Výměna brzd a kotoučů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
Výměna brzd a kotoučů
No přesně a tak je to se vším pouze přebalený jinak totožný už jsem dávno ztratil iluze, že autorizák má zvláštní výrobu náhradních dílů. Jó za značku se holt platí
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Výměna brzd a kotoučů
Ono by to chtělo ty destičky dát oboje vedle sebe pak by byl vidět rozdíl ! A ještě co ten nápis JURID co vím tak to je taky firma co vyrábí brzdy ?smidcze píše:No přesně a tak je to se vším pouze přebalený jinak totožný už jsem dávno ztratil iluze, že autorizák má zvláštní výrobu náhradních dílů. Jó za značku se holt platí
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Výměna brzd a kotoučů
A neni to jak s privatnimi znackami v supermarketu? Pomazankove maslo jim vyrobi Madeta nebo si ho nechaji stocit v Chocni ale podle receptu, jaky si reknou.
Asi pro fabriku neni problem namichat jinou smes, kdyz se zrovna chystaji tisknout Volvo na desky.
Asi pro fabriku neni problem namichat jinou smes, kdyz se zrovna chystaji tisknout Volvo na desky.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Výměna brzd a kotoučů
Měl jsem originál Volvo i Ate a nepoznal jsem rozdíl.
Upřímně už bych je nechtěl... Dávám Ferodo DS Performance, nebo EBC YS a oboje jsou podstatně lepší.
Upřímně už bych je nechtěl... Dávám Ferodo DS Performance, nebo EBC YS a oboje jsou podstatně lepší.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
Výměna brzd a kotoučů
a oboji se daji pouzivat na normalni jezdeni?
nebo je potreba zahrat, aby se pak projevila jejich ,,sila,,?
nebo je potreba zahrat, aby se pak projevila jejich ,,sila,,?
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Výměna brzd a kotoučů
Asi to nebude špatné, ale stojí to 4x tolik co desky ATE.Basstl píše:Měl jsem originál Volvo i Ate a nepoznal jsem rozdíl.
Upřímně už bych je nechtěl... Dávám Ferodo DS Performance, nebo EBC YS a oboje jsou podstatně lepší.
Jinak na Octávce jsem měl standardní Ferodo Premier a zase až taková sláva to nebyla. Za studena to brzdilo o dost hůř a člověk s tím musel počítat.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Výměna brzd a kotoučů
Sice stojí 4x víc, ale je to nejlevnější způsob jak podstatně zlepšit účinek brzd a fungujou i za studena.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Výměna brzd a kotoučů
Ani na faktúre?Basstl píše:Měl jsem originál Volvo i Ate a nepoznal jsem rozdíl.
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Výměna brzd a kotoučů
Tam samozřejmě jo.
Vím že tu spousta lidí upřednostňuje originální díly, ale zrovna u brzd to není žádná výhra.
Teda pokud to nejsou brzdy z dvojkovýho eRka.
Vím že tu spousta lidí upřednostňuje originální díly, ale zrovna u brzd to není žádná výhra.
Teda pokud to nejsou brzdy z dvojkovýho eRka.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Výměna brzd a kotoučů
u těch mi ale bylo od majitelů/volvo servisáků řečeno, že též žádný zázrak - vzhledem k image sportovního kombiku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Výměna brzd a kotoučů
Na závodění to asi moc není, ale čtyřpístky s kotoučema 330 vepředu i vzadu moc kombíků mít nebude.
Navíc zlepšení by stálo řádově desítky až stovky tisíc...
Navíc zlepšení by stálo řádově desítky až stovky tisíc...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Výměna brzd a kotoučů
Já mám teď právě objednané brzdy z XC90 (P+Z), rovnou s repasí brzdičů a lakováním. Přechazím z 305/288 na 336/308 vrtané Zimmermanny.
Se všim všudy počítám cca 25 tisíc. Montáž proběhne zase v AV. Jen zatím nevím jestli se to vleze do 17 kola, pevně doufám že jo.
Páč řešit v jednu chvíli ještě 18 alu + disky, tak mě fakt jebne
Se všim všudy počítám cca 25 tisíc. Montáž proběhne zase v AV. Jen zatím nevím jestli se to vleze do 17 kola, pevně doufám že jo.
Páč řešit v jednu chvíli ještě 18 alu + disky, tak mě fakt jebne
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Výměna brzd a kotoučů
U P2 jsou brzdy XC90 dobrá volba. Za ty prachy bys určitě nic lepšího nesehnal.
Jak je to s brzdičema? Pasujou třmeny z XC90, nebo je potřeba nějaký adaptéry?
Jak je to s brzdičema? Pasujou třmeny z XC90, nebo je potřeba nějaký adaptéry?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Výměna brzd a kotoučů
Disky jedine 17ky z P2 + podlozky napriklad. Origo pre P80 bez sance. Ja mam nachystane tie 320mm z P1-ky
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Výměna brzd a kotoučů
Dával jsem na předek v létě brzdiče 320 mm spolu s kotouči za původní 300 mm a rozdíl při brždění je opravdu znát v kladném slova smyslu. Standardně se u P1 dávaly pro silnější motorizace (D5,T5), takže adaptéry nebyly potřeba.kwiko píše:Disky jedine 17ky z P2 + podlozky napriklad. Origo pre P80 bez sance. Ja mam nachystane tie 320mm z P1-ky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Výměna brzd a kotoučů
Jak psal kwiko, buď podložky (nejspíš 20mm + 20 dlouhých šroubů) nebo tě fakt jebne.Ejdou Rotacak píše:Já mám teď právě objednané brzdy z XC90 (P+Z), rovnou s repasí brzdičů a lakováním. Přechazím z 305/288 na 336/308 vrtané Zimmermanny.
Se všim všudy počítám cca 25 tisíc. Montáž proběhne zase v AV. Jen zatím nevím jestli se to vleze do 17 kola, pevně doufám že jo.
Páč řešit v jednu chvíli ještě 18 alu + disky, tak mě fakt jebne
XC90 měla tři velikosti, 16", 17" a 17,5". Ty tam chceš 336mm, což jsou ty největší, tedy 17,5". A ty máš kola 17". Takže na 99% nee.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Výměna brzd a kotoučů
dopr...Sakra já věděl, že sem utržená p*del a měl si to nejdřív zkontrolovat. Objednávka se už připravuje v AV dílech,
takže pokud sem s 17 diskama nahranej, tak to musim nějak zdvořile pozdržet a sehnat konečně ty Nebuly, ale kde
na ty svoje zhovadilé tužby má člověk pořád brát
takže pokud sem s 17 diskama nahranej, tak to musim nějak zdvořile pozdržet a sehnat konečně ty Nebuly, ale kde
na ty svoje zhovadilé tužby má člověk pořád brát
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Výměna brzd a kotoučů
Něco máš tady v topicu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=464214#p464214
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Výměna brzd a kotoučů
Díky, 320mm se do 17 kola ještě vleze vcelku obstojně, tak třeba by zkously i 336 V70II R má vepředu 330mm a taky s R17
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 318
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Výměna brzd a kotoučů
chlapi co byste doporučili na xc60 D5 136kw na předek? zrovna zvažuju výměnu kotoučů a originál se mi dávat nechce, protože se mi zkroutily. Ate už žádná sláva nebyla (zkoušel jsem na jiných autech) a ferodo mi nevyhovuje, protože studený nefungujou a s autem lítá i moje polovicee...díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Výměna brzd a kotoučů
Zkus TRW.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Výměna brzd a kotoučů
Ja nejak nechapu, jak je mozny, ze skoro vsichni tady maji problemy s ATE. Mam je na predku i zadku (lakovany) v kombinaci s keramickejma deskama a nic se nekrouti. Mozna je problem v tom, ze malokdo cte prilozeny informace - maji se ca 200km "zajet" - tzn zadny mega brzdeni. Tak jsem udelal, ted zu na nich najel nejakych 10k a vse v pohode. A nebo jste koupili nejakej kram v ATE krabici... Jiny vysvetleni nemam...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Výměna brzd a kotoučů
Já mám na ATE 50tis a sotva v polovině životnosti. Přední kotouče jak nové, zadní cca 0,5 sjeté a desky více jak půlka
-
Offline
- Příspěvky: 892
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Výměna brzd a kotoučů
Mám taky na V70I ATE a žádná sláva. Po cca 30 tkm začaly házet, ale to se časem samo srovnalo, teď najeto asi 60tkm a v pohodě. Ale brzdný účinek měla dřívější kombinace kotouče Brembo a destičky Textar lepší
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Výměna brzd a kotoučů
Fakt? Mě přijde, ze to brzdí dobre. Samozřejmě nejsou tak jedovatý jako u novějších aut.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]