nimrodova devítka

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#176 nimrodova devítka

Příspěvek od tomasss »

Tomas tam chtel dat dva, ale pri montazi zjistil ze se tam vlastne nevejdou (trubka nejde zasunout do bloku az nadoraz) takze jeden ubral :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#177 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

jsem rád, že jsem o nic nepřišel :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#178 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

tak jsem koukal, odkud to tedy teče... a vypadá to, že to snad bylo jen ventilové víko, jen jak je to teď částečně umytý, tak to vypadalo, že to teče někde fous pod svodama výfuku. ale koukal jsem tam mobilem a koukám, klasický 1094... ách jo, já se v tom už fakt ztrácím. vypadá to, že spodní část hlavy se označuje 1094 a vršek 533... je vršek teda na b234 také 533? to kdybych tak věděl...
no a kryty rozvodů prostě svařit nejdou. po dlouhém úsilí to začne trošku držet, aby se rozpadly jinde.... a pak praskne i to opravované. tak alespoň bude všem jasný, proč mám orloj :-)
Přílohy
20190806_164406.jpg
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#179 nimrodova devítka

Příspěvek od tomasss »

Pokud mas spodni kryt motoru, tak bych ten kryt rozvodu asi zas tolik neprozival...hlavne aby do toho nelital bordel a voda od kol.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#180 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

jo, ten mám. snad to bude v pohodě... ale stejně budu vnitřní kryty zkoušet shánět
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#181 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

tak dneska bez snímku... devítka je doskádáná a jede :-) jede asi stejně jak předtím, ale z motoru se ozývá takové pískání... možná je to vyvažovák, nevím. asi tomu dám čas a uvidí se. měnilo se i servo, moje mělo vůli, ale to to asi není...
sotva jsem přijel z projížďky, tak jsme zjistili, že to úspěšně chčije pod odlužovačem oleje :-/ takže zítra sání zas dolů a kouknu na něj. nevím, o kroužky jsem dával nové, tak možná jsem špatně změřit staré...
také se musí udělat geo, ale to není nic divného, když byla celá náprava venku
co mi ale vysloveně sere je to, že jde fakt blbě řadit. jak je chcíplej motor, padaj tam kvalty pěkně. ale jak je natočenej motor, je problém. on byl občas problém zařadit jedničku nebo zpátečku, ale stačilo dát dvojku a pak to šlo dobře. jenže teď je problém zařadit skoro cokoli, až zas jak tam skočí kvalt, tak většinou si dá říct i ta jednička. zpátečka zatím vypadá poměrně dobře.... vypadá to, že spojka spojkuje pěkně, ložisko na setrváku je nové... tak sakra proč?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#182 nimrodova devítka

Příspěvek od raolsa »

Zkoušel někdo jak jde to nové ložisko v setrváku na hřídel převodovky? Je možné, že na ní šlo ztuha a že se tím ložisko přidrblo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#183 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

včera jsme tam dávali převodovku ve třech, moc se jí tam nechtělo, to je fakt... takže navrhuješ převodovku sundat a zkusit to ložisko, jestli je ok?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#184 nimrodova devítka

Příspěvek od raolsa »

Jj, ložisko musí jít na hřídel úplně lehce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#185 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

ok, dík... to bude mít kamarád radost :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#186 nimrodova devítka

Příspěvek od Urvanej »

Na to ale nemusí převodovka ven. Stačí si vyndat přepákování spojky a vyndat vidličku. Pak si můžeš s ložiskem šoupat dle libosti. Taky kdyby šlo ložisko ztuha na hřídeli, tak to bude mít vliv na pedál, ale ne na to, jak spojka vystavuje, protože i když se jí tma nechce, tak to pedálem přetlačíš.
Já bych si pod to prvně lehnul a zkusil poštelovat přepákování a zkouknul chod spojky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#187 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

Urvanej píše:Na to ale nemusí převodovka ven. Stačí si vyndat přepákování spojky a vyndat vidličku. Pak si můžeš s ložiskem šoupat dle libosti. Taky kdyby šlo ložisko ztuha na hřídeli, tak to bude mít vliv na pedál, ale ne na to, jak spojka vystavuje, protože i když se jí tma nechce, tak to pedálem přetlačíš.
Já bych si pod to prvně lehnul a zkusil poštelovat přepákování a zkouknul chod spojky.
to se ale bavíme o spojkovém ložisku, ne? spojka jinak jde velmi z lehka
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#188 nimrodova devítka

Příspěvek od vityjan »

A odvzdušněno máš řádně? - pokud tam tedy je hydraulika...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#189 nimrodova devítka

Příspěvek od Urvanej »

MY93 je hydraulika.
Pokud jde velmi zlehka, tak je to podezřelý. :-)
Zkus jí pořádně odvzdušnit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#190 nimrodova devítka

Příspěvek od raolsa »

Nebavíme se o spojkovém ložisku, ale o ložisku v setrváku, které sebou může unášet hřídel a tím pádem jde blbě řadit.
To ložisko se točí jenom když se vyšlápne spojka, jinak stojí a točí se se setrvákem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#191 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

vityjan píše:A odvzdušněno máš řádně? - pokud tam tedy je hydraulika...
jelikož jsme nic neodpojovali, přijde mi to zbytečné, tak nevím. ale zas tolik práce to není, to je fakt :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#192 nimrodova devítka

Příspěvek od Urvanej »

U M46 je tušim jen broznové futro, proto jsem myslel, že narážíš na klasické spojkové ložisko a o tom jsem mluvil já. No bylo mi to divný... :crazy:
Nicméně i tak si může dirkou s hřídelí na neutrál zatočit.
EDIT: kecám, viz níže.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#193 nimrodova devítka

Příspěvek od pavel.2 »

Nebavíme se o spojkovém ložisku, ale o ložisku v setrváku, které sebou může unášet hřídel a tím pádem jde blbě řadit.
To ložisko se točí jenom když se vyšlápne spojka, jinak stojí a točí se se setrvákem.

Ano Toto ložisko jsem měl vadné u M47 s B230F a s motorem na volnoběh nešlo zařadit , tak jsem zařadil a pak nastartoval abych takto nouzově mohl kousek popojed
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#194 nimrodova devítka

Příspěvek od tomasss »

Urvanej píše:U M46 je tušim jen broznové futro
je tam klasicky kuličkový, není to tak dlouho co jsem ho doloval ven :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#195 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

já to ložisko právě také teď měnil, o to je to mrzutější...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#196 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

po měsíci mám devítku zas v garáži. včera jsem shodil sání a přetěsnil (znovu) odlučovač oleje. tentokrát jsem tam dal silnější gufera (která jsou snad do tepla...) a ještě je obalil silikonem. teď nic neteče. ráno se dělala geo. převodovka, respektive asi spíš to ložisko, zlobí dál. kamarádovi se teď do toho nechce, takže mi ukecal, že budu chvilku jezdit a pokud si "to" nesedne, tak to rozhodíme. pískání je stále, asi je to vyvažovák. do budoucna bude třeba řešit řízení, má vůli...
takže co se všechno dělalo:
vyvažováky - futra (volvo), gufera (skf), o kroužky (skf), nový nerez šrouby (akros)
hlava - hydroštely (ina), o kroužky (skf), jiný ventil dekl, těsnění (volvo), chromované víčko
rozvody - řemeny (dayco), všechny kladky (ina, na napínáku koyo), nové šrouby stahující řemenice na vačkách, klice a olejovém čerpadle, pod vším nová gufera (skf), vodní pumpa valeo
vana - vyčištěná, přetěsněná (elring), sací koš vyčištěný, nový "o" kroužek (volvo)
rozdělovač - palec a víko bosch
spojka - komplet sachs
převodovka - přetěsněná (skandix), pouzdra řadicí páky (skandix)
dál tedy vyčištěný a přetěsněný odlučovač oleje, nové gufero na klice od strany převodovky (ajusa), nový (a možná zničený) ložisko na setrvačníku (skf), těsnění pod sáním (ajusa), svíčky (volvo), většina podtlakových hadiček vyměněna, vyměněna podtlaková hadice k posilovači brzd, některé spony hadic atd. spodní čepy na přední nápravě (lemforder)
po složení starý olejový filtr s novým olejem a výplach liqui moly na 10-15 minut (jak se lepila hlava a vyvažováky, tak aby se přebytečné lepidlo mohlo hezky vymýt, navíc toho karbonu tam není úplně málo), pak total quartz 9000 5w40 a mann filtr. olej v řízení red line racing
Přílohy
20190813_171005.jpg
Naposledy upravil(a) Nimrod dne 17 srp 2019 16:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#197 nimrodova devítka

Příspěvek od olivin »

Asi zacinam bejt natvrdlej, ale co myslite "loziskem v setrvaku"? Jde o valeckove lozisko v zadni casti kliky, ktere unasi konec mrkve? Asi jo, jinac mi to nedava smysl.... :%)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4173
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#198 nimrodova devítka

Příspěvek od jancho »

Skvělá práce! Fakt super. Přeji, ať devítka po doladění zbývajících mušek dělá jen radost!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#199 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

lukáš: je to číslo 26, vidím-li dobře https://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-63667.jpg
honza: děkuju. já jen doufám, že se mi povede je všechny doladit :-) ona devítka jinak dělala radost už včera, je to krása se projet
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4173
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#200 nimrodova devítka

Příspěvek od jancho »

Nimrod píše:ona devítka jinak dělala radost už včera, je to krása se projet
To věřím a moc dobře to znám :)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“