holt zas jednou zvítězila designová "inovace" nad zdravým rozumem a předchozími zkušenostmi se zavedeným standardem.
Když nějakej markeťák argumentuje, že "generace pomileniálů" se s tím bez problémů ztotožní, tak bohapustě kecá,
pomileniál musí tak jako tak po dobu nastavování snížit pozornost na dopravní situaci před sebou, vím, že to jde nastavovat
v podstatě HOTASEM už nyní, ale menu jsou čím dál rozvětvenější, každý menu má tři podsekce, takže jak píšou
ostatní.....dotykovku v podstatě zrušit (ať to řidiče nesvádí hamtat pazourou po obrazovce a malovat hieroglify)
a ponechat pouze primární funkci - zobrazení potřebných informací. Nastavování "kloboučkem" palcem zvládne intuitivně,
poslepu ročník 1950 stejně jako 2000. Dotyk umožnit jen při zastavení - a ne to očůravat jako u WAZE,
že jsem spolujezdec - ačkoli to pravda zneužívám i při jízdě
Nebo ať to zavedou v době, kdy už se z lidí stanou jen pasažéři a řidičský průkaz bude minulostí.