Zadní rozpěra na V70 P80
- Autor
- Zpráva
#1 Zadní rozpěra na V70 P80
Mám tu od Calboniho na porovnání zadní rozpěru.
Popíšu rozdíly oproti Ultra Racing, která je poměrně drahá.
https://www.highperformanceparts.cz/rozperna-tyc-ultra-racing-volvo-850-turbo-obd-2-kombi-zadni-horni.56985
UR je z oválného jeklu cca 39x20, Síla plechu na patkách je 4mm.
Svár je kolem dokola.
Díry jsou oválné, šrouby šestihran s podložkou 8.8.
Barva bílej komaxit.
Při montáži trochu vadí na pravý straně gumoasfalt na podlaze kufru. Je potřeba tam kousek odříznout, aby patka sedla až na dno a šlo to bez problémů přišroubovat.
Prototyp od Calbonyho je z oválného jeklu 50x25. Síla plechu 3mm.
Svár jen na rovných plochách.
Díry jsou kulaté, s dostatečnou vůlí. Šrouby 10.0 s límcem (nepotřebují podložku).
Bez povrchové úpravy.
Při montáži nic nevadí, ani nepřekáží a rozměr je přesnější než u UR. Krásně sedne na místo jak pr*el na hrnec.
Pokud budou za rozumnou cenu, tak není co řešit.
Osobně bych pro jistotu použil plech 4mm, ale není to nutné a svár i z boku.
Jinak je ve všem lepší. Nechám si jí stříknout komaxitem.
Tož tak.
Popíšu rozdíly oproti Ultra Racing, která je poměrně drahá.
https://www.highperformanceparts.cz/rozperna-tyc-ultra-racing-volvo-850-turbo-obd-2-kombi-zadni-horni.56985
UR je z oválného jeklu cca 39x20, Síla plechu na patkách je 4mm.
Svár je kolem dokola.
Díry jsou oválné, šrouby šestihran s podložkou 8.8.
Barva bílej komaxit.
Při montáži trochu vadí na pravý straně gumoasfalt na podlaze kufru. Je potřeba tam kousek odříznout, aby patka sedla až na dno a šlo to bez problémů přišroubovat.
Prototyp od Calbonyho je z oválného jeklu 50x25. Síla plechu 3mm.
Svár jen na rovných plochách.
Díry jsou kulaté, s dostatečnou vůlí. Šrouby 10.0 s límcem (nepotřebují podložku).
Bez povrchové úpravy.
Při montáži nic nevadí, ani nepřekáží a rozměr je přesnější než u UR. Krásně sedne na místo jak pr*el na hrnec.
Pokud budou za rozumnou cenu, tak není co řešit.
Osobně bych pro jistotu použil plech 4mm, ale není to nutné a svár i z boku.
Jinak je ve všem lepší. Nechám si jí stříknout komaxitem.
Tož tak.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#2 Zadní rozpěra na V70 P80
Kde se dá sehnat ta od "Calboniho" a co stojí prosím?
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#3 Zadní rozpěra na V70 P80
Věřím tomu, že se Calbony sám ozve a nabídne.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#4 Zadní rozpěra na V70 P80
K čemu je to dobré?
#5 Zadní rozpěra na V70 P80
Tak zrovna ty Martine určitě víš, že jakýkoliv zpevnění kastle a mezi tlumičema obvzlášt pomůže proti kroucení kastle.volvoperformance píše:K čemu je to dobré?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#6 Zadní rozpěra na V70 P80
Mezi tlumičema ano,ale tohle je kdesi nad rezervou.Proto se ptám.Výztuhu mezi domky tlumičů vyrábíme a vypadá dost odlišně.Tohle bych chápal jako výztuhu,aby se nepropadl dekl v kufru.Basstl píše:Tak zrovna ty Martine určitě víš, že jakýkoliv zpevnění kastle a mezi tlumičema obvzlášt pomůže proti kroucení kastle.volvoperformance píše:K čemu je to dobré?
#7 Zadní rozpěra na V70 P80
Od tlumičů je to dost blízko a je to znát.
Jasně že by bylo lepší dát to přímo na ně, ale to se pod dekl kufru nevejde .
Děláte výztuhu i na V70?
Ta co se dělá na sedan, je přímo mezi tlumičema. Tam to ani jinak nejde.
Jasně že by bylo lepší dát to přímo na ně, ale to se pod dekl kufru nevejde .
Děláte výztuhu i na V70?
Ta co se dělá na sedan, je přímo mezi tlumičema. Tam to ani jinak nejde.
- Přílohy
-
- images-maxi_56986.jpg (26.59 KiB) Zobrazeno 566 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#8 Zadní rozpěra na V70 P80
A nešlo by tuto rozpěru vylepšit rozšířením-doplněním ještě o větve materiálu vedoucí přímo na uložení zadních tlumičů v kufru?Basstl píše:Mám tu od Calboniho na porovnání zadní rozpěru
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#9 Zadní rozpěra na V70 P80
To by určitě bylo dobrý vylepšení a rozpěra by tak byla podstatně lepší než původní UR.
Kouknu na to jestli se to vejde.
Kouknu na to jestli se to vejde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#10 Zadní rozpěra na V70 P80
Jak za tohle můžou chtít 2500??????
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#11 Zadní rozpěra na V70 P80
Tohle je zrovna jeden z těch levnějších dílů.
Navíc je to made in UK, žádná čajna.
Navíc je to made in UK, žádná čajna.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Zadní rozpěra na V70 P80
Malaysia
Cekal sem u par dilu, az mi je vyrobej...
Pasuje do C70?
Cekal sem u par dilu, az mi je vyrobej...
Pasuje do C70?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#13 Zadní rozpěra na V70 P80
Do céčka to určitě nepůjde, tam by snad mohla pasovat ta verze pro sedan.
Já měl v papírech i na štítku made in UK.
Já měl v papírech i na štítku made in UK.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#14 Zadní rozpěra na V70 P80
Vcera som mal chvilu cas premerat priestor okolo sedla tlmicov a vyslo mi ze ak pojde rozpera trochu dozadu tak potom sa zmesti pod podlahu.
Dnes urobim vykres na plechy co budu sedet pod ulozenim tlmicu a cez vikend by som mohol mat cas to vyskusat dat dokopy. Ked to bude tak to nafotim a popisem samozrejme.
Dnes urobim vykres na plechy co budu sedet pod ulozenim tlmicu a cez vikend by som mohol mat cas to vyskusat dat dokopy. Ked to bude tak to nafotim a popisem samozrejme.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1726 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 70 Odpovědi
- 5420 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od konstantinos.cz
-
- 44 Odpovědi
- 2975 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sedli02
-
- 19 Odpovědi
- 825 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 24 Odpovědi
- 1963 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl