Rezonance při určitých otáčkách motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Ahoj, zajímalo by mě co může na devítce způsobit vibrace při některých (středních až vyšších) otáčkách motoru.
Vzhledem k tomu, že je to závislé na otáčkách a nikoliv příliš na rychlosti, tak předpokládám, že to kardan nedělá.
Může za to špatné uložení motoru? Jak poznám, že už je špatné a potřebuje vyměnit?
Podle mě se to děje jenom v záběru, takže na neutrál s otevřenou kapotou na dvorku to nepozoruju.
Co ještě může způsobovat v devítce další hluky a stálo by za to zkontrolovat?
Auto je jinak pěkně tiché a nemá ani moc rozvrzaný interiér, až na pár drobností. Rád bych to tedy výhledově dotáhl. Po přezutí z vraníků na oježděné letní je to teď největší z rušivých elementů
Díky za rady.
Vzhledem k tomu, že je to závislé na otáčkách a nikoliv příliš na rychlosti, tak předpokládám, že to kardan nedělá.
Může za to špatné uložení motoru? Jak poznám, že už je špatné a potřebuje vyměnit?
Podle mě se to děje jenom v záběru, takže na neutrál s otevřenou kapotou na dvorku to nepozoruju.
Co ještě může způsobovat v devítce další hluky a stálo by za to zkontrolovat?
Auto je jinak pěkně tiché a nemá ani moc rozvrzaný interiér, až na pár drobností. Rád bych to tedy výhledově dotáhl. Po přezutí z vraníků na oježděné letní je to teď největší z rušivých elementů
Díky za rady.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Rezonance při určitých otáčkách motoru
delal mi to silentblok prevodovky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Otázka je, zda řešit příčinu nebo následek. Příčina je, že vibruje motor, následek jsou zvuky. Pokud se motor chová normálně a nevynechává, tak jak píše Ondra. bych se kouknul, zda nesedí na rámu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Když jsem na silentbloky koukal, tak se mi nezdáli špatný. Utržený nebyly extra měkký taky ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Stav toho pod prevodovkou nepoznas, dokud neshodis dolu nosnik, ve kterem sedi. On je tam totiz mrska silentblok pekne utopeny a neni na nej poradne videt Za leta provozu snad kazda M46/M47 zacne rosit a olej pekne rozezere gumu silentbloku
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Ale dá se to poznat, jakmile kouká šroub z díry, je třeba měnit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Rezonance při určitých otáčkách motoru
To mi tak připomíná, že jsem ho mohl taky vyměnit když jsem měl vloni převodovku dole sakra.. ani při ty samotný demontáži a montáží mě to vůbec nenapadlo...olivin píše:Stav toho pod prevodovkou nepoznas, dokud neshodis dolu nosnik, ve kterem sedi. On je tam totiz mrska silentblok pekne utopeny a neni na nej poradne videt Za leta provozu snad kazda M46/M47 zacne rosit a olej pekne rozezere gumu silentbloku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Rezonance při určitých otáčkách motoru
To je fuk, 4 šrouby z mostu a tři na silentbloku, na hodinku práce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Dík za tipy, mrknu pod auto, jestli na tom silentbloku něco neuvidím.
Silentbloky motoru vskutku nevypadají utrženě, nebo vysloveně KO.
Motor vynechává taky, ale jenom občas, na volnoběh. Nevím zatím proč. Teď už to nějakou dobu neudělal, tak snad byl jenom rozespalý. Ale v záběru jde podle mě hladce.
Nicméně převodovka rosí, takže když tam dám nový silentblok, nebyl by na dlouho. Zkusím tedy zjistit odkud to teče a objednat případně nová těsnění, silentblok, a třeba rovnou i něco vymyslet s tím řazením, rozčiluje mě jak za jízdy kvedlá řadící páka jak u starý karosy. X let nepoužitý zámek zpátečky taky asi bude potřebovat nějak porovnat
No a tohle všechno zatím asi ještě chvíli počká.
Silentbloky motoru vskutku nevypadají utrženě, nebo vysloveně KO.
Motor vynechává taky, ale jenom občas, na volnoběh. Nevím zatím proč. Teď už to nějakou dobu neudělal, tak snad byl jenom rozespalý. Ale v záběru jde podle mě hladce.
Nicméně převodovka rosí, takže když tam dám nový silentblok, nebyl by na dlouho. Zkusím tedy zjistit odkud to teče a objednat případně nová těsnění, silentblok, a třeba rovnou i něco vymyslet s tím řazením, rozčiluje mě jak za jízdy kvedlá řadící páka jak u starý karosy. X let nepoužitý zámek zpátečky taky asi bude potřebovat nějak porovnat
No a tohle všechno zatím asi ještě chvíli počká.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Rezonance při určitých otáčkách motoru
m4x prostě rosit bude, to je marnej boj. vyměň silentblok stojí pakatel a je na pár let vystaráno. Z auta už fešák asi nebude, tak nevrážej zbytečně prachy. Zkontroluj a popř vyměň olej v převodovce (ATF F)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Jak nebude? Už teď začíná vypadat celkem důstojně. Motor má parádní komprese, auto známou a doloženou historii a celkem zachovalý interiér. Zajímavá varianta motorizace, kterou tady asi moc lidí nemá, diplomat...
Dle tabulky je to nejlevnější auto, jaké jsme kdy vlastnili, protože na něm nebyl žádný velký průser hned po koupi. Dopřeju mu tedy rád trochu péče, ale musí to mít smysl.. A musí to teď nějakou dobu počkat
Všechny oleje už jsou nové, vč. toho v převodovce.
Dle tabulky je to nejlevnější auto, jaké jsme kdy vlastnili, protože na něm nebyl žádný velký průser hned po koupi. Dopřeju mu tedy rád trochu péče, ale musí to mít smysl.. A musí to teď nějakou dobu počkat
Všechny oleje už jsou nové, vč. toho v převodovce.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Rezonance při určitých otáčkách motoru
a od koho byste doporučili uložení převodovky? nebo je to více méně jedno?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Pro B204FT je správné číslo dílu 3514668 a už se nevyrábí. Nevím, jakej je rozdíl oproti běžnému 1328900 (stále k mání i v originále). Když by byl v rozměrech, je to špatný...
Zkontroloval bych si stav původního silentbloku a u toho měl při ruce třeba z nějakého eshopu objednané Meyle HD pro ostatní redbloky a vrátil ho, když by nesedělo nebo bylo měkčí jak unavený originál (protože to druhé už se mně s druhovýrobou stalo).
Souhlasím, že je to práce na hodinu, ale jen pokud to člověk dělá ze země na nájezdech a ještě si u toho dá dvacetiminutového šlofíčka Potřebuješ jen zvedák na podepření převodovky a pár ořechů.
Zkontroloval bych si stav původního silentbloku a u toho měl při ruce třeba z nějakého eshopu objednané Meyle HD pro ostatní redbloky a vrátil ho, když by nesedělo nebo bylo měkčí jak unavený originál (protože to druhé už se mně s druhovýrobou stalo).
Souhlasím, že je to práce na hodinu, ale jen pokud to člověk dělá ze země na nájezdech a ještě si u toho dá dvacetiminutového šlofíčka Potřebuješ jen zvedák na podepření převodovky a pár ořechů.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Rezonance při určitých otáčkách motoru
vidíš, já si naivně myslel, že to bude stejné...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Třeba je rozdíl jen v tuhosti. Původně jsem to tak napsal, ale pak jsem to změnil, aby to nevypadalo příliš optimisticky
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Rezonance při určitých otáčkách motoru
no, soudě dle obrázku je to stejné, ale těžko říct... je to hezký, hned si mám zas s čím hrát
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Správně by se to mělo měnit se středovým uložením kardanu, ale nikdo to nikdy nedělá. Skoro lepší nechat tam kvalitní origo díl, pokud je v cajku.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Rezonance při určitých otáčkách motoru
nedivím se. kdyby se tu nerozjela debata, ani mi nenapadne ho měnit... no nic, časem asi podám report. jen mi je fakt divný, proč by zrovna b204ft mělo mít jiný silentblok. nemá někdo katalog dílů pro řadu 700? nedaří se mi najít krom toho na volvotips, který je dost osekaný... zajímalo by mi, co píší k b204gt. 900 vypadá takto, je to položka 9
edit: je vidět, že je jiný i držák (položka 11), ale zajímá mi záměnnost dílů
edit: je vidět, že je jiný i držák (položka 11), ale zajímá mi záměnnost dílů
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Ještě sám sebe doplním - když už jsme u toho, měřil jsem si rozměry origo uložení a druhovýroby a ty silentbloky měly o několik milimetrů jinou výšku...u normálního auta by to mělo být jedno, ale u krabice s jejími požadavky na přesné srovnání úhlů v křížcích na kardanu to může být problém.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Rezonance při určitých otáčkách motoru
No jo, tak držák je k trochu jinýmu motoru, tak do dává smysl. Mám tady otevřenej Vadis a když dám 740, tak k B204GT píšou číslo dílu také 35146668. A ostatní motorizace 1328900 (tedy asi včetně B204FT, nebo na ni zapomněli). To je dobrý chaos Člověk by si mohl začít myslet, že je to vlastně skoro jedno.Nimrod píše:nemá někdo katalog dílů pro řadu 700? nedaří se mi najít krom toho na volvotips, který je dost osekaný... zajímalo by mi, co píší k b204gt. 900 vypadá takto, je to položka 9
edit: je vidět, že je jiný i držák (položka 11), ale zajímá mi záměnnost dílů
Ono to totiž docela svědčí o tom, že bude stejný tvar, jen pro nejvýkonnější motorizaci měli pocit, že by měl být tužší. Zapomínáme totiž na B204 bez turba a to, že když by se to nějak rozměrově lišilo, také by potřebovala jiné uložení.
P.S.: Vede mně to k tomu, že bych se nebál koupit nové origo 1328900, cena nění nijak děsivá (asi 1500), bude mít zřejmě vlastně odpovídající parametry a vydrží už navždy.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Rezonance při určitých otáčkách motoru
asi máš pravdu, udělali jinačí držák a jiný uložení, který bude navíc tužší. už totiž věřím i tomu, že má jiné proporce, jen to není na těch rozkresech dílů. až se dostanu za dílama, mrknu na to. nicméně to vypadá tak, že by se to asi dalo nahradit klasickým uložením 1328900 a držákem 1359084, pokud nebude zbytí
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Vypadá to, že ten držák a uložení vždy musí patřit k sobě, což by asi znamenalo, že pravdu vůbec nemám Byly by jiné i rozměry. U sedmičky to píše tenhle jinej držák a jiný uložení jen u B204GT, u 940/960 pak jen u B204FT.
Náhrada, tak jak píšeš, by tedy měla být možná.
Náhrada, tak jak píšeš, by tedy měla být možná.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Rezonance při určitých otáčkách motoru
3514668 som pred rokom kupoval za ludovych 1184,-.
Vizualne je silentblok podobny tomu pre AW30-43, ale nie je zamenny (teda mozno je, neskusal som, ale obj. cislo ma ine). Ten pre AW30-43 sa uz nedodava, ale v US idu kupit jeho nahrady. Tu ti skusia podstrcit silentblok pre AW71...
Vizualne je silentblok podobny tomu pre AW30-43, ale nie je zamenny (teda mozno je, neskusal som, ale obj. cislo ma ine). Ten pre AW30-43 sa uz nedodava, ale v US idu kupit jeho nahrady. Tu ti skusia podstrcit silentblok pre AW71...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Rezonance při určitých otáčkách motoru
a kde jsi ho před rokem sehnal, sergeji?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Rezonance při určitých otáčkách motoru
Normalne vo Volve.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé