
Ve Volvu jsem vyrůstal, jelikož už od mého narození měl táta 740 turbo a později při stěhování z Kanady vzal s sebou 850 T5, která ještě dnes slouží. Volvo byl můj sen celý život, který jsem si splnil v listopadu 2017. Původně jsem hledal V70 I s motorem 2.5 tdi a nájezdem do 250.000km v Německu. Po delším neúspěšném hledaní jsem svůj výběr přehodnotil na V70 druhé generace s motorem D5. Dnes jsem moc rád, že jsem tak učinil.
V70 D5 rok 2006, 136kw
Volvo jsem přivezl společně se známým, který zařizoval vše kolem dovozu včetně první kontroly.
Vůz měl najeto 242.000km a kromě občas nefunkčních zadních senzorů a bufíku (o jeho existenci jsem se dozvěděl až po hledaní zde na foru ,, kouř od levého předního kola"

Nyní už má najeto 290.000km a za tu dobu už zažilo spousty věcí třeba jako návrat do Švédska, které jsme tak mohli velmi komfortně projet.
Výbava Summum. Automatická převodovka, xenony, navigace, radio hu850, telefon a pro mě osobně nejhezčí sedačky co jsem kdy viděl

Servis a údržba, která už proběhla:
Vířivé klapky
Motorek vířivých klapek
Kontrola převodovky + výměna oleje (na doporučení bez průplachu)
Průplach převodovky ( cca 1000km po doporučené výměně, jsem zaznamenal odlišné chovaní převodovky, okamžitě jsem jel na průplach - od té doby ok.
Rozvody, čeština a nějaký gufero
Zadní kotouče + desky
Přední kotouče + desky
Několikrát filtry a olej
Nano-kosmetika
Několikrát čištěni a impregnace kůže
Nehoda - komplet bok (Volvo dokáže zastavit tramvaj a přitom nám zachránit drahé polovičky)
Komplet silentbloky motoru a převodovky
Silentbloky ramen, čepy řízení, přední ložisko, těsnění poloosy, těsnění trubky turba, uložení předních tlumičů, žhavící svíčky
Vyleštění světlometů
Přední tlumiče
Lanovody a ruční brzda
Oprava rádia
Olej + filtr 298 000km
Voskování laku + impregnace kůže 307 000km