Zdravím,
mám otázku za jejíž zodpovězení a řešení platím zlatem. Jak již bylo řečeno nefunguje palivoměr, upřímně teď nemám moc času na to lézt po autě a proměřovat. Nějaká konkrétní rada, po čem sáhnout, na co kouknout či dobrá duše ochotná to řešit? Palivoměr zůstává na nule a svítí rezerva, bez ohledu na to kolik paliva je aktuálně v nádrži.
Za každou radu a řešení platím zlatem, děkuji.
Naposledy upravil(a) Slowhand97 dne 23 říj 2019 04:10, celkem upraveno 2 x.
Slowhand97 píše:Zdravím,
mám otázku za jejíž zodpovězení a řešení platím zlatem. Jak již bylo řečeno nefunguje palivoměr, upřímně teď nemám moc času na to lézt po autě a proměřovat. Nějaká konkrétní rada, po čem sáhnout, na co kouknout či dobrá duše ochotná to řešit? Palivoměr zůstává na nule a svítí rezerva, bez ohledu na to kolik paliva je aktuálně v nádrži.
Za každou radu a řešení platím zlatem, děkuji.
Zkus kontaktovat Sergeje, budiky ze 7/9 umi resit.
_________________ Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Sergeje zkusím. Plovák mě taky napadl, ale jak říkám moc času na rozebrání a měření nemám. Spíš kdyby nějaká dobrá duše měla, čas si s tím pohrát, auto přivezu a nemusí se bát že by nebyla odměněna
Tohle je na půl hodiny.
Nad LZ kolem v kufru pod podlahou je konektor a tam 4 dráty. Nevim který to barvy, ale tušim že ty dva co maji stejnou. Zkusil bych je zkratovat a měl by palivoměr jít na opačnou stranu. Tim zjistíš, zda je problém v plováku, nebo v budíku. Mam i postavenej měnitelnej odpor, kterej simuluje plovák, takže si můžu nastavit kolik benzínu chci, nicméně k tobě to mam daleko.
Před zkratem bych si změřil napěti, protože ty druhý dva napájí čerpadlo
Urvanej píše:Tohle je na půl hodiny.
Nad LZ kolem v kufru pod podlahou je konektor a tam 4 dráty. Nevim který to barvy, ale tušim že ty dva co maji stejnou. Zkusil bych je zkratovat a měl by palivoměr jít na opačnou stranu. Tim zjistíš, zda je problém v plováku, nebo v budíku. Mam i postavenej měnitelnej odpor, kterej simuluje plovák, takže si můžu nastavit kolik benzínu chci, nicméně k tobě to mam daleko.
Před zkratem bych si změřil napěti, protože ty druhý dva napájí čerpadlo
Děkuji za radu, no učíš kozla být zahradníkem takže, že bych měl odvahu něco takového zkoušet, když pominu absenci nářadí, no nemám . Být prasklá hadička, nebo tak, nemám problém, ale tyhle elektrický srandy jdou trošku mimo mě . Každopádně díky za radu
Urvanej píše:Hele taky neni problém naučit se jezdit na denní počítadlo. Víš že na nádrž ujedeš 550km, tak víš kdy tankovat.
Jo to je praktika užívaná do teď, jenže ne každému uživateli Vendelína se líbí že musí počítat. Takže mi nezbývá nic jiného, než zase rozebrat podlahu v kufru a hledat, říkáš nad levým zadním kolem, takže to beru tak že někde směrem k sedačkám? A promiň jestli se ptám hloupě, ale musím se trošku zorientovat.
Oki takže ty dva šedo/bíle vyzkratovat kusem drátu nejlépe, když palivoměr přeleze na druhou stranu, problém je v plováku, když ne tak v budících. Chápu to dobře?
No spíš tu druhou stranu,tam je tušim šedo-bílý a hnědý. Ale z tý fotky je to blbě vidět. Ale potřebuješ mít zaplý zapalování, no, přinejhoršim to odnese pojistka
Já si právě říkal, aby se ještě Vendelín nerozsvítil celej takže hnědý a šedo/černý, nebo ty dva šedo/bílé? Jako rád bych aby to pak ještě nastartovalo , takže zkratovat třeba Čerpadlo se mi nechce
Tak jsem cvaknul drát do černé a hnědé zásuvky konektoru v domnění že to zajiskří, nebo něco a nestalo se nic, tak buď špatný drát a nebo jsou vadné budíky . Ještě zkusím vypátrat jiný kus drátu
No já opravdu propojil černý a hnědý kabel v konektoru drátem, ovšem tedy jsem asi dement a vzal si na to špatný drát, protože auto funguje normálně, bez jakékoliv změny. Zítra čapnu jiný drát a zkusím tedy ty kabely v kroužku.
Já bych byl opatrný ona to může zachránit pojistka pokud se něco špatně propojí , lepší je vzít žárovku 21W a přes ní nedojde k poškození , i když na elektronické jednotky může být fatální i 5W to jsem viděl u Hondy rok 2002 autoeletrikář odpálil tachometr SMD tranzistor v jednotce , ten jsem vyměnil a pohoda, ale druhá závada převodovky hlásilo to dojet do servisu v nouz režimu, to už jsem nenašel.
_________________ 740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
No rozhodně si teď dám větší pozor, protože zneprovoznit to auto nechci a ještě zítra mrknu po pojistkách, jeslti se tam něco nepodělalo, každopádně, když jsem dneska otočil klíčkem a motor normálně nastartoval, padlo tam normálně D a uto normálně odjelo co jsem potřeboval, spadl mi obrovský kámen ze srdce, ale taky jsem jel a půlkama bych louskal oříšky, jak jsem se bál aby se něco nestalo.
Tak palivoměr bude v následující dnech, možná příští týden, ještě se musíme dohodnout, předán Sergejovi. Ovšem další věci k řešení jsou:
Špatné těsnění kolem čelního okna. Neví někdo kde sehnat?
Přední blatníky, jeden evidentně měněný, i tak je tenhle původně bílý pěkně domlácený. A druhý na tom není lépe, nehledě na začínající korozi.
A ty které ne děsí nejvíc:
Při zahřátí na motoru něco klape, samotný motor přenáší kolikrát do interiéru vcelku nepravidelné vibrace, někdy při chcípaní se auto otřese celé. Dneska ráno se po týdnu stání po nastartování klepalo chvíli rovněž celé auto. Mám takové zdání že je ten motor na odchodu, ale nerad bych to přivolal, protože tahá moc pěkně a i když si vezme trochu oleje tak jinak v něm nic nezmizí a nekouří nadměrně... Nějaký nápad co by tyhle problémy mohlo působit?