Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Potřeboval bych poradit. Mám Volvo S90 3,0 132 kW. Poslední rok mám problém se startováním za studena.
V poslední době musím točit starterém i čtyřikrát než to ráno chytne. Po zahřátí už problém se startováním není.
Na autě jsem už zkusil vyměnit čidlo teploty (to, které se nachází u termostatu) a také jsem ve Volvu nechal
vyměnit palivové čerpadlo i regulátor tlaku paliva. Kontrolka diagnostiky se v autě nerozsvítila, tak jsem zatím s tím nebyl ve Volvu nechat
zjistit, v čem by mohla být závada. V autě mám už 12 let sekvenční vstřikování LPG Tartarini.
Chci se zeptat, co bych mohl ještě sám zkontrolovat, na co se zaměřit?
Díky
V poslední době musím točit starterém i čtyřikrát než to ráno chytne. Po zahřátí už problém se startováním není.
Na autě jsem už zkusil vyměnit čidlo teploty (to, které se nachází u termostatu) a také jsem ve Volvu nechal
vyměnit palivové čerpadlo i regulátor tlaku paliva. Kontrolka diagnostiky se v autě nerozsvítila, tak jsem zatím s tím nebyl ve Volvu nechat
zjistit, v čem by mohla být závada. V autě mám už 12 let sekvenční vstřikování LPG Tartarini.
Chci se zeptat, co bych mohl ještě sám zkontrolovat, na co se zaměřit?
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Cidlo pri termostate sluzi vyhradne pre budik.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
A to druhé čidlo je kde na tom šestiválci? Měnil jsem ho zatím akorát na redblocku, tam už vím, kde je..
Na tom šestiválci jsem ho právě nikde nenašel.. Doufám, že to nebude zas někde schované s blbým přístupem..
Na tom šestiválci jsem ho právě nikde nenašel.. Doufám, že to nebude zas někde schované s blbým přístupem..
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Na temene hlavy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Jáj, jako vzadu. Už jsi to někdy měnil? Tam bude zase přístup, boha..
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Tak jsem chtěl to čidlo o víkendu vyměnit, ale nenašel jsem ho. Asi je tam vzadu hodně schované.
-
Offline
- Příspěvky: 1122
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
A zkoušel si jeden den jezdit na benzín a bez jediného přepnutí na plyn?
A následně druhý den jak to bude startovat za studena.
A následně druhý den jak to bude startovat za studena.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
To jsem nezkoušel.. Zkoušel jsem jen přepnout na benzín pár minut před tím než jsem zastavil...
A dělalo to stejně..
A dělalo to stejně..
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Ahoj, tak dneska ráno jsem zkusil jet do práce jen na benzín (asi 13 km) a po práci v 16:30 jsem startoval... Chytlo to asi až na 4-5 pokus...Takže se to chovalo stejně jako když jezdím na plyn...Tom0 píše:A zkoušel si jeden den jezdit na benzín a bez jediného přepnutí na plyn?
A následně druhý den jak to bude startovat za studena.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Nevím jestli je to tvůj případ, ale něco podobného mi kdysi dělalo čidlo otáček motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Jenže, když je motor zahřátý, tak to už chytá dobře. Jen za studena to dělá...raolsa píše:Nevím jestli je to tvůj případ, ale něco podobného mi kdysi dělalo čidlo otáček motoru.
Kde případně najdu to čidlo otáček? Díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Číslo 11
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Jo jo, tak to už vím, o co se jedná. Díky
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
A myslíš, že to může být i tímto snímačem? Na ten by přece nemělo mít vliv, jestli je motor zahřátý nebo studený... Tobě to dělalo taky jen při studeném motoru?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Jak jsem psal, nevím jestli je to tvůj problém.
Mě to dělalo náhodně různě, studený i teplý.
Mě to dělalo náhodně různě, studený i teplý.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Porid si diagnostiku a vycti chyby. To ze nesviti kontrolka motoru neznamena ze tam nejaky nejsou.
A az v tom budes tak se pres ni rovnou pri studenym motoru podivej kolik si motor mysli ze ma stupnu.
A az v tom budes tak se pres ni rovnou pri studenym motoru podivej kolik si motor mysli ze ma stupnu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Já nemám padesát tisíc korun na počítač s diagnostikou, abych si to napojil a taky bych s tím ještě musel umět dělat, že?
Já umím akorát vyblikat kódy na reblokách, ale toto už je na mě moc složité. Zas takový haker a odborník nejsu.
Já umím akorát vyblikat kódy na reblokách, ale toto už je na mě moc složité. Zas takový haker a odborník nejsu.
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Ale di
stačí VAG-KKL kabel (cca 200Kč) a jednoduchý sw Vol-Fcr (zdarma najdeš na uložtu)

-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
A kde to prodávají? To umí všechno zjistit jako originální počítač, co mají ve VOLVU?
Díval jsem se na ten kábl na internetu a všude píšou, že to je pro windows 98 a 2000 a že
to je pro VW, SEat, Audi... Aj na Ebaju všude napsané VW, Seat, Audi... a žádné VOLVO...
Tož nevím. Můžeš poslat nějaký odkaz na stránky, kde najdu ten kabel, který bude určitě
fungovat a mám v počítači WindoWS číslo 10.
Na to Ebaju měli ceny aj za 102 Kč včetně poštovného, ale jak jsem napsal jen pro VW, Seat a Audi... a od roku 2004...
A já mám Volvo S90 z roku 1997...
Díval jsem se na ten kábl na internetu a všude píšou, že to je pro windows 98 a 2000 a že
to je pro VW, SEat, Audi... Aj na Ebaju všude napsané VW, Seat, Audi... a žádné VOLVO...
Tož nevím. Můžeš poslat nějaký odkaz na stránky, kde najdu ten kabel, který bude určitě
fungovat a mám v počítači WindoWS číslo 10.
Na to Ebaju měli ceny aj za 102 Kč včetně poštovného, ale jak jsem napsal jen pro VW, Seat a Audi... a od roku 2004...
A já mám Volvo S90 z roku 1997...
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Co zkusit do vyhledavani na foru zadat KKL?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
Řekl bych že tímhle to nenačteš, to je na novějši
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
vadne cidlo kluky by mu hlasilo na palubke. Ale je samozrejme mozne ze signal nedava iba chvilu a potom uz je ok, chce to vyskusat.
Skus pred samotnym startovanim 2-3x zapnut a vypnut klucik do polohy 2 a az potom nastartovat.
Sviecky si menil kedy ?
Skus pred samotnym startovanim 2-3x zapnut a vypnut klucik do polohy 2 a az potom nastartovat.
Sviecky si menil kedy ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 3,0 132 KW - problém - startování za studena
To už jsem zkoušel několikrát - 2x-3x zapnout a vypnout klíček a pak startovat... nemělo to vliv..Sergej píše:vadne cidlo kluky by mu hlasilo na palubke. Ale je samozrejme mozne ze signal nedava iba chvilu a potom uz je ok, chce to vyskusat.
Skus pred samotnym startovanim 2-3x zapnut a vypnut klucik do polohy 2 a az potom nastartovat.
Sviecky si menil kedy ?
To čidlo polohy kliky se mi právě nezdá, protože to by dělalo i při zahřátém motoru a když je zahřátý, tak to chytne vždy napoprvé..
Jen za studena je problém... Dnes ráno jsem to natočil až na popáté...
Svíčky nemají moc najeto... Nějak dva roky zpátky jsem je měnil... Takže snad nemají ani 30 tisíc...
Regulátor tlaku paliva tam je nový, čerpadlo v nádrži je tam ve Volvu loni dávané druhé... Palivový filtr jsem měnil taky tak před
rokem nebo dvěma... A čidlo teploty jsem vyměnil to, které asi fungovalo správně a je určené pro přístrojovku, takže zbytečně...
Ještě zkusit to vzadu co je, ale to se mi asi doma nepodaří s tím přístupem, co tam je... Ani ho nevidím...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé