ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#276 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

400k z 2.5TDi? To uz musi byt pekna lokomotiva...a cerna tma vsude. =@
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#277 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Vzhledem k tomu, že tam mám "normální spojkovou sadu" Rymec, tak bych chtěl jen nějaké decentní navýšení nad ST1. Něco jak tady kolega s Dunkelrotem. :)
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#278 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Trošku jsem studoval zahraniční fora a hlavně kompresorovou mapu pro turbo KKK-K14.
Je z toho patrné, že turbo ve 4,5 tisících naráží na limit dobré efektivity.
Nicméně se prý dá bez problémů provozovat na 1,5-1,8 baru - jen na vyšší otáčky motoru už silně klesá efektivita turba.
Tak mě napadá použít K14 turbo, dát mu 1,3-1,4 baru do 4 tisíc otáček a od 4- omezovače klesnout na 1,1-1,2 viz stage 1?
Taková "stage2" by neměla smysl?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#279 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba? :( :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#280 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od marekbm »

Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba? :( :D
protože je to skoro nic nestojí :D . a taky udělat něco pořádně není v dnešní době cool.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#281 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba? :( :D
Bylo to samozřejmě myšleno za předpokladu, že ostatní součástky to zvládnou.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#282 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Tarkin píše:
Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba? :( :D
Bylo to samozřejmě myšleno za předpokladu, že ostatní součástky to zvládnou.
Stage2 alespon v podani D5T5 rozhodne pobere serie...
To, ze aby se vyuzil jeho potencial na plno, ze uz je dobry mit treba lepsi IC, nebo 2,5" vejfuck, tak to je vec druha...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#283 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Jenže na TDI je jen stage 1.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#284 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

to je jen ofiko....po osobní domluvě ti každej čipař auto upraví podle potřeb, to samé Volvo Cesky, ale začni výměnou komponentů, samotnej chip
je jak......když vytřeš bábě p*del. Ozkoušeno osobně i na autech rádoby extra přečipovaných, základ je vždy výměna komponentů!
Samotný chip je pro tatínky od rodin, co pak píšou do diskuzí jak jim to po zásahu od Polestar "jede" :lol:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#285 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Tarkin »

Byl to jen návrh na "Stage 2" jak maximálně využít komponent TDI motoru, viz kompresorová mapa turba.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#286 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

Zdravim vsechny,
mel bych zajem o SW upravu na s60 2012, ale ve D5T5 nejak nereagujou, asi jsem je urazil poptavkou "cenou bez uctu" (pochopitelne nemam s DPH problem jen me to tak napadlo) a nebo proste nestihaj. Proto bych Vas chtel poprosit na jakou firmu se mam dale obratit? Na BSR je SW uprava jen 19HP (EU verze) coz asi nema cenu a jeste k tomu mam americkou verzi auta ktera jaksi nefiguruje v jejich konfigutatoru k uprave.

Dekuji

Karel

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#287 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak si říkám Karle, že by to chtělo více popsat tvůj motor a převodovku.
Pak se bude lépe radit.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#288 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

motor b5254t5 a je tam aisin tf80sc

Dekuji

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#289 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Blade »

Napsal jsem ti SZ

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#290 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Je škoda psát si SZ, když i ostatní mohou míti stejný dotaz.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#291 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Blade »

SZ spise obsahovala info s kontaktem na Pavla...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#292 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

Zdravim vsechny,
musim zde napsat rezenzi na chiptuzing od ARD/D5T5, ktery byl aplikovany na moje volvo s60/T5/2,5ltr/2012/184kw/b5254t5/aut/75.000km/USA verze (moje prvni volvo). Auto jsem zakoupil cca 2 mesice zpet a rozhodl se, ze necham auto upravit u jedne z lepe hodnocenych tuningovych spolecnosti.
Poradi bylo: polestar, bsr a pak podle hodnoceni na forech (vyslo ARD pres D5T5). Polestar upravu na moji motorizaci nedela ani BSR (oba jsem kontaktoval) takze zustalo ARD/VČ. Domluvil jsem teda sw upgrade s P.Lajšnerem. Domluveny vykon byl (215kW/290HP/420Nm), rikam OK jdu do toho. Byla provedena zaloha ecu s kontrolou chyb ecu (bez zavad). Za cca tyden nahran SW s upravou. Tak to zkusim pri ceste domu... aaa nic, auto jede stejne, necitim rozdil ve vykonu. Pisu PL s odpovedi: "Automatická převodovka umí leccos “skrýt”, ale nakonec se ten výkon projeví. Změní se i řazení. Jezděte více po známých trasách. To by bylo, aby to nešlo poznat. Nahrané to je." Podle odpovedi mi bylo jasne ze se jedna o nalivace softu co napise takovou blbost a dosavadni zkusenosti ma nactene nekde z netu. Jdu na brzdu... 181kw/320nm a druhe mereni 174kw/330nm, volam... PL: nekde se stala chyba overime data nalijeme zaplatime brzdu vyzkousime.
A zase ticho volam nic pisu nic volam volam a pak ze teda mam prijet ze neco vymysleli. Tak jedu k nemu, na miste se dozvidam ze pritahnem wasgate :D (pekne na prasaka) rikam to snad ridi ten tricestny ventil "pierburg" (volvaci tomu nadavaji tusim tcv) a ze ne, ze to nastavime. Tak povoluju kontra a pritahuju (palim si ruce u svodu) (PL nevi na kterou stranu, jeste ze ja jo), meri se pres vidu jezdime jak vocasove, ja si palim ruce (cele je to pekne naprd pac vida ukazuje atmosf.tlak + boost a overboost v grafu je picu videt pac to nema popsane sloupce jak tady asi vsichni vi a v logu co to dela se ani chuj nevyzna...) no a cele lazeni konci... ze tedy jako jo! ze to ma vic kw!... nema jede to porad stejne!! Popaleny jedu domu a nez dojedu, mam z volva atmosferu... tahlo WG se vysroubovalo a vypadlo nedotahnuta 10ka! Takze se stim zase jebu jeste tomu na chate s rodinou v nedeli! Pisu PL ze mu teda pekne dekuji a ze se to melo nahrat a melo to fungovat. Beru vidu nastavuju sam na boost 1077hpa (odecitam pricitam odhaduju z nepopsaneho grafu), zas se opaluju posilam mu graf i kdyz vim, ze z toho hovno vycte a jdu na brzdu (zase 1200,-) a zase 174kw/300nm (telota vz. 32C). Posilam a zase ticho... pripominam se ... a nakonec odpoved ze prehlidnuto, ze muzu dojet s nahranim origo softu/vraceni penez.. ok domluveno termin. Jedu zvonim, volam, zvonim 20min cekam nic... jedu dopryc, telefon ze zahrada, neslysel. Posledni koment od PL s vasim autem neni neco v poradku (auto ma pravidelny servis v autor.servisu, podle me je OK). Jinak s upravou melo auto chyby (cem,ccm,ecm) v ecu nefungovalo oznami o tlaku v pneumatikach...
jeste dodam ze turbo bylo schopne po pretahnuti WG jit to overboost chybe (pretlacilo na 1.5baru vypnuti/ochrana... tu chvili to fakt jelo)...

Proc asi tuhle upravu nedela polestar a BSR? asi to bude tim, ze auto ma HW limit na ktery je nalazeno...

Takze damy a panove priste tyhle upravy pouze s brzdou a zkusenejsim personalem...

PS: jinak cestina a to cim se zabyvaji je ok

K.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#293 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

Jo jeste pro PL za tu neprofesionalitu a xx problemu a probrzdenych 2400,- co jste mi nezaplatil, jste mi tam mohl nechat aspon preple ty mile/km... ale co shit happens! :D

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#294 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Mno kdyz uz se tak aktivne brzdilo, jaky byl odbrzdeny vykon pred upravou? Ono prece jenom dost aut nema dany "papirovy" vykon ani kdyz jsou novy, stejne tak zas obcas nektera maji z vyroby vetsi, nez je dekladovan...
Mno jinak blbe nastavena WG umi udelat peknej bordel(uz tu bylo dost pripadu, kdy lidi nadavali na Chip, a meli ji blbe nastavenou, nebo v haji...), to same TCV, muze bejt pricpanej...
Leak test na tesnost celeho systemu byl proveden? Ono dost lidi ma zpuchrele hadicky k TCV a spol...
Jo VIDA ma graf pekne na pikacu, ale kdyz clovek neni uplne tupej, tak se to z toho da vycist...
auto ma pravidelny servis v autor.servisu, podle me je OK tohle me osobne docela rozesmalo, o nekterych autorizakach by jsme nekteri mohli vypravet dlouhe zimni vecery v kuse :D

Polestar to nedela protoze proste na tyhle "stary" auta pecou... BSR (kor CZ pobocka) je taky dobra komedie, ale o tom (nejen tady na foru) se da dohledat taky dost.

BTW mas sam vlastne nejaky prakticky zkusenosti, nebo jen taky "dosavadni zkusenosti ma nactene nekde z netu"?

No schvalne uvidime, jak se k tomu pripadne vyjadri Pavel...

P.S.: A dokud to bylo Chipnute, zkusil jsi odpojit baterku(cca 15min) aby se vymazali veskere docasne adaptace?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#295 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od marekbm »

těžko říct, jak je to u těch novějších, ale na staré P2 jsou ty rozdíly ( na mojí 2002/T5 ) poznat razantně ( origo/stage1/stage2 ). a není to jen o tom, že to mimo jiné reaguje mnohem dřív na plyn ( což by popravdě nemuselo ). největší rozdíl jde poznat když předjíždím do kopce, tak prostě ten výkon navíc je a jde to poznat.
vzhledem k tomu, že to sem tam přehazuju, tak např. stage2->origo je o hnědé trencle, když se začne předjíždět, ale ejhle, ono to nějak nejede. na víc se snadno zvyká, ale jak tam pak je ten původní, ajajaj.

ale kdo ví, co udělal ford s tím motorem na P3, že to opravdu možná nejde :unknown: .
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#296 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

- nebrzilo, jak jsem psal rozdil ve vykonu nebyl zadny...

- spatne nastaveny WG nebyl, ted uz je...

- tcv ventil dle grafu reguluje spolu s WG

- test tesnosti udelan nebyl...to PL take chybi jako ta "motorova brzda" spolu s pripravkem na nastavemi WG, jeste ze mel desitku klic na ten WG ...

- kdyz uz autorizovany servis nic neznamena, tak to aby uzivatele aut poptavali NASA, ci jiny vyzkumny ustav...

-zkusenosti mam nactene z emimina...

-a stou baterkou... nejsi ty nahodou ajtak? neni nad dobry restart vid?

PS: pred tydnem jsem psal do ARD at se k tomu vyjadri...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#297 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

symbiant píše:- nebrzilo, jak jsem psal rozdil ve vykonu nebyl zadny...

- spatne nastaveny WG nebyl, ted uz je...

- tcv ventil dle grafu reguluje spolu s WG

- test tesnosti udelan nebyl...to PL take chybi jako ta "motorova brzda" spolu s pripravkem na nastavemi WG, jeste ze mel desitku klic na ten WG ...

- kdyz uz autorizovany servis nic neznamena, tak to aby uzivatele aut poptavali NASA, ci jiny vyzkumny ustav...

-zkusenosti mam nactene z emimina...

-a stou baterkou... nejsi ty nahodou ajtak? neni nad dobry restart vid?

PS: pred tydnem jsem psal do ARD at se k tomu vyjadri...
A proc si to teda brzdil po, kdyz ne pred?

O tom, zda je ted WG rozstelovana nepolemizuju, jen sem psal, ze mohla bejt unavena, rozstelovana uz predtim - nebyl by jsi prvni ani posledni a Chipnuta auto je na to znacne citlivejsi..

To, ze reaguje je jedna vec, to jak, je vec druha...

Co komu chybi, nebo ne neresim, to, ze si mas dat pred jakejmakoliv upravama auto do pucu je vec druha...

No je videt, ze moc zkusenosti s autorizakama nemas, nebo jsi mel stesti...

No vzhledem k zpusobu vyjadrovani, etc. sem se optal a doufal v relevantni odpoved. Marne...

Jo, jsem, ale kdyby jsi nebyl linej si treba precist muj podpis, tak bys zjistil, ze toho mam doma krapet vic, zastoupeni vicero plaforem a prakticky vse docela dost upravene...
Ale holt Ty viditelne nestojis o reseni a rady, jen jsi mel potrebu si postezovat a blbe remcat. Holt kdo chce kam...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#298 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

symbiant píše:- nebrzilo, jak jsem psal rozdil ve vykonu nebyl zadny...

- spatne nastaveny WG nebyl, ted uz je...

- tcv ventil dle grafu reguluje spolu s WG

- test tesnosti udelan nebyl...to PL take chybi jako ta "motorova brzda" spolu s pripravkem na nastavemi WG, jeste ze mel desitku klic na ten WG ...

- kdyz uz autorizovany servis nic neznamena, tak to aby uzivatele aut poptavali NASA, ci jiny vyzkumny ustav...

-zkusenosti mam nactene z emimina...

-a stou baterkou... nejsi ty nahodou ajtak? neni nad dobry restart vid?

PS: pred tydnem jsem psal do ARD at se k tomu vyjadri...
Záloha původního Sw byla udělaná, tak není nic jednoduššího, než tam nahrát původní SW, auto uvést do původního stavu a jet s tím znovu na brzdu.
Pokud to bude stejný, tak máš v ruce argument, že ten novej SW nic nedělá.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#299 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

- a proc ses nevysral pred obedem, ale az po?
- ecu pracuje s nejakym offsetem tak je schopna se vyporadat i s vychylkou a to bez upravy softu...
- graf/data si nevidel
- jasne priste ho umyju vysaju, aby mi odbornici za 10k mohli nahrat chituzing
- delam si mekanika sam sobe
- ja nezadal pomoc, pouze jsem napsal skutecnost chiptuningu od ard a VČ
- mas to pekne, jsi muj vzor!

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#300 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

Chápu to správně, že nechceš pomoc, protože všechno víš.
Jen jsi si přišel postěžovat, jak jsou na tebe kluci z D5T5 oškliví...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“