a kdepak jste byli??element5 píše:Tady ještě jedna přímo z místa pobytu. Bylo to super, i počasí nám vyšlo parádně... Můžu jen doporučit
V70RAWD
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
V70RAWD
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
V70RAWD
Na německé straně Šumavy - Grosser Arber, pension Arberwald. Ubytování OK, super jídlo a nádherná příroda. Pro borůvky jsi se nemusel v podstatě ani shýbat, jak byly keříky vysokéLUBOŠ píše:a kdepak jste byli??

-
Online
- Příspěvky: 1171
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
V70RAWD
To sem se měl lépe rozhlížet po parkovišti, když jsem tam v sobotu jel okolo z http://www.bayerwaldrallye.de/home.html 

_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 456
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
V70RAWD
Hezký, to jsou třmeny z Alfy?
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70RAWD
Jestli to je ze 159, tak k nim se dávaly kotouče z nissana 370Z aby to nezadrhávalo, ne?
(EDIT: možná si to pletu s krabicema?)
(EDIT: možná si to pletu s krabicema?)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3286
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
V70RAWD
O co to zadrhává?
Třmeny, adaptéry a kotouče mám doma, tak abych věděl na co připravit.
Adaptéry mám tedy Polský, ale jsou taky na kotouče 336 z XC90.
Ještě tu je možnost adaprérů od calbonyho na kotouče 320mm, ale nevím jestli už to má hotový.
Třmeny, adaptéry a kotouče mám doma, tak abych věděl na co připravit.
Adaptéry mám tedy Polský, ale jsou taky na kotouče 336 z XC90.
Ještě tu je možnost adaprérů od calbonyho na kotouče 320mm, ale nevím jestli už to má hotový.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
V70RAWD
Pep: Ano, jsou to třmeny z Alfy 159, origo lakované z modelu Ti.
Urvanej: Kotouče byly koupené na základě instrukcí prodejce/výrobce adaptérů a i podle diskuzí na volvospeed.com by měly normálně fungovat (přes to, že jsou silnější než původní alfácké), ale nefungují. Podle mechanika by teoreticky mohla být na vině unavená těhlice nebo se prostě nepovedly adaptéry... O kotoučích z Nissana 370Z jsem neslyšel...
Basstl: Na vnější straně drhne destička o kotouč tak, že se kotouč ani nehne. Vnitřní strana je s rezervou OK. Jinak adaptéry máme nejspíš ty samé (RetroTurbo), tak jsem zvědavej, jak půjde montáž tobě...
Urvanej: Kotouče byly koupené na základě instrukcí prodejce/výrobce adaptérů a i podle diskuzí na volvospeed.com by měly normálně fungovat (přes to, že jsou silnější než původní alfácké), ale nefungují. Podle mechanika by teoreticky mohla být na vině unavená těhlice nebo se prostě nepovedly adaptéry... O kotoučích z Nissana 370Z jsem neslyšel...
Basstl: Na vnější straně drhne destička o kotouč tak, že se kotouč ani nehne. Vnitřní strana je s rezervou OK. Jinak adaptéry máme nejspíš ty samé (RetroTurbo), tak jsem zvědavej, jak půjde montáž tobě...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70RAWD
Není ten brzdič moc daleko od náboje? Nebo je to normální, že destička sedí tak blízko k okraji kotouče?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
V70RAWD
krása
ten nápis na brzdičích je žáruvzdorná - otěruvzdorná nálepka, nebo šablona a nástřik?

ten nápis na brzdičích je žáruvzdorná - otěruvzdorná nálepka, nebo šablona a nástřik?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
V70RAWD
Taky se na ně chystám, už mám doma skoro vše. Každopádně ty jsi nerepasoval pístky ? Vypadají okousaně, nebudou tí právě pístky zadrhávat ?
Jinak brzdy z Nissana 370Z mají ještě o 2mm větší tloušťku a navíc se používají k brzdičům z Porsche, tak nevím jestli by to pomohlo
To jsem zvědavej, jestli budu mít stejnej problém, až je budu nahazovat. Každopádně si objednávám komplet repasovou sadu, tak doufám, že to bude těma pístkama
Tobě budu držet palce ať se to vyřeší! A dávej hlavně info, jak to vypadá !

Jinak brzdy z Nissana 370Z mají ještě o 2mm větší tloušťku a navíc se používají k brzdičům z Porsche, tak nevím jestli by to pomohlo

To jsem zvědavej, jestli budu mít stejnej problém, až je budu nahazovat. Každopádně si objednávám komplet repasovou sadu, tak doufám, že to bude těma pístkama



-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
V70RAWD
Ejdou: Díky! Jedná se o speciální samolepky na třmeny z UK. Koupeno na ebay. https://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-Quality-Brake-Caliper-Decals-Stickers-ANY-COLOUR/202714713564?hash=item2f32bd0ddc:g:800AAOSwoptdDPBy
sedli02: Pístky renovované nebyly, ale třmeny byly čerstvě sundané z bouračky, která do poslední chvíle jezdila. Podle mechanika můžou být na vině zoxidované kolejničky destiček (jedna je fakt dost špatná), ale ještě se na to podívá. Zkoukne znovu i pístky a pak se uvidí.
sedli02: Pístky renovované nebyly, ale třmeny byly čerstvě sundané z bouračky, která do poslední chvíle jezdila. Podle mechanika můžou být na vině zoxidované kolejničky destiček (jedna je fakt dost špatná), ale ještě se na to podívá. Zkoukne znovu i pístky a pak se uvidí.
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
V70RAWD
Tak to by taky mohlo být ono, já pro jistotu naházím vše nové i když moje pístky taky vypadají suprově. Tak budu držet palce ať se zadaří.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
V70RAWD
na Porsche se používají 330mm kotouče z S60R.sedli02 píše: 11 čer 2020 08:41 Jinak brzdy z Nissana 370Z mají ještě o 2mm větší tloušťku a navíc se používají k brzdičům z Porsche, tak nevím jestli by to pomohlo![]()
2 element5: máš to moc pěkný a doufám, že ti to bude brzdit líp než moje Porsche. Aspoň lidi říkají, že brzdy z Alfy jsou lepší.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
V70RAWD
2Fíla: Jojo 330mm se mají správně použít, jen na to někdo zkoušel a napastil právě 370Z - nýbrž a protože mají taky 32mm šířku. Už ani nevím kde jsem to četl a viděl...
2Blade: Teď jsem je objednal 2 dny zpět
Bohužel, ale ta doprava není nic hroznýho https://www.ebay.com/itm/volvo-Brake-Caliper-Decal-sticker/163928152196?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
2Blade: Teď jsem je objednal 2 dny zpět

-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
V70RAWD
Fíla: Brzdí to parádně, s origo 302mm to vůbec nejde srovnat. Sice to píská, ale to je tím, že je to Ferodo na Ferodo (aspoň to psal mopl
) a snad to přestane...
Zatím jsem moc spokojený a lituju, že jsem tak dlouho čekal na slíbené adaptéry pro třmeny z V70RII. Ty budou na prodej, takže kdybyste měl někdo zájem upgradeovat svou S60 / V70II, tak se ozvěte. Stejně tak budou na prodej třmeny na 302mm kotouče, ale bude mi chvíli trvat, než to všechno nafotím a sesmolím inzerát...

Zatím jsem moc spokojený a lituju, že jsem tak dlouho čekal na slíbené adaptéry pro třmeny z V70RII. Ty budou na prodej, takže kdybyste měl někdo zájem upgradeovat svou S60 / V70II, tak se ozvěte. Stejně tak budou na prodej třmeny na 302mm kotouče, ale bude mi chvíli trvat, než to všechno nafotím a sesmolím inzerát...
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
V70RAWD
Tak čím to nakonec bylo ? Bylo to těma kolejničkama a nebo pístkem ? 

-
Offline
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
V70RAWD
možná bych měl zájem o jeden pár na zadek. Mám brzdy z XC90, Předek 336mm/Zadek 308mm a ty zadní třmínky působí vůči zbytku autaelement5 píše: 16 čer 2020 09:52 Fíla: Brzdí to parádně, s origo 302mm to vůbec nejde srovnat. Sice to píská, ale to je tím, že je to Ferodo na Ferodo (aspoň to psal mopl) a snad to přestane...
Zatím jsem moc spokojený a lituju, že jsem tak dlouho čekal na slíbené adaptéry pro třmeny z V70RII. Ty budou na prodej, takže kdybyste měl někdo zájem upgradeovat svou S60 / V70II, tak se ozvěte. Stejně tak budou na prodej třmeny na 302mm kotouče, ale bude mi chvíli trvat, než to všechno nafotím a sesmolím inzerát...
dost disproporčně.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
V70RAWD
Tak to je moc dobřeelement5 píše: 16 čer 2020 09:52 Fíla: Brzdí to parádně, s origo 302mm to vůbec nejde srovnat. Sice to píská, ale to je tím, že je to Ferodo na Ferodo (aspoň to psal mopl) a snad to přestane...

Ejdou Rotacak píše: 16 čer 2020 10:26 možná bych měl zájem o jeden pár na zadek. Mám brzdy z XC90, Předek 336mm/Zadek 308mm a ty zadní třmínky působí vůči zbytku auta
dost disproporčně.
Když vydržíš do konce měsíce, budu mít na prodej zadní eRkový třmeny po nedávné repasi + 330mm kotouče.
Omlouvám se za plevelení galérky s krásným autem

_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
V70RAWD
sedli: Nenapsal jsem to schválně, protože to nevím
Nepřišli jsme na to, ale asi to bylo tou kolejničkou, protože pístky mechanik před montáží zkoušel a všechny byly v pohodě.
Každopádně ještě napíšu, co vše se muselo dělat nad rámec předpokládaných činností: 1) kotouče bylo třeba zbrousit o cca 1,5 mm na každé straně (nepamatuju si přesně), aby se vůbec vešly do třmenů s destičkami - problém byl na vnější straně kotoučů; 2) jsou potřeba delší brzdové hadičky a já mám pancéřové, které jsem měnit nechtěl, takže bylo nutné vyrobit cca 8cm prodloužení (u brzdaře na zakázku z (asi) měděné trubičky ve tvaru S) - je namontované přímo na třmeny, pokusím se to ještě vyfotit; 3) několikahodinové zkoumání příčiny bouchání v pravém třmenu - pravděpodobně ta kolejnička, ale těžko říct, po pár desítkách km to samo ustalo.
Ejdou: Napsal jsem to blbě, na prodej budou jen přední třmeny, protože zadní slíbil dodat marra, ale k montáži nakonec vůbec nedošlo, protože nejsou k dispozici ty adaptéry na předek.
Fíla: Překvapuje mě, že Porsche brzdí tak špatně, že uvažuješ nad změnou. Sám jsem o nich před cca 10 lety přemýšlel, ale to byly cenou úplně jinde a navíc to poštovné z US... Takže jsem se celou dobu vozil na originálech a vždycky doufal, že to v případné krizovce nějak ubrzdím

Každopádně ještě napíšu, co vše se muselo dělat nad rámec předpokládaných činností: 1) kotouče bylo třeba zbrousit o cca 1,5 mm na každé straně (nepamatuju si přesně), aby se vůbec vešly do třmenů s destičkami - problém byl na vnější straně kotoučů; 2) jsou potřeba delší brzdové hadičky a já mám pancéřové, které jsem měnit nechtěl, takže bylo nutné vyrobit cca 8cm prodloužení (u brzdaře na zakázku z (asi) měděné trubičky ve tvaru S) - je namontované přímo na třmeny, pokusím se to ještě vyfotit; 3) několikahodinové zkoumání příčiny bouchání v pravém třmenu - pravděpodobně ta kolejnička, ale těžko říct, po pár desítkách km to samo ustalo.
Ejdou: Napsal jsem to blbě, na prodej budou jen přední třmeny, protože zadní slíbil dodat marra, ale k montáži nakonec vůbec nedošlo, protože nejsou k dispozici ty adaptéry na předek.
Fíla: Překvapuje mě, že Porsche brzdí tak špatně, že uvažuješ nad změnou. Sám jsem o nich před cca 10 lety přemýšlel, ale to byly cenou úplně jinde a navíc to poštovné z US... Takže jsem se celou dobu vozil na originálech a vždycky doufal, že to v případné krizovce nějak ubrzdím

-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
V70RAWD
A ty jsi měl ty původní brzdový hadice pro 302 mm brzdy ? Mám tam taky pancéře celkem dlouhý kvůli upgradu brzd na 320 z C70 2 gen a nejsem si právě jistej, jestli jsou delší nebo stejně dlouhý jako 302mm brzdový hadice pro P80. Tak to jsi mě velmi mě znepokojil
Prosím vyfoť tedy a případně jestli brzdař bude umět dodat ten S kus i pro nás další zoufalce, kteří by to museli shánět
Tak já doufám, že se k instalaci do 14 dní dostanu, takže taky poreferuju svoje strasti a potíže.


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé