Takže dnes jsem otestoval Motronic 4.4 nedalo mi to jak jinak a zase asi tři měsíce po večerech
a je to dobrý ,ale bude chtít ještě doladit jede to jak pekelná svině

,budu mu muset trochu ubrat (nemám stále kovaný ojnice )turbo tlak se jinak drží na 1,5baru ,ale při akceleraci mi vylítne na 1,8 potom se ustálí (asi bude potřeba upravit mapu TCV)to budu muset dořešit u Motronic 4.3 mi jde krásně do 1,4 baru , jinak AFR je pěkný v zátěži - okolo 13ti i na volnoběh 14-15,5 jen někdy při puštění pedálu tam skočí a zůstane 16 až 16,5 na tři vteřiny důvod zatím nevím chudo ,ale proč když normálně potom drží tak jak má

jinak upravovali se ,palivo,zapalování ,zátěž,limity a ještě něco ,na úpravu jsem použil Tunerpro a částečně ECM Titanium - Winols mi nějak nejde pod fous

ten je pro profiky co se tim živěj .
Jinak můžete dělat monitoring hlavně je výhoda ,že to nahrajete a doma si to přehrajete ,bohužel muj budík AFR do toho nemám připojenej tak musím koukat po očku na sloupek což je docela nevýhoda .
Takže zase jsem to vyndal ještě jsem zapomněl zrušit snímač paliva ,kterej samo na 850 nenajdete takže mi svítila chybka.
Dělal jsem to ze souboru ,který je vytvořen pro Tunerpro je to základní soubor bin ,který se hodnotami shoduje s vozy S,V70 T5 první řady s tím můžete monitorovat a nahrávat data ,pokud použijete jiné soubory než jsou určené pro tunerpro většinou to nejede.Jinak zase až budu mít chvilku .
Trochu monitoring jen kousky :
https://www.youtube.com/watch?v=6Kq8XM97si0"
https://www.youtube.com/watch?v=K0qb1nCoBoM"