Toť jest pravdaZajsoft píše:Bohys píše: Ale koupit erko umí kde, kdoLepší pocit je když si na tom něco udělá
![]()
A proto si koupit Rko a prekopat treba na 400-500HP
Koupě silného turba na S60 2.4T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Koupě silného turba na S60 2.4T
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
Teď jste mi zatloukli hřebíček do hlavy, mám z toho smíšený pocity...
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Koupě silného turba na S60 2.4T
Každá úprava stojí hromadu peněz a je na tobě kolik času a peněz do toho hodláš věnovat. 2.4T je dobrá motorizace, ale chce to aspoň chip do začátku honby na koněHejlosos píše:Teď jste mi zatloukli hřebíček do hlavy, mám z toho smíšený pocity...
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
Jasný úpravy nejsou levný to že každej měsíc vemu třetinu vejplaty a koupím za to něco na auto, na to jsem si svykl už když jsem na to začal šetřit, jen nevím jakou cestu zvolit, buď nasypat cash do toho co už mám nebo můžu rok šetřit, tohle prodat a koupit nějaké Rko... Výsledek bude více méně stejnej i za stejnou dobu jen na konci budu mít buď sériové Rko nebo sleeper S60
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Koupě silného turba na S60 2.4T
Jestli můžu něco říct, tak radši sériové eRko, než sleeper.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Koupě silného turba na S60 2.4T
Já bych radši sleeperaraolsa píše:Jestli můžu něco říct, tak radši sériové eRko, než sleeper.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Koupě silného turba na S60 2.4T
Takze jsme zpet u Rka, z ktereho bude Sleeper 
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Koupě silného turba na S60 2.4T
Zajsoft píše:Takze jsme zpet u Rka, z ktereho bude Sleeper
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
Tady je to marný, marný, marný... 
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Koupě silného turba na S60 2.4T
ale tak, proč marný? jen to bude drahý, pokud se nespokojí s menšíma úpravama a Stage 2 SW.
Pročti si topicy na fóru, pouč se z rad ostatních, ať to neskončí jako další nedokončenej, zbastlenej
projekt. Dej tam vejfuk a chip a pak začni šetřit na zbytek a schovávej si to postupně v garáži.
Tebe nemá smysl přesvědčovat o koupi R - ty si ho chceš postavit, Good luck a pevnou vůli
Pročti si topicy na fóru, pouč se z rad ostatních, ať to neskončí jako další nedokončenej, zbastlenej
projekt. Dej tam vejfuk a chip a pak začni šetřit na zbytek a schovávej si to postupně v garáži.
Tebe nemá smysl přesvědčovat o koupi R - ty si ho chceš postavit, Good luck a pevnou vůli
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Koupě silného turba na S60 2.4T
Já, chci noEjdou Rotacak píše:ale tak, proč marný? jen to bude drahý, pokud se nespokojí s menšíma úpravama a Stage 2 SW.
Pročti si topicy na fóru, pouč se z rad ostatních, ať to neskončí jako další nedokončenej, zbastlenej
projekt. Dej tam vejfuk a chip a pak začni šetřit na zbytek a schovávej si to postupně v garáži.
Tebe nemá smysl přesvědčovat o koupi R - ty si ho chceš postavit, Good luck a pevnou vůli
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
No tak sem si to nechal projít hlavou a vidím to tak že nechám udělat soft, vejfuk, svody a IC a pak začnu šetřit na R
-
Offline
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Koupě silného turba na S60 2.4T
To jsou vyhozený prachy. Buď tu 2.4T udělej pořádně se všim všudy a nech si jí několik/mnoho let, nebo skonči vejfukem a chipem.
To do toho narveš jen tak pro nic za nic s komponentama a prací 100 000kč, abys to za rok prodal sakumprdum za 50 000?
Ono S60I R zase taková ikona není - v té době bylo na trhu už dost jiných modelů, které nabídli řidičově vášni mnohem víc potěšení.
Tak jako tak bys to R tunil, protože z výroby to vylezlo sice jako sakra rychlé kupé, ale pořád v první řadě bezpečné a nedotáčivé,
takže pokud chceš rohlík na ksichtu - stejně by tě čekal zásah do podvozku, ECU, dalších komponent.
Dej tam vejfuk a chip, vyzkoušej si jestli ti to stačí, pokud ne, auto prodej a kup si S60 R. Popřípadě auto postupně dodělej. Na 300HP
se dostaneš taky a díky tuningovým komponentům a upraveným mapám bude ta 2.4T ve finále čipernější než tovární R.
To do toho narveš jen tak pro nic za nic s komponentama a prací 100 000kč, abys to za rok prodal sakumprdum za 50 000?
Ono S60I R zase taková ikona není - v té době bylo na trhu už dost jiných modelů, které nabídli řidičově vášni mnohem víc potěšení.
Tak jako tak bys to R tunil, protože z výroby to vylezlo sice jako sakra rychlé kupé, ale pořád v první řadě bezpečné a nedotáčivé,
takže pokud chceš rohlík na ksichtu - stejně by tě čekal zásah do podvozku, ECU, dalších komponent.
Dej tam vejfuk a chip, vyzkoušej si jestli ti to stačí, pokud ne, auto prodej a kup si S60 R. Popřípadě auto postupně dodělej. Na 300HP
se dostaneš taky a díky tuningovým komponentům a upraveným mapám bude ta 2.4T ve finále čipernější než tovární R.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
Alespoň je čas o tom přemýšlet, ohledně ceny práce to neřeším, vše si na autě dělám sám (dělám jako mechoš a táta má stáhlé manuály)
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
Když nad tím tak přemýšlím, co ta možnost co tu už padla?! Nechat si kastli a nacpat do toho nějakou T5ku a pak to mít dlouhodobě na hraní?!
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
Koupě silného turba na S60 2.4T
Ale zase je risk shánět motor a taky co jsem koukal na bazarech jich moc neníHejlosos píše:Když nad tím tak přemýšlím, co ta možnost co tu už padla?! Nechat si kastli a nacpat do toho nějakou T5ku a pak to mít dlouhodobě na hraní?!
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Koupě silného turba na S60 2.4T
No risk je to pokud to clovek chce vzit a strcit tam...
A pokud se do neceho takoveho poustet, tak rovnou minimalne rozborka, spis rovnou mimalne castecna GO,
plus pripadne nejaky upravy vevnitr...
A pokud se do neceho takoveho poustet, tak rovnou minimalne rozborka, spis rovnou mimalne castecna GO,
plus pripadne nejaky upravy vevnitr...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
To pro mě není problém, spíš mě zajímalo jestli by to pasovalo na mou převodovku, a jak to bude s provozem a technickou
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
Koupě silného turba na S60 2.4T
Když to tak nějak počítám tak za to co mám sem v tom už za cca 170-180k a k tomu propočtu úpravy za cca 200k
Když seženu T5ku "řekněme třeba za 50k a úpravy taky tak za 150-200 a nebo se si připravit tak 200k na Rko nebo T5ku (celý auto) a pak další úpravy s tím že e z toho mýho by se mohlo vrátit max 100k ale spíš míň
Takže mě to vyjde vše tak nějak podobně
Když seženu T5ku "řekněme třeba za 50k a úpravy taky tak za 150-200 a nebo se si připravit tak 200k na Rko nebo T5ku (celý auto) a pak další úpravy s tím že e z toho mýho by se mohlo vrátit max 100k ale spíš míň
Takže mě to vyjde vše tak nějak podobně
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Koupě silného turba na S60 2.4T
Kdybyste radši takhle špekulovali před koupí auta a ne až po koupi a zjištění, že to nejede.
Jinak k swapu něco zde: https://forums.swedespeed.com/showthread.php?142837-T5-2-3L-engine-swap-into-S60-AWD
Btw na netu je spousta T5 za ,,hubičku”. Na autoscoutu je jich třeba 7 do 4 000€, na bazosi jsou asi 3 z toho jedna za 29 000....
Jinak k swapu něco zde: https://forums.swedespeed.com/showthread.php?142837-T5-2-3L-engine-swap-into-S60-AWD
Btw na netu je spousta T5 za ,,hubičku”. Na autoscoutu je jich třeba 7 do 4 000€, na bazosi jsou asi 3 z toho jedna za 29 000....
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered OptimisationKdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé