Sinki+imrija: 944

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Ondra. »

jak se na LH 2.4 nastavuje předstih?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

imrija
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Ondra. píše:jak se na LH 2.4 nastavuje předstih?
EZK má na sobě nezapojené a nepopsané piny, kterými se dá seštelovat.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od tomasss »

imrija píše:Pomůže mi to někdo nastavit tak jak bych to měl nastavit?
Nejdriv bych resil tu lambdu, co se tyce predstihu tak ono tam moc na vyber neni..budto +3 nebo +6, na tu druhou variantu to chce mit fakt dobry palivo a poradne naucenej jetronic...cimz se vracim zpatky k ty lambde :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

imrija
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Nejsem si jistý že mám softwarově vůbec podporovanou lambdu. Nenapadá mě ani jak to zjistit. Řešili jsme to na srazu a slíbil jsem že pošlu fotky jednotek, to taky ještě udělám, ale tohle auto je celé nějaké specifické.

Navíc nevím jestli není škoda z jediné B230G široko daleko dělat B230FB který někteří používají jako podstavec na květníky. Ten rozdíl je ve svodech, výfuku, lambdě, katu, kabeláži a jednotkách.
Naposledy upravil(a) imrija dne 18 čer 2019 15:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od raolsa »

Njn, ale kam tu lambdu zapojit, když nikde nejsou volné kabely na které by se to dalo připojit. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1181
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Nimrod »

fb má 531 hlavu, z toho bys udělal jen efko, ne?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

imrija
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Nimrod píše:fb má 531 hlavu, z toho bys udělal jen efko, ne?
G je stejné železo jako FB.

Mám taky onu hlavu.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od tomasss »

Aha, zadna lambda, zadnej kat...to bude to samy jako B280F vs. B280E co jsme resili s drticem roky nazpet, akorat ze tohle uz bezi na lh2.4.

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=32724#p399301
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1181
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Nimrod »

imrija píše:
Nimrod píše:fb má 531 hlavu, z toho bys udělal jen efko, ne?
G je stejné železo jako FB.

Mám taky onu hlavu.
tak to čumim. měl jsem za to, že 531 měla jen fb a b230et
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1297
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od LUBOŠ »

já taky, měl jsem B230G a obyč hlavu 530
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 18 čer 2019 20:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od 3m3 »

Esli se ti nelibi 531 tak ji klidne s tebou za 530ku vymenim :twisted:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 955
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od vityjan »

Honzo a podle čeho jsi si tak jistý, že to není FB? Můj táta má v techničáku taky blbosti, ale v autě je FBéčko :unknown:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

imrija
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Taky máme v techničáku FB. Ale ty motory mají být údajně podle několika dokumentů stejné. B230FB = B230G, jenom auto nemá kat, lambdu, a jiný software.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1181
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Nimrod »

hlavně dle vinka je to b230g, že jo...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

imrija
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Nimrod píše:hlavně dle vinka je to b230g, že jo...

Ano, to je :-)
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

imrija
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Aby se neřeklo že kecám, tak
rsz_img_20190619_124436.jpg
rsz_img_20190603_182403.jpg
rsz_img_20190619_124453.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1181
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Nimrod »

hmmm :-) jen ta hlava má hodnotu toho, cos dal za celý auto :-) ať slouží
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

sinki
Offline
Příspěvky: 183
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
Bydliště: Liberec

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od sinki »

Začalo to větou: "Měli bychom to auto alespoň vysát", dopadlo to tak, že byl veškerý interiér venku. :shock:

Flíčky rzi na podlaze jsme odrezili a přetřeli: :twisted:
rez.jpg
rez2.jpg
Veškerý bordel pod koberečky vysáli:
bordely.jpg
Plasty vydrbali. Nejvíce se osvědčila směs isopropylalkoholu, octu a saponátu, s kartáčkem a ve sprše.
plastíky.jpg
Pak přišly na řadu koberce :bad: - po mnoha pokusech se nejvíce osvědčil tepovač, vymáchat ve sprše a vodním vysavačem vysát, několikrát zopakovat. Části s molitanem několikrát vytepovat:
koberce.jpg
Poničené části opravit:
oprava.jpg
A nakonec vše naskládat zpět:
zpet.jpg
Ještě stále některé plastíky nenašly své místo a to náš čeká ještě kufr :green:
Všechny fotky zde: https://photos.app.goo.gl/fmWxAH8RshRYJfrt7
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5728
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Warcz »

:good: :good: :good:
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Ondra. »

pokud neco polames mam tu celej modrej intr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od 3m3 »

Ondra. píše:pokud neco polames mam tu celej modrej intr
Taky sem nabizel...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od IgorS »

sinki píše:Začalo to větou: "Měli bychom to auto alespoň vysát", dopadlo to tak, že byl veškerý interiér venku. :shock:
Veľakrát som aj ja začínal s tým "alespoň" ako vy, a rozobral som nakoniec 1/4 auta. Ste super tím :good:
Dobrá precízna práca! Nech sa vám darí.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

imrija
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Ondra. píše:pokud neco polames mam tu celej modrej intr
Zatím jsme naštěstí nepolámali nic, ale co by mě zajímalo je třeba potah na řidičovo sesli (leč teď už nemá rozpáraný kraj, tak je stále propálený cigaretou a je to tam jako pěst na oko). Popř. i molitan do sesle, tenhle už se různě drobí a lepil jsem ho.
Potažmo řidičovo koberec v zachovalém stavu, náš je zničený (odbarvený) nemrzkou a už i celkem dost prošoupaný.
A taky třeba sedánkový koberce do kufru, ty boční, máme tam plasty a je to v porovnání s kobercema k prdu.
3m3 píše:Taky sem nabizel...
však jsme si ho už i část odvezli :-)
IgorS píše:Veľakrát som aj ja začínal s tým "alespoň" ako vy, a rozobral som nakoniec 1/4 auta. Ste super tím :good:
Dobrá precízna práca! Nech sa vám darí.
Díky, zrovna od tebe to opravdu zní jako poklona :D Kéž by na tyhle akce bylo více času. Ještě v interiéru není poskládané vše, a už to bude několik týdnů :-(
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Zajsoft »

imrija píše:Díky, zrovna od tebe to opravdu zní jako poklona :D Kéž by na tyhle akce bylo více času. Ještě v interiéru není poskládané vše, a už to bude několik týdnů :-(
Neboj, staci jeste krapet rozsirit/znasobit vozovy park a bude to vse na mesice, roky...
I proto sem skocil po BLÚovi, sic jinak bych radeji kombik, 2.3 benzin, kuzi, etc., ale proste na nem je vetsina spinave/narocne prace hotova, takze to, ze motor nebyl venku a motorovej prostor se spis tak nejak jen pocakal s prikrytym motorem je v podstate detail, vyndat ho a udelat to poradne je prace na 1-2 odpoledne :)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

Sinki+imrija: 944

Příspěvek od IgorS »

imrija píše:Díky, zrovna od tebe to opravdu zní jako poklona :D
Išlo o vyjadrenie uznania, že to robíte poriadne. Totiž v tejto dobe nie je veľa ľudí čo robia tak, že keď už tak poriadne a neskončia len s povrchným kozmetickým prístupom. Hlavne keď ide o staršie auto.
:beer:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jancho, Nitty