Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
ja mel toto cvakani taky... byla to blbe dotazena poloosa
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Dnes je to 32 dní, co jsem odvezl auto na výměnu těsnění na svodech a montáž 3" downpipe. Když jsem auto do nejmenovaného, avšak renomovaného servisu odvážel, byly všechny objednané díly již na místě, na nic se nemuselo dál čekat. 32 dní přátelé.....
EDIT: majitel D5T5, pan Motl osobně nahrával STAGE 4 a nastavoval wastegate, auto prý má hodně přes 300HP a letí jako sviňa, žel bohu, spojka ve 4000ot začla klouzat, never ending Story...
EDIT: majitel D5T5, pan Motl osobně nahrával STAGE 4 a nastavoval wastegate, auto prý má hodně přes 300HP a letí jako sviňa, žel bohu, spojka ve 4000ot začla klouzat, never ending Story...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A co tam delalo 32 dni?
Co se tyce D5T5(ard) byl bych dost opatrny... Budes davat auto na brzdu ?
Co se tyce D5T5(ard) byl bych dost opatrny... Budes davat auto na brzdu ?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To je na SERVIS dobré skóre. Mě měnili olej a filtry téměř čtvrt roku.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nevím, proč je tam auto víc jak měsíc, když jsem 2.6 dostal termín a na autě se mělo začít pracovat, pochopil bych týden, u 14 dní už bych začal bejt nervózní, po měsíci....
Tak jsem z toho takovej rozmrzelej, něco jineho je generální servis, ale výměnu těsnění na svodech, montáž 1. dílu výfuku a výměnu vstřiků by snad měl technik zvládnout za 1 den, tím spíš, když je vše předem připravené a dohodnuté.
To že má ARD rozporuplné renomé vím, ale nikdo jiný chip STAGE 4 na AWD nenabídl. Sice se tu v diskuzích často mluví o tajuplném chipaři, co ladí na míru konkrétnímu vozu a komponentům, ale když jsem psal SZ na různá místa, najednou nikdo nevěděl, kde ten tajuplnej Pepík bydlí že....
Tak jsem z toho takovej rozmrzelej, něco jineho je generální servis, ale výměnu těsnění na svodech, montáž 1. dílu výfuku a výměnu vstřiků by snad měl technik zvládnout za 1 den, tím spíš, když je vše předem připravené a dohodnuté.
To že má ARD rozporuplné renomé vím, ale nikdo jiný chip STAGE 4 na AWD nenabídl. Sice se tu v diskuzích často mluví o tajuplném chipaři, co ladí na míru konkrétnímu vozu a komponentům, ale když jsem psal SZ na různá místa, najednou nikdo nevěděl, kde ten tajuplnej Pepík bydlí že....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jak už jsem ti jednou psal (veřejně): https://hiltontuning.com/
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ahoj,
o Hiltonu vím, pamatuji si Vaše typy. Stopku mi udělilo posílání ECU do zahraničí a auto odstavené měsíc. Jako jasně, kdybych byl býval
věděl, že bude auto tak jako tak odstavené pekelně dlouho, tak už je ECU v poštovnim balíčku
o Hiltonu vím, pamatuji si Vaše typy. Stopku mi udělilo posílání ECU do zahraničí a auto odstavené měsíc. Jako jasně, kdybych byl býval
věděl, že bude auto tak jako tak odstavené pekelně dlouho, tak už je ECU v poštovnim balíčku

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nevím nic o tom, že by se musela ECU posílat do Států. Co vím, tak je třeba mít kompatibilní DICE a posílat datalogy (mailem).
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak jsem dneska převzal auto. Určitě to jede o hodně lépe, žel bohu, spojka klouže, takže jezdím jako důchodce, ať ji nespálim dřív, než dojde k výměně za
sportovní sadu. Spolu s 3"DP a zelenýma vstřikama se vyměnil ještě TCV za nový a nějaké čidlo tlaku na intercooleru (když jsem jel auto projet poprve, tak
mi motor pod Cukrákem spadl do nouzáku a na čtyřku jsem jel sotva 100km/h a víc ani ťuk)
Po výměně čidla tlaku na IC a vymazání chyby se vozidlo dost srovnalo, konečně odpadl ten dlouho popisovaný jev - mezi 4000-4500ot/min docházelo ke
krátkodobé (cca 1-2 sec) ztrátě výkonu a turbo přestalo tlačit, po 2 vteřinách se zase chytlo a tlačilo až do červenejch.
Zdá se, že výkonostní křivka je těď lineárnější, bez propadu ve výkonu okolo 4000ot/min - snad pomohla výměna čidla na intercooleru z modelu V70 II R.
Dle vyjádření technika je ale přesto ještě zapotřebí trochu poladit SW od ARD, ještě to není úplně ono (dle mě i dle techniků, co s vozem jezdili)
Hilton tuning bych zkusil v případě, že se nepodaří k oboustranné spokojenosti donastavit stávající STG 4 chip - holt se vyměnilo hodně dílů a chce to
ještě čas, ale zdá se, že je to na dobré cestě. Po výměně spojky půjde auto na brzdu a pokud by byl výkon hodně přes 300HP (jak tvrdí pan Motl z VC),
nechám výkon shodit tak na 280HP - kvůli úhlovce a motorizaci 2.5T.
sportovní sadu. Spolu s 3"DP a zelenýma vstřikama se vyměnil ještě TCV za nový a nějaké čidlo tlaku na intercooleru (když jsem jel auto projet poprve, tak
mi motor pod Cukrákem spadl do nouzáku a na čtyřku jsem jel sotva 100km/h a víc ani ťuk)
Po výměně čidla tlaku na IC a vymazání chyby se vozidlo dost srovnalo, konečně odpadl ten dlouho popisovaný jev - mezi 4000-4500ot/min docházelo ke
krátkodobé (cca 1-2 sec) ztrátě výkonu a turbo přestalo tlačit, po 2 vteřinách se zase chytlo a tlačilo až do červenejch.
Zdá se, že výkonostní křivka je těď lineárnější, bez propadu ve výkonu okolo 4000ot/min - snad pomohla výměna čidla na intercooleru z modelu V70 II R.
Dle vyjádření technika je ale přesto ještě zapotřebí trochu poladit SW od ARD, ještě to není úplně ono (dle mě i dle techniků, co s vozem jezdili)
Hilton tuning bych zkusil v případě, že se nepodaří k oboustranné spokojenosti donastavit stávající STG 4 chip - holt se vyměnilo hodně dílů a chce to
ještě čas, ale zdá se, že je to na dobré cestě. Po výměně spojky půjde auto na brzdu a pokud by byl výkon hodně přes 300HP (jak tvrdí pan Motl z VC),
nechám výkon shodit tak na 280HP - kvůli úhlovce a motorizaci 2.5T.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
… to by mě zajímalo, podle čeho chtějí poladit SW, když nemají žádná relevantní výstupní data. Ale kdo chce kam...Ejdou Rotacak píše:Dle vyjádření technika je ale přesto ještě zapotřebí trochu poladit SW od ARD, ještě to není úplně ono (dle mě i dle techniků, co s vozem jezdili)
...
Hilton tuning bych zkusil v případě, že se nepodaří k oboustranné spokojenosti donastavit stávající STG 4 chip - holt se vyměnilo hodně dílů a chce to
ještě čas, ale zdá se, že je to na dobré cestě.
Marně hledám smajlíka, který se mlátí palicí do hlavy, tak přidávám aspoň tohoto:

_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 807
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To jako, že bys smazal chip, za kterej si dal určitě dost peněz (a na kterym, jak říkáš, pracovali lidi měsíc) a pak tam nahrál chip od "hiltonu", kterej ve stage 3 stojí cca 28.000,-? Za to máš nový kuličkový turbo od garettu + norm. chip na těch 280 HP. Já bych si teda ten chip od D5T5 už nechal...(určitě ty problémy nejsou čipem).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Fila
jako laik si říkám, že ten SW snad přece má nějaká zadní dvířka - i kdyby byli D5T5 jen nalívači softu, tak snad mohou z mého vozu vytáhnout
nějaké výstupní hodnoty z diagnostiky, na základě kterých pak může Lucky z ARD v USA SW doladit, nebo se mýlím?
Možná si to představuji jako hurvínek válku, ale když budu čerpat z IT technologií, tak tam je patch, crack, různé verze buildů na denním pořádku a
SW prochází neustálym vývojem, tak proč by to nešlo u individuálního chipu do auta?
Jinak včera jsem to byl ještě projet a to auto mě začíná hodně bavit
na trojku to hrábne i v rychlostech kolem 80-100km/h,
přitom je to AWD - při ostrých akceleracích v 80km/h na 3. stupeň ve 3000ot bliká v kapličce DSTC jak o život
Jen si to člověk moc neužije, páč kvůli spojce zase rychle sundám před 4000ot/min nohu z plynu
EDIT: zvuk je s tou 3"DP se 100 CPI katem úplně nejvíc
jako laik si říkám, že ten SW snad přece má nějaká zadní dvířka - i kdyby byli D5T5 jen nalívači softu, tak snad mohou z mého vozu vytáhnout
nějaké výstupní hodnoty z diagnostiky, na základě kterých pak může Lucky z ARD v USA SW doladit, nebo se mýlím?
Možná si to představuji jako hurvínek válku, ale když budu čerpat z IT technologií, tak tam je patch, crack, různé verze buildů na denním pořádku a
SW prochází neustálym vývojem, tak proč by to nešlo u individuálního chipu do auta?
Jinak včera jsem to byl ještě projet a to auto mě začíná hodně bavit

přitom je to AWD - při ostrých akceleracích v 80km/h na 3. stupeň ve 3000ot bliká v kapličce DSTC jak o život

Jen si to člověk moc neužije, páč kvůli spojce zase rychle sundám před 4000ot/min nohu z plynu

EDIT: zvuk je s tou 3"DP se 100 CPI katem úplně nejvíc

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Docela bych se bál na suchem asfaltu o Haldex a AWD. Jak to máš ošetřený ? To přece nemůže být dozadu stavěný na takové síly. Nebo si to představuji moc jednoduše ? .-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
nejvíc prý trpí úhlovka, ta je tam stejná jako na modelu V70 II R nebo XC90 V8. Tovární limit je cca 315HP
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To ti to awd asi moc nefunguje kdyz ti to na 3ku v 80 hrabe....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
....ale funguje, standartní AWD jev, písknou gumy, rozsvítí se DSTC a tou dobou už je připojenej zadek.
Chipem se to celé exponenciálně zvýraznilo.
Chipem se to celé exponenciálně zvýraznilo.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
to je samej čiptuning. Kdo chce kam...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No zajimavy je, ze V70II R, CHIPnuta na 360HP s tim problemy nemaEjdou Rotacak píše:....ale funguje, standartní AWD jev, písknou gumy, rozsvítí se DSTC a tou dobou už je připojenej zadek.
Chipem se to celé exponenciálně zvýraznilo.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
chceš snad tvrdit, že se ji nerozsvicí ikonka dstc při záběru zadní nápravy? ale no tak..
pro hnidopichy a šťourali - raději zaměním výraz "hrábne" za "dvou vteřinové písknutí
gum"
pro hnidopichy a šťourali - raději zaměním výraz "hrábne" za "dvou vteřinové písknutí
gum"
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 05 črc 2019 17:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jop, spis to ani nemelo potrebu hrabatEjdou Rotacak píše:chceš snad tvrdit, že se ji nerozsvicí ikonka dstc při záběru zadní nápravy? ale no tak..
pro hnidopichy a šťourali - raději zaměním výraz "hrábne" za "půl vteřinové písknutí
gumy"

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
nějaký letní Hankook R18/235/40 DOT2017
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
235 mas v technicaku ?
nedrhne to v rejdu ?

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
jo, v techničáku mám 235/40/18.
S 20mm podložkama to nedrhne vůbec a rejd je srovnatelnej s ostatníma osobákama (bez podložek má P2 rejd příšernej)
Jinak aktualita - i s novym čidlem tlaku na intercooleru z modelu V70II R mi to dneska na dálnici znova spadlo do nouzáku,
a nemohl jsem jet víc než 100km/h - tohle mi to auto před nahráním Stage 4 nikdy nedělalo, závada se opakovaně vyskytuje
až od 3.7.2019. Naštěstí stačí zhasnout motor, znovu nastartovat a jede to jakžtakž normálně, ale stejně je cejtit, že to není
úplně ono, blbne tlak na turbu. Musim vyměnit spojku a pak se to musí pořádně naladit.
Stále doufám, že to zvládneme společnými silami s D5T5 tady v ČR.
To že to zlobí, ani se nedivím - tyhle individuální chipy chtějí čas. Pokud však stávající SW nemá zadní vrátka pro "dolazení",
nezbyde než využít služeb jiného dodavatele.
Pan Motl z VC velkoryse nabídl, že dokud nebude chip bezproblémově fungovat, nemusím platit - gentleman
S 20mm podložkama to nedrhne vůbec a rejd je srovnatelnej s ostatníma osobákama (bez podložek má P2 rejd příšernej)
Jinak aktualita - i s novym čidlem tlaku na intercooleru z modelu V70II R mi to dneska na dálnici znova spadlo do nouzáku,
a nemohl jsem jet víc než 100km/h - tohle mi to auto před nahráním Stage 4 nikdy nedělalo, závada se opakovaně vyskytuje
až od 3.7.2019. Naštěstí stačí zhasnout motor, znovu nastartovat a jede to jakžtakž normálně, ale stejně je cejtit, že to není
úplně ono, blbne tlak na turbu. Musim vyměnit spojku a pak se to musí pořádně naladit.
Stále doufám, že to zvládneme společnými silami s D5T5 tady v ČR.
To že to zlobí, ani se nedivím - tyhle individuální chipy chtějí čas. Pokud však stávající SW nemá zadní vrátka pro "dolazení",
nezbyde než využít služeb jiného dodavatele.
Pan Motl z VC velkoryse nabídl, že dokud nebude chip bezproblémově fungovat, nemusím platit - gentleman

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Nedá mi to, sleduju Ejdou tvůj topic a koule bych na to neměl, ale k čemu to vlastně všechno je?
auto je furt po servisech, nemůžeš se na něj spolehnout (zatím), to by snad bylo lepší koupit už rovnou něco hotovýho ne? 


_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To by byla nuda
Navíc v době koupě vozidla jsem prostě neměl 300 000kč na zachovalé R, tak si stavím tuningovou 2.5 T a jsem v tom po 18 měsících za cca 330 000kč
(s cenou vozu za +-400 000kč)
Teď nezbyde než jít za tatíčkem a matičkou a vysomrovat na spojku, nasypu si popel na hlavu, uznám, že jsem debil, začnu kňourat jako Eric Cartman ze
South Parku, že jsem si doposud všechno zaplatil sám, ale na spojku už prostě mít nebudu - tak uvidim, jestli mě kopnou do řitě, nebo vytasí 40 táců
EDIT: jinak auto jsem si za ty necelý dva roky fakt moc neužil, najel jsem s ním za tu dobu sotva 30 000km a z toho bylo minimálně 6 měsíců po různejch
servisech na opravách a úpravách. Nesmím ztrácet naději

Navíc v době koupě vozidla jsem prostě neměl 300 000kč na zachovalé R, tak si stavím tuningovou 2.5 T a jsem v tom po 18 měsících za cca 330 000kč
(s cenou vozu za +-400 000kč)

Teď nezbyde než jít za tatíčkem a matičkou a vysomrovat na spojku, nasypu si popel na hlavu, uznám, že jsem debil, začnu kňourat jako Eric Cartman ze
South Parku, že jsem si doposud všechno zaplatil sám, ale na spojku už prostě mít nebudu - tak uvidim, jestli mě kopnou do řitě, nebo vytasí 40 táců

EDIT: jinak auto jsem si za ty necelý dva roky fakt moc neužil, najel jsem s ním za tu dobu sotva 30 000km a z toho bylo minimálně 6 měsíců po různejch
servisech na opravách a úpravách. Nesmím ztrácet naději

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé