Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Zatím žádné
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj,
koupil jsem si svoje prvni Volvo <3 XC60, RV 2012 a zvedavost mi neda, kolik stalo kdyz bylo nove, da se neco takoveho, alespon v rozsahu cen dohledat?
Diky moc.
Viktor
koupil jsem si svoje prvni Volvo <3 XC60, RV 2012 a zvedavost mi neda, kolik stalo kdyz bylo nove, da se neco takoveho, alespon v rozsahu cen dohledat?
Diky moc.
Viktor
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
viking85 píše:Ahoj,
koupil jsem si svoje prvni Volvo <3 XC60, RV 2012 a zvedavost mi neda, kolik stalo kdyz bylo nove, da se neco takoveho, alespon v rozsahu cen dohledat?
Diky moc.
Viktor
ideálně sehnat dobový ceník a zkusit porovnat výbavu, tu by i podle VIN vyjel i autorizovaný servis....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Zatím žádné
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Díky moc za reakce Deshi a Arkaz.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj. Motory jsou úplně v pohodě. Pohlídej si stav automatu a výměnu náplně. V60 tu moc lidí nemá tak ani moc zkušeností zatím nebude.XxHonza píše:Ahoj, uvazuju o svem prvnim volvu bylo by to V60, rv 2013, d4 120 kW a 6 stupnovym automatem. Chci ho primarne na dlouhe dalnicni cesty po evrope. Na co si mam dat krome vymen oleju dat pozor? Je mozne do techto starsich vozu donahrat navigaci pokud tam neni? Predem diky za komentare!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Přes 200 najeto, automat a Volvo, tzn. "drahý servis". Prostě je to pro obyčejného čecháčka drahý, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
A zde je krásně vidět, jak irelevantní je hodnota na tachometru u starších aut. 3 roky staré auto má najeto přes 200 tisíc. Ještě to nebylo na technické, koupí to frajer, udělá z toho 45 tisíc a nikdo se to nedozví. Hlavně že další majitel má radost z krásného auta
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomoucko
- Vůz: XC90 T8 a XC60
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To jsou auta selekt, každý prodejce je nabízí...
https://selekt.volvocars.cz/cs/ojete-vozy/volvo/vsechny-modely?country=cz&unitSystem=metric¤cy=CZK&allow_no_price=1&manufacturer=64&warrantyProgram=31
https://selekt.volvocars.cz/cs/ojete-vozy/volvo/vsechny-modely?country=cz&unitSystem=metric¤cy=CZK&allow_no_price=1&manufacturer=64&warrantyProgram=31
_________________
nová XC60 T8 AWD RECHARGE White 2023
nová XC90 T8 RECHARGE Black
XC90 T8 White prodáno
XC60 D5 AWD prodáno
V40 D3 White
nová XC60 T8 AWD RECHARGE White 2023
nová XC90 T8 RECHARGE Black
XC90 T8 White prodáno
XC60 D5 AWD prodáno
V40 D3 White
-
Online
- Příspěvky: 5276
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Je to 4x4 ( awd ) ? Když to je XC70 tak to asi bude 4x4 ne ? Docela mě fascinuje, že tam je uveden el. starter. To jako nemusím startovat roztlačním ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To je ale sakra pěkná výbava. Proč ta cena? Řekl bych že nájezd. Mají tam podobné auto s horší výbavou a menším nájezdem o kilo dražší https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18456510?goFrom=listOnix píše:Zdravim,
byl by někdo ochotný mi vysvětlit, proč je https://www.volvista.cz/nabidka-vuz/49557420-volvo-xc70-d4-inscription-aut za takovouhle cenu? nejvyšší výbava, ročník 2016. tohle přece neudělá nájezd 200k s cenou ne? díky
A nebo se ho potřebujou rychle spojit protože doživotní náplň v převodovce se možná hlásí o slovo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nektery vase teorie jsou fakt zabavny
Tu D4 Inscription budu pristi tyden kupovat, uz jsem dal zalohu. Az bude doma, tak napisu, proc beru auto s najezdem 200K a nemam s tim problem. Bylo to manazersky auto, proto ten najezd, z holandskyho servisu u AD mi poslali komplet historii vc vymen naplni.
Auto prohlidnul a projel mechanik, ktery se specializuje na Volvo a nakup schvalil. AT radi hladce v obou rezimech.
Je to "jen" FWD, ale to mi nevadi, spis to beru vzhledem k dalsimu vyuziti jako vyhodu a do budoucna o starost min.
Tu D4 Inscription budu pristi tyden kupovat, uz jsem dal zalohu. Az bude doma, tak napisu, proc beru auto s najezdem 200K a nemam s tim problem. Bylo to manazersky auto, proto ten najezd, z holandskyho servisu u AD mi poslali komplet historii vc vymen naplni.
Auto prohlidnul a projel mechanik, ktery se specializuje na Volvo a nakup schvalil. AT radi hladce v obou rezimech.
Je to "jen" FWD, ale to mi nevadi, spis to beru vzhledem k dalsimu vyuziti jako vyhodu a do budoucna o starost min.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Takže falešný ikscéčko.Shockey píše: Je to "jen" FWD, ale to mi nevadi, spis to beru vzhledem k dalsimu vyuziti jako vyhodu a do budoucna o starost min.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 5276
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Teď už to davá všechno smysl. Ta 4x4 by mě mrzela, ale jinak je to opravdu pěkný auto a pokud se měnil olej v převodovce, tak dobrý kup.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Auto je fakt pěkný a vybavený, kromě FWD je to taky jen čtyřválec a 8 st. aut. Ta pořizovací (ceníková) cena je totální blábol.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 797
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nevidel jste nekdo tohle? Je to az moc levne a visi dlouho...
https://www.tipcars.com/volvo-v70/kombi/nafta/volvo-v70-2-4-d4-awd-133kw-4570052.html
https://www.tipcars.com/volvo-v70/kombi/nafta/volvo-v70-2-4-d4-awd-133kw-4570052.html
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Včera se na Bazoši objevila jedna MY2013 a za 4 hodiny byla za cenu 250000Kč pryč. Chce to fakt sledovat a být ve střehu vyrazit.Onix píše:kdyby měl někdo tip na xc70 za cenu kolem 300K budu rád. zatím v tom trochu plavu a nevím po čem mám koukat. snažím se tu pročítat forum a udělat si trochu obrázek co by bylo ideální za tu cenu. diky
Nicméně kolem 300tis se nechá sehnat MY2014 ve slušné výbavě nájezd okolo 200tis km
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Minimálně někoho sebou, kdo Volvům rozumí a ideáně i s diagnostikou, protože už jen přes VDASH se nechá hned zjistit, zda necouvala.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ale ať to nehaním, auto je jinak fakt moc pěkný a za ty peníze asi není o čem diskutovat.hajnej píše:Takže falešný ikscéčko.Shockey píše: Je to "jen" FWD, ale to mi nevadi, spis to beru vzhledem k dalsimu vyuziti jako vyhodu a do budoucna o starost min.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Takže současné XC pošleš do světa??Shockey píše:Nektery vase teorie jsou fakt zabavny
Tu D4 Inscription budu pristi tyden kupovat,
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Online
- Příspěvky: 5276
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
sakraWarcz píše:Už je pryč: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=70484
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Spišská Nová Ves
- Vůz: Volvo v40 2001, 1,9 Diesel 85KW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravim,
narazil som na tieto 2 inzeraty /jeden dovezenka druhy kupeny v SR):
https://auto.bazos.sk/inzerat/103864367/volvo-v60-d3-momentum.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/105242136/volvo-v60-d4-kinetic.php
Chcem sa opytat ci uroven vybavy + km + rok / cena je adekvatne, ci to teda nie je nieco so skrytym neduhom. Predsa len lacnejsia ma D4 je dovezenka a kinetic vybavu a druhe zas kupovane na SR a momentum ale skorsi rok vyroby.
Velmi som V60-ky nepozeral, ale chcem sa opytat, ci sa treba niecoho obavat. Napr niekedy su kusy zo zaciatku vyroby, ktore nemaju vychytane muchy a este ako je na tom korozia? Kedze na slovensku je "sol nad kamienky" .
PS:
Cital som ze v60-ky mali zopar zvolavaciek tak snad boli na vsetkych.
PS2:
Volvo asi nema VIN dekoder ako napr maju BMWcka? Treba sa potom ist opytat do volva, alebo je tu niekto, kto to vie zistit?
Velka vdaka pani.
narazil som na tieto 2 inzeraty /jeden dovezenka druhy kupeny v SR):
https://auto.bazos.sk/inzerat/103864367/volvo-v60-d3-momentum.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/105242136/volvo-v60-d4-kinetic.php
Chcem sa opytat ci uroven vybavy + km + rok / cena je adekvatne, ci to teda nie je nieco so skrytym neduhom. Predsa len lacnejsia ma D4 je dovezenka a kinetic vybavu a druhe zas kupovane na SR a momentum ale skorsi rok vyroby.
Velmi som V60-ky nepozeral, ale chcem sa opytat, ci sa treba niecoho obavat. Napr niekedy su kusy zo zaciatku vyroby, ktore nemaju vychytane muchy a este ako je na tom korozia? Kedze na slovensku je "sol nad kamienky" .
PS:
Cital som ze v60-ky mali zopar zvolavaciek tak snad boli na vsetkych.
PS2:
Volvo asi nema VIN dekoder ako napr maju BMWcka? Treba sa potom ist opytat do volva, alebo je tu niekto, kto to vie zistit?
Velka vdaka pani.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Můžeš zkusit zadat VIN přímo na první stránce: https://d5t5.comKoaxko píše:Volvo asi nema VIN dekoder ako napr maju BMWcka?
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To cerne je taky D3.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím ve spolek.
potřeboval bych menší postrčení a názor od lidí, kteří mají zkušenost jak s P2 tak s P3 platformou. Naskytla se mi možnost koupit V70 T6 AWD rok 2008 v pěkném stavu. Teď mám V70 T5 2002 a zvažuji výměnu. Fórum jsem prohledal a zjistil jsem, že preference P2 vs P3 jsou jasně na straně P3. Tak by mě zajímalo, jaké překvápka mohu u P3 a u motoru T6 čekat a zda jde o dobrou volbu, nebo jestli jsout to podobný vidle, na které si člověk může naběhnout, jako třeba legedární P2 S80 T6 s GM převodovkou.
Auto jsem prohnal přes VIDA a i po silnici. Jízdní vlastnosti ok, VIDA hlásí pár nedostatků, ale jinak jsem neobjevil nic zásadního, proč ho nekoupit. Ještě se na něj musím mrknout na zvedáku zespoda.
Je to jen můj nezvyk, nebo je P3 V70 až o tolik větší? Rozměry jsem si porovnával, pár cm navíc má, ale pocitově mi to přijde jako velká kráva. Jak se s tím parkuje? P2 V70 jsem se naučil vervat do neuvěřitelných míst, u P3 mám zatím pochybnosti. Dál mám z P3 pocit, že jsem v tanku. Posez je v tom asi taky jiný, protože když jsem si sedl jako ve svojí P2 V70, tak mi výhled přišel horší, asi jako právě z tanku. A co se týče řízení, tak jestli se o P2 řiká, že jsou sterilní, tak pak na P3 jsem měl pocit jako na simulátoru v autoškole. Tu silnici to uplně žehlí. Silnice, kterou když projedu s P2 tak mám vyklepaný kosti z těla a v P3 jsem díry jen slyšel a plavně se pohupoval. Plus pro komfortní dálku, ale občas se dostanu i na okrsky a tam si s P2 vedu jak chci, vím kde mám každý kolo a obecně nejsem brzda provozu. Když jsem jel v P3, tak jsem měl pocit že se táhnu jak smrad a brzdím na každém rohu, ale ručička tachometru ukazovala opak.Takže mi P3 přišla pocitově pomalejší, težší a méně obratnější oproti P2, nicméně podle objektivních informací, co jsem zatím našel, by opak měl být pravdou. Asi hodně dělá podvozek, který mám na P2 tvrdý sportovní (origo z výroby, ne DIY tuzing) a tato P3 V70 má FOUR-C a jel jsem v komfortním režimu a jiný jsem nezkoušel. Takže kdo ví
Možná to zní negativně, ale není to tak. Auto se mi moc líbí, je příjemné a jsem nahlodán ke koupi. Jen je to prostě jiný a tak mě zajímá jestli jsem v tom sám nebo ne a jestli se přechod na P3 vyplatí*.
*) Čistě logicky ano. TF80SC je rozhodně lepší než AW55, AWD se při každo-týdenních cestách přes Krušný hory taky hodí a tuna serepetiček jako BLIS, adaptivní tempomat, parkováky všude a já nevim co ještě je příjemný bonus.
potřeboval bych menší postrčení a názor od lidí, kteří mají zkušenost jak s P2 tak s P3 platformou. Naskytla se mi možnost koupit V70 T6 AWD rok 2008 v pěkném stavu. Teď mám V70 T5 2002 a zvažuji výměnu. Fórum jsem prohledal a zjistil jsem, že preference P2 vs P3 jsou jasně na straně P3. Tak by mě zajímalo, jaké překvápka mohu u P3 a u motoru T6 čekat a zda jde o dobrou volbu, nebo jestli jsout to podobný vidle, na které si člověk může naběhnout, jako třeba legedární P2 S80 T6 s GM převodovkou.
Auto jsem prohnal přes VIDA a i po silnici. Jízdní vlastnosti ok, VIDA hlásí pár nedostatků, ale jinak jsem neobjevil nic zásadního, proč ho nekoupit. Ještě se na něj musím mrknout na zvedáku zespoda.
Je to jen můj nezvyk, nebo je P3 V70 až o tolik větší? Rozměry jsem si porovnával, pár cm navíc má, ale pocitově mi to přijde jako velká kráva. Jak se s tím parkuje? P2 V70 jsem se naučil vervat do neuvěřitelných míst, u P3 mám zatím pochybnosti. Dál mám z P3 pocit, že jsem v tanku. Posez je v tom asi taky jiný, protože když jsem si sedl jako ve svojí P2 V70, tak mi výhled přišel horší, asi jako právě z tanku. A co se týče řízení, tak jestli se o P2 řiká, že jsou sterilní, tak pak na P3 jsem měl pocit jako na simulátoru v autoškole. Tu silnici to uplně žehlí. Silnice, kterou když projedu s P2 tak mám vyklepaný kosti z těla a v P3 jsem díry jen slyšel a plavně se pohupoval. Plus pro komfortní dálku, ale občas se dostanu i na okrsky a tam si s P2 vedu jak chci, vím kde mám každý kolo a obecně nejsem brzda provozu. Když jsem jel v P3, tak jsem měl pocit že se táhnu jak smrad a brzdím na každém rohu, ale ručička tachometru ukazovala opak.Takže mi P3 přišla pocitově pomalejší, težší a méně obratnější oproti P2, nicméně podle objektivních informací, co jsem zatím našel, by opak měl být pravdou. Asi hodně dělá podvozek, který mám na P2 tvrdý sportovní (origo z výroby, ne DIY tuzing) a tato P3 V70 má FOUR-C a jel jsem v komfortním režimu a jiný jsem nezkoušel. Takže kdo ví
Možná to zní negativně, ale není to tak. Auto se mi moc líbí, je příjemné a jsem nahlodán ke koupi. Jen je to prostě jiný a tak mě zajímá jestli jsem v tom sám nebo ne a jestli se přechod na P3 vyplatí*.
*) Čistě logicky ano. TF80SC je rozhodně lepší než AW55, AWD se při každo-týdenních cestách přes Krušný hory taky hodí a tuna serepetiček jako BLIS, adaptivní tempomat, parkováky všude a já nevim co ještě je příjemný bonus.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Lumir, peter cz