Jakou motorizaci zvolit

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#26 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od jirka87 »

Za mě tu Italku...Poměr cena/stav je nejlepší. Holanďan je typicky ojetej, tam se snad ani nedá s ničím jiným počítat. Ten nafťák je hnusnej, navíc z Rakouska a ještě má zbastlený prahy, který někdo zastříkal sice rapaticí, ovšem už dle mého oka ne další barvou, takže se to chová jako houba a vodu to naopak natahuje. Já nevím jak vy, ale u mě co auto z Rakouska, to kýbl koroze na kolech. Šrot vedle šrotu.

Za mě Italka a rychle. Ta cena není nijak enormní a tím spíše bych pospíchal, než ti pitomci schválí to navýšení ekodaně, protože takhle to bude jen za 10, ne za 25 jak plánujou a očekávám, že k 01.01.2020 to projde, oni umí být rychlí v těchto věcech.

Ale doporučuju klid a nervy v suchu, ti taloši spoustu věcí neřeší, takže buď si nechat udělat fakt masivní fotodokumentaci a tu si nechat poslat, nebo nebýt zklamaný z výletu 2000Km....Každopádně by se hodilo najít tam ještě alternativní kup, kdyby to nevyšlo. Jet tam pouze pro 1 auto a doufat v "první dobrou" je dost risk a člověk se na místě často nutí a sám sebe přesvědčuje aby to koupil a nejel domů po prázdnu.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#27 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 64
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 245 GLT 88'
Bydliště: Brno

#28 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Ragnarok »

HonzaA tady zmiňoval moji motorizaci B230E. Když jsem uvažoval o koupi auta, řekl jsem si, že motor je mi úplně jedno, hlavně když to bude benzín. Šlo mi hlavně o dobrý stav karoserie. Nakonec jsem náhodou natrefil na moje auto z Francie. Sice na kastli trochu práce bylo, ale nic hrozného. K motoru -nemám zkušenosti s jinými, tak asi nebudu úplně objektivní, ale za mě můžu vřele doporučit - jede to celkem pěkně, těch 130 koní je poznat. Chtělo by to asi trochu seřídit vstřikování, pak pojede ještě lépe. Každopádně co oceňuji na tomto motoru je totální spolehlivost a slušný poměr výkon/spotřeba (9-10L).

Takže za mě - motor neřešit, jdi po pěkné kastli.

Ad ekodaň, když koupí rok 89 a nižší, tak nemusí řešit ne? Já mám rok výroby 88 a vyhnul jsem se tomu klubovou veteránskou testací.
_________________
Volvo 245 GLT 88', B230E

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2891
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#29 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od penek »

Ty vole ta hnědka 245 s hranatejma vočima... A pak ten bílej sedan voňavej... Warczi, co mi to děláš... :shock:
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#30 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od pekelnik »

Ta Italka je úplně ok.
Ale ty krásky ve švédsku mi berou dech
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#31 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

Chlapi diky za reakce a nasmerovani , ze mam zustat v Italii, Svedsko je pekny, ale uz je to zase vic penez.
Nemate nekdo jeste nahodou tip na nekoho kdo dokaze dovezt auto z Italie ? O Honzovi vim, bohuzel nema ted cas :( Italsky neumim a vzit vlek dodavku a vyrazit smer Bolzano si asi nejak netroufam..... Tak bych potreboval nekoho kdo v tom umi chodit...

a mam tri krasavice relativne jsou blizko od sebe 300 km :)

Bolzano, https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-0-cat-station-wagon-polar-super-benzin-zelena-0f62cb90-225f-3e12-e053-e250040a5852?cldtidx=19
Biella, https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-0-cat-station-wagon-polar-super-benzin-zelena-933dde82-f538-7918-e053-e250040ad21b?cldtidx=15
Faenza, https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-0-cat-station-wagon-polar-super-benzin-zelena-7a600e95-3967-a33e-e053-e250040a982c?utm_medium=email&utm_source=CZ-RTM&utm_campaign=TatsuSearchSubscriptionResponsive_cs-CZ_Live&utm_term=button_vehicle_offer

R.
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 17 říj 2019 09:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4174
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#32 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od jancho »

Biella a Faenza jsou stejné odkazy.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#33 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od jirka87 »

Rosssi píše:Vezmu v70 nebo jiny auto platak a muzu vyrazit.
OT : Jak se vejdeš s V70 + plato + auto do maximální přípustné hmotnosti na tažném 1600Kg ? (potažmo maximum jsem u V70viděl 1700Kg a párkrát, ale zcela nelegálně 2000Kg)

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#34 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

jirka87 píše:
Rosssi píše:Vezmu v70 nebo jiny auto platak a muzu vyrazit.
OT : Jak se vejdeš s V70 + plato + auto do maximální přípustné hmotnosti na tažném 1600Kg ? (potažmo maximum jsem u V70viděl 1700Kg a párkrát, ale zcela nelegálně 2000Kg)
V70 nechci brat, v tom prispevku to byl jen recnicky obrat, jel bych dodavkou ...
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 17 říj 2019 09:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#35 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

jancho píše:Biella a Faenza jsou stejné odkazy.
Opraveno, chybicka se vloudila. To ovsem nemeni nic na tom, ze stale nemam nikoho kdo by to dovezl. Par firem jsem ted rano obvolal, a vzdy to skoncilo ze bohuzel NE. Je to mimo nasi trasu, nebo je to od soukromnika to nedelame, popripade Italii nejezdime atd. :(

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#36 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Blade »

Zeptam se mozna blbe, na co platak? ty auta jsou pojizdne tak muzou jet po vlastni ose ne?

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#37 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od jirka87 »

Zkus toho pakoše z Morava Cars CZ. Trochu svébytnej člověk, ale asi by to šlo.

Jinak pokud poptáváš prostou dopravu (nepočítal bych asi s pomocí stran jazykového překladu) tak bych ti možná "koně" mohl sehnat. Ostatně bydlíme od sebe kousek.

Já osobně bych napsal taliánovi zda mluví angicky apokud ano, v Paraganu v Drahotuších bych si půjčil plato, vzal kámoše a valil tam.

Blade : Pán je dobrodruh :D Ale je fakt, že když jde objet svět na TukTuku a v trabantu, tak asi jo...

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#38 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

Blade píše:Zeptam se mozna blbe, na co platak? ty auta jsou pojizdne tak muzou jet po vlastni ose ne?
Zjistoval jsem moznost prevozek a pojisteni v Italii a je to pro neznaleho veci neresitelny. Takze jedine platak.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#39 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Nimrod »

dost možná bych si mohl půjčit od kamaráda převozky. příští týden tu nejsem, ale pak jsem volný jakožto druhý řidič až do prvního. ale jinak neumím zhola nic, ani italsky, ani vyřizovat papíry
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#40 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

jirka87 píše:Zkus toho pakoše z Morava Cars CZ. Trochu svébytnej člověk, ale asi by to šlo.

Jinak pokud poptáváš prostou dopravu (nepočítal bych asi s pomocí stran jazykového překladu) tak bych ti možná "koně" mohl sehnat. Ostatně bydlíme od sebe kousek.

Já osobně bych napsal taliánovi zda mluví angicky apokud ano, v Paraganu v Drahotuších bych si půjčil plato, vzal kámoše a valil tam.

Blade : Pán je dobrodruh :D Ale je fakt, že když jde objet svět na TukTuku a v trabantu, tak asi jo...
To uz jsem zkousel, psal jsem. Bohuzel reakce NON Eglish. Navic vsechno jsou to soukromnici. Takze dost na levacku. Dovoz z Italie probiha , ze auto se musi vyvezt, a az se vyveze poslou se papiry zpet do Italie a dotycny ital to muze odhlasit a nasledne ti posle odhlaseny papiry zpet a ty to tady muzes konecne prihlasit v CR. No a jak italove na vse maj pohodu klidek, tak jdes do rizika, ze ti nic neposlou, nikam nepujdou a budes tam muset zajet znovu to odhlasit a udelat papiry atd.
Platak jde pujcit i v Olomouci, 700 na den, to uz vse mam zjisteno. Dodavka by byla taky, jenze nejsou lidi kteri by tam jeli a ja nemam Ecko :(

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#41 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

Nimrod píše:dost možná bych si mohl půjčit od kamaráda převozky. příští týden tu nejsem, ale pak jsem volný jakožto druhý řidič až do prvního. ale jinak neumím zhola nic, ani italsky, ani vyřizovat papíry
To je zajimavy, a prevozky se muzou pouzit i v zahranici ?? Ja mytslel ze to funguje jen v CR. Italsky neumim taky a papiry v Italii bez italstiny asi nezvladnem udelat. :) Spolupracujem s talosama a to je vzdy neco ... :)
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#42 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Nimrod »

nemám tucha, ale tak zelenou kartu to má, tak by to jít asi mělo... jsou to ty trvalý převozky
když jsem tam boural, tak jsme se taky domluvili :-) ono to vždycky nějak jde...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#43 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Warcz »

Převozky jsou myslím dvoje.

1) Papír za okno ( Pouze ČR )
2) Značky a kniha jízd ( i do zahraničí )
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#44 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od jirka87 »

Pokud se nic nezměnilo, tak auto s PLECHOVOU převozní značkou musí mít tak či onak platnou STK. Na tom jsem vždy pohořel. A nejsem si vědom, že by bylo možné použít českou plechovou převozku pro import ze zahraničí = jezdit s tím mimo ČR. Tak to podle mě nefunguje.

Papírová převozka je určena například pro nákup dovozu z ČESKÉHO bazaru a převoz takového auta do místa bydliště a příslušného úřadu s platností 10 pracovních dnů a je fixovaná na konkrétní VIN a konkrétního řidiče.

Naproti tomu plechová značka je přenositelná na libivolné vozidlo a řidiče (akorát kategorie tam asi jsou, že nemůžeš dát jednu a tutéž na autobus jako na osobák), ale mám zato, že POUZE v rámci CZ.

Kdyby to šlo tak, jak zmiňujete výše, proč by jezdili naši kluci z venku (AT, DE) na krutě placených převozkách vyřízených tam ? A to ta auta mají často platný TUV. Nikdo by to nedělal.

Budu rád, pokud se pletu.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#45 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od HonzaA »

Ragnarok píše: Ad ekodaň, když koupí rok 89 a nižší, tak nemusí řešit ne? Já mám rok výroby 88 a vyhnul jsem se tomu klubovou veteránskou testací.
Jsi jediný člověk, kterému se to povedlo. Nechceš se pochlubit, na kterém úřadě jdou takhle proti proudu a jaký byl postup?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#46 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od tomasss »

Za me, a asi to nikoho neprekvapi, teda rozhodne tu Holandanku :D
Koupit si auto na kochani bez stresniho okna je pro me osobne jak dat si steak ze sojovyho masa.
Navic to ma tech pet epesnich budiku navic za ktery by leckdko vrazdil.
A ze to ma o trochu vic najeto? Tyhle kilometry jsou jak nic a za ty tri deci objemu by mi to stalo :)
Mam to dve hodiny autem, pokud bys chtel vic fotek nebo abych to projel, napis sz :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#47 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

tomasss píše:Za me, a asi to nikoho neprekvapi, teda rozhodne tu Holandanku :D
Koupit si auto na kochani bez stresniho okna je pro me osobne jak dat si steak ze sojovyho masa.
Navic to ma tech pet epesnich budiku navic za ktery by leckdko vrazdil.
A ze to ma o trochu vic najeto? Tyhle kilometry jsou jak nic a za ty tri deci objemu by mi to stalo :)
Mam to dve hodiny autem, pokud bys chtel vic fotek nebo abych to projel, napis sz :wink:
no a jsem na zacatku opet :) protoze ty budiky a vetsi objem maji hodne velkou vahu..... kazdopadne mas SZ :)

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 64
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 245 GLT 88'
Bydliště: Brno

#48 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Ragnarok »

HonzaA píše:
Ragnarok píše: Ad ekodaň, když koupí rok 89 a nižší, tak nemusí řešit ne? Já mám rok výroby 88 a vyhnul jsem se tomu klubovou veteránskou testací.
Jsi jediný člověk, kterému se to povedlo. Nechceš se pochlubit, na kterém úřadě jdou takhle proti proudu a jaký byl postup?
Přiznávám, nebylo to úplně tak jednoduché, jak jsem to napsal, chtělo to trochu diplomacie. Přihlašoval jsem auto v Brně, nejdříve se udělala klubová testace, pak dovozová technická a pak na úřad. Ale myslím, že by to šlo přihlásit i jinde a zkoušet to, třeba i na více úřadech. Oni v tom sami nemají moc jasno a člověk určitě narazí na nějakého úředníka, který to přihlásí buď z neznalosti, nebo bude ochotný (případně mu prostě vrazíte úplatek...)
_________________
Volvo 245 GLT 88', B230E

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#49 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od raolsa »

Hele a co punk verze, jet domů na standardních italských značkách, teda pokud to má jejich obdobu STK, a doma značky sundat a poslat Italovi zpátky ať to odhlásí a pošle zpět papíry :D
Samozřejmě by s Italem musela být domluva, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#50 Jakou motorizaci zvolit

Příspěvek od Rosssi »

raolsa píše:Hele a co punk verze, jet domů na standardních italských značkách, teda pokud to má jejich obdobu STK, a doma značky sundat a poslat Italovi zpátky ať to odhlásí a pošle zpět papíry :D
Samozřejmě by s Italem musela být domluva, no.
Jo taky jsem na tohle myslel. Bohuzel zatim vse stoji na tom, ze ani jeden talos zadna reakce na anglickej dotaz :(

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“