MOTOR: Teplota oleja
- Autor
- Zpráva
#1 MOTOR: Teplota oleja
Ahojte,
troska sa oteplilo a objavila sa mi na aute zaujimava vec.
Rucicka teploty oleja sa mi potom, co som zastavil mierne zdvihla nad polovicu (2x), v oboch pripadoch som mal pustenu klimu pocas jazdy. Trosku dlhsie som nehal bezat ventilator, resp. ked som nastartoval a presiel par desiatok metrov, tak sa ustalila spat na polke.
Jazdil som aj v minulorocnych horucavach a vtedy to bolo v najlepsom poriadku.
Nestalo sa vam nahodou nieco podobne? Mimo, chladiacu kvapalinu aj olej mam tesne po vymene.
Dik
J.
troska sa oteplilo a objavila sa mi na aute zaujimava vec.
Rucicka teploty oleja sa mi potom, co som zastavil mierne zdvihla nad polovicu (2x), v oboch pripadoch som mal pustenu klimu pocas jazdy. Trosku dlhsie som nehal bezat ventilator, resp. ked som nastartoval a presiel par desiatok metrov, tak sa ustalila spat na polke.
Jazdil som aj v minulorocnych horucavach a vtedy to bolo v najlepsom poriadku.
Nestalo sa vam nahodou nieco podobne? Mimo, chladiacu kvapalinu aj olej mam tesne po vymene.
Dik
J.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#2 Teplota oleja
Prosím tě -myslel jsem si, že už mám fotky všech palubních desek, které se do 40tek dávali, ale asi jsem se mýlil, protože ručičkový indikátor teploty oleje ještě nemám.Jano píše:Rucicka teploty oleja ........
Mohl by jsi sem dát foto tvé palubky???
mooooc mě to zajímá
díky
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#3
OK, mozno je to teplota chladiacej kvapaliny, v kazdom pripade je to bezny ukazovatel na pravej strane.
FOto som pripojil v inom clanku.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php ... c&start=25
FOto som pripojil v inom clanku.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php ... c&start=25
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4
to moc dobrá fotka nebyla - takhle to snad bude lepší - ne
- Přílohy
-
- P3080003.JPG (46.96 KiB) Zobrazeno 1213 x
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#7
Hele, pokud to bude dělat častěji, tak je to na výměnu termostatu. Ale ještě počkej, jak se to vyvine. Zatím bych si tím nelámal hlavu. Je možné, že jak byl motor zahřátý, tak se jeho teplota po vypnutí ještě zvedla. Já bohužel potom, co vypnu motor z auta odejdu a již teploměr nekontroluji.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#8
Takže - předpokládám, že se teda bavíme o indikaci teploty chladící kapaliny.
Já jsem se s tím nesetkal, ale je to dané tím, že zaparkuju a okamžitě vystoupím - takže so dělá teplota poté netuším.
Nicméně to, že se teplota po zastavení zvýší, je docela reálné - motor má daleko vyšší teplotu a navíc kapalina přestane cirkulovat a chladit se, takže proč ne.
Pokud teplota chladící kapaliny neleze přes půlku v průběhu jízdy, nevěnoval bych tomu žádnou pozornost. Osobně se domnívám, že je vše v pořádku.
Já jsem se s tím nesetkal, ale je to dané tím, že zaparkuju a okamžitě vystoupím - takže so dělá teplota poté netuším.
Nicméně to, že se teplota po zastavení zvýší, je docela reálné - motor má daleko vyšší teplotu a navíc kapalina přestane cirkulovat a chladit se, takže proč ne.
Pokud teplota chladící kapaliny neleze přes půlku v průběhu jízdy, nevěnoval bych tomu žádnou pozornost. Osobně se domnívám, že je vše v pořádku.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#9
Dik,
ono niekde som cital, ze pre Tckove motory nie je uplne dobre ak sa hned vypnu, tak ja radsej vzdy v aute chvilu pockam a mtor vypnem v tedy, ked sa mi vypne ventilator.
ono niekde som cital, ze pre Tckove motory nie je uplne dobre ak sa hned vypnu, tak ja radsej vzdy v aute chvilu pockam a mtor vypnem v tedy, ked sa mi vypne ventilator.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#10
Jo - to je ale hlavně kvůli Turbu a jeho mazání, nikoliv kvůli teplotám kapalin
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#11
Zil som v tom, ze turbo musi vychladnut.
Inak ty mas turbo o nieco silnejsie, rovno to vypnes nic neriesis a je to OK?
Inak ty mas turbo o nieco silnejsie, rovno to vypnes nic neriesis a je to OK?
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#12
Ne-e. Já se akorát snažím moc nehonit turbo před tím než vypnu motor. Prostě posledních pár minut před zaparkováním a vypnutím motoru jedu opravdu piánko a nevytáčím motor do vysokých otáček. To nejhorší, co můžeš udělat turbu je přijet někam s roztočeným motorem (a zároveň turbem), dupnout na brzdu a vypnout motor. Protože v ten okamžik vypneš i mazání a dotáčející se turbo se najednou nemaže a jede na sucho
Naposledy upravil(a) Lachtan dne 03 led 2020 04:36, celkem upraveno 3 x.
Důvod: Zbytečná citace.
Důvod: Zbytečná citace.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#13
jj, robim to same ako Lachtan...
Naposledy upravil(a) dod dne 03 led 2020 04:36, celkem upraveno 3 x.
Důvod: Zbytečná citace.
Důvod: Zbytečná citace.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#14
Lachtan píše: To nejhorší, co můžeš udělat turbu je přijet někam s roztočeným motorem (a zároveň turbem), dupnout na brzdu a vypnout motor. Protože v ten okamžik vypneš i mazání a dotáčející se turbo se najednou nemaže a jede na sucho
turbo nemá setrvačníček, navíc se točí i na volnoběh, navíc se tlak oleje udrží i chviličku po zastavení motoru...
jsem přesvědčen, že turbomotor se má vypnout až po chvíli volnoběhu jen proto, aby se turbo ochladilo, ne zpomalilo - a ochlazení nepotřebuje až tak to železo, ale olej a voda, který zůstanou v turbu
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#16
yvona má ve 480 (bez turba) el.pumpu, která honí vodu hlavou nebo malým okruhem - podrobně jsem to nezkoumal, je tam hadic jak ve vodárně
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17
Má to poměrně hodně aut s turbem. Taky jsem si říkal, že si takovou vychytávku pořídím do parných veder, neb sedma nemá elektrický ventilátor, tak alespoň tuhle srandu, která celkem hodně pomůže.Jarda S40 píše:Nemívaj některá auta pomocnou vodní pumpu na dochlazování turba??
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#19
No tak dobře - plácám nesmysly - nóóóstanda píše:Lachtan píše: To nejhorší, co můžeš udělat turbu je přijet někam s roztočeným motorem (a zároveň turbem), dupnout na brzdu a vypnout motor. Protože v ten okamžik vypneš i mazání a dotáčející se turbo se najednou nemaže a jede na sucho
turbo nemá setrvačníček, navíc se točí i na volnoběh, navíc se tlak oleje udrží i chviličku po zastavení motoru...
jsem přesvědčen, že turbomotor se má vypnout až po chvíli volnoběhu jen proto, aby se turbo ochladilo, ne zpomalilo - a ochlazení nepotřebuje až tak to železo, ale olej a voda, který zůstanou v turbu
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#20
Na mot. B230F je vrtule na klíňáku a jak zastaví motor, tak zastaví i vrtule chladiče a vodní pumpa. U novějších aut je elektr. ventilátor, který jede ještě chvíli po vypnutí motoru aby schladil kapalinu. Ono totiž v momentě kdy přestane cirkulovat a chladit se přes chladič, tak dochází k nárůstu teploty a konkrétně hiníkové motory to nemají moc rády, o těsněních O krožcích a guferech nemluvě. U mot B230F nejvíc nadává těsnící gumička mezi hlavou a vodní pumpou.standa píše:čemu pomůže?jarek.krizan píše:
Má to poměrně hodně aut s turbem. Taky jsem si říkal, že si takovou vychytávku pořídím do parných veder, neb sedma nemá elektrický ventilátor, tak alespoň tuhle srandu, která celkem hodně pomůže.
Takže už jsem si pořídil chladič s otvorem pro čidlo a teď ještě vyrobit "saharu" a namontovat do okruhu el. čerpadlo a když se to dobře spočítá a instaluje, tak se kromě toho v zimě zlepší i rychlost náběhu topení.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#21
To chceš jako předělávat ten B230F? Není to zbytečný? Můj motor najezdil 250 kkm na Floridě, kde je asi trochu tepleji a je bez problémů. Nebo na devítce? Tam bych to chápal. Ale necirkuluje kapalina i po vypnutí motoru samotíží?
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 03 led 2020 04:36, celkem upraveno 3 x.
Důvod: Zbytečná citace.
Důvod: Zbytečná citace.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#22
Zatím hýčkám jen sedmu, ta si to rozhodně zaslouží. Jen kdybych na to měl víc času. Mám celkem představu, co všechno vylepšit. Pár zlepšováků už tam mám a celou dobu fungují 100%
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#23
Železo to sice asi nepotřebuje, ale vypnutím motoru přestávají obě média cirkulovat, ne? A když je turbo rozpálený na 800°C, tak je asi lepší ho nechat ochladit chvilku na volnoběhu - můj názorstanda píše:Lachtan píše: To nejhorší, co můžeš udělat turbu je přijet někam s roztočeným motorem (a zároveň turbem), dupnout na brzdu a vypnout motor. Protože v ten okamžik vypneš i mazání a dotáčející se turbo se najednou nemaže a jede na sucho
turbo nemá setrvačníček, navíc se točí i na volnoběh, navíc se tlak oleje udrží i chviličku po zastavení motoru...
jsem přesvědčen, že turbomotor se má vypnout až po chvíli volnoběhu jen proto, aby se turbo ochladilo, ne zpomalilo - a ochlazení nepotřebuje až tak to železo, ale olej a voda, který zůstanou v turbu
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#24
a napsal jsem něco jinýho?
...olej a voda, který zůstanou v turbu..."
...olej a voda, který zůstanou v turbu..."
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#25
No myslel jsem to tak, že právě potřebuješ ochladit to turbo, vodu a olej v turbu neochladíš.
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek