Takze sem provedl "automovej vyzkum" (precetl jsem 2 "papirovy" katalogy), vcetne clanku a infografiky...
Kdo ma atmosferu, nebo LPG necht sahne po VK, pripadne -TT na konci.
Pokud je uz tunino(a ve vysokejch otackach to nestiha) -Y je plus.
Pokud je hodne tunino, jezdi se jen na Natural/E85 a neni lito menit svicky +/- s olejem, tak IK.
Od Boostu 1.1-1.2bar by se idealne uz mela pouzit rada Iridium Racing 01...
Tady sem to zjednodusil, ale jinak na presno zde katalog:
https://www.denso.com/global/en/products-and-services/automotive-service-parts-and-accessories/plug/special/catalog/pdf/catalog_generic.pdf
Pro ME4 (mechanicka klapka plynu):
IK22 a VK22
Pro ME7 (el. klapka plynu):
IK20 a VK20-Y
Pro Denso V8:
IK20 a VK20
Vytvetlivky:
I - IRIDIUM POWER(elektroda 0.4mm, zivotnost 15-20kkm)
V - IRIDIUM TOUGH(elektroda 0.4mm, zivotnost az 100kkm, Taxi/LPG - zesileny izolator o 20%)
K - rozmer (14×19.0×16.0mm)
20 - teplotni rozsah
Y - odtrh 0.8mm
TT - platinova zemnici elektroda 0.7mm(zivotnost az 100kkm)
IK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, U-drazka na zemnici elektrode, zivotnost 15-20kkm
VK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda, zivotnost az 100kkm
VK20Y - odtrh 0.8mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda, zivotnost az 100kkm