Zkusím se obrátit pro radu i tady, už fakt nevím, co s tím sráčem.
Po delší době jsem sednul do 307, se kterou teď jezdila manželka. Auto nemá výkon, prostě to jede jako atmosféra. Žádná kontrolka nesvítí, auto nekouří, jenom prostě nejede...
Diagnostika ukázala několik chyb kolem EGR ventilu a chybu polohy plynového pedálu. EGR jsem chtěl vyčistit, ale nakonec jsem koupil novej - chyby zmizely, pedál jsem taky vyměnil, chyba zmizela.
Ale auto pořád nejede. Turbo je tam měněný před 10 000km (akorát jsem se chystal měnit olej, po 10tkm od jeho výměny)
Když jsem sundal hadici sání a zkoušel s ním otáčet, tak se vrtulka normálně točí, bez nějakých vůlí.
Dal jsem to tedy do servisu, kde to čtři týdny stálo, (prý pro nemoc)
Dneska mi volal mechanik, že to měl ještě na diagnostice a že to ukazovalo chybu žhavení.
Že to s někým konzultoval a prý to opravdu můžou dělat ty žhavící svíčky, že když jsou špatný, dvě a víc, že to auto kvůli emisím stáhne výkon.
Má z tím někdo zkušenost? Můžou to opravdu dělat žhavičky?
1,6 hdi 66kW 2005
307 nejede jak má
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
307 nejede jak má
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
307 nejede jak má
tezko rict, zkusil bych nastartovat teply motor ...
vypnes motor - reset chyb
nastartuju teply - zadne emise
jede / nejede?
B.
vypnes motor - reset chyb
nastartuju teply - zadne emise
jede / nejede?
B.
-
Offline
- Příspěvky: 5767
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
307 nejede jak má
Tak 307 není lehké auto a 66KW není moc, navíc v 1,6. Není to jenom sugestivní pocit ? mě třeba přišlo že 307 hrozně špatně brzdí, proti třeba koncernu, ale prý je to tak normální.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
307 nejede jak má
Zkus vyresetovat adaptace. Tátovi to na benzínové 307 pomohlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
307 nejede jak má
Subjektivní pocit to vážně není. Byl to projet i mechanik, prostě tam netlačí turbo.
S teplým motorem jsem jel, po výměně EGRu jsem to jel projet, tak jsem hledal nějakej větší kopec, abych to pořádně protáhnul, takže to jelo třeba i 20km najednou, potom chcípnutej motor a následnej start.
Baterka odpojená na delší dobu, taky nepomohlo. Chyby smazány přes diag.
Vyresetovat adaptace, co tím přesně myslíš? To je přes diag?
S teplým motorem jsem jel, po výměně EGRu jsem to jel projet, tak jsem hledal nějakej větší kopec, abych to pořádně protáhnul, takže to jelo třeba i 20km najednou, potom chcípnutej motor a následnej start.
Baterka odpojená na delší dobu, taky nepomohlo. Chyby smazány přes diag.
Vyresetovat adaptace, co tím přesně myslíš? To je přes diag?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
307 nejede jak má
Jj přes diag, někde je tam položka vymazat, nebo vyresetovat adaptace (diagnostika Delphi).
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
307 nejede jak má
po tom odpojení baterky jsem dal klíček do polohy že svítily kontroly, a půl minuty to tak nechal, což mi taky někdo poradil, aby si řídící jednotka načetla ten novej pedál a egr
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Online
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
307 nejede jak má
zítra se budu stavovat u toho mechanika, má to u sebe, tak se ho zeptám, jestli to dělal.raolsa píše:Jj přes diag, někde je tam položka vymazat, nebo vyresetovat adaptace (diagnostika Delphi).
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
307 nejede jak má
Ano, můžou to dělat ty žhavičky, kamarád to měl na Fordu CMAX 1.6 nafta, auto hlásilo na diagnostice jen chybu žhaviček a padalo do nouzáku. Bylo to v létě, tak ty žhavičky nikdo nepodezíral, ale opravdu za to mohly.yebat píše: Má z tím někdo zkušenost? Můžou to opravdu dělat žhavičky?
Je to údajně kvůli dožhavování po startu a nějak to souvisí s filtrem pevných částic.
Stejně bys ty žhavičky asi měl vyměnit, tak to zkus a uvidíš

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Online
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
307 nejede jak má
Prd žhavičky. Byla to prasklá podtlaková hadička k ovládání turba. U elmag ventilu, co je ,,šikovně'' schovanej za motorem. Takže je k němu přístup jenom zespoda a ještě nahovno.
Proto jsem to vlastně dával do toho servisu, a ještě jsem ho upozorňoval, ať tohle zkontroluje. Mě se pod to jenom nechtělo lízt.
Samozřejmě se na to vysral a vymyslel si ty žhavičky. Ještě když jsem odjížděl, mě přesvědčoval. ,, Uvidíš, to budou ty žhavičky'' (takhle arogantně se mnou dlouho nikdo nemluvil)
Zajímalo by mě, co by dělal, až by je vyměnil, jestli by se mu to vůbec povedlo bez jejich utržení a následnýho půlení motoru.( Jasně,nakonec by vyměnil ještě tu hadičku a řek by, že to bylo žhavičkama. )
Proto jsem to vlastně dával do toho servisu, a ještě jsem ho upozorňoval, ať tohle zkontroluje. Mě se pod to jenom nechtělo lízt.
Samozřejmě se na to vysral a vymyslel si ty žhavičky. Ještě když jsem odjížděl, mě přesvědčoval. ,, Uvidíš, to budou ty žhavičky'' (takhle arogantně se mnou dlouho nikdo nemluvil)
Zajímalo by mě, co by dělal, až by je vyměnil, jestli by se mu to vůbec povedlo bez jejich utržení a následnýho půlení motoru.( Jasně,nakonec by vyměnil ještě tu hadičku a řek by, že to bylo žhavičkama. )
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé