Devítka dvouhmota - jednohmota

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#1 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Krystof P. »

Caute,

potřeboval bych poradit od zkušenějších při předělání dvouhmotovýho setrváku na jednohmnotej.
Mám správně:

1) http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=394048

2) http://autodily.mjauto.cz/kod_SH3082204033_r2t254v2t284z4q4l4f494j4d4a666.html?gclid=CjwKCAjwh9_bBRA_EiwApObaOM-g6sb9Y4a5l2zGEnHM-Bl3itruo-Ay-XM16QlzR0uXpOl-PHFBfRoC1ggQAvD_BwE

3) ložisko jaký ? Jsou na výběr podle čísla podvozku, ale to neznám, respektive nevim kde dohledat a tahle spojka stejně je jiná.

4) http://www.retroturbo.com/?product=m90-mainshaft-adapter-prt#!prettyPhoto

5) Setrvák z LH2.4 M46/7 - máte někdo na skladě pls ?

Předem děkuji za pomoc
:beer:

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#2 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Krystof P. »

A ještě mně zajímá - našel jsem nějaký reference ohledně správnýho nasazení s tím, že válec 1 musí bejt v horní úvrati a jakási díra 2 na setrváku se pak musí nasadit do stejný pozice, jako to bylo. Ale moc to nechápu.
https://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineMechanical.htm#FlywheelPositiononReinstallation

A taky jestli je i s ložiskem z RT (viz 4) nutný někde něco zkracovat, prodlužovat atd.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 18 srp 2018 12:55, celkem upraveno 1 x.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Urvanej »

Někde to tu psal petrcz, když předělával svoje auto. Je tu pár lidí dalších, co to předělávalo, tak vydrž.
Setrvák je fuk jak sundáš, ale ten druhej tam musíš dát stejně ohledně tech 60-2-0 okýnek pro LH2.4.
A podložit ten trn musíš, protože klasickej setrvák je tenčí než dvouhmota.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#4 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od peter cz »

Proč rovnou nevezmeš celou spojkovou sadu? Tady v topicu najdeš všechny čísla https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=154170&page=4
Trn pod vidličkou jsem podkládal cca o 5mm (podle podložek...)
Ložisko z RT jsem třeba vůbec nedával (bo v tej době ještě nebylo v nabídce) a taky to funguje, ale asi nebude od věci ho použít...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#5 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Krystof P. »

To je pecka, díky !

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Zajsoft »

Tak a ted jeste to same na C70 2.4T z '04, prosim... ;-D Budu do M56 daval LSD od Quaife, takze u toho rovnou GO a konverzi na jednohmotu :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Urvanej »

To si asi založ svoje téma, protože sem ti těch znalejch od FWD moc nepoleze...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#8 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od HonzaA »

Výměnu mám za sebou na šestiválci, takže neporadím s výběrem dílů, protože se liší. Ale zkoušel jsem to provozovat na dvou převodovkách M90 a obě to v nízkých otáčkách trochu "rozechvívalo". Jenom tím chci říct, že obvzlášť na čtyřválci to bude znát ještě rapidněji a kdo je úchyl na pazvuky jako já, nemusí být spokojený. Možná převodovky M90 na tyto vibrace prostě nejsou stavěné. Měním to zase zpět za (fungl novou) dvouhmotu.

Jinak přeji úspěch s touhle akcí, přinejmenším se člověk nějak zabaví :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od Zajsoft »

HonzaA píše:obě to v nízkých otáčkách trochu "rozechvívalo".
No jeste, ze nizky otacky moc neprovozuju :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

smolda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#10 Devítka dvouhmota - jednohmota

Příspěvek od smolda »

Zajsoft píše:
HonzaA píše:obě to v nízkých otáčkách trochu "rozechvívalo".
No jeste, ze nizky otacky moc neprovozuju :-D
A nemáš M46/47/90 :D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“