V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d80kw
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d80kw
https://auto.bazos.cz/inzerat/104495254/Volvo-V40-Cross-Country.php
Máti potřebuje náhradu za superba který ji po 10 letech pekelně koroduje před očima. Osobně si myslím, že ideál benzín a když nafta tak D3.
Kdyby někdo věděl o v40 v pěkném stavu tak sz
Máti potřebuje náhradu za superba který ji po 10 letech pekelně koroduje před očima. Osobně si myslím, že ideál benzín a když nafta tak D3.
Kdyby někdo věděl o v40 v pěkném stavu tak sz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#2 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Tato uz stoji na bazaru hodne dlouho. Inzeruje ji i SvenCar, videl jsem ji tam stat minuly tyden. vypada na pohled dobre, jenom zase ta D2 ... ale co jsem tak slysel, tyto posledni generace uz nemusi byt problem. Ale osobne bych se toho v tomto najezdu uz asi bal.PINĎABC píše:https://auto.bazos.cz/inzerat/104495254/Volvo-V40-Cross-Country.php
Máti potřebuje náhradu za superba který ji po 10 letech pekelně koroduje před očima. Osobně si myslím, že ideál benzín a když nafta tak D3.
Kdyby někdo věděl o v40 v pěkném stavu tak sz
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#3 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
To se právě bojím tak toho nájezdu, mít to stovku tak bych se nebál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#4 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
kolega ma tuto z poslednich ve V50 se stejnym najezdem a porad OK, v rodine je i mondeo MY13 s tim stejnym a porad to ( pro me kupodivu ) drzi... Kazdopadne kdyz jsme vehementne hledali C30 v benzinu ( mame 2.0i ) abychom se vyhli PSA pruserum, tak tim kolik auto zere uz bychom meli pokryty repas vstrikovacu i DPF ... Takze mozna bych dalsi V40/S60 mozna i zkusil...PINĎABC píše:To se právě bojím tak toho nájezdu, mít to stovku tak bych se nebál.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#5 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Tahle D2 (D4162T Euro 5) by měla být ok. Dává se do hromady aut a žádné zásadní problémy hlášeny nejsou. Já bych se toho nebál. Akorát je tam blbá vana https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=59744 ale to je otázka pár korun.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#6 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Já jsem motor D2/84 kW měl a nebyl s ním sebemenší problém. Auto jelo jako pila
Prodával jsem auto sice ve 150.000 km ale věřím, že dalších 150.000 km dá úplně v pohodě.
Důležitá je pravidelná údržba a výměna spotřebních dílů (olej, fitry...), ale to platí pro všechny motory. Preventivně jsem přelisoval vypouštěcí otvor olejové vany (viz. odkaz výše), práce na cca 20 minut pod autem.
Ten motor je trochu jiný než starší 1.6D/80 kW, má jiné sání a má jen 8 ventilů oproti 16 ventilům ve starším. Ani na netu jsem o něm nic špatného nečetl, narozdíl od jeho předchůdce. Jediný kdo na něj nadával byl jeden šulin z Lichnova.
Prodával jsem auto sice ve 150.000 km ale věřím, že dalších 150.000 km dá úplně v pohodě.
Důležitá je pravidelná údržba a výměna spotřebních dílů (olej, fitry...), ale to platí pro všechny motory. Preventivně jsem přelisoval vypouštěcí otvor olejové vany (viz. odkaz výše), práce na cca 20 minut pod autem.
Ten motor je trochu jiný než starší 1.6D/80 kW, má jiné sání a má jen 8 ventilů oproti 16 ventilům ve starším. Ani na netu jsem o něm nic špatného nečetl, narozdíl od jeho předchůdce. Jediný kdo na něj nadával byl jeden šulin z Lichnova.
Naposledy upravil(a) Michl dne 13 kvě 2019 18:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#7 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Podobně si říkám, když místo za 5,5 L s D2 teď jezdím za 11 L s T5. Ale hold když chceš mít opici, tak musíš mít i na banánySiggi píše: Kazdopadne kdyz jsme vehementne hledali C30 v benzinu ( mame 2.0i ) abychom se vyhli PSA pruserum, tak tim kolik auto zere uz bychom meli pokryty repas vstrikovacu i DPF ...
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#8 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Spotřeba je relativní a lidí to nechápou klidně si připlatit x tisíc za menší spotřebu aneb nechci slevu zadarmo.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4214
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#9 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Pinďo, to je přesný! Viz náš případ s tím francouzským kosočtvercem.PINĎABC píše:Spotřeba je relativní a lidí to nechápou klidně si připlatit x tisíc za menší spotřebu aneb nechci slevu zadarmo.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Jak plyne, Pinďo, z testů, tak se asi není třeba bát žádné motorizace, pokud se o ní člověk staral.
Z nafty, těch D2 bude asi nejvíce a švagrové i mámě bude asi výkonově dostačovat. D3 bude zajímavější, ale dražší.
Co se týče benzínu, tak T2 bych vynechal vzhledem k výkonu a hledal T3 či T4, mezi kterými je rozdíl až od 4000 ot/min. Extra moc to nežere a jsou dle testů příjemně pružné, tiché a relativně výkonné.
Za mě bych šel do T3 a pokud by byla hezká T4, tak do ní.
Recenze:
Volvo V40 T4 – Opravdu ostré Volvo
Volvo V40 D2 Cross Country: Ojetá prémiovka za rozumnou cenu
V40 D2 - příjemná a spolehlivá ojetina
Z nafty, těch D2 bude asi nejvíce a švagrové i mámě bude asi výkonově dostačovat. D3 bude zajímavější, ale dražší.
Co se týče benzínu, tak T2 bych vynechal vzhledem k výkonu a hledal T3 či T4, mezi kterými je rozdíl až od 4000 ot/min. Extra moc to nežere a jsou dle testů příjemně pružné, tiché a relativně výkonné.
Za mě bych šel do T3 a pokud by byla hezká T4, tak do ní.
Recenze:
Volvo V40 T4 – Opravdu ostré Volvo
Volvo V40 D2 Cross Country: Ojetá prémiovka za rozumnou cenu
V40 D2 - příjemná a spolehlivá ojetina
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#11 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
trošku mimo, ale všimol som si, že veľa kusov V40 nemá automatickú klímu. Pozor na to...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#12 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Tohle slyším poprvé, mám za to že Volvo tak od MY2005 nedává do svých aut nic jiného než dvou a více zónovou automatickou klimatizaci.lkopcansky píše:trošku mimo, ale všimol som si, že veľa kusov V40 nemá automatickú klímu. Pozor na to...
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#13 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
To si nemyslím, proklikal jsem cca 10 inzerátů na sauto a všechny automatickou klimu mají.
To lkopcansky: nepleteš si to se starou V40? Tam souhlasím.
To lkopcansky: nepleteš si to se starou V40? Tam souhlasím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#14 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Určite nie, len podľa popisu a teda detailnej fotky na kruhové ovládače zistíš, či je to manuálna alebo automatická klíma.Haben píše:To si nemyslím, proklikal jsem cca 10 inzerátů na sauto a všechny automatickou klimu mají.
To lkopcansky: nepleteš si to se starou V40? Tam souhlasím.
Dosť kusov na Sk inzerátoch má len manuálnu, asi bývalé firemné autá kde sa šetrilo...Výbava kinetic mala manuálnu klímu
- Přílohy
-
- auto.JPG (58.84 KiB) Zobrazeno 2530 x
-
- manual.JPG (99.66 KiB) Zobrazeno 2530 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#15 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
tak to bude nějaká ultra social edition pro Slovensko.
V ČR jsem projel fakt 10 inzerátů a všechny mají kolečko s AUTO
V ČR jsem projel fakt 10 inzerátů a všechny mají kolečko s AUTO
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#16 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Dík za postřehy a odkazy, co myslíte ještě ta D4 v jiných autech bývá dost často problém s fouklým těsněním a pak třeba i prasklé vložky válců. Sice tam jsou jiné kw, ale i tak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#17 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Pinďo nestraš, jsem rád že mi to jezdí (zatím), mám najeto 243.000km...PINĎABC píše:ta D4 v jiných autech bývá dost často problém s fouklým těsněním a pak třeba i prasklé vložky válců.
prasklé vložky byly snad hlavně na D5 151 a 158kW...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#18 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
tak si to aj ja pamätám, biturbo verzie to mávajú...Tom0 píše:
prasklé vložky byly snad hlavně na D5 151 a 158kW...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#19 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Automaticka klima je u zakladnich vybav za priplatek...mam MY2017 pro belgickej trh a klima taky manualni (nicmene zjistil jsem ze na to vlastne vubec nesaham uplne stejne jako na automatickou )
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V40 T5 Carbon Edition
#20 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Motor Ford/PSA D2 1.6 84 kW, který se dával do nové generace V40 (od MY13 do tuším MY16, teď je D2 nový dvoulitr totožný s D3 a D4), sráč není. Je to roky prověřený koncept. Najel jsem s tím 220 tisíc km a pouze jednou (po cca. 200 K) jsem musel měnit těsnění pod hlavou, když se mírně tlakoval chladicí okruh. Jinak úplně bez problémů. Ani vstřiky jsem nemusel měnit, DPF, turbo, nic.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#21 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Jsou auta kde se těsnění nemění nikdy. Takže srač to bude. Možná menší.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#22 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Jinak ještě doplním, že dle autorizovaného servisu Volvo cardion Brno je normální že dpf čmoudí a je černý výfuk. Hlavně že to projde stk.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#23 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Za to že jsou v Carionu v Brně kokoti ten motor nemůže.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Je rozdíl, zda je něco normální a zda je to v pořádku.
To, že čoudící auta s DPF jsou normální neni v pořádku.
To, že čoudící auta s DPF jsou normální neni v pořádku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V40 T5 Carbon Edition
#25 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
Asi jsem slepej, ale pročetl jsem si tohle téma asi třikrát a nechápu proč se tu řeší čoud z výfuku auta s DPF.
Z mojí bývalé V40 D2 MY2013 nikdy nevyšel ani mráček a kromě hrubšího chodu za studena bych tomu motoru nevytknul vůbec nic. Sice jenom 84 kW, ale díky 270 N.m to žádná brzda provozu nebyla. A spotřeba kolem 5 litrů. Kdybych nepotřeboval prachy na akontaci na novou V40, tak jsem si D2 klidně nechal jako druhé auto třeba na delší dálniční cesty.
Z mojí bývalé V40 D2 MY2013 nikdy nevyšel ani mráček a kromě hrubšího chodu za studena bych tomu motoru nevytknul vůbec nic. Sice jenom 84 kW, ale díky 270 N.m to žádná brzda provozu nebyla. A spotřeba kolem 5 litrů. Kdybych nepotřeboval prachy na akontaci na novou V40, tak jsem si D2 klidně nechal jako druhé auto třeba na delší dálniční cesty.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 2048 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 2 Odpovědi
- 2178 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 13 Odpovědi
- 666 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 0 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 1063 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz