Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5153
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#26 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Pokud si neměl dálkáč při koupi auta, tak to tam není. Ale není problém dodělat. Vychází to cca na 4000 Kč s hodinou práce
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#27 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
do xc mě to v autorizáku stálo mnohonásobně víc, máš kontakt na někoho kdo to dělá za 4k,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5153
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#28 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
JO, právě ti ten kontakt píše. Již jsem to letos dodělával zdejšímu členovi Smidcze.
Jen si musíš ještě nechat tuto funkci SW povolit, asi nejlépe v autorizáku. Nicméně ok2uck to třeba dohrával Smidczemu, ale ostrou Vidou.
Obj. č. SW je 30790221
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC70(08-")/Accessories/Document/VCC-473105/2010/D5%20AWD/Automatic
Jen si musíš ještě nechat tuto funkci SW povolit, asi nejlépe v autorizáku. Nicméně ok2uck to třeba dohrával Smidczemu, ale ostrou Vidou.
Obj. č. SW je 30790221
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC70(08-")/Accessories/Document/VCC-473105/2010/D5%20AWD/Automatic
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#29 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
ok domluvím se s ním, ale Rakovník mám krapet z ruky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#30 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Když zapnu bufík klíčkem tak ho musím také vypnout manuálně - jak dlouho musí bufík běžet aby se pěkně vypálil a nezanášel se krátkým chodem??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5153
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#31 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
To je vcelku jedno jestli znovu klíčkem nebo na budících, protože když ho zapneš klíčkem, tak na budících se ti změní stav z VYP na ZAP. Jinak cca 15minut je OK
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#32 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Dík . 15 min ho nechávám - to je auto vyhřáté. Ukazatel teploty motoru fakt chybí. Alespon někde v menu to mohli schovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3004
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#33 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
v menu není možnost navolit, jak dlouho má bufík běžet?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13152
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#34 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Bufík by měl vypnout sám, když teplota motoru dosáhne provozní, ne? I když nevím jestli to platí i pro ruční start.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#35 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Se divím jak tady všichni polemizují co tak si přečíst příručku k autu ?!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5153
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#36 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Čas se nastavit nedá, je pevně nastaven na max. 50 min. Či dříve pokud dosáhne na provozní teplotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#37 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Při ručním startu klíčkem mi bufik nevypne po zahřátí motoru na provozni teplotu. Sw mám dohraný od kluku z D5.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3004
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#38 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
no ono se to myslím neřídí teplotou motoru, ale teplotou v chladiči, aby se stihl prohřát celý motor, ne jen voda, takže vypnout by se to mělo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#39 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
No jasně - tak přesně proto se ptám ,protože dle příručky manuální zap. či časovačem se vypne bufík po 50ti min a v režimu auto po 50ti min či zahřátí motoru na provozní teplotu.karelvolvo píše:Se divím jak tady všichni polemizují co tak si přečíst příručku k autu ?!
Dle manuálu to jasné je, ale logické moc ne kdyby v režimu auto sám vypnul a startem dálkou to neuměl..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#40 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
To chovanie je hodne zlozitejsie, ako sa pise v navode. Uz som to tu niekde pisal, ale preco to sem nedat znova:
1. automaticky prihrev motora ON = prihrieva podla potreby ked je kosa, vsetko riadi automatika, jak start tak aj dlzku prevadzky
2. automaticky prihrev motora OFF = nedeje sa nic, mrznu mi gule v aute (ale zasa fajn nastavenie, ked je prva cast trasy kratka, napr cesta do skoly s detmi a potom do prace)
3. dialkovy start ON/OFF = ovladanie na dialku
4. dialkovy start ON + automaticky prihrev ON = zacne ked dostane prikaz, vypina podla teploty motora
5. dialkovy start ON + automaticky prihrev OFF = ide max 50 minut (alebo do manualneho vypnutia / zastavenia motora zohriateho na prevadzkovu teplotu)
6. casovac ON = zacne podla vlastnej uvahy a konci v nastaveny cas
7.-12. variacie casovaca + dialkoveho staru + automatickeho rezimu
je tam kopec dalsich premennych a moznosti, ale to silno zalezi od vonkajsich podmienok.
Co mam tak odsledovane, bod zlomu je teplota vody 50°C kedy do toho ta automatika zasahuje a kedy nie.
Vo vseobecnosti si to zije vlastny zivot ale je to super mat to tam.
1. automaticky prihrev motora ON = prihrieva podla potreby ked je kosa, vsetko riadi automatika, jak start tak aj dlzku prevadzky
2. automaticky prihrev motora OFF = nedeje sa nic, mrznu mi gule v aute (ale zasa fajn nastavenie, ked je prva cast trasy kratka, napr cesta do skoly s detmi a potom do prace)
3. dialkovy start ON/OFF = ovladanie na dialku
4. dialkovy start ON + automaticky prihrev ON = zacne ked dostane prikaz, vypina podla teploty motora
5. dialkovy start ON + automaticky prihrev OFF = ide max 50 minut (alebo do manualneho vypnutia / zastavenia motora zohriateho na prevadzkovu teplotu)
6. casovac ON = zacne podla vlastnej uvahy a konci v nastaveny cas
7.-12. variacie casovaca + dialkoveho staru + automatickeho rezimu
je tam kopec dalsich premennych a moznosti, ale to silno zalezi od vonkajsich podmienok.
Co mam tak odsledovane, bod zlomu je teplota vody 50°C kedy do toho ta automatika zasahuje a kedy nie.
Vo vseobecnosti si to zije vlastny zivot ale je to super mat to tam.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5153
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#41 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Mě tedy v bodě č 4. Vypne vždy jakmile chcipnu motor. Bez ohledu jak je ohřáta chladicí kapaliny. Takže funkci Auto nepoužívám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#42 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Pěkně popsáno
Zkusím hlavně bod 4, možná jsem měl auto na OF..
Dobré je že tohle zkoušení mne baví - první auto se kterým se těším na ranní mrazíky
Zkusím hlavně bod 4, možná jsem měl auto na OF..
Dobré je že tohle zkoušení mne baví - první auto se kterým se těším na ranní mrazíky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#43 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Ano to sedi, s vypnutim motora vypne vzdy co som si tak vsimol. To plati aj pre vsetky ostane body. Preto aj pisem v bode 2, ze je fajn na kratke trasy, aspon bufk nestartuje kvoli 3-5 minutam.Jakub Svoboda píše:Mě tedy v bodě č 4. Vypne vždy jakmile chcipnu motor. Bez ohledu jak je ohřáta chladicí kapaliny. Takže funkci Auto nepoužívám.
S vinimkou casovaca, tam dobehne do konca, podla nastaveneho casu, aj ked sa v case chodu uskutocni jazda.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#44 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Ano, len ta teplota motora je rozhodujuca, ak nastartujes ked ma motor 50+ vdaka bufiku, tak ho tusim necha bezat tych 50 minut, ak ma menej ako 50, tak kontrolu prevezme automatika a vypne podla potreby. Toto som zatial nebol schopny presne odsledovat.Munga píše:Pěkně popsáno
Zkusím hlavně bod 4, možná jsem měl auto na OF..
Dobré je že tohle zkoušení mne baví - první auto se kterým se těším na ranní mrazíky
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#45 Nezávislé topení - dálkové ovládání z klíčku PCC
Což má prakticky vždy když ho zapnu předem a tak proto tedy nevypne sám.
To by mne fakt nenapadlo. Zkusím tedy start s motorem pod 50C jestli se chytne ta automatika.
Mají to divně udělané..
To by mne fakt nenapadlo. Zkusím tedy start s motorem pod 50C jestli se chytne ta automatika.
Mají to divně udělané..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek