C70 koupě

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3286
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice

C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Cabrio s dýzlem? :no:
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

C70 koupě

Příspěvek od Michl »

Basstl píše:Cabrio s dýzlem? :no:
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

C70 koupě

Příspěvek od quaero »

Zase na zadních sedadlech bude pravděpodobně víc místa ve C70I. Docela by mě zajímalo porovnání.

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3286
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice

C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Michl píše: Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.
Nic ve zlým, ale mám na to jinej názor. :)
C70 na P80 podvozku je skutečně 4místný auto. Je hezčí, poctivější, pohodlnější, má silnější motor a mnohem větší koule. Kabrio má mít plátěnou střechu. A je to Volvo, ne polovolvo. :D
C70II u mě taková hračka pro dámičky a ještě k tomu když je v dýzlu... fakt ne. :no:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Jiri.T
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 904
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou

C70 koupě

Příspěvek od Jiri.T »

Podle toho, co jsem teď viděl, tak za mě P80 :good: Ten Ford tam napáchal strašný prasárny
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

C70 koupě

Příspěvek od Michl »

Proti gustu...
Za mne ale za design, zpracování a hlavně jízdní vlastnosti :good: C70II

https://www.tipcars.com/magazin/testy/volvo-c70-d5-je-libo-kupe-nebo-kabrio.html

Pár mušek to pochopitelně má, třeba ta rádioanténa u starších verzí :%)
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3286
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice

C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Jediná výhoda je, že ta skládací střecha je použitelná i v zimě.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

spy
Offline
Příspěvky: 1171
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

C70 koupě

Příspěvek od spy »

Když jsem vybíral kábro, tak jsem chtěl automat.
V kábru se člověk prostě jen tak vozí a jenom se kochá okolím - to není sportovní auto.
Já bych šel do benzínu (bez střechy slyšíš opravdu všechno), ale pokud ti zvuk dieselu nevadí, tak proč ne...
Technicky je to podle mě ale tak nějak jedno. C70 II podle mě nemá nějaké zásadní problémy (ve smyslu nevhodných/poruchových motorů či převodovek). Snad jen u 2.0D bych přemýšlel, to je myslím Ford motor
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

C70 koupě

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:Jediná výhoda je, že ta skládací střecha je použitelná i v zimě.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty. :D
A proc by hadrova nebyla pouzitelna v zime? :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3286
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice

C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Jasně že je, ale na rozdíl od pevný skládací se ničí. :)
Za pár let poroste lišejníkem... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5675
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

C70 koupě

Příspěvek od Romulusw »


Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

C70 koupě

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:Jasně že je, ale na rozdíl od pevný skládací se ničí. :)
Za pár let poroste lišejníkem... :D
Njn, proto je treba si sehnat jednu znicenou a vyrobit si z ni HardTop :evil:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

volvov70LPi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 20
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Svidník
Vůz: volvo V70 I 2.5 LPi 1998
Bydliště: Svidník

C70 koupě

Příspěvek od volvov70LPi »

Basstl ti radi dobre. Ak cabrio tak jedine benzín a plátno na strechu, takže za mna C70 I. Vlastná skúsenosť
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
volvo XC60 D5, Rdesign, 2012, aut.
volvo c70 2.0T cabrio 2003 aut.
volvo S60 2.5 T 2008 aut.

ex: volvo s40 2.0D, 2004
volvo V70 I 2.5 LPi(LPG), 1998
VOLVO V70 II D5, 2006, geartronic
VOLVO V50 2.O D, 2008, 6-manuál
volvo XC90 D5, 2008, geartronic
vovlo V70 III D5 Rdesign, aut., 2011

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

C70 koupě

Příspěvek od doktor »

Já dal na svou C70I podvozek bilstein B6 s pružinami Eibach, do motou 2.0T5 přidal chip od ARD na 195kw (snad), nerez výfuk od Simonse a požitek z jízdy se zlepšil o 100%. Ty pružiny jsou nižší o 3cm, dal jsem tam navíc čirou optiku, US blinkry, XC masku, zadní křídlo, 17" Titany v antracitu a auto díky tomu vypadá tak, že se za ním každý otočí. Kdyby byl čas, tak nechám udělat profi rozleštění laku a garantuji, že C70II nemá v žádném ohledu šanci. :pardon:
26A35AD0-09A0-4AAE-BB5D-C5EB6FA235A7.png
58F36759-65CB-48F6-BFFE-EC5DC62B05B5.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dunnst
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 194
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

C70 koupě

Příspěvek od dunnst »

Kamarád má C70 II 2.4 atmo a neřekl bych, že je u toho auta na co si stěžovat. Vzadu je to spíše nouzovka, to je pravda, ale zase je to novější auto a spousta lidí na to kouká. Rok co rok musí promazávat tu střechu, aby nevrzala, ale okrem toho... jo a moje citlivá prdel má pocit, že se to auto trošku klepe i s tím benzínem, s naftou si to vůbec nedokážu představit.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé