Máme zpuchřelé brzdové hadičky, ohnité brzdiče, kopající kotouče, a na pedál se musí dupnout, aby to něco dělalo. Ale to poslední se bojím dělat, protože to první

Sehnal jsem tedy druhé brzdy (dík Luboši!), abych kvůli této akci zbytečně auto neodstavoval, protože ho vlastně nakonec docela dost potřebujeme.
Mám v plánu vyměnit vše gumové, dle stavu i vodítka popř. písty. Samotné brzdiče bych asi nechal opískovat, a následně pozinkovat a natřel na požadovanou barvu. Kotouče dle potřeby případně stočit, odrbat dosedací plochy, a destičky, nebo jejich příslušenství podle jejich stavu koupit taky.
V ideálním případě v mezičase sehnat ještě nějaké zachovalejší brzdové štíty, které bych případně také odrezil, zalakoval, a popř. dotmelil / dovařil. Ty naše už tam nejsou vůbec.
Poté brzdy přehodit, systém odvzdušnit, a v případě jakékoliv nespokojenosti pokračovat repasí hlavního brzdového válce (kterou bych stejně měl udělat preventivně, kvůli hrozbě propojení dvou okruhů? Nebo to nemá dva okruhy? Já nevím.)
Moje dotazy jsou:
- je můj postup správný?
- nedělám něco zbytečně navíc?
- jak je to s okruhy brzd a hlavním brzdovým válcem?
- dá se někde ještě koupit těsnění podtlakové hadice posilovače?
- U devítek bylo zřejmě více výrobců brzd. Já mám na posilovači napsáno Bendix. Znamená to, že mám brzdový systém Bendix (bosch) ?
- Jakého výrobce opravných sad / komponent pro brzdové třmeny mám zvolit?
- Čím brzdy trvanlivě nalakovat?
Díky za jakékoliv konstruktivní rady. Rád se konečně do brzd na svém autě pustil sám, abych nemusel důvěřovat pitomcům, kterým jsem dříve důvěřoval, a pak jsem se nestačil divit. A nebo abych nemusel zase s prosíkem jet za Radkem, aby mě vyřešil další průser na staré popelnici
