 
 Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
 
  
  
 Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.Basstl píše:Cabrio s dýzlem?
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
 
 Nic ve zlým, ale mám na to jinej názor.Michl píše: Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.



 
  Ten Ford tam napáchal strašný prasárny
 Ten Ford tam napáchal strašný prasárny 
  C70II
 C70II 
 
 
 
  x 3
 x 3A proc by hadrova nebyla pouzitelna v zime?Basstl píše:Jediná výhoda je, že ta skládací střecha je použitelná i v zimě.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty.

 
 

 
  
  x 3
 x 3Njn, proto je treba si sehnat jednu znicenou a vyrobit si z ni HardTopBasstl píše:Jasně že je, ale na rozdíl od pevný skládací se ničí.
Za pár let poroste lišejníkem...

 
  
 
 
 Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé