trochu se mi to v životě tak blbě semlelo, že jsem zůstal sám se 4 letou slečnou. Snažím se jí tedy ten život bez mamky zpestřit jak to jen jde a loni jsme spolu začali jezdit i na několikadenní výlety. Miluje to, stejně jako přespávání v přírodě, stanování atd. Bohužel moje práce vždy vyžadovala klasický osobák, tedy aktuálně disponuji A6 limuzínou. Po tom co se stalo jsem si ale řekl, že seru na to v čem na všechna ta obchodní jednání přijedu a pořídím něco co se prostě hodí na výletování po ČR a Evropě, něco v čem se dá relativně pohodlně přespat, přejet polní cesta nebo louka a zároveň v tom můžu jezdit i na ty pracovní schůzky desítky a stovky km měsíčně. Něco do čeho naházím kola a všechny ty věci, která malá "nutně" potřebuje s sebou a nemusím to přitom rozebrat na prvočásti. Aut jsem vyzkoušel už hodně, jezdil jsem rally, takže nějakou obecnou představu mám, ale dlouhodobější osobní zkušenost s SUV či offroad nikoli. Upřímně, SUV jsem vždy pohrdal pro nesmyslné parametry (vysoko těžiště, často menší kufr než kdejaký kombík, ubrzdit tu váhu, když se něco semele taky žádná sláva, jízdní vlastnosti...no vždyť to znáte) a offroad mi přišel pro mé potřeby vždy naprosto nevyužitelný. Nicméně život věci mění a dnes už klidně vyměním rychlost a hbitost za pohodlí, bezpečnost a prostor. Takže aktuálně se zabývám dvěma variantami. XC90 (08-13) ideálně ve verzi V8 a Mitsubihi Pajero (08-12). Vás bych se samozřejmě s dovolením rád zeptal na zkušenosti s XC90:
1) Jak se v ní "bydlí"? Prostor po složení zadních sedaček se mi zdá být dostatečný na přespání pro dva dospělé lidi, je to tak?
2) Vy co máte V8, je třeba ji krmit N98 či vyšším nebo stačí N95?
3) Napadá vás jakýkoli argument proč právě XC90 je/není vhodná pro výše uvedené účely?
Všem moc děkuji za jakékoli věcné komentáře a postřehy ze života s vašimi XC90
