

protože je to skoro nic nestojíZajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba?![]()
Bylo to samozřejmě myšleno za předpokladu, že ostatní součástky to zvládnou.Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba?![]()
Stage2 alespon v podani D5T5 rozhodne pobere serie...Tarkin píše:Bylo to samozřejmě myšleno za předpokladu, že ostatní součástky to zvládnou.Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba?![]()
A proc si to teda brzdil po, kdyz ne pred?symbiant píše:- nebrzilo, jak jsem psal rozdil ve vykonu nebyl zadny...
- spatne nastaveny WG nebyl, ted uz je...
- tcv ventil dle grafu reguluje spolu s WG
- test tesnosti udelan nebyl...to PL take chybi jako ta "motorova brzda" spolu s pripravkem na nastavemi WG, jeste ze mel desitku klic na ten WG ...
- kdyz uz autorizovany servis nic neznamena, tak to aby uzivatele aut poptavali NASA, ci jiny vyzkumny ustav...
-zkusenosti mam nactene z emimina...
-a stou baterkou... nejsi ty nahodou ajtak? neni nad dobry restart vid?
PS: pred tydnem jsem psal do ARD at se k tomu vyjadri...
Záloha původního Sw byla udělaná, tak není nic jednoduššího, než tam nahrát původní SW, auto uvést do původního stavu a jet s tím znovu na brzdu.symbiant píše:- nebrzilo, jak jsem psal rozdil ve vykonu nebyl zadny...
- spatne nastaveny WG nebyl, ted uz je...
- tcv ventil dle grafu reguluje spolu s WG
- test tesnosti udelan nebyl...to PL take chybi jako ta "motorova brzda" spolu s pripravkem na nastavemi WG, jeste ze mel desitku klic na ten WG ...
- kdyz uz autorizovany servis nic neznamena, tak to aby uzivatele aut poptavali NASA, ci jiny vyzkumny ustav...
-zkusenosti mam nactene z emimina...
-a stou baterkou... nejsi ty nahodou ajtak? neni nad dobry restart vid?
PS: pred tydnem jsem psal do ARD at se k tomu vyjadri...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé