Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Zkušenost s PU na S80
Ahoj, ja mam cele ramena vyplnene powerflexom, cca 50 000km a je to zatial bez problemov.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
To je mi jasny, ale původně byly daleko tvrdší. Tak by mě zajímalo proč z toho udělali teď takový bláto.Tod2 píše:Že by tlumily rázy...?
Btw psal mi Martin, říkal, že už dělají na nápravě, nějaké úpravy na silentbloky pro S80. Tak jsem zvědavý.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Zkušenost s PU na S80
díky za info, to tam asi nastrkám takyDrak3n píše:Ahoj, ja mam cele ramena vyplnene powerflexom, cca 50 000km a je to zatial bez problemov.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Jenže na kolik to vyjde? Dvojice předních silentbloky je za 3800, další 2 za to samé?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Zkušenost s PU na S80
Teoreticky se to vyplatí ... tím jak se mi nebude měnit geometrie, tak to ušetří gumy. A pokud na to nebudu muset sáhnout dalších x let, tak se ušetří i na servisu. A největším benefitem bude to, že to v zimě někde neomotám o strom, protože teď je to jak jezdit na želé
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Zkušenost s PU na S80
2 Tarkin
každá sranda něco stojí a jestli čekáš kvalitativní posun ve výkonu a řízení - holt musí člověk hrábnout do kapsy o něco hlouběji.
Do Power Flexů půjdu až budu dělat další bod - tlumiče, pružiny, silentbloky (pokud zůstanou kačky tak ještě stabíky IPD)
Teď si snad v brzké době odškrtnu brzdy. Tarkine zakousni se a nepolevuj
nakonec budeš mít radost, že je z auta
něco jiného/lepšího.....prachy byly a budou, jestli nemáš povinnost živit další hladové krky v domácnosti, narvi všechny
přebytky do volvíka!!
každá sranda něco stojí a jestli čekáš kvalitativní posun ve výkonu a řízení - holt musí člověk hrábnout do kapsy o něco hlouběji.
Do Power Flexů půjdu až budu dělat další bod - tlumiče, pružiny, silentbloky (pokud zůstanou kačky tak ještě stabíky IPD)
Teď si snad v brzké době odškrtnu brzdy. Tarkine zakousni se a nepolevuj

něco jiného/lepšího.....prachy byly a budou, jestli nemáš povinnost živit další hladové krky v domácnosti, narvi všechny
přebytky do volvíka!!

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Dnes jsem kontroloval druhou stranu auta, protože jsem měl pocit, že tam něco mlátí... I druhý silentblok se po cca 2 měsících uvolnil a nedrží v poloze, rameno naráží a skřípe o nápravu stejně jako to pravé.
Límec, nelímec... z tohohle nemůžu vinit mechanika a vlisování.
Límec, nelímec... z tohohle nemůžu vinit mechanika a vlisování.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Třeba za to může to, že máš vpředu ty původní gumové silentbloky.
Asi to nezbyde nic jiného, než tam dát zase gumové.
Asi to nezbyde nic jiného, než tam dát zase gumové.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Zkušenost s PU na S80
To je pravda. Z toho môžeš viniť len seba, preto že špekuluješTarkin píše:Límec, nelímec... z tohohle nemůžu vinit mechanika a vlisování.

Raolsa to zhrnul pekne:
raolsa píše:Asi to nezbyde nic jiného, než tam dát zase gumové.

A ďalej, pri hľadaní štastia v S80, sa drž týchto rád a všetko bude OK:
každá sranda něco stojí a jestli čekáš kvalitativní posun ve výkonu a řízení - holt musí člověk hrábnout do kapsy o něco hlouběji.
Tarkine zakousni se a nepolevujnakonec budeš mít radost, že je z auta něco jiného/lepšího
narvi všechny přebytky do volvíka!!
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
To už jsem přece řešil. Zbylé dva ze sady tam nepasují a zároveň ty, které tam jsou jsou tvrdší, než ty které se dnes prodávají, nebyl důvod je měnit.Třeba za to může to, že máš vpředu ty původní gumové silentbloky.
Asi to nezbyde nic jiného, než tam dát zase gumové.
Igore... ty jsi s tím webastem také neměl úspěch hned, tenhle topic slouží ke sdílení zkušeností.To je pravda. Z toho môžeš viniť len seba, preto že špekuluješ![]()
A ďalej, pri hľadaní štastia v S80, sa drž týchto rád a všetko bude OK:


Jsem domluvný s Martinem, že mi pošle nové a předělaným návrhem. Tak uvidím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Nové PU vypadají lépe. 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Zkušenost s PU na S80
V cem jsou jine? Ostrejsi nabezna hrana?Tarkin píše:Nové PU vypadají lépe.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Uplně jiný design. Staré měly minimální límec, zhruba tak 1mm, spíše to vypadalo jak zbytky po výrobě, to se utrhlo a už zbylo jen samotné tělo silentbloku.
Po 2 měsících v autě silentbloky vypadaly tak, že jeden měl límce urvané a druhý byl uplně na sračku, jak vypadl z ramena a drtil se někde mezi. Auto vrzalo a skřípalo do rejdu, ramena pak mlátily. Takže říct "Ničemu to nevadí" není uplně pravdivé. Jak jsem psal dříve, postupně se silentblok uvolňoval více a více, začlo to mlátít, rameno skřípat o rám, auto zatáčelo dost težce. Ale nakonec musím poděkovat Martinovi, že to vzal jako reklamaci a poslal mi obratem nové s lepším návrhem. Sice mě to stálo spousty času řešení a peníze na servise... Tyhle už tam snad vydrží. Návrh bych řekl, že je podobný powerflexům. Větší límce, sražená hrana je až ke konci límce, i po nalisování byly v pořádku.


Po 2 měsících v autě silentbloky vypadaly tak, že jeden měl límce urvané a druhý byl uplně na sračku, jak vypadl z ramena a drtil se někde mezi. Auto vrzalo a skřípalo do rejdu, ramena pak mlátily. Takže říct "Ničemu to nevadí" není uplně pravdivé. Jak jsem psal dříve, postupně se silentblok uvolňoval více a více, začlo to mlátít, rameno skřípat o rám, auto zatáčelo dost težce. Ale nakonec musím poděkovat Martinovi, že to vzal jako reklamaci a poslal mi obratem nové s lepším návrhem. Sice mě to stálo spousty času řešení a peníze na servise... Tyhle už tam snad vydrží. Návrh bych řekl, že je podobný powerflexům. Větší límce, sražená hrana je až ke konci límce, i po nalisování byly v pořádku.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Zkušenost s PU na S80
prozradí někdo kolik stojí silentbloky od Martina? Po novém roce se chystám na powerflex.
už delší dobu dodávají na přední rameno přední silentblok komplet, ne jako dřív bez kovových částí, takže je to daleko lepší než dříve, kdy se musel preparovat ten střední díl...
už delší dobu dodávají na přední rameno přední silentblok komplet, ne jako dřív bez kovových částí, takže je to daleko lepší než dříve, kdy se musel preparovat ten střední díl...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Někde to tu bylo určitě napsaný, celá sada 4 kusů je za necelé 3000Kč. Což je v porovnání s powerflexem méně jak polovina.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Zkušenost s PU na S80
a ten přední je taky komplet? nebo se musí preparovat? powerflexi se dají sehnat za 5 000,- komplet a je to "bez" práce
ten zadní Martinův je včetně vnitří trubičky nebo se musí taky preparovat?
ten zadní Martinův je včetně vnitří trubičky nebo se musí taky preparovat?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Je to tu popsané. Změnil se pouze tvar silentbloků. Zbytek je stejný. Zadní silentbloky jsou komplet, přední se musí preparovat vnitřek původního silentbloku, na to nasadit PU a ten vlisovat.
UPDATE: Silentbloky drží na svém místě, fungují skvěle.
UPDATE: Silentbloky drží na svém místě, fungují skvěle.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Další kontrola, vše OK.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bardejov
- Vůz: S80 2,5 TDI 00'
Zkušenost s PU na S80
Tie zadne si namazal ? Alebo dal tam lepidlo ako si vyssie spominal ?
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA

-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Ne, vzhledem k tomu, že ty druhé vypadají uplně jinak a mají rantl, tak nebylo třeba.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
tak musím konstatovat, že silentbloky Lemförder předních ramen (hlavně ten přední) jsou po roce a půl skoro v háji, respektive je to měkota
má někdo zkušenost, co tam dát?
PU asi nechci, ještě jsem přemýšlel o MeyleHD, ale má to cenu?
nebo rovnou jedině originál???
má někdo zkušenost, co tam dát?
PU asi nechci, ještě jsem přemýšlel o MeyleHD, ale má to cenu?
nebo rovnou jedině originál???
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Zkušenost s PU na S80
Hele a co prostě nějakej Starline? Že by neuměli měkkou gumu a ve finále to bude právě to, co chceme?Tod2 píše:tak musím konstatovat, že silentbloky Lemförder předních ramen (hlavně ten přední) jsou po roce a půl skoro v háji, respektive je to měkota
má někdo zkušenost, co tam dát?
PU asi nechci, ještě jsem přemýšlel o MeyleHD, ale má to cenu?
nebo rovnou jedině originál???
Na MeyleHD jsem se taky díval, vypadá to bytelně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
spíš bych řekl pevnou gumu, která se tak nebude žvýkat, ale zároveň bude pořád dobře tlumit...
ono mi přijde, že prostě ta část gumy, která spojuje vnitřek s vnějškem stojí za houby, nebo je slabá, měkká nebo nevím
viděl jsi ty HD v reálu? jak je to tam? je to plné nebo taky jen kousek gumy?
ono mi přijde, že prostě ta část gumy, která spojuje vnitřek s vnějškem stojí za houby, nebo je slabá, měkká nebo nevím
viděl jsi ty HD v reálu? jak je to tam? je to plné nebo taky jen kousek gumy?
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Proč tam nedáš PU? Můžeš si vybrat, buď stejné jako já, Powerflex a nebo na Skandixu jsou za pěknou cenu.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
Protože bych to chtěl mít pohodlné. Předpokládám, že s těmi PU to ztvrdne. Jednu dobu jsem o nich uvažoval, ale těžko soudit, když to není jak vyzkoušet. Třeba je tam nakonec stejně dám. 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé