Vysoka kourivost D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Brej den, opet bych potreboval vase nazory a radu.
Nechal jsem si vymenit motor v T6R za nejaky z V70II. Uz si ani nikdo nepamatoval jak dloho tam stal na palete, pry byl v poradku, problem byl s ridicima jednotkama darce, tak se auto nakonec zlikvidovalo. Podle dohody se mel sundat vrsek a spodek, vse zkontrolovat, pretesnit a strcit do me 850.
Kdyz jsem si auto vyzvedaval, tak pekelne kourilo a vynechaval jeden valec. Vazne jak zadymovacka u tanku. Bylo mi doporuceno pokracovat v opravach dal, vstriky, cerpadlo... tak jsem pokracoval.
S repasi vstriku v Dieselcontrol se nic moc nezmenilo. Po repasi cerpadla v TP v Kladne motor dostal plynulejsi chod a jede krasne na vsech pet valcu. Mozna ubylo i bileho husteho koure, ale tezko rict, protoze ted je mnohem tepleji. Kouri dal takovej bilosedomodrej. Takze olej.
Dal bylo v sani spousta oleje, napred jsem podezrival regulator tlaku na viku ventilu, protoze cela trubka i s uzlem pred turbem byla od oleje, tak jsem po vzoru Igora pridal odlucovac oleje, dal jsem tam pruhledny trubky, abych videl co se v nich deje a nic. NIC. Tak jsem podruhe poredne vzal za turbo a vrtulka mela docela slusnou vuli. Po rozebrani sani za turbem pod motorem mi z trubek kapal olej, zadnej olejovej film na vnitrku trubek, ale uplny louzicky. Takze vsechno vycistit a turbo jsem poslal na repasi do Special turbo a.s.
Ted jsem s autem najel 120 kilometru, pul po dalnici, zpatky po okreskach a stale kouri jako sadrovej jezek. Vaha vzduchu nastavena pro EGR OFF dle navodu Zdeny, nebo kdo to tu popsal, predvstrik se mota krasne kolem nuly. Naftu beru jen u Benziny. Podtlakovy hadicky vymeneny. Podle FCR vsechny ventily cvakaj v pohode. PTC ventil byl strasne zakydlenej, tak jsem ho vycistil...
Celou dobu jsem vychazel z toho, ze motor je zkontrolovanej a OK.
Napada vas nekoho jeste nejaky kouzlo, kterym bych mohl odstranit ten zkuwenej kour??? Po nastartovani viditelnej, svetlej, po zahrati motoru na volnobeh se temer ztrati, ale jak na to slapnu tak proste huli. Takovej sedej. Do otacek jde pekne, necuka, ma vykon... Najel jsem za celou dobu tak 200 kilaku, takze ubytek oleje jsem nejak nezpozoroval.
Od ledna me to stalo 73065Kc a zacinam mit pocit, ze je trosku nevdecnej...
Nehynouci vdek kazdymu, kdo by me nekam nasmeroval
Nechal jsem si vymenit motor v T6R za nejaky z V70II. Uz si ani nikdo nepamatoval jak dloho tam stal na palete, pry byl v poradku, problem byl s ridicima jednotkama darce, tak se auto nakonec zlikvidovalo. Podle dohody se mel sundat vrsek a spodek, vse zkontrolovat, pretesnit a strcit do me 850.
Kdyz jsem si auto vyzvedaval, tak pekelne kourilo a vynechaval jeden valec. Vazne jak zadymovacka u tanku. Bylo mi doporuceno pokracovat v opravach dal, vstriky, cerpadlo... tak jsem pokracoval.
S repasi vstriku v Dieselcontrol se nic moc nezmenilo. Po repasi cerpadla v TP v Kladne motor dostal plynulejsi chod a jede krasne na vsech pet valcu. Mozna ubylo i bileho husteho koure, ale tezko rict, protoze ted je mnohem tepleji. Kouri dal takovej bilosedomodrej. Takze olej.
Dal bylo v sani spousta oleje, napred jsem podezrival regulator tlaku na viku ventilu, protoze cela trubka i s uzlem pred turbem byla od oleje, tak jsem po vzoru Igora pridal odlucovac oleje, dal jsem tam pruhledny trubky, abych videl co se v nich deje a nic. NIC. Tak jsem podruhe poredne vzal za turbo a vrtulka mela docela slusnou vuli. Po rozebrani sani za turbem pod motorem mi z trubek kapal olej, zadnej olejovej film na vnitrku trubek, ale uplny louzicky. Takze vsechno vycistit a turbo jsem poslal na repasi do Special turbo a.s.
Ted jsem s autem najel 120 kilometru, pul po dalnici, zpatky po okreskach a stale kouri jako sadrovej jezek. Vaha vzduchu nastavena pro EGR OFF dle navodu Zdeny, nebo kdo to tu popsal, predvstrik se mota krasne kolem nuly. Naftu beru jen u Benziny. Podtlakovy hadicky vymeneny. Podle FCR vsechny ventily cvakaj v pohode. PTC ventil byl strasne zakydlenej, tak jsem ho vycistil...
Celou dobu jsem vychazel z toho, ze motor je zkontrolovanej a OK.
Napada vas nekoho jeste nejaky kouzlo, kterym bych mohl odstranit ten zkuwenej kour??? Po nastartovani viditelnej, svetlej, po zahrati motoru na volnobeh se temer ztrati, ale jak na to slapnu tak proste huli. Takovej sedej. Do otacek jde pekne, necuka, ma vykon... Najel jsem za celou dobu tak 200 kilaku, takze ubytek oleje jsem nejak nezpozoroval.
Od ledna me to stalo 73065Kc a zacinam mit pocit, ze je trosku nevdecnej...
Nehynouci vdek kazdymu, kdo by me nekam nasmeroval
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Vysoka kourivost D5252T
Ty volve, to je story... Kolik máš dávku nafty?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Vysoka kourivost D5252T
Jen dodám, že nastavení předvstřiku se dělá podle grafu, kde figuruje teplota paliva, nelze obecně říct, že správný předvstřik je kolem 0.
(Na obrázku je předvstřik nastaven špatně. Ideálně by měl být uprostřed přerušovaných čar.
(Na obrázku je předvstřik nastaven špatně. Ideálně by měl být uprostřed přerušovaných čar.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Z FCR to leze jen v cislech ktery se opravdu hejbou podle teplot, ale jsem tak nejak uprostred mezi max a minTarkin píše:Jen dodám, že nastavení předvstřiku se dělá podle grafu, kde figuruje teplota paliva, nelze obecně říct, že správný předvstřik je kolem 0.
(Na obrázku je předvstřik nastaven špatně. Ideálně by měl být uprostřed přerušovaných čar.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Vim, snazil jsem se to popsat co nejvic podrobneji. Davka nafty nastavena v BOSCHi, a z FCR to nemam ulozeny. Jaky hodnoty mas presne na mysli? Zmerim a dodamz-d-e-n-a píše:Ty volve, to je story... Kolik máš dávku nafty?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Vysoka kourivost D5252T
Můžou lézt pouze čísla, ale ta hodnota musí být podle grafu, tzn. při různé teplotě paliva je předvstřik různý. Nelze říct, že je to nějak uprostřed, to je špatně.Krumpl píše:Z FCR to leze jen v cislech ktery se opravdu hejbou podle teplot, ale jsem tak nejak uprostred mezi max a min
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 892
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Nemáš ruplou nějakou vzduchovou hadici? Spony na hadicích dotažený? Nesyčí ti někde vzduch, když přidáš plyn?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Vsechno zkontrolovano a nic jsem nenasel. Jen se mi zdalo, ze turbo podle FCR nedosahovalo takovych plnicich tlaku, jako by melo. jen jsem to nezkousel za jizdy, pouze na miste pri pridani plynuZeb píše:Nemáš ruplou nějakou vzduchovou hadici? Spony na hadicích dotažený? Nesyčí ti někde vzduch, když přidáš plyn?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Vysoka kourivost D5252T
Asi bych zkusil najet víc kiláků, pokud to mělo olej v sání, tak ho to furt může tahat do motoru ?
Můžeš si třeba udělat výlet za námi a půjčím ti jinou váhu vzduchu, jestli to nepomůže Seřizoval jsem to taky, a umím si představit, že už to pak třeba seřídit nejde. Popř. můžeme zkusit prohodit i jiné díly které jsou společné s V70.
A vítej v klubu, mám chuť tu naši V70 poslat po 100tis. kč ze skály, protože prozměnu špatně chytá, a to i po výměně čerpadla, vstřiků, a všeho možného jiného.
Můžeš si třeba udělat výlet za námi a půjčím ti jinou váhu vzduchu, jestli to nepomůže Seřizoval jsem to taky, a umím si představit, že už to pak třeba seřídit nejde. Popř. můžeme zkusit prohodit i jiné díly které jsou společné s V70.
A vítej v klubu, mám chuť tu naši V70 poslat po 100tis. kč ze skály, protože prozměnu špatně chytá, a to i po výměně čerpadla, vstřiků, a všeho možného jiného.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Vysoka kourivost D5252T
FCR ti ukáže v daný moment max a min hodnoty mezi které se musíš vejít. Ta hodnota je prostě proměnná v závislosti na teplotě motoru a teplotě nafty. Pokavaď je nějaká z tajdlenctěch hodnot nedostačující, měření ani nelze spustit.
FCR ti navíc ukazuje dvě možnosti seřízení - pro nový a pro strarý řemen. Těžko říct kde se z nového stává starý
Ale v předvstřiku to myslím nebude, kor když ti to dobře chytá. Psal jsi že se hýbalo s čerpadlem = zkontroluj dávku nafty. Teď nejsem schopen vypotit jak se to v tom FCRku přesně jmenuje - něco jako Injection value či tak nějak. Každopádně je to mezi třemi zobrazovanými hodnotami hned jak otevřeš LIVE data. Hodnotu musíš mít na cca 3,5 - 4,5 mg/s.
POZOR!!! Tuhle hodnotu je potřeba měřit při provozní teplotě motoru a s VEŠKERÝMA vypnutýma spotřebičema! Žádný rádio, větrák topení a nejlépe i vše v interiéru pozhasínáno.
Pak mě ještě napadá - sací paroží máš z původního motoru? Zkus pročistit na pravé straně paroží hadičku k MAP sensoru. V paroží je vývod na hadičku o vnitřním prům. cca 2 - 3 mm a bývá ucpaný - opatrně tam klidně šťourni třeba vrtáčkem, já tam klidně fouknu i malinko čističe na brzdy.
FCR ti navíc ukazuje dvě možnosti seřízení - pro nový a pro strarý řemen. Těžko říct kde se z nového stává starý
Ale v předvstřiku to myslím nebude, kor když ti to dobře chytá. Psal jsi že se hýbalo s čerpadlem = zkontroluj dávku nafty. Teď nejsem schopen vypotit jak se to v tom FCRku přesně jmenuje - něco jako Injection value či tak nějak. Každopádně je to mezi třemi zobrazovanými hodnotami hned jak otevřeš LIVE data. Hodnotu musíš mít na cca 3,5 - 4,5 mg/s.
POZOR!!! Tuhle hodnotu je potřeba měřit při provozní teplotě motoru a s VEŠKERÝMA vypnutýma spotřebičema! Žádný rádio, větrák topení a nejlépe i vše v interiéru pozhasínáno.
Pak mě ještě napadá - sací paroží máš z původního motoru? Zkus pročistit na pravé straně paroží hadičku k MAP sensoru. V paroží je vývod na hadičku o vnitřním prům. cca 2 - 3 mm a bývá ucpaný - opatrně tam klidně šťourni třeba vrtáčkem, já tam klidně fouknu i malinko čističe na brzdy.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Diky za nabidku, ale vsude se pise, ze na vycisteni sani po vymene turba by melo stacit dvacet kilaku.imrija píše:Asi bych zkusil najet víc kiláků, pokud to mělo olej v sání, tak ho to furt může tahat do motoru ?
Můžeš si třeba udělat výlet za námi a půjčím ti jinou váhu vzduchu, jestli to nepomůže Seřizoval jsem to taky, a umím si představit, že už to pak třeba seřídit nejde. Popř. můžeme zkusit prohodit i jiné díly které jsou společné s V70.
A vítej v klubu, mám chuť tu naši V70 poslat po 100tis. kč ze skály, protože prozměnu špatně chytá, a to i po výměně čerpadla, vstřiků, a všeho možného jiného.
A ja nemam technickou ;o) takze ten 120 kilometrovej vylet jsem delal v noci a malem me to stalo pusu se srnkou a na ceste domu me v Kralupech malem zastavili policajti, jen se jim me asi zzelelo ;o) Nicmene jsem si to vzal jako varovani a nejaky velky jezdeni a jeste ke vsemu za svetla omezim
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Taky myslim, FCR chapu a predvstrik je OK.z-d-e-n-a píše:FCR ti ukáže v daný moment max a min hodnoty mezi které se musíš vejít. Ta hodnota je prostě proměnná v závislosti na teplotě motoru a teplotě nafty. Pokavaď je nějaká z tajdlenctěch hodnot nedostačující, měření ani nelze spustit.
FCR ti navíc ukazuje dvě možnosti seřízení - pro nový a pro strarý řemen. Těžko říct kde se z nového stává starý
Ale v předvstřiku to myslím nebude, kor když ti to dobře chytá. Psal jsi že se hýbalo s čerpadlem = zkontroluj dávku nafty. Teď nejsem schopen vypotit jak se to v tom FCRku přesně jmenuje - něco jako Injection value či tak nějak. Každopádně je to mezi třemi zobrazovanými hodnotami hned jak otevřeš LIVE data. Hodnotu musíš mít na cca 3,5 - 4,5 mg/s.
POZOR!!! Tuhle hodnotu je potřeba měřit při provozní teplotě motoru a s VEŠKERÝMA vypnutýma spotřebičema! Žádný rádio, větrák topení a nejlépe i vše v interiéru pozhasínáno.
Pak mě ještě napadá - sací paroží máš z původního motoru? Zkus pročistit na pravé straně paroží hadičku k MAP sensoru. V paroží je vývod na hadičku o vnitřním prům. cca 2 - 3 mm a bývá ucpaný - opatrně tam klidně šťourni třeba vrtáčkem, já tam klidně fouknu i malinko čističe na brzdy.
Je pravda, ze jsem sice povymenoval hadicky, ale ty natrubky na ktery se to strka jsem nevycistil. A v tom PTC ventilu byla vazne zkazena marmelada od babicky, takze je mozny, ze je ucpanej. Ale pokud by byl problem v MAP senzoru, tak bych mel malej vykon, ne? Zitra to zkouknu a zaroven naladim i tu davku nafty. Myslim ze to tam je jako actual ignition value
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Vysoka kourivost D5252T
Sání jsi nechával původní? Páč msa15.8 má myslím tu ďourku v sání větší. Nevím jestli to má vliv na funkci rostlináře...
Píšeš že PTC bylo zahnojený - nestálo by za to celou tu odvětrávací cestu omrknout?
Píšeš že PTC bylo zahnojený - nestálo by za to celou tu odvětrávací cestu omrknout?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Tady bude asi trosku problem, protoze mi nebyli schopni rict, co se s tim motorem vlastne delo. Delal to stazista, co uz u nas nepracuje. Ale co jsem pochopil, tak je to cely nastrojeny jako motor z 850, i ridici jednotky jsou moje puvodni. A spletl jsem se, motor byl z V70I, z V70II jsem jen experimentoval se vstrikivacim cerpadlem, ale chcalo jak fontana,takze jsem nakonec zrepasoval moje.z-d-e-n-a píše:Sání jsi nechával původní? Páč msa15.8 má myslím tu ďourku v sání větší. Nevím jestli to má vliv na funkci rostlináře...
Píšeš že PTC bylo zahnojený - nestálo by za to celou tu odvětrávací cestu omrknout?
Nicmene tady by mohl byt zakopany pes, ignition value actual mam mnohem vyssi, nez jsi psal, misty mi to skakalo az na 5,7.
Cela cesta privodu vzduchu je vycistena, dnes podruhe a zadna zmena. Predvstrik zkontrokovanej a jsem v mezich, fotky jsem delal az pozdeji, kdyz sem uz byl zahratej tak, ze se mi spinal ventilator. To uz jsem byl mimo hodnoty. Foto jsem delal vzdy jdyz byl ventilator OFF. Tak to muzu zkusit jeste posunout. V kazdym pripade ty hodnoty turba jsou nejaky divny. Prvni fotka koure po startu, druha po zahrati. Mam i video, co to udela, kdyz pridam plyn a to vazne neni pekny
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Vysoka kourivost D5252T
A co je v tom za palivo?
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Benzina efecta, mozna nejaky zbytky vervyimrija píše:A co je v tom za palivo?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Vysoka kourivost D5252T
Ne že by těch 5-5,2mg bylo nějak extra moc ale sklepnul bych to na 4mg, znát to určitě bude.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Ja jsem si snad BRICKnul ridici jednotku.
Konzultoval jsem davku paliva s technikem, co mi repasoval cerpadlo a ten me presvedcoval, ze to neni davkou, to ze by to kourilo cerne, ale ze musim mit predvstrik aspon 4 stupne. Nenechal si vymluvit ze podle diagnostiky... Schvalne jsem to zkusil a sice to coudilo porad, ale motor mel kupodivu takovej zivejsi a hladsi chod. Aspon mi to tak pripadalo.
No ale pak se mi povedly dve veci.
Prvni: Kdyz jsem se potom chystal dat to zpatky podle VOL-FCR, tak kdyz jsem cekal napojenej v timingu az se mi zahreje motor, tak se mi vybil notas.
Druha: Nez se mi nabil tak jsem chtel vylblikat a smaznout chyby v ECC. Predtim jsem Sundaval stropnici a zapnul jsem klicek s odpojenym levym hornim cidlem, tak se mi zase hodila ECC jednotka do chyby a pri startu blikala. Chyby jsem si nacetl uz predtim a vsechny (6) byly kolem toho cidla. Kdyz jsem je ale nacital ted znova, abych mohl jednotku smazat, tak se mi budto povedl dvojklik a nebo uz ctecka na me nereagovala a jela ciselnou radu na konci ktere se jen v dlouhych intervalech rozblikala.
A potom pokazde kdyz jsem blikacku odpojil a pripoj a dal signal na nacteni prvni chyby, blikacka jela sama dal, vyblikala v rade za sebou 12 cisel, coz jsou jen prvni 4 chyby za sebou bez mezer a pak se rozblikala v dlouhych intervalech...
No a co je na tom nejveselejsi, notas s VAGem uz se mi pripojit nepodarilo. Haze to jenom hlasku Interface error, check conections...
Odpojil jsem baterku a doufam, ze si to do zitra rozmysli
Konzultoval jsem davku paliva s technikem, co mi repasoval cerpadlo a ten me presvedcoval, ze to neni davkou, to ze by to kourilo cerne, ale ze musim mit predvstrik aspon 4 stupne. Nenechal si vymluvit ze podle diagnostiky... Schvalne jsem to zkusil a sice to coudilo porad, ale motor mel kupodivu takovej zivejsi a hladsi chod. Aspon mi to tak pripadalo.
No ale pak se mi povedly dve veci.
Prvni: Kdyz jsem se potom chystal dat to zpatky podle VOL-FCR, tak kdyz jsem cekal napojenej v timingu az se mi zahreje motor, tak se mi vybil notas.
Druha: Nez se mi nabil tak jsem chtel vylblikat a smaznout chyby v ECC. Predtim jsem Sundaval stropnici a zapnul jsem klicek s odpojenym levym hornim cidlem, tak se mi zase hodila ECC jednotka do chyby a pri startu blikala. Chyby jsem si nacetl uz predtim a vsechny (6) byly kolem toho cidla. Kdyz jsem je ale nacital ted znova, abych mohl jednotku smazat, tak se mi budto povedl dvojklik a nebo uz ctecka na me nereagovala a jela ciselnou radu na konci ktere se jen v dlouhych intervalech rozblikala.
A potom pokazde kdyz jsem blikacku odpojil a pripoj a dal signal na nacteni prvni chyby, blikacka jela sama dal, vyblikala v rade za sebou 12 cisel, coz jsou jen prvni 4 chyby za sebou bez mezer a pak se rozblikala v dlouhych intervalech...
No a co je na tom nejveselejsi, notas s VAGem uz se mi pripojit nepodarilo. Haze to jenom hlasku Interface error, check conections...
Odpojil jsem baterku a doufam, ze si to do zitra rozmysli
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Vysoka kourivost D5252T
Kdyžtak tu mám potrefenou jednotku na pokusy. Startovalo to s ní OK, jenom se muselo 2x, protože jinak to nereagovalo na plyn.Krumpl píše:Ja jsem si snad BRICKnul ridici jednotku.
A asi je z automatu, ale jezdil jsem s tím normálně i na man.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Odvezl jsem auto k doktorovi a mam takovy divny pocit, posledne tu stalo 10 mesicu...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Krumpl píše:Odvezl jsem auto k doktorovi a mam takovy divny pocit, posledne tu stalo 10 mesicu...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Parada, pokud to ted v servise nedopadne, mohl bych si ji pujcit aspon na otestovani? ja mam automat a ten ma svou vlastni ridici jednotku. takze v centralni ridici jednotce by rozdil byt nemuselimrija píše:Kdyžtak tu mám potrefenou jednotku na pokusy. Startovalo to s ní OK, jenom se muselo 2x, protože jinak to nereagovalo na plyn.Krumpl píše:Ja jsem si snad BRICKnul ridici jednotku.
A asi je z automatu, ale jezdil jsem s tím normálně i na man.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
Je to trosku OT, ale jakou kdo pouzivate diagnostiku? Je tu nekdo, kdo pouziva neco jineho nez VOL-FCR? Chtel bych si koupit nejakou hardware krabicku, tak me zajima, jestli mate nekdo zkusenosti. Uz me nebavi ladeni kradenych verzi VOL-FCR. mam jich v notasu nekolik verzi a ted mi nefunguje ani jedna
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Vysoka kourivost D5252T
Vsichni pouzivaji kradenou Vida-Dice;)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Vysoka kourivost D5252T
A s tou udelam na 850 nejakou paradu? Ja myslel, ze to je spis na novější rocniky volva. Jedna se mi válí doma, tak ji konecne ozivimms231 píše:Vsichni pouzivaji kradenou Vida-Dice;)
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé