Hřebenové řízení - nové/repas
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hřebenové řízení - nové/repas
Super, jsem rád že pracujou pořád stejně dobře
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
tak to jsou dobré zprávy.
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Oprava řízení u pána v Benešově 7800,-
Kdybych to tam dal rovnou, místo těch umělců v Ostravě, mohlo to být o moc dřív.
Ale auto se očividně rozhodlo, že mi klidu nedopřeje. Včera dovezeno od Raolsy ze Semil bez potíží, dnes ráno jsem na 30km do práce spotřeboval 6l vody, někde to někudy nehorázně teče. Snad to nebude nic zásadního.
Kdybych to tam dal rovnou, místo těch umělců v Ostravě, mohlo to být o moc dřív.
Ale auto se očividně rozhodlo, že mi klidu nedopřeje. Včera dovezeno od Raolsy ze Semil bez potíží, dnes ráno jsem na 30km do práce spotřeboval 6l vody, někde to někudy nehorázně teče. Snad to nebude nic zásadního.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
jo jo. Chybama se člověk učí, ale jak vědět, že Ostrava jsou šmejdi, že...
Ta voda bude nějaká prkotina - tipuji prasklá či uvolněná hadice. Zavolej Radkovi, co bylo rozděláno, kde by hledal chybu.
Ta voda bude nějaká prkotina - tipuji prasklá či uvolněná hadice. Zavolej Radkovi, co bylo rozděláno, kde by hledal chybu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
Už jsme spolu mluvili, co se vody týče tak jsem nic nerozdělával a i motor byl vyvěšený pořád na stejné pozici, takže netuším co se tam mohlo stát. Navíc i já když jsem s tím včera jezdil tak bylo všechno v cajku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Jojo, s Radkem jsem mluvil, nic konkrétního ho nenapadlo. Včera jsem s tím dojel Semily - Jablonec bez problémů, začalo to až dneska cestou do práce.
V devět jedu taky ve vsi do servisu, kouknou na to a snad na něco přijdou.
V devět jedu taky ve vsi do servisu, kouknou na to a snad na něco přijdou.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
někde to bude potečené, to by měli najít snadno, až to zvednou. Já tipuji nějakou hadici - asi stářím zteřela. Bude naprasklá a jak se ohřeje, bude to přes ní téct.
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Taky doufám, že to bude jen nějaká taková prkotina.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Hřebenové řízení - nové/repas
Mě se třeba totálně rozpadla plastová část nádržky na kterou se nasazuje dole hadice, ale může to být samozřejmě něco jiného...Cesinek píše:Jojo, s Radkem jsem mluvil, nic konkrétního ho nenapadlo. Včera jsem s tím dojel Semily - Jablonec bez problémů, začalo to až dneska cestou do práce.
V devět jedu taky ve vsi do servisu, kouknou na to a snad na něco přijdou.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Hřebenové řízení - nové/repas
Dneska jsem vyzvedl v pořadí druhý zachránění hřeben na 940 pro kamaráda. Pan Pauer mi říkal, že mu tam po odmítnutí zákazníkem zůstalo jedno řízení na 850 AWD a prý by udělal pěknou cenu. Tak kdyby někdo měl zájem, ozvěte se mu.
Jinak je to jeden z mála lidí, co se snaží komponenty zachraňovat a ne rovnou měnit
Jinak je to jeden z mála lidí, co se snaží komponenty zachraňovat a ne rovnou měnit
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
No, tak se podle servisu zdá, že hadice jsou ok a že to teče někde kolem egru. Servisák má podezření na nějakou trubku, která by měla jít od chladiče egru někam jako do bloku nebo tak. Podle vidy je tam o kroužek. Jen to bude znamenat vyndat celý egr a kouknout na všechny ty spoje. Tak snad se mu to povede, už jedu třetí měsíc bez auta a fakt mě to nebaví.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
Hmm. Tak at je to spravny tip. Ale ta voda musi tect neskutecne, kdyz jsi za 30 km dolil 6 litru. Kdyz neni nastartovano, tak nic netece?
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Teče. Dolil jsem plnou nádržku, po hodině a půl stání byla opět prázdná...
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hřebenové řízení - nové/repas
Tak to musi byt 100% identifikovatelne. To by melo byt snadne a uz jen verit, ze ne drahe
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Snad jo. Servisák říkal, že tam není vůbec vidět, ale že mu to připadá, že jediné místo odkud by to mohlo být je u toho egr chladiče. Prý to zkusí celé rozebrat a uvidí se. Nezbývá než se modlit.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Takže řízení ok? To je paráda, i ta cena...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Jojo, řízení je úplně v klidu, funguje skvěle. Tedy, otestoval jsem to jen ze Semil do Jablonce a další den 30 km do práce, z práce domů jsem už jel na odtahovce
Ale to už se taky řeší, mělo by to být jen těsnění u egru a jedna hadice. Tak snad budu zanedlouho zas jezdit.
Ale to už se taky řeší, mělo by to být jen těsnění u egru a jedna hadice. Tak snad budu zanedlouho zas jezdit.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Proti řízení asi maličkost. Hlavně ať to dlouho vydrží
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
Tak finální update.
Vyměněn o-kroužek na trubce z egru a hadice k této trubce. Bylo to tím, voda neteče. Dále udělaná geometrie, vyměněn vyteklý nivomat (za jetý z AV dílů), vyměněn olej a filtry, udělaná TK a ME.
Takže po skoro třech měsících už zase jezdí
Teď už jen přezout na letní gumy (stálo od začátku května, tak na to nějak nebyl čas).
Celková cena za veškerý servis je opět nechutná, ne nadarmo tomu autu manželka říká černá díra
Vyměněn o-kroužek na trubce z egru a hadice k této trubce. Bylo to tím, voda neteče. Dále udělaná geometrie, vyměněn vyteklý nivomat (za jetý z AV dílů), vyměněn olej a filtry, udělaná TK a ME.
Takže po skoro třech měsících už zase jezdí
Teď už jen přezout na letní gumy (stálo od začátku května, tak na to nějak nebyl čas).
Celková cena za veškerý servis je opět nechutná, ne nadarmo tomu autu manželka říká černá díra
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
Neboj, teď už budeš jenom jezdit (než se pos.re něco dalšího).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Hřebenové řízení - nové/repas
To doufám. Ne že bych tě nerad viděl, ale radši někde na srazu
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Hřebenové řízení - nové/repas
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1329
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
Hřebenové řízení - nové/repas
Ahojte,
tak asi po měsíci tohle téma můžu oživit skvělou zprávou : http://www.servorizeni.cz/ fungují na 100% a v případě, že si sjednáte konkrétní termín ( nejlépe sesynchronizovaný s neskutečně luxusním servisem u Raolsy - tímto děkuji střemhlav ), je prakticky možné mít za jeden týden na autě repasované řízení !!
Auto je jak nové, řízení je teď jako u auta, ne jako u parníku, vyjeté koleje se takřka neprojevují a kam namíříte, tam to jede bez jakýchkoliv dalších korekcí. Takže když to shrnu, tak v sobotu 24.8. jsem přivezl auto, Radek vyškubl řízení a 26.8. jim ho šoupnul. Byli připravení a 30.8. v pátek v 10 hodin bylo k vyzvednutí. Je teda fakt, že nebylo natřený ale za cenu 6K jsem to překous .
No a dále už je to popsané - 100 km testoval Radek, pak ty houbový řízky a 200 km jsem testoval já - naprostá spokojenost
Hýčkejme si všechny výše uvedené. Ještě jednou díky za ten dneska ojedinělý pocit, když zjistíte, že věci fungují a lidi jsou fajn.
Jo a týden byl využit do mrtě - nové silentbloky, tyčky stabilizátoru a kontakty na bufíku... Tak až se zima zeptá
tak asi po měsíci tohle téma můžu oživit skvělou zprávou : http://www.servorizeni.cz/ fungují na 100% a v případě, že si sjednáte konkrétní termín ( nejlépe sesynchronizovaný s neskutečně luxusním servisem u Raolsy - tímto děkuji střemhlav ), je prakticky možné mít za jeden týden na autě repasované řízení !!
Auto je jak nové, řízení je teď jako u auta, ne jako u parníku, vyjeté koleje se takřka neprojevují a kam namíříte, tam to jede bez jakýchkoliv dalších korekcí. Takže když to shrnu, tak v sobotu 24.8. jsem přivezl auto, Radek vyškubl řízení a 26.8. jim ho šoupnul. Byli připravení a 30.8. v pátek v 10 hodin bylo k vyzvednutí. Je teda fakt, že nebylo natřený ale za cenu 6K jsem to překous .
No a dále už je to popsané - 100 km testoval Radek, pak ty houbový řízky a 200 km jsem testoval já - naprostá spokojenost
Hýčkejme si všechny výše uvedené. Ještě jednou díky za ten dneska ojedinělý pocit, když zjistíte, že věci fungují a lidi jsou fajn.
Jo a týden byl využit do mrtě - nové silentbloky, tyčky stabilizátoru a kontakty na bufíku... Tak až se zima zeptá
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Super, takhle si to představuju taky
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Hřebenové řízení - nové/repas
Taky super . Chystám se na to příští rok, ale potřebuju jedno navíc, aby auto nestálo dlouho...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]