Tlak a teplota oleja 850 t5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#1 Tlak a teplota oleja 850 t5
Zdravím, chcem sa spýtať chcem na svojej 850 t5 zapojiť budíky na tlak a teplotu oleja keď už ich mám dva roky doma a vozím sa na upravenom aute bez týchto údajov. Ako ste riešili inštaláciu snímačov? Jedna vec je tá podložka pod vložku filtra otázka je či sa tam zmestí kôli vani ktorá je blízko alebo je na bloku kdesi zaslepený otvor s olejom pod tlakom?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#2 Tlak a teplota oleja 850 t5
Dal jsem Y redukci do bloku místo originálního čidla tlaku oleje. Pak na jednu větev čidlo tlaku, na druhou čidlo teploty. Čidlo tlaku, které jsem použil má dva el. vývody. Jeden pro budík, druhou pro kontrolku na palubce.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#3 Tlak a teplota oleja 850 t5
zaujimalo by ma ci sa vleze pod medzi ten filter a vanu ta podlozka s vyvodmi na snimace tlaku a teploty oleja
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#4 Tlak a teplota oleja 850 t5
objednal som ten sandwich uvidime ci to sadne az to pride
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#5 Tlak a teplota oleja 850 t5
Myslím, že nevejde. Nebo takhle, asi vejde, ale nepůjdou tam podle mě čidla. Navíc, filtr bude nejnižší bod motoru, za to riziko uražení by mi to nestálo.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#6 Tlak a teplota oleja 850 t5
nespomenieš si aký závit je na tom snímači čo ide do bloku? Či to je 1/4 npt alebo čo to vlastne je. Tie aftermarket sú 1/8 npt to viem. Našiel som ešte toto ale moc s mi to nepáči. Stačí že máme tie odporne hadice do chladiča čo furt tečú tam rozmýšlam externý chladič. https://www.google.sk/amp/s/forums.swedespeed.com/showthread.php%3f574482-How-to-Oil-Pressure-Gauge&=1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#7 Tlak a teplota oleja 850 t5
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#8 Tlak a teplota oleja 850 t5
keby to malo aspom este jeden vyvod na snimac teploty oleja
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#9 Tlak a teplota oleja 850 t5
Místo origo čidla tlaku oleje mám toto: http://zavodniauta.cz/motorsport2015/?product=cidlo-vdo-pro-mereni-tlaku-oleje-s-var-kontaktem-0-10-bar - zapojeno jak do budíku, tak na kontrolku tlaku oleje na palubce. Na druhé větvi té Y redukce mám čidlo teploty.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#10 Tlak a teplota oleja 850 t5
a na tomto cidle mas napojeny budik a zaroven origo cidlo tlaku ak to dobre chapem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#11 Tlak a teplota oleja 850 t5
Nechápeš. Origo čidlo mám doma v šuplíku, místo něj mám čidlo z toho odkazu. To má dva vývody. Jeden na drát k budíku, druhý na drát do palubky ke kontrolce.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#12 Tlak a teplota oleja 850 t5
tak som to aj myslel
#13 Tlak a teplota oleja 850 t5
V tom odkazu je možnost výběru ze čtyř tlaků. Jakej je ten správnej?Fíla píše:Místo origo čidla tlaku oleje mám toto: http://zavodniauta.cz/motorsport2015/?product=cidlo-vdo-pro-mereni-tlaku-oleje-s-var-kontaktem-0-10-bar - zapojeno jak do budíku, tak na kontrolku tlaku oleje na palubce. Na druhé větvi té Y redukce mám čidlo teploty.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#14 Tlak a teplota oleja 850 t5
Originální čidlo rozsvítí kontrolku, pokud tlak oleje klesne pod 0,5 Bar.
U zahřátého oleje (cca 90°C) by měl být tlak takovýto:
Minimální tlak oleje při 750ti otáčkách je 1 Bar
Maximální tlak při 4000 otáčkách by měl být 3,5 Baru
Kritický tlak oleje je 7 Bar
Studený start:
tlak oleje +- 6 Bar
Všechny tyto výše uvedené tlaky se mohou o něco málo lišit podle typu a specifikace oleje.
U zahřátého oleje (cca 90°C) by měl být tlak takovýto:
Minimální tlak oleje při 750ti otáčkách je 1 Bar
Maximální tlak při 4000 otáčkách by měl být 3,5 Baru
Kritický tlak oleje je 7 Bar
Studený start:
tlak oleje +- 6 Bar
Všechny tyto výše uvedené tlaky se mohou o něco málo lišit podle typu a specifikace oleje.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#15 Tlak a teplota oleja 850 t5
OK, díky.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek