Obracím se na Vás v zoufalém stádiu při řešení jediného nespolehlivého Volva v Evropě - to Volvo vlastním já

Teď vážně:
Vozidlo během jízdy / běhu na volnoběh samovolně zhasíná. Závada se projevuje nejčastěji při popojíždění v koloně, rozjíždění, udržování nižší rychlosti případně při stání na místě při neutrálu. Závada se projevuje dvěma způsoby a) zhasne úplně - okamžitě se rozsvítí kontrolka motoru a je konec případně b) motor prudce cukne ( jako když zavřeš kohoutek ), rozsvítí se kontrolka motoru - motor se stačí vzchopit, kontrolky pozhasínají a jede se dál ... ZÁVADA SE NIKDY NEPROJEVÍ PŘI PLNÉ AKCELERACI / JÍZDĚ VYŠŠÍ JAK 100 KM/H
Přikládám video přímo ode mě s konkrétní vadou ( zrovna při variantě B ): https://www.youtube.com/watch?v=91bAqlT9E4k&feature=youtu.be
Pokud motor úplně zhasne tak se samozřejmě musí zastavit, dát na automatu volič P a po projevení závady nechce motor chytnout, točí / nechytá ( chová se to hooodně podobně jako když auto nenačte imobilizér - motor točí, nechytá ). Při opětovném vypnutí / zapnutí klíče motor okamžitě chytá a jede naprosto bez problémů
Pokud se vada neprojevuje vozidlo STARTUJE NORMÁLNĚ, MÁ NORMÁLNÍ VÝKON, NEKOUŘÍ - ZKRÁTKA 100%

Na vozidle již bylo vyměněno spoustu věcí ( čidlo kliky atd. , ventil regulace tlaku na railu, 2 vstřikovače, palivák ). Po výměně vstřikovače, který při přidání plynu protékal se vada tak cca 300 km neprojevovala ( nicméně předtím každých 20 km ). Bral bych to jako bernou minci jít po palivu - jenže dnes mi do toho zhasli budíky, po rozsvícení už neukazuje palivoměr

CEM jsme měli venku, mám ještě typ bez relé - ty údajně neodchází, vlhkost ani žádné jiné anomálie v něm vidět nebyli ... Na závadu nemá vliv venkovní teplota ani vlhkost, objevuje se spíš po ohřátí vozidla jako takového ..
Neřešili jste někdy něco podobného ? Můj mekánik už se trošku chytá stébla a vozidlo opravujeme stylem pokus / omyl

DĚKUJU MOC ZA PŘÍPADNÉ RADY / POMOC A OMLOUVÁM SE ZA DELŠÍ ČTENÍ
