Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
No zazačátku truchu zadýmal, pokuckal si, ale pak se krásně rozjel bez kouře, byla to naštěstí jen ta upadlá vrtulka takže oprava bez investic, nevím co by si za to vzali v servise, určitě ranec.
Jo a ještě chci moc poděkovat všem, co mi poradili a měli se mnou trpělivost
Jo a ještě chci moc poděkovat všem, co mi poradili a měli se mnou trpělivost
Naposledy upravil(a) tokacek dne 15 lis 2018 17:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Tak to vypada dobre. Rano ho nechej projet cely cyklus. Alespon 20 min do zahrati auta. Jinak se da myslim pustit cyklus pres vidu - 60 min
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Jo jo zítra všechno ještě jednou odzkouším a pak teprve nasadím nárazník až bude jistota, že vše šlape jak má.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Rozborka bufíku - návod
Co jsem vyhrál?raolsa píše:Buď ta tryska nebo se netočila vrtulka. Každopádně je to bufík ven a rozborka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Vypada to na dobry pocit
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Až pojedeš do Jeseníku máš u nas v kavárně zdarma kafe a zákusek dle vlastního výběruraolsa píše:Co jsem vyhrál?raolsa píše:Buď ta tryska nebo se netočila vrtulka. Každopádně je to bufík ven a rozborka.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Kluci bufík dneska opět odzkoušen šlape jak má autíčko dříve topí a mám ještě jeden dotaz, mám jen bufík bez programovaní bohužel se mi nikde neobjeví že bufík jede, žádná kontrolka nic, dá se s tím něco udělat?
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Kontrolku neuvidíš. Spíš za ušetřené peníze za opravu bufíka nalej soft na nezávislé topení s přímým startem a časovačem. c.a. 3tis Kč.tokacek píše:Kluci bufík dneska opět odzkoušen šlape jak má autíčko dříve topí a mám ještě jeden dotaz, mám jen bufík bez programovaní bohužel se mi nikde neobjeví že bufík jede, žádná kontrolka nic, dá se s tím něco udělat?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Ahojte všem , po rozebrání a složení svého bufíku jsem se rozhodl, pokud by byl zájem opravovat bufíky myslím mechanické části + vyčištění více sz j.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Tak to aby ses vybavil i náhradními díly.tokacek píše:Ahojte všem , po rozebrání a složení svého bufíku jsem se rozhodl, pokud by byl zájem opravovat bufíky myslím mechanické části + vyčištění více sz j.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Tak tak. Mel jsi stesti. Vetsinou je potreba osadit bufik novyma komponentama. Jinak i my uz bychom to delali a protoze pristup k ND za zajimave ceny nemame, tak zde radime.
Ten soft na casovani bufika ti nahraje D5T5. Kontaktuj Pavla. Nick ok2ucx
Ten soft na casovani bufika ti nahraje D5T5. Kontaktuj Pavla. Nick ok2ucx
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Rozborka bufíku - návod
Vyzerá to, že opravár kúrení vyrastie ešte skôr ako huba po daždi
A to ešte v utorok nevedel používať VIDA
Super
A to ešte v utorok nevedel používať VIDA
Super
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Asi jsi nečetl že píšu že opravím mechanické věci ne to co jde opravit nebo nastavit přes ViduIgorS píše:Vyzerá to, že opravár kúrení vyrastie ešte skôr ako huba po daždi
A to ešte v utorok nevedel používať VIDA
Super
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Rozborka bufíku - návod
Pánové, včera jsem viděl dokument o transplantaci srdce, nechcete to někdo zkusit? Budu levnej
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Rozborka bufíku - návod
Jestli tě inflace nutí jezdit operovat i k lidem domu. Podívej se na dokument o pupeční kyle. Měl bych zájem.Chase píše:Pánové, včera jsem viděl dokument o transplantaci srdce, nechcete to někdo zkusit? Budu levnej
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Rozborka bufíku - návod
Pinďo, veček kouknu a příští týden to můžeme spáchat, každopádně jen teda po stránce řezání, protože anstezii ani dezinfekci nevlastním. Jo a taky nemám skalpel, ale nůž zn. Tescoma to dá taky
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Rozborka bufíku - návod
Hlavně, že se toho nebojíš. To je půlka úspěchu.
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Rozborka bufíku - návod
Jááááj, to je iné. Tak mechanické veci? Zaujímavé, že si si to kúrenie neopravil hneď mechanicky a bez VIDAtokacek píše:Asi jsi nečetl že píšu že opravím mechanické věci ne to co jde opravit nebo nastavit přes ViduIgorS píše:Vyzerá to, že opravár kúrení vyrastie ešte skôr ako huba po daždi
A to ešte v utorok nevedel používať VIDA
Super
Rozobral som zatiaľ len 5 Webasto Thermo Top kúrení, kvôli tomu aby som z troch nakoniec aj za pomoci profi kúrenára, poskladal jedno 100% funkčné, ktoré mám teraz v aute. Riešil som aj riadiace jednotky v nich a do dvoch som prehrával firmware. Urobil som komplet montáž a inštaláciu v aute aj po stránke elektronickej a aj som časť elektroniky pre ovládanie sám navrhol a vyrobil.
Ale kvôli tomu že mi to už všetko ide, aj tak by som sa neponúkal niekomu, že opravím niekomu čo len mechanické veci na kúrení. No, niekto má kuráž. Ale keď si šikovný tak nie je čo riešiť a nepíšem to v zlom duchu. Ale...
Ono totiž, podľa mňa, v prípade nezávislého kúrenia sa nedá oddeliť elektronická a hlavne diagnostická časť, ktorá sa prevádza a kúrenie ovláda elektronikou od tej časti mechanickej. Keď nebudeš vedieť diagnostikovať, čistá mechanika je nanič, lebo nevieš čo je zle. Potom môžeš meniť dobré za nové ale problém ostane, alebo čo je horšie, zdanlivo sa odstráni, na chvíľu, pár štartov akoby už problém nebol, zákazník odchádza spokojný ale potom sa ten istý problém objaví znova, lebo sa neodstránila príčina. Len sa vymenil diel, ktorý má trošku iné hodnoty a vlastnosti ale prejaví sa to znova, pretože príčina sa neodstránila a elektronika vyhodí chybu za iných okolností. Prešiel som si tým.
No a, pokiaľ ide o mechanické veci na kúrení, myslím, že okrem skúseností s odstránením viacerých typov problémov kúrenia je nevyhnutné mať potrebné skladové zásoby dielov, použitých ale dobrých a niektorých nových, lebo niektoré problémy, ktoré som mal aj ja som vedel odstrániť len skúškou výmeny komponentu za iný, väčšinou nový. Tak som sa musel zásobiť za pomoci môjho známeho kúrenára dielmi. Mal som tak od neho zapožičané tri palivové pumpy, dva vodné čerpadlá, dva ventilátory, tri riadiace jednotky, dva žhaviče a vždy dva kompletné kúrenia. Okrem toho mi ešte meral veľkosť palivovej dávky pumpy ale aj množstvo prečerpanej vody v chladiacom okruhu, termovíznou IR kamerou teploty v hadiciach a spaľovacej komore.
Prajem veľa zdaru s mechanickými opravami a nech sa ti darí
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Několik bufíků jsem měl rozebraných. Jen by mě zajímalo, jak si to představuješ? To by k Tobě někdo přijel na opravu a nebo by ti ten bufík člověk musel poslat?tokacek píše:Ahojte všem , po rozebrání a složení svého bufíku jsem se rozhodl, pokud by byl zájem opravovat bufíky myslím mechanické části + vyčištění více sz j.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Zdar, po přečtení Vašich agrumentů to asi s těmi dufíky nebude fakt tak jednoduché, ale byla to moje počáteční euforie, že se mi ho podařilo zprovoznit. Takže beru zpět svoji nábídku.
Ještě se chci zeptat pokud někdo ví po zastavení bufíku nějakou dobu ještě jede ventilátor nebo čerpadlo ? dík j.
Ještě se chci zeptat pokud někdo ví po zastavení bufíku nějakou dobu ještě jede ventilátor nebo čerpadlo ? dík j.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Budiž ti Tvoje horlivost odpuštěna.tokacek píše:Zdar, po přečtení Vašich agrumentů to asi s těmi dufíky nebude fakt tak jednoduché, ale byla to moje počáteční euforie, že se mi ho podařilo zprovoznit. Takže beru zpět svoji nábídku.
Ještě se chci zeptat pokud někdo ví po zastavení bufíku nějakou dobu ještě jede ventilátor nebo čerpadlo ? dík j.
To zařízení se musí vychladit. Takže se vypne přívod nafty a bufík dál jede, aby vyfoukal spaliny a vychladil se.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Rozborka bufíku - návod
Ano, ide o vypínaciu procedúru kúrenia, ako opísal hajnej. Webasto má dva stavy pri vypínaní. Najprv ukončuje kúrenie, prestane dodávať palivo a prechádza z plného, či polovičného udržovacieho výkonu na nulový, klesá aj teplota v spaľovacej komore, čo označuje Webasto ako stav Burn Out:
a po tomto stave nasleduje procedúra ochladzovania, kedy čerpadlo ešte kvôli chladeniu stále beží, ktorú Webasto označuje stavom Cooling:
Až potom dôjde ku skutočnému vypnutiu kúrenia.
a po tomto stave nasleduje procedúra ochladzovania, kedy čerpadlo ešte kvôli chladeniu stále beží, ktorú Webasto označuje stavom Cooling:
Až potom dôjde ku skutočnému vypnutiu kúrenia.
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Zdar, tak bufíček jede, ale bohužel dneska ráno po nastartování začal jít z výfuku modrý dým, ted jsem ho zkusil znova a opět modrý kouř, diagnostika neukazuje žádnou chybu, připadá mi to jakoby tam šlo hodně nafty a nestačilo jí to spalovat.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Tu trysku jsi testoval, jak jsme radili?tokacek píše:Zdar, tak bufíček jede, ale bohužel dneska ráno po nastartování začal jít z výfuku modrý dým, ted jsem ho zkusil znova a opět modrý kouř, diagnostika neukazuje žádnou chybu, připadá mi to jakoby tam šlo hodně nafty a nestačilo jí to spalovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Muze byt i spatny vetrak. Netoci tolik, kolik by mel a pak se nafta nespaluje korektne.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé