
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ano, tlak oleje 

-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tentokráte mně přezutí trvalo dva dny. Kola po renovaci nepasovala na náboj, takže jsem to musel obrousit, což je moc fajn práce, když je to komaxit. A když už jsem v tom byl tak jsem zrenovoval i ty orezlé šrouby.
Výsledkem jsou bílá kola, bílé origo pokličky, bílá závaží, bílé šrouby ... teď už jen počkat na ten bílý sníh
Výsledkem jsou bílá kola, bílé origo pokličky, bílá závaží, bílé šrouby ... teď už jen počkat na ten bílý sníh
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na atmošce 850 oprava díry na výfukové trubce ,výměna palce rozdělovače,víčka rozdělovače a montáž křídla .
Jinak kabely Skandix se měnily před dvěma měsíci , teď jsem dal jsem BOUGICORD ,čidlo teploty asi před měsícem bylo taky Skandix teď HELLA ,palec byl od Bosch a víčko rozdělovače taky ,vše vydrželo jen 40000km tento rok mi atmosfera dává nějak zabrat,už tam je snad vše nové .Doufám,že bude klid zase nějakou chvilku.
Jinak kabely Skandix se měnily před dvěma měsíci , teď jsem dal jsem BOUGICORD ,čidlo teploty asi před měsícem bylo taky Skandix teď HELLA ,palec byl od Bosch a víčko rozdělovače taky ,vše vydrželo jen 40000km tento rok mi atmosfera dává nějak zabrat,už tam je snad vše nové .Doufám,že bude klid zase nějakou chvilku.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak a náš roční mazel může jezdit snámi. nes doděláno na míru do xc90I
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 396
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem dnes konečně dokončil výměnu rozvodů a řemenů po té rozletělé pumpě. Kromě volnoběžky altíku, vyměny všechny kladky a napínáky. Volnoběžku si nechám na později (nemám možnost půjčit vhodné nářadí na výměnu bez vyndání alternátoru) až budu dělat repas. Nasadit drážkovaý řemen byl teda docela challenge, ale nakonec se podařilo. Cvičná jízda OK, teplota nešla přes 90st, termostat otevřel, voda klesla na minimum jak to odvzdušňovalo, dolito zatím destilkou, budu stejně měnit komplet náplň jakmile budu mít jistotu, že to je OK a není v čudu i těsnění nebo hlava.
Nejvíc mi pomohly asi známá videa - https://www.youtube.com/watch?v=Emsa-w-n93s a https://www.youtube.com/watch?v=bw4Hv8EZO_c
Nejvíc mi pomohly asi známá videa - https://www.youtube.com/watch?v=Emsa-w-n93s a https://www.youtube.com/watch?v=bw4Hv8EZO_c
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2475
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak dárce orgánů pro Bednu kytu dnes přestěhován na místo svého posledního útočiště. Příští víkend se bude párat. 
(Pravda, Dolby šlo ven už dnes
)

(Pravda, Dolby šlo ven už dnes

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Včera jsem ze svého povozu udělal pokusného králíka a vyměnil na něm termostat.
Vzhledem k tomu, že mám motor o něco novější než zbytek auta, tak se do něj nabízí pouze celý domeček termostatu za cca 1500,- Kč. No řekl jsem si, že je to dost a našel samotný termostat od firmy Gates za 255,- Kč.
Na obrázku i ve skutečnosti má trochu jiný tvar spodní části, ale do domečku to sedlo. Nicméně jsem musel trochu roztáhnout spodní packy, aby termostat v domečku držel, protože jinak nelze domeček v autě sestavit a vyndávat jsem to fakt nechtěl.
No nakonec se povedlo, zkušební jízda dopadla dobře a i dnešní cesta do práce byla bez problémů.
Ručička teploměru již za jízdy nekolísá. V skrytu duše trochu doufám, že mi i klesne spotřeba, která v poslední době byla o něco vyšší než obvykle.
Vzhledem k tomu, že mám motor o něco novější než zbytek auta, tak se do něj nabízí pouze celý domeček termostatu za cca 1500,- Kč. No řekl jsem si, že je to dost a našel samotný termostat od firmy Gates za 255,- Kč.
Na obrázku i ve skutečnosti má trochu jiný tvar spodní části, ale do domečku to sedlo. Nicméně jsem musel trochu roztáhnout spodní packy, aby termostat v domečku držel, protože jinak nelze domeček v autě sestavit a vyndávat jsem to fakt nechtěl.
No nakonec se povedlo, zkušební jízda dopadla dobře a i dnešní cesta do práce byla bez problémů.
Ručička teploměru již za jízdy nekolísá. V skrytu duše trochu doufám, že mi i klesne spotřeba, která v poslední době byla o něco vyšší než obvykle.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5646
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na takovýhle pokusy bych neměl odvahu 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
no já myslím, že už tady ten samostatný termostat kdysi dávno někdo řešil, ale možná to bylo na jiný motor
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ekky to řešil na D5.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1163
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vyměnil jsem PCV na C30.
Pro běžného mekánika rutina na chvilku, pro kancelářskou krysu obrovský úspěch a několik hodin práce
Pro běžného mekánika rutina na chvilku, pro kancelářskou krysu obrovský úspěch a několik hodin práce

_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
D5 151kW - Výměna doslova tekoucího chladiče EGR - konkrétně trubka vodního okruhu. Komplet vyčištění celého EGRu. Jedinný zádrhel nastal při kompletaci, protože nový chladič EGR má výstupní trubku o průměru 14mm a původní 16mm, což pochopitelně nemohlo sedět. Zatím je na fest zatažena hadice páskou, ale v plánu je patřičná hadice a spojka.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Volvík dostal oba nové filtry PRINS a diagnostiku systému.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska toho moc nebylo, jenom jsem vypreparoval z jedné sedačky bez výhřevu molitan sedáku a nalepil na něj novou vyhřívací dečku.
Je to příprava na drobnější servis, který bych chtěl poskytnout svému vozu přes Vánoce. Mimo to by se mělo měnit horní uložení tlumičů, montovat kamera, měnit ložisko kompresoru a podobné menší servisní zásahy.
Je to příprava na drobnější servis, který bych chtěl poskytnout svému vozu přes Vánoce. Mimo to by se mělo měnit horní uložení tlumičů, montovat kamera, měnit ložisko kompresoru a podobné menší servisní zásahy.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já jsem koupal. Sice jen wapkou, ale účel to splnilo - čistý to je a leštění je v zimě stejně zbytečný. Až mě skoro překvapilo jak dobře to ta wapka sundala, jen jsem musel mýt pomaleji než kdybych to bral ručně houbou s šamponem.
-
Online
- Příspěvky: 3317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Online
- Příspěvky: 3317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ahoj, omlouvam se, ale zrovna tehlech par prispevku spada mezi necelelych 40, ktere bohuzel pri aktualizaci zarvaly z duvodu chyby v sablone :-/
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska výměna uložení předních tlumičů + podložky pod pružiny, výměna předních brzdových destiček. Tohle byla malina.
Pak výměna ložiska klimakompresoru. Tvl. to jsem si dal, dělat to na autě, ale neměl jsem jak odsát náplň a tak mi nic jiného nezbývalo, náplň je dneska drahá.
Ještě, že jsem si pořídil dvouramenný stahovák a v práci vyrobil stahovák na spojku, bez toho bych byl studenej.
No a nakonec montáž kamery.
Původně jsem ještě chtěl měnit palivovou pumpu, ale po změření tlaku na liště jsem zjistil, že ta stávající je v cajku, dává stabilních 3,8 baru, takže problém se studenými rozjezdy bude někde jinde. Teď jenom zjistit kde.
Pak výměna ložiska klimakompresoru. Tvl. to jsem si dal, dělat to na autě, ale neměl jsem jak odsát náplň a tak mi nic jiného nezbývalo, náplň je dneska drahá.

Ještě, že jsem si pořídil dvouramenný stahovák a v práci vyrobil stahovák na spojku, bez toho bych byl studenej.

No a nakonec montáž kamery.
Původně jsem ještě chtěl měnit palivovou pumpu, ale po změření tlaku na liště jsem zjistil, že ta stávající je v cajku, dává stabilních 3,8 baru, takže problém se studenými rozjezdy bude někde jinde. Teď jenom zjistit kde.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
tak to ses z nás Radku pochlapil asi ze všech nejvíc!!!



_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Njn, už jsem musel začít něco dělat, tejden jsem se jenom cpal cukrovím. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já jsem přes svátky vyměnil u 740 čerpadlo v nádrži , i palivoměr stále funguje ,
tak zas budu moct startovat na benzín a nemít strach že dojde LPG, ono to se sotva 0,5 baru fakt moc nejede.
i jsem něco vyfotil
https://pavelvolvo.rajce.idnes.cz/V740cerpadlo/
tak zas budu moct startovat na benzín a nemít strach že dojde LPG, ono to se sotva 0,5 baru fakt moc nejede.
i jsem něco vyfotil
https://pavelvolvo.rajce.idnes.cz/V740cerpadlo/
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mě někdy ve velice blízké minulosti ulítl šroub držící levý přední třmen. Než jsem vůbec stačil vysledovat, co to vlastně kde lehce lupe, tak ten uvolněný třmen začal doslova skákat na tom jednom šroubu sem a tam. Tak tak jsem dojel domů. Nějaký šroub jsem našel a vyměnil. Rovnou jsem pak překontroloval i druhou stranu a oba dva taky lehce uvolněný...a ještě jsem našel uvolněný šroub od jednoho spodního čepu, taky nechápu. Nejsem žádný lehkodotahovač, ale lepidlo na závit teda nedávám.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé