Popíšu rozdíly oproti Ultra Racing, která je poměrně drahá.
https://www.highperformanceparts.cz/rozperna-tyc-ultra-racing-volvo-850-turbo-obd-2-kombi-zadni-horni.56985
UR je z oválného jeklu cca 39x20, Síla plechu na patkách je 4mm.
Svár je kolem dokola.
Díry jsou oválné, šrouby šestihran s podložkou 8.8.
Barva bílej komaxit.
Při montáži trochu vadí na pravý straně gumoasfalt na podlaze kufru. Je potřeba tam kousek odříznout, aby patka sedla až na dno a šlo to bez problémů přišroubovat.
Prototyp od Calbonyho je z oválného jeklu 50x25. Síla plechu 3mm.
Svár jen na rovných plochách.
Díry jsou kulaté, s dostatečnou vůlí. Šrouby 10.0 s límcem (nepotřebují podložku).
Bez povrchové úpravy.
Při montáži nic nevadí, ani nepřekáží a rozměr je přesnější než u UR. Krásně sedne na místo jak pr*el na hrnec.
Pokud budou za rozumnou cenu, tak není co řešit.
Osobně bych pro jistotu použil plech 4mm, ale není to nutné a svár i z boku.
Jinak je ve všem lepší. Nechám si jí stříknout komaxitem.
Tož tak.
