ach ta prostorová představivost....

Umím si představit ledascos, ale ten zális ráfku mi ne a ne jít do palice..

Přikládám konkrétní příklad mých pneu dle TP a pak tentýž rozměr, avšak s ET 0 čili o 55mm menším. ?1) Umí někdo nějakým lepším způsobem vysvětlit / znázornit obrázkem na co všechno má ET vliv? (kromě toho zda mi bude kolo drhnout při rejdu) ale zda je tam nějak zohledněné například místo pro brzdiče, aby neškrtaly, atd.. ?
?2) Hraje ET roli při případné pojistné události???? (je zmíněno v TP, ale na STK mi vždy koukají, jen na rozměr pneu, ale na šířku ráfku J a na ET nekoukají, bo by museli sundat ALU...)
?3) Musím při koupi nových alu dodržet přesně J a ET ??? Na bazarech je mraky volvo disků, ale buď mají ET např 42 nebo jsou to J7,5, či J7
Díky moc! Janek