 
 Měli všechny V70 I zelenou nemrzku, nebo se to lámalo?
Mám modely 98, 99 a 2000.
1xT5 a 2x TDI.
Potřebuju ji vyměnit ve všech autech a všude je momentálně růžová.
 
  
  
  
 

 
 
 
 
 
  
  
  x 1
 x 1 
  
 Ve všech mých vozech je origo volvo zelené barvy na žádném autě jsem nikdy neměnil chladič radiátor topení těs. pod hlavou nic !! Tato na fotce je v autě asi tři roky v létě jsem dělal rozvody ale pumpu jsem neměnil (ředím 1:1 destilkou)IgorS píše:Ale či veľká nádobka, či malá nádobka, stále je to ten istý TDI motor. Nie? Čo iné sa tam menilo?
Je to VW/AUDI motor, nie Volvo, takže čo splňuje VW TL 774 C musí byť preň OK.
 
 Pôvodne som mal v TDI nejakú špinavohnedozelenomodrú, kto vie koľko ročnú.z-d-e-n-a píše:Co vím, tak u TDi je to - velká nádobka = modrá a malá nádobka = červená/růžová



 
 
 
 Ibaže táto "modrá"Michl píše:Do Volva patří modrá např. č. 31439720
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/chemicals-consumables/supplies/antifreeze-1-l-concentrate/1009697/
 , je zelená:
 , je zelená:
 
  
 
 
 
 
  x 3
 x 3mě ubejvala chladící kapalina. byla červená, taková divně hnědo něco červená. nalil jsem tam originál Volvo G11 a od tý doby nedolejvám (půl roku, do tý doby to bylo každej měsíc třeba čtvrt litru).Herris123 píše:Pokud už nekdo dal červenou G12 nebo do fialova G12+ tak když budeme pokračovat v tom stejnym tak chybu neudelame. Dle mě je komplet vylit a chemiou vyčistit zbytky a pak dat "origo" G11 je zbytečný, nebo má někdo důkaz že G12 čili červený odstín "zničí" chl. systém?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé