![Implication :jaj:](./images/smilies/pleasantry.gif)
Měli všechny V70 I zelenou nemrzku, nebo se to lámalo?
Mám modely 98, 99 a 2000.
1xT5 a 2x TDI.
Potřebuju ji vyměnit ve všech autech a všude je momentálně růžová.
Ve všech mých vozech je origo volvo zelené barvy na žádném autě jsem nikdy neměnil chladič radiátor topení těs. pod hlavou nic !! Tato na fotce je v autě asi tři roky v létě jsem dělal rozvody ale pumpu jsem neměnil (ředím 1:1 destilkou)IgorS píše:Ale či veľká nádobka, či malá nádobka, stále je to ten istý TDI motor. Nie? Čo iné sa tam menilo?
Je to VW/AUDI motor, nie Volvo, takže čo splňuje VW TL 774 C musí byť preň OK.
Pôvodne som mal v TDI nejakú špinavohnedozelenomodrú, kto vie koľko ročnú.z-d-e-n-a píše:Co vím, tak u TDi je to - velká nádobka = modrá a malá nádobka = červená/růžová
Ibaže táto "modrá"Michl píše:Do Volva patří modrá např. č. 31439720
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/chemicals-consumables/supplies/antifreeze-1-l-concentrate/1009697/
mě ubejvala chladící kapalina. byla červená, taková divně hnědo něco červená. nalil jsem tam originál Volvo G11 a od tý doby nedolejvám (půl roku, do tý doby to bylo každej měsíc třeba čtvrt litru).Herris123 píše:Pokud už nekdo dal červenou G12 nebo do fialova G12+ tak když budeme pokračovat v tom stejnym tak chybu neudelame. Dle mě je komplet vylit a chemiou vyčistit zbytky a pak dat "origo" G11 je zbytečný, nebo má někdo důkaz že G12 čili červený odstín "zničí" chl. systém?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé