Přátelé,
pod olejovým filtrem se mi dělají kapky oleje, teče to na alternátor a všude okolo vlastně. Místo úniku je špatně zjistitelné, je to všechno mastné, možná dokonce lítá olej pomalinku z trubky , co vede nad filtrem....
Vyměnil jsem těsnění uvnitř držáku filtru (takový oválný gumový kroužek),ale nepomáhá to. Z toho usuzuju na únik odjinud. Možná z těch trubek,ale co s tím? Proč tak najednou,někde něco ucpané? Mám dát jenom svorku?Nemá někdo zkušenost?
díky
XC60 D3 - olej okolo filtru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D3 FWD
XC60 D3 - olej okolo filtru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC60 D3 - olej okolo filtru
Ano tece to z tej teubky hore. Jento na kazdej D5 D4 a D3. Aj po vymene trubky to za 50-70tis km znovu zacne. Mozes skusit apson taketo riesenie u mna zabralo pretesnit tu trubku.
https://youtu.be/kLhsfrZ6vKE"
https://youtu.be/kLhsfrZ6vKE"
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D3 FWD
XC60 D3 - olej okolo filtru
díky,za návod, nicméně zjistil jsem,že je to bohužel kombinace dvou věcí. Trubky nad filtrem jsem utěsnil, teče to pořád a teď je jasný,že přímo z filtru.... dal jsem nové vnitřní těsnění, dotahuju 25Nm+5, pořád teče. Dal jsem další těsnění, jestli to poteče, dlabu na to a dám tam konopí
díky
eagle

díky
eagle
-
Offline
- Příspěvky: 5843
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 D3 - olej okolo filtru
Na tělese filtru je ještě jeden O kroužek. Tak zkus ještě ten.
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D3 FWD
XC60 D3 - olej okolo filtru
Takže konopí nakonec zůstává v šuplíku....
Dal jsem tenoučký O-kroužek pod oválný kroužek na dno drážky ve víku. Na to původní oválný.
Tenký na tělese držáku zůstává.
Dolů pod závity jeden tlustší O kroužek z jiných typů filtrů.
Jsou tam celkem čtyři kusy, ale nechčije to
Pakárna hrozná.
Dal jsem tenoučký O-kroužek pod oválný kroužek na dno drážky ve víku. Na to původní oválný.
Tenký na tělese držáku zůstává.
Dolů pod závity jeden tlustší O kroužek z jiných typů filtrů.
Jsou tam celkem čtyři kusy, ale nechčije to

-
Offline
- Příspěvky: 5843
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 D3 - olej okolo filtru
Tak paráda. A není tam někde malá prasklinka? Ve Volvu by ti dali nový celek za 5500 Kč.
-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
XC60 D3 - olej okolo filtru
Mě v Cardionu řekli 6500,- s dph a po všech slevách... chčije mi to tam stejně, prý celé těleso olejového filtru... tak jestli to není i tento případ? nemáš to tam kolem filtru taky od oleje?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
XC60 D3 - olej okolo filtru
na ten ventil odvetravania (snimač) mne pomohla teflonova paska a raz mi to tieklo cez filter.. zle nasadeny O-kružek....
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
XC60 D3 - olej okolo filtru
Ano, ventil odvětrání preventivně zalepit a těleso filtru zkusit přetěsnit.
Bohužel to někdy teče i v místě, kde není gumové těsnění k dispozici. To je ta horní a dolní část - 3 šrouby a kostky.
Takže rozebrat, odmastit, lehce potřít tmelem na motory a složit.
Když se opravuje, nebo mění alternátor, tak se to tam musí rozebrat a pak to většinou už teče.
Jinak se opravdu někdy mění celé to těleso z termoplastu za nové, nebo jiné netekoucí, protože je to někde prasklé.
To víte, doba plastová
Bohužel to někdy teče i v místě, kde není gumové těsnění k dispozici. To je ta horní a dolní část - 3 šrouby a kostky.
Takže rozebrat, odmastit, lehce potřít tmelem na motory a složit.
Když se opravuje, nebo mění alternátor, tak se to tam musí rozebrat a pak to většinou už teče.
Jinak se opravdu někdy mění celé to těleso z termoplastu za nové, nebo jiné netekoucí, protože je to někde prasklé.
To víte, doba plastová

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé