky ze Strakonic.
A nádrž do pěny jsem měl taky ze Strakonic.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha západ :-)
- Vůz: V70 1998 & XC70 2008
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Najede tak 15-20 000 rocne. A zrovna AMBO jsem měl podle ohlasu tady na foru za etalon kvality, akorát se mi nechtelo az do Brna... Tak ted tedy nevim, jestli se na to nevykaslu .-)
_________________
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
-
Offline
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha západ :-)
- Vůz: V70 1998 & XC70 2008
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Tom0 píše:Přizpůsobili se mému požadavku a vyrobili si nějaký držák a celé plnění schovali pod víčko...
A nádrž do pěny jsem měl taky ze Strakonic.
A co jsi tam mel za znacku? A jinak spokojen?
_________________
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
-
Online
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Je tam lovato, auto už nemám...
když to všechno funguje tak jak má, tak je to super...
Když ne, tak se z toho pos.reš, a jak píše Pinďa, všichni dají hlavu do písku, mi nic, tankujete špatný plyn atd atd...
Já měl nějaké prvotní problémy a chvilku trvalo než se to vychytalo, ale potom jsem bez problému najel cca 125.000km na plyn a po prodeji auta další km přibejvaj jinému uživateli tohoto fora… a co vím, tak s plynem zatím žadný problém taky neřešil.
když to všechno funguje tak jak má, tak je to super...
Když ne, tak se z toho pos.reš, a jak píše Pinďa, všichni dají hlavu do písku, mi nic, tankujete špatný plyn atd atd...
Já měl nějaké prvotní problémy a chvilku trvalo než se to vychytalo, ale potom jsem bez problému najel cca 125.000km na plyn a po prodeji auta další km přibejvaj jinému uživateli tohoto fora… a co vím, tak s plynem zatím žadný problém taky neřešil.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Moje zkušenost. Magic z HL propanu v Ostravě.
+ Cena. Vyšlo to na 28 000Kč
- Nic moc provedení, některé svorky a kabely volné.
- Špatně seřízený a to 2x za sebou
+ třetí reklamace. Technik se mnou projel dálnice, vypadalo to krásně. Cely rok žádný problém.
Před seřízením jsem jel do Ostravy 200Km na benzin ať auto naučím na benzín. Přijet na plyn je zbytečné auto si upraví směs.
- S nástupem zimy špatné starty. Špatná směs na volnoběžné otáčky.
- Uvažuji jestli to řešit, nebo prostě zapínat plyn jenom na dálnici na což jsem to kupoval a město lítat na benzin.
+ Mám projeto 2062l. Kdyby na l ušetřil 15Kč tak jsem "ušetřil" 31 000Kč. Takže pro mě odjezdit 4000-5000l a budu spokojen.
+ Cena. Vyšlo to na 28 000Kč
- Nic moc provedení, některé svorky a kabely volné.
- Špatně seřízený a to 2x za sebou
+ třetí reklamace. Technik se mnou projel dálnice, vypadalo to krásně. Cely rok žádný problém.
Před seřízením jsem jel do Ostravy 200Km na benzin ať auto naučím na benzín. Přijet na plyn je zbytečné auto si upraví směs.
- S nástupem zimy špatné starty. Špatná směs na volnoběžné otáčky.
- Uvažuji jestli to řešit, nebo prostě zapínat plyn jenom na dálnici na což jsem to kupoval a město lítat na benzin.
+ Mám projeto 2062l. Kdyby na l ušetřil 15Kč tak jsem "ušetřil" 31 000Kč. Takže pro mě odjezdit 4000-5000l a budu spokojen.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
No právě ona úspora na papíru vypadá pěkně, ale co se bude v reálu dít je ve hvězdách. Mě to po nátlaku v Hl propan poštelovali, ale chtěli se tvářit že svítíci kontrolku motoru nemám řešit. Je to s lpg normální joudo. Heslo furt ve střehu nebo tě ojebou platí vždy a všude.
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Jo to mi taky říkali, tak jsem jim říkal že ani náhodou. Proto jsem tam byl nakonec 3x a až emisní technik, který byl z těch pakošu opravdu nejrozumnější tak to dokázal opravdu seřídit. Mam v autě kameru, takže vím co mi servis dělá, když jim dám auto. Navíc je za zrcátkem takže nejde vůbec vidět. Věta při první jízdě "Já nevím co s tím, jede to, lepší to nebude, rychle to učesat a pryč s tím".
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
To máme jak prez kopírka.
Zřejmě jedou stejný štylik na všechny. Mužem tedy doporučit a nenechat se vyfakovat vendinem na dílně.
Zřejmě jedou stejný štylik na všechny. Mužem tedy doporučit a nenechat se vyfakovat vendinem na dílně.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Ne, dávat nádrž do pěny v pořádku není.Petrp píše:Ahoj,
chtěl bych namontovat plyn do manželčiný S80. Máte někdo dobré reference na Praha + bližší okolí? (možná i vzdálenější +- 100 km, když bude někdo fakt dobrej ). Mám reference na Prokopa Pardubice, zaujala mě výběrem i cenama Harfa Neptun, ale nevím, jestli je v pořádku dávat nádrž do pěny, viz referenční fotky z Harfy. Nějak se mi to nezdá... Je problém U S80 II dát tankovací otvor pod víčko nádrže?
Dík za názory
Petr
V Praze dle mého soudu kvalitně montují Magic tady: http://www.autoplyn-lpg.cz/
Kamarád má od nich instalaci na pětiválci a je to namontované hezky, funkčně bezproblémové. Je to u mně zatím jen jedna pozitivní zkušenost, ale bydlet v Praze, zajedu se tam zeptat. Nádrž do pěny také opravdu nedají a přišlo mně, že si dávají záležet na tom, ať je ta instalace úhledná.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Kamarád má od nich plyn na V70 2.0T a také můžu potvrdit, že je to namontované hezky, s rozmyslem a po nějakém prvotním dolazení funguje dobře.HonzaA píše:V Praze dle mého soudu kvalitně montují Magic tady: http://www.autoplyn-lpg.cz/
Pokud by ti nevadila vzdálenost, tak můžu doporučit Strakonice, montáž do V8 provedena precizně, dobře nalazeno na poprvé, kontrolka nesvítí... Když jsem to tam vezl tak tam byl akorát na servis pán s XC90 3.2, kterému to montovali asi 7 let zpět a najel s tím prý bez problémů už asi 350tkm.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Takže to jde i na poprvé.
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Vymenil sem filtry,nechal smazat servisní interval a jezdim a jezdim a jezdim.Tom0 píše:Je tam lovato, auto už nemám...
když to všechno funguje tak jak má, tak je to super...
Když ne, tak se z toho pos.reš, a jak píše Pinďa, všichni dají hlavu do písku, mi nic, tankujete špatný plyn atd atd...
Já měl nějaké prvotní problémy a chvilku trvalo než se to vychytalo, ale potom jsem bez problému najel cca 125.000km na plyn a po prodeji auta další km přibejvaj jinému uživateli tohoto fora… a co vím, tak s plynem zatím žadný problém taky neřešil.
Jediny co to asi 2x za dobu co auto mam udelalo ze to na dalnici v tahu cuklo ale pokazdy kdyz sem bral plyn u Neptuna na harfe....
Pro PetrP pripadne muzu ukazat na Vodochodskym srazu anebo v Praze,sem tam denne.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Já jen doplním že toto auto bylo také nalazeno na poprvé a hned správně.
Problémy o kterých jsem já psal byly nečistoty v nádrži od výrobce nádrži Irene a následně odcházející vstriky plynu...
Problémy o kterých jsem já psal byly nečistoty v nádrži od výrobce nádrži Irene a následně odcházející vstriky plynu...
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Nejak nepochopim, jak si nekdo kor tady z fora muze nechat dobrovolne namontovat Magic... A jeste za takovou paletu... A na Harfe...
Do S80 3.2 vychazi Landi Renzo asi na 40k...
Do S80 3.2 vychazi Landi Renzo asi na 40k...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Tak si představ, že ti ho tam namontuji aniž by ti řekli, protože předpokládáš, že jsou to zde na fóru vychvalovani Mistři na lpg. Tak doufaš že ví co dělají. Proto jedeš i 200km.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
No nevim, zrovna stoura jako Ty... Bych cekal, ze se budes zajimat o to, co Ti tam daj, kor za takovy prachy...PINĎABC píše:Tak si představ, že ti ho tam namontuji aniž by ti řekli, protože předpokládáš, že jsou to zde na fóru vychvalovani Mistři na lpg. Tak doufaš že ví co dělají. Proto jedeš i 200km.
55k bych tak mozna cekal za oturbenou V8, 400koni+ s alespon 2 nadrzema, etc...
A Magic je proste Magic a je uplne jedno zda ji montuje ten nejlepsi odbornik, nebo totalne neschopnej ozrala.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Poučení pro příště. Nikomu nevěřit a furt ve střehu. Sere mě že je to v autě manželky a ta mi to dala patřičně sežrat. Kdykoli přijde na to lpg řeč představím si jak se asi v ambu smáli. Nerozlučil jsem se ani s myšlenkou, že tam dali to nejlepší podle svého svědomí. A já to jenom nechápu a všichni co hani magic tomu jenom nerozumí.
Prostě nevím co si mám myslet. Aniž bych někoho pomloval když tomu nerozumím.
Prostě nevím co si mám myslet. Aniž bych někoho pomloval když tomu nerozumím.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Já mám v 3.2 magic (ale s reduktorem KME) a jsem s tím naprosto spokojenej. Cena za montáž byla 26k, plnění pod víčkem nádrže, od začátku absolutně bez problémů, za rok najeto cca 30k km. Takže už se mi to dávno vrátilo. Žadná kontrolka nesvítí, necuká, prostě to funguje hezky.
-
Online
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Ono to ani tak není o systému jako hlavně o člověku co to montuje a následně ladí...
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
Tak já to psal i proto, aby Zajsoft viděl, že dokonce i ten magic může fungovat v pohodě, když ho tam nemontuje a neseřizuje prase. Jsou určitě lepší a líp udělaný systémy, ale u mě jde vidět, že i ten magic může fungovat úplně normálně.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
No hnijici reduktory Magic, jsou evergreen samy o sobe...
A vesmes, je Magic jeden z neproblematictejsich systemu a ne (jen) proto, ze to povetsinou montuje nejakej neschopak.
Proste setrit na necem, co ma setrit ve vysledku neusetri...
No to, ze valna vetsina montazniku kalibruje vse na automatiku a spokoji se s tim, ze to nejak funguje, to uz je vec druha...
A vesmes, je Magic jeden z neproblematictejsich systemu a ne (jen) proto, ze to povetsinou montuje nejakej neschopak.
Proste setrit na necem, co ma setrit ve vysledku neusetri...
No to, ze valna vetsina montazniku kalibruje vse na automatiku a spokoji se s tim, ze to nejak funguje, to uz je vec druha...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
s80 II 3,2 na plyn. Kde, s kým a za kolik...
No nevidel Az to uvidim, tak to bude jina... Takze jak studeny, tak teply, jak krokem, tak s plynem na podlaze, prazdny, i plne nalozeny, vcetne podvalu a na nem dalsi auto...simons93 píše:Tak já to psal i proto, aby Zajsoft viděl, že dokonce i ten magic může fungovat v pohodě, když ho tam nemontuje a neseřizuje prase. Jsou určitě lepší a líp udělaný systémy, ale u mě jde vidět, že i ten magic může fungovat úplně normálně.
A zrovna 3.2 nema problem jet i spodvalem a na nem nalozeny to samy 200km/h a mit slusnej zaber i na predjizdeni...
Pokud Ti to za tehlech podminek funguje, tak pak ano
Ale proste kdo umi, tak proste vetsinou tuhle srajdu proste neinstaluje...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé