Jehlan Volvo 244GL Alois + 740GLT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#26 Jehlan Volvo 244GL Alois
Kuva, kdo me sveze dvojkou, abych to pochopil? Devitka se mnou nic neudelala
Jinak za me, dvojka prezije i denni jezdeni. Proc si brat tu radost...
Jinak za me, dvojka prezije i denni jezdeni. Proc si brat tu radost...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#27 Jehlan Volvo 244GL Alois
Já ti ji klidně i půjčím. A garantuju ti, že dvojka s tebou teda něco udělá. Až z ní budeš vylejzat, tak si totiž řekneš, "Kur*a tak tohle teda fakt nechci..."
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#28 Jehlan Volvo 244GL Alois
i to bude pro me prinosne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#29 Jehlan Volvo 244GL Alois
Haben:
Já nevím, sedmička je asi naše krevní skupina. Nemůžu se dočkat až ji budeme mít pojízdnou. Pak si seženu origo rádio na kazety, hodím batoh s noťasem a mobila do kufru, a budu si jezdit a poslouchat osmdesátky. Všechny ty páčky a čudlíky a budíky mají takový zvláštní nádech - je jasné, že je to starší interiér, ale ten si přes svůj věk si zanechává svoji důstojnost. páčky v sedmičkách nebývají oblemcané, rozčvachtané, stále bývají hranaté a stačí je otřít mýdlovou vodou aby vypadaly téměř jako nové.
Jízdní vlastnosti mi přijdou na první pohled sympatické, bezpečnost v mnoha ohledech srovnatelná s mnohem novějšími vozy.
Často jsou tato auta neprošpikovaná počítačema a elektronikou, což je mi také sympatické. Nelíbí se mi ty moderní závady, jako že člověk vymění žárovku a ECU se z toho může po....
Proto se nevzdávám myšlenek na sedmičku s v podstatě čistě mechanickým, leč choulostivým motorem.
Já nevím, sedmička je asi naše krevní skupina. Nemůžu se dočkat až ji budeme mít pojízdnou. Pak si seženu origo rádio na kazety, hodím batoh s noťasem a mobila do kufru, a budu si jezdit a poslouchat osmdesátky. Všechny ty páčky a čudlíky a budíky mají takový zvláštní nádech - je jasné, že je to starší interiér, ale ten si přes svůj věk si zanechává svoji důstojnost. páčky v sedmičkách nebývají oblemcané, rozčvachtané, stále bývají hranaté a stačí je otřít mýdlovou vodou aby vypadaly téměř jako nové.
Jízdní vlastnosti mi přijdou na první pohled sympatické, bezpečnost v mnoha ohledech srovnatelná s mnohem novějšími vozy.
Často jsou tato auta neprošpikovaná počítačema a elektronikou, což je mi také sympatické. Nelíbí se mi ty moderní závady, jako že člověk vymění žárovku a ECU se z toho může po....
Proto se nevzdávám myšlenek na sedmičku s v podstatě čistě mechanickým, leč choulostivým motorem.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#30 Jehlan Volvo 244GL Alois
Krystof P. píše:Přesně! Auto má jezdit. A dvojka na tom není hůř, než běžná konfekce z 90. let.
Antikorozní úprava dvojek z roku 82 je špatná a ježdění v soli na tom autě bude brzo vidět. Tyhle ročníky se na celoroční provoz vůbec nehodí. Teprve až někdy v druhé polovině 80.let došlo ke zlepšení.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#31 Jehlan Volvo 244GL Alois
A osetrit spodek auta nejde? Plechy 1x za 14 dni umyjes a to snad musi prezit... nebo ne? Pak dalsi duvod, proc asi nemuzu propadnout krabicim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#32 Jehlan Volvo 244GL Alois
No bodéjť, auto má jezdit. Já mám virga a scorpia, ale voboje na letních, v zimě s tím taky nejezdím. Ale stárnu, takže na to se*u, na jedny koupím zimáky a když venku nebudou megasra*ky, tak budu s cihlou lítat i v zimě. No tak to pak bude krapet volezlý, no bóže. Co bysme z toho života jinak měli, huh?
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#33 Jehlan Volvo 244GL Alois
Ne, sůl se dostane všude a zůstane tam. Však takhle staré krabice už jsou jen auta pro radost. Obvzlášť, když výchozí stav je tak pěkný.Haben píše:A osetrit spodek auta nejde? Plechy 1x za 14 dni umyjes a to snad musi prezit... nebo ne? Pak dalsi duvod, proc asi nemuzu propadnout krabicim
Samozřejmě novější dvojky (lepší antikorozní ochrana), ale ještě lépe některý z posledních ročníků sedmičky (opět lepší antikorozní ochrana) nebo nejlépe devítka jsou na celoroční provoz vlastně ještě docela vhodné. S tím, že dvojek i sedmiček je vlastně už trochu škoda, u zachovalého ročníku 82 to hraničí s barbarstvím.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#34 Jehlan Volvo 244GL Alois
Že se dopouštím barbarství, vím. Ovšem nemám na výběr, letošní zimu prostě bude muset sem tam z garáže vyrazit.
Snad to nebude mít tragické následky.
NA celoroční provoz bych chtěl 745 rv. 1989+ Srdeční záležitost. To auto má jen to, co potřebuju a nic navíc.
Snad to nebude mít tragické následky.
NA celoroční provoz bych chtěl 745 rv. 1989+ Srdeční záležitost. To auto má jen to, co potřebuju a nic navíc.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#35 Jehlan Volvo 244GL Alois
Tak jsem mu v garáži trochu zatopil. Dutiny vyšpricoval, komplet spodek nastrikal bitumenem, rezavá místa na laku přetřel brunoxem. Svědomí je o něco čistější narozdíl od dýchacích cest.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#36 Jehlan Volvo 244GL Alois
Tak konecne nejaky zaznamenanihodny pocin. S pripravou jsem se babral ostudne dlouho se samodomo piskovackou, tak snad to chvili vydrzi. Uz zacinam verit, ze ho dam zase dohromady.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#37 Jehlan Volvo 244GL Alois
Spousta casu uteklo, co mam Aloise v peci a zdalo by se, ze bych mel mit zasadni veci v renovaci hotove. Obzvlast, kdyz je chudak pres pul roku na kozach. Opak je pravdou, strasne se s tim zcrcam.
Ale od zacatku.
Hledal jsem pricinu prisernych vibraci zejmena pri akceleraci. Tkvela v krizovem spoji u differencialu. Krom tresu zpusobila tez prusaky na diffu a prevodovce.
Prevodovku jsem odlozil na pozdeji a vrhl se na zadek. Poridil jsem druhou napravu s diffem, ktery by mel byt zachovalejsi (od Pekla - diky). Tu jsem opiskoval a nastrikal 2k akrylem pro prumysl od kluku z Cyanu (pry tim strikaj letadla). Zda to byla spravna volba, ukaze cas. Rovnou jsem striknul i panhart a torque rods. Ramena a stabik obaluje tak silna a souvisla vrstva gumoasfaltu, ze jsem je nechal byt.
Novy silace jsem poridil skandix. Polyuretan jsem nechtel, protoze jsem chtel zachovat lojzu pekne houpaveho.
Pruziny jsem opiskoval a nastrikal kladivkovym alkitonem.
Drobot a spojovak se koupe v petroleji.
Kardan jsem poslal na vyvazeni, ale pry je rovnej. Takze novy krize a ulozeni.
A ted jsem se vrhnul na brzdy. Obe permanentne trochu brzdily.
Ted mam opiskovany levy brzdic a pisty venku. Jeden pist a jeho ulozeni trochu orezle. Chtel bych to vycistit, ale moc se tam nemuzu dostat. Nejradsi bych ho rozdelal, treba haynes to v domacich podminkach moc nedoporucuje. Nerad bych neco pokonil, ale rikam si, ze asi klidme muzu. Staci jem dotahnout srouby podle momentu, nebo je tam nejaky zadrhel.. nevim. Delam to vsechno prvne. A to je jeden z duvodu, proc mi to tak trva.)
Sice nemam na lojzu moc casu, presto jsem spoustu toho casu stravil lavirovanim nad piskovackou. Nebo dostat z napravy silace byla taky komedie. Ted uz bych na to sel jednoduseji.
Vim, ze spousta z Vas dela tyhle veci bezne a ani Vas nenapadne se o tom tady zmimovat. Ale ja se s tim tady v te pidigarazi s laskou seru a uz mi trochu dochazi cas. Tak jsem se chtel podelit, ze teda nezahalim, ackoli vysledky se zatim nedostavuji.
Ale od zacatku.
Hledal jsem pricinu prisernych vibraci zejmena pri akceleraci. Tkvela v krizovem spoji u differencialu. Krom tresu zpusobila tez prusaky na diffu a prevodovce.
Prevodovku jsem odlozil na pozdeji a vrhl se na zadek. Poridil jsem druhou napravu s diffem, ktery by mel byt zachovalejsi (od Pekla - diky). Tu jsem opiskoval a nastrikal 2k akrylem pro prumysl od kluku z Cyanu (pry tim strikaj letadla). Zda to byla spravna volba, ukaze cas. Rovnou jsem striknul i panhart a torque rods. Ramena a stabik obaluje tak silna a souvisla vrstva gumoasfaltu, ze jsem je nechal byt.
Novy silace jsem poridil skandix. Polyuretan jsem nechtel, protoze jsem chtel zachovat lojzu pekne houpaveho.
Pruziny jsem opiskoval a nastrikal kladivkovym alkitonem.
Drobot a spojovak se koupe v petroleji.
Kardan jsem poslal na vyvazeni, ale pry je rovnej. Takze novy krize a ulozeni.
A ted jsem se vrhnul na brzdy. Obe permanentne trochu brzdily.
Ted mam opiskovany levy brzdic a pisty venku. Jeden pist a jeho ulozeni trochu orezle. Chtel bych to vycistit, ale moc se tam nemuzu dostat. Nejradsi bych ho rozdelal, treba haynes to v domacich podminkach moc nedoporucuje. Nerad bych neco pokonil, ale rikam si, ze asi klidme muzu. Staci jem dotahnout srouby podle momentu, nebo je tam nejaky zadrhel.. nevim. Delam to vsechno prvne. A to je jeden z duvodu, proc mi to tak trva.)
Sice nemam na lojzu moc casu, presto jsem spoustu toho casu stravil lavirovanim nad piskovackou. Nebo dostat z napravy silace byla taky komedie. Ted uz bych na to sel jednoduseji.
Vim, ze spousta z Vas dela tyhle veci bezne a ani Vas nenapadne se o tom tady zmimovat. Ale ja se s tim tady v te pidigarazi s laskou seru a uz mi trochu dochazi cas. Tak jsem se chtel podelit, ze teda nezahalim, ackoli vysledky se zatim nedostavuji.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#38 Jehlan Volvo 244GL Alois
.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#39 Jehlan Volvo 244GL Alois
Člověče já ti nevím, ale řekl bych, že je to na vyhození, nebo na profesionální repas. Tzn. zbrousit, nanést třeba tvrdochrom a obrousit na původní rozměr.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#40 Jehlan Volvo 244GL Alois
Tak to vypada spis na hod do kabinetu vyrazenych komponentu. Jsem rad za strizlivejsi nazor, ja bych to byval vzal ctyrstovkou a soupnul tam novy pist. Diky.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#41 Jehlan Volvo 244GL Alois
Já bych to až tak nehrotil, těsní ten kroužek, zbytek je v podstatě "jen" vodítko. Takže pokud novej píst bude chodit hladce, tak bych to v klidu použil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#42 Jehlan Volvo 244GL Alois
Taky si rikam, ze mu dam jeste sanci. Vymenit za novej brzdic to muzu vzdycky;.
Chtel jsem se zeptat, muzu ho rozdelat, nebo budu mit potom problem, aby to presne sedlo zpatky?
Chtel jsem se zeptat, muzu ho rozdelat, nebo budu mit potom problem, aby to presne sedlo zpatky?
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#43 Jehlan Volvo 244GL Alois
Nějak nevidim důvod proč do toho lézt. Pokud ho chceš lépe očistit, aby byl pěkný, tak to fakt nemá smysl. Riziko převyšuje potenciální zisk. Pokud bys to dával opravovat, tak potom jo, jinak řikám NE.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#44 Jehlan Volvo 244GL Alois
Ok, chci to jenom opucnout od rzi, aby tam nebyla pod barvou, ale zvladnu to i v jednom kuse.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#45 Jehlan Volvo 244GL Alois
zvládneš to i tak. Dej novou gumičku, pístek je za pár korun, prachovku na to a před tím natřít Alkytonem a brzdí to jak drak. Já to měl teď i rozdělané (lepší se to natírá) a zase jsem to sešrouboval a zatím to drží dobře
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#46 Jehlan Volvo 244GL Alois
Vůbec se mi nedaří nalisovat silentbloky na ty dvě zkrutné tyče resp. torque rods.
Předpokládám, že ve fabrice je nalisovali na tyče a potom je nějakejma kleštěma zmáčkli,
jelikož mají ten prolis, přes který to nemůžu nalisovat.
Polyuretan by tam asi šel, ale nezkoušel někdo lisovat originál - tedy ten opláštěný plechovou trubičkou?
Předpokládám, že ve fabrice je nalisovali na tyče a potom je nějakejma kleštěma zmáčkli,
jelikož mají ten prolis, přes který to nemůžu nalisovat.
Polyuretan by tam asi šel, ale nezkoušel někdo lisovat originál - tedy ten opláštěný plechovou trubičkou?
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#47 Jehlan Volvo 244GL Alois
Mrazák a trouba?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#48 Jehlan Volvo 244GL Alois
Mrazak a trouba a 20t lis?
Ja jsem to nejdriv zkousel zavitovkou, samozrejme jsem si ani neskrtl. Tak jsem to odnesl do servisu s lisem a tam se koukli na ty prolisy, silu plechu na silentbloku a rekli nee.
Desitku zavitovku jsem na tom prerval, ma to cenu touhle cestou?
Ja jsem to nejdriv zkousel zavitovkou, samozrejme jsem si ani neskrtl. Tak jsem to odnesl do servisu s lisem a tam se koukli na ty prolisy, silu plechu na silentbloku a rekli nee.
Desitku zavitovku jsem na tom prerval, ma to cenu touhle cestou?
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#49 Jehlan Volvo 244GL Alois
Máš foto?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#50 Jehlan Volvo 244GL Alois
Tak to momentalne nemam, v pondeli se k tomu dostanu a zrobim foto.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek