Problém s reklamaci u autodily CARDO, co dal?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily CARDO, co dal?
Ahoj všem, předem upozorňuji, ze to bude delší psaní, ale byl bych rad, kdybyste si to přečetli a vyjádřili se.
Řeším momentálně jednu, pro mě celkem, nepříjemnou záležitost.
Před rokem a 2 měsíci cca, jsem zakoupil spojku, dvouhmotu, ložisko na své volvo v50d5 v AUTODILY CARDO a to proto, protože původní dvouhmota řachtala, nechal jsem ji tedy vyměnit, no řachtání nezmizelo a ve vícero servisech mi bylo řečeno, ze to tak proste asi je. S tím jsem nejezdil cca 18tis km za rok. Ten zvuk se mi ale furt nezdal a prisuzoval jsem problém převodovce. Dal jsem tedy auto do servisu, který se zaobírá prevodovkami a vším okolo toho. Převodovka se vyndala, komplet rozebrala a zjistilo se, ze je v super stavu, poté se tedy vyndala dvouhmota. Na te byly vůle, dvouhmota nepružila a zasekavala se a proto řachtala a to ikdyz byla i vzhledově jak nová, což mi potvrdili v tom servisu. Dal jsem tam tedy dvouhmotu od Sachs a rachtani zmizelo.
Poté jsme začal řešit reklamaci. Dvouhmotu jsem reklamoval s tím, ze ještě uplatnuji nárok na náklady okolo toho a to je montáž, rozebrání převodovky atd, jelikož se předpokládalo, ze je dvouhmota v pořádku, když je vlastně nová.
AUTODILY CARDO reklamaci přijalo s tím, ze díl zašlou výrobci na posouzení. Po cca 28 dnech jsem tam volal s tím, ze jak to vypadá, Pan mi řekl, ze podá zadost o informaci na reklamacni oddělení. Po nějaké době mi reklamacni oddělení poslalo mail, ze reklamace byla zamítnuta. Tak jsem tam tedy volal s tím, ze PROČ byla zamítnuta, oni ze nevědí, a ze to mohou poslat na expertyzu výrobci, který má do října čas se vyjádřit.
Nedostal jsem žádný protokol po ukončení reklamace, který by obsahoval proč byla reklamace zamítnuta, vlastně nemám v ruce nic, jen papír o podání reklamace na začátku května.
Na zadost o zaslání protokolu o ukončení reklamace autodily Cardo podstatě nereaguje, ikdyz jsem jim volal a psal mail. Odpověď byla jen taková, ze díl poslali na expertyzu výrobci, na což jsem se vůbec neptal a je mi divne, ze to posílají na expertyzu výrobci, když ta tzv expertyza měla byt provedena v tu danou reklamaci.
Mám v tom dost peněz a nějak si nevím rady. Dvouhmota je jasně vadná, přiložil jsem k tomu i dokument o posouzení ze servisu, kde ten problém řešili.
Nějaké rady, jak toto řešit? Děkuji všem za vaše názory a rady.
Řeším momentálně jednu, pro mě celkem, nepříjemnou záležitost.
Před rokem a 2 měsíci cca, jsem zakoupil spojku, dvouhmotu, ložisko na své volvo v50d5 v AUTODILY CARDO a to proto, protože původní dvouhmota řachtala, nechal jsem ji tedy vyměnit, no řachtání nezmizelo a ve vícero servisech mi bylo řečeno, ze to tak proste asi je. S tím jsem nejezdil cca 18tis km za rok. Ten zvuk se mi ale furt nezdal a prisuzoval jsem problém převodovce. Dal jsem tedy auto do servisu, který se zaobírá prevodovkami a vším okolo toho. Převodovka se vyndala, komplet rozebrala a zjistilo se, ze je v super stavu, poté se tedy vyndala dvouhmota. Na te byly vůle, dvouhmota nepružila a zasekavala se a proto řachtala a to ikdyz byla i vzhledově jak nová, což mi potvrdili v tom servisu. Dal jsem tam tedy dvouhmotu od Sachs a rachtani zmizelo.
Poté jsme začal řešit reklamaci. Dvouhmotu jsem reklamoval s tím, ze ještě uplatnuji nárok na náklady okolo toho a to je montáž, rozebrání převodovky atd, jelikož se předpokládalo, ze je dvouhmota v pořádku, když je vlastně nová.
AUTODILY CARDO reklamaci přijalo s tím, ze díl zašlou výrobci na posouzení. Po cca 28 dnech jsem tam volal s tím, ze jak to vypadá, Pan mi řekl, ze podá zadost o informaci na reklamacni oddělení. Po nějaké době mi reklamacni oddělení poslalo mail, ze reklamace byla zamítnuta. Tak jsem tam tedy volal s tím, ze PROČ byla zamítnuta, oni ze nevědí, a ze to mohou poslat na expertyzu výrobci, který má do října čas se vyjádřit.
Nedostal jsem žádný protokol po ukončení reklamace, který by obsahoval proč byla reklamace zamítnuta, vlastně nemám v ruce nic, jen papír o podání reklamace na začátku května.
Na zadost o zaslání protokolu o ukončení reklamace autodily Cardo podstatě nereaguje, ikdyz jsem jim volal a psal mail. Odpověď byla jen taková, ze díl poslali na expertyzu výrobci, na což jsem se vůbec neptal a je mi divne, ze to posílají na expertyzu výrobci, když ta tzv expertyza měla byt provedena v tu danou reklamaci.
Mám v tom dost peněz a nějak si nevím rady. Dvouhmota je jasně vadná, přiložil jsem k tomu i dokument o posouzení ze servisu, kde ten problém řešili.
Nějaké rady, jak toto řešit? Děkuji všem za vaše názory a rady.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Ahoj všem, předem upozorňuji, ze to bude delší psaní, ale byl bych rad, kdybyste si to přečetli a vyjádřili se.
Řeším momentálně jednu, pro mě celkem, nepříjemnou záležitost.
Před rokem a 2 měsíci cca, jsem zakoupil spojku, dvouhmotu, ložisko na své volvo v50d5 v AUTODILY CARDO a to proto, protože původní dvouhmota řachtala, nechal jsem ji tedy vyměnit, no řachtání nezmizelo a ve vícero servisech mi bylo řečeno, ze to tak proste asi je. S tím jsem nejezdil cca 18tis km za rok. Ten zvuk se mi ale furt nezdal a prisuzoval jsem problém převodovce. Dal jsem tedy auto do servisu, který se zaobírá prevodovkami a vším okolo toho. Převodovka se vyndala, komplet rozebrala a zjistilo se, ze je v super stavu, poté se tedy vyndala dvouhmota. Na te byly vůle, dvouhmota nepružila a zasekavala se a proto řachtala a to ikdyz byla i vzhledově jak nová, což mi potvrdili v tom servisu. Dal jsem tam tedy dvouhmotu od Sachs a rachtani zmizelo.
Poté jsme začal řešit reklamaci. Dvouhmotu jsem reklamoval s tím, ze ještě uplatnuji nárok na náklady okolo toho a to je montáž, rozebrání převodovky atd, jelikož se předpokládalo, ze je dvouhmota v pořádku, když je vlastně nová.
AUTODILY CARDO reklamaci přijalo s tím, ze díl zašlou výrobci na posouzení. Po cca 28 dnech jsem tam volal s tím, ze jak to vypadá, Pan mi řekl, ze podá zadost o informaci na reklamacni oddělení. Po nějaké době mi reklamacni oddělení poslalo mail, ze reklamace byla zamítnuta. Tak jsem tam tedy volal s tím, ze PROČ byla zamítnuta, oni ze nevědí, a ze to mohou poslat na expertyzu výrobci, který má do října čas se vyjádřit.
Nedostal jsem žádný protokol po ukončení reklamace, který by obsahoval proč byla reklamace zamítnuta, vlastně nemám v ruce nic, jen papír o podání reklamace na začátku května.
Na zadost o zaslání protokolu o ukončení reklamace autodily Cardo podstatě nereaguje, ikdyz jsem jim volal a psal mail. Odpověď byla jen taková, ze díl poslali na expertyzu výrobci, na což jsem se vůbec neptal a je mi divne, ze to posílají na expertyzu výrobci, když ta tzv expertyza měla byt provedena v tu danou reklamaci.
Mám v tom dost peněz a nějak si nevím rady. Dvouhmota je jasně vadná, přiložil jsem k tomu i dokument o posouzení ze servisu, kde ten problém řešili.
Nějaké rady, jak toto řešit? Děkuji všem za vaše názory a rady.
Řeším momentálně jednu, pro mě celkem, nepříjemnou záležitost.
Před rokem a 2 měsíci cca, jsem zakoupil spojku, dvouhmotu, ložisko na své volvo v50d5 v AUTODILY CARDO a to proto, protože původní dvouhmota řachtala, nechal jsem ji tedy vyměnit, no řachtání nezmizelo a ve vícero servisech mi bylo řečeno, ze to tak proste asi je. S tím jsem nejezdil cca 18tis km za rok. Ten zvuk se mi ale furt nezdal a prisuzoval jsem problém převodovce. Dal jsem tedy auto do servisu, který se zaobírá prevodovkami a vším okolo toho. Převodovka se vyndala, komplet rozebrala a zjistilo se, ze je v super stavu, poté se tedy vyndala dvouhmota. Na te byly vůle, dvouhmota nepružila a zasekavala se a proto řachtala a to ikdyz byla i vzhledově jak nová, což mi potvrdili v tom servisu. Dal jsem tam tedy dvouhmotu od Sachs a rachtani zmizelo.
Poté jsme začal řešit reklamaci. Dvouhmotu jsem reklamoval s tím, ze ještě uplatnuji nárok na náklady okolo toho a to je montáž, rozebrání převodovky atd, jelikož se předpokládalo, ze je dvouhmota v pořádku, když je vlastně nová.
AUTODILY CARDO reklamaci přijalo s tím, ze díl zašlou výrobci na posouzení. Po cca 28 dnech jsem tam volal s tím, ze jak to vypadá, Pan mi řekl, ze podá zadost o informaci na reklamacni oddělení. Po nějaké době mi reklamacni oddělení poslalo mail, ze reklamace byla zamítnuta. Tak jsem tam tedy volal s tím, ze PROČ byla zamítnuta, oni ze nevědí, a ze to mohou poslat na expertyzu výrobci, který má do října čas se vyjádřit.
Nedostal jsem žádný protokol po ukončení reklamace, který by obsahoval proč byla reklamace zamítnuta, vlastně nemám v ruce nic, jen papír o podání reklamace na začátku května.
Na zadost o zaslání protokolu o ukončení reklamace autodily Cardo podstatě nereaguje, ikdyz jsem jim volal a psal mail. Odpověď byla jen taková, ze díl poslali na expertyzu výrobci, na což jsem se vůbec neptal a je mi divne, ze to posílají na expertyzu výrobci, když ta tzv expertyza měla byt provedena v tu danou reklamaci.
Mám v tom dost peněz a nějak si nevím rady. Dvouhmota je jasně vadná, přiložil jsem k tomu i dokument o posouzení ze servisu, kde ten problém řešili.
Nějaké rady, jak toto řešit? Děkuji všem za vaše názory a rady.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Problém s reklamaci u autodily CARDO, co dal?
Na reklamaci mají měsíc. Jestli to nestihli vyřídit, tak mají povinnost vrátit peníze. Jestli dobře počítám, tak lhůta už uběhla.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Od jakého výrobce byl ten reklamovaný dvouhmotový setrvačník?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Reklamace se považuje za vyřízenou, když vás prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, nejpozději 30. den od uplatnění reklamace, nebyla-li lhůta prodloužena. Současně musí být zboží předané do reklamace, ať už opravené či vyměněné v případě jejího uznání, nebo neopravené při zamítnutí, k dispozici v provozovně, kde byla reklamace uplatněna.
Více nemá smysl diskutovat. Je potřeba se pobavit s právníkem.
Více nemá smysl diskutovat. Je potřeba se pobavit s právníkem.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Prosím nezakládej téma dvakrát, nemá to smysl, akorát přiděláváš moderátorům práci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5938
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Přesně !!! Podle obchodního zákoníku je lhůta měsíc a pak vrátit peníze. Už jsem to takto jednou uplatnil a prodeje se fakt kroutil, ale peníze vrátil.
Takže minimálně na peníze + náklady na zaslání na reklamaci máš nárok. Toto stanovisko jim zděl nebo že je nahlasis na obchodní inspekce.
Takže minimálně na peníze + náklady na zaslání na reklamaci máš nárok. Toto stanovisko jim zděl nebo že je nahlasis na obchodní inspekce.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
to je bez debat, pro větší váhu bych to nechal napsat právníka, ať si cvrnknou a berou to vážně.
-
Offline
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
To ale resi max peníze za dvouhmotu. Co má udělat pro proplacení dalších nákladů (rozebrání prevodovky)?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
LukMichl píše:Od jakého výrobce byl ten reklamovaný dvouhmotový setrvačník?
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Děkuji všem za názor.
Tuto možnost samozřejmě mám, nicméně to řeší jen peníze za samotný díl, ale ne práci, kterou jsem musel zaplatit. Za dvouhmotu dostanu 12tis, ale těch 8tis mi tam furt bude chybět..
Tuto možnost samozřejmě mám, nicméně to řeší jen peníze za samotný díl, ale ne práci, kterou jsem musel zaplatit. Za dvouhmotu dostanu 12tis, ale těch 8tis mi tam furt bude chybět..
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Omlouvám se, já jen, aby se dostalo k více lidem.Urvanej píše:Prosím nezakládej téma dvakrát, nemá to smysl, akorát přiděláváš moderátorům práci.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14423
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Jsem zvědavý jak tohle dopadne, ale myslím si, že dostaneš max. peníze za tu dvouhmotu. Neb, proč se nezkontrolovala dvouhmota, když se poprvé montovala? Proč se nezkontrolovala dvouhmota, když se to rozebralo podruhé? Atd....
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Nebyl to od Luku nahodou repasovany dil? U nas jsme to davali na kamiony a blba zkusenost. Jednalo se teda ale o spojky.
jinak se lehce pripojuji. Cardo jsem objevil zde, s kamaradem jsme ho hojne vyuzivali a oba jsme zklamani z jedne veci. Pisou skladem a 3dny nic. Pak to prislo s tim,ze skladem bylo,ale v centralnim skladu v Nemecku. To uz se ale z webu nedozvite.
telefony tam zasadne nezvedaji. Jen obcas zavolaji zpet
kamos ted zkousi RAGLU a zatim dobry
jinak se lehce pripojuji. Cardo jsem objevil zde, s kamaradem jsme ho hojne vyuzivali a oba jsme zklamani z jedne veci. Pisou skladem a 3dny nic. Pak to prislo s tim,ze skladem bylo,ale v centralnim skladu v Nemecku. To uz se ale z webu nedozvite.
telefony tam zasadne nezvedaji. Jen obcas zavolaji zpet
kamos ted zkousi RAGLU a zatim dobry
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Jojo, proste taková ta vychcana argumentace, ikdyz je všem jasné, jak to je.raolsa píše:Jsem zvědavý jak tohle dopadne, ale myslím si, že dostaneš max. peníze za tu dvouhmotu. Neb, proč se nezkontrolovala dvouhmota, když se poprvé montovala? Proč se nezkontrolovala dvouhmota, když se to rozebralo podruhé? Atd....

Ale lepší peníze za dvouhmotu, než nic..
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Nene, proste nový díl. Spojka a ložisko spojky je v pořádku. S telefony mas naprostou pravdu, nezvedaji a když už volají zpět tak úplně z jiného čísla, což je taky divne. I na e-maily odpovídají dlouho.jirka87 píše:Nebyl to od Luku nahodou repasovany dil? U nas jsme to davali na kamiony a blba zkusenost. Jednalo se teda ale o spojky.
jinak se lehce pripojuji. Cardo jsem objevil zde, s kamaradem jsme ho hojne vyuzivali a oba jsme zklamani z jedne veci. Pisou skladem a 3dny nic. Pak to prislo s tim,ze skladem bylo,ale v centralnim skladu v Nemecku. To uz se ale z webu nedozvite.
telefony tam zasadne nezvedaji. Jen obcas zavolaji zpet
kamos ted zkousi RAGLU a zatim dobry
-
Offline
- Příspěvky: 1175
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Já nevim, řešil jsem s Cardem reklamaci - chyběla mi svíčka, a i přestože dle svých slov měli kamerový záznam z balení, kde byly všechny 4 svíčky, tak mi na vlastní náklady poslali svíčku náhradní...
Fígl se skladovou dostupností používá každý druhý eshop, to není nic nestandardního...
Fígl se skladovou dostupností používá každý druhý eshop, to není nic nestandardního...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
Problém s reklamaci u autodily Cardo - co dal?
Jenže je rozdíl svíčka za par stovek a uplatňování 20tis Kčspy píše:Já nevim, řešil jsem s Cardem reklamaci - chyběla mi svíčka, a i přestože dle svých slov měli kamerový záznam z balení, kde byly všechny 4 svíčky, tak mi na vlastní náklady poslali svíčku náhradní...
Fígl se skladovou dostupností používá každý druhý eshop, to není nic nestandardního...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé