Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 392
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
co myslíte...
https://auto.bazos.cz/inzerat/87718371/Volvo-XC90-Rychle-jednani-sleva.php
potřebuju ještě jedno volvo, chtěl jsem placatý (S80) ale tahle xc nevypadá úplně blbě jen ta cena... neviděl jste někdo reálně?
co myslíte...
https://auto.bazos.cz/inzerat/87718371/Volvo-XC90-Rychle-jednani-sleva.php
potřebuju ještě jedno volvo, chtěl jsem placatý (S80) ale tahle xc nevypadá úplně blbě jen ta cena... neviděl jste někdo reálně?
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
První co by muselo dolů jsou přední folie.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takhle na první pohled vypadá fakt pěkně.ivanvanata píše:Zdravím,
co myslíte...
https://auto.bazos.cz/inzerat/87718371/Volvo-XC90-Rychle-jednani-sleva.php
potřebuju ještě jedno volvo, chtěl jsem placatý (S80) ale tahle xc nevypadá úplně blbě jen ta cena... neviděl jste někdo reálně?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zjistit VINko a podle něj, kolik mělo ve dvou letech. Jestli mělo 20, tak je to dobrej kup. Jestli pade, tak asi ne.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
odkaz nefungujethorusk píše:Zdravim Vas kolegovia. Mal by som zaujem kupit S60 konkretne tento exemplar. https://www.autobazar.eu/volvo-s60-d3-m ... 73738.html
Velmi by som ocenil nejake rady na co si dat pozor pri kupe a na co sa zamerat, pripadne ci nemate nejake ine informacie o tomto kuse.
Dakujem Vam.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Poraďte - jakou může mít cenu XC90 r.v. 2008 D5,najeto cca 230 000km,pohledově super stav,prohlídka asi možná nebude - zajímá mě za kolik je to dobrá koupě i s případnými průsery
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ďábel je ukryt v tomto posledním detailu.zedik píše:... za kolik je to dobrá koupě i s případnými průsery
Jestli je např. takové auto byť jen bez údržby automatu, 4kolky a hřebene řízení - můžeš v tom zahučet klidně za 150tis., a to jsem možná optimista. Co je pak "dobrá cena"? Bez prohlídku (někým hodně znalým) kupuješ zajíce v pytli.
Shodou okolností mám info o autě, které má všechny tyto průsery prokazatelně vyřešené, jinak je to dobře udržované a i pěkně vypadající auto.
Když přijedeš, prohlédneš (a budeš mít zakryté tacho), budeš juchat. Koupíš za dobrou cenu kolem 180tis. Avšak nesmí ti vadit, že <spoiler>auto má najeto 4xxxxxkm</spoiler>.
Tak si vyber. Opět -- co je to dobrá cena?
Když tak kontakt po SZ (auto je v Brně).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx: Jak píšeš,je to firemní auto co půjde do prodeje v exekuci - cenu odhaduju okolo 120 000kč.Ale je to risk, i tak jsem o tom přemýšlel
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Šumvald
- Vůz: Mazda 3 BK 2.0MZR-CD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny, prosím o radu ohledně koupě Volva V70 2. generace.
Hledám levné, prostorné auto, v kterém by se dalo i třeba jednu noc přespat někde na horách a padlo mi do oka právě toto Volvo. Nevím ale, na co si u koupě dát pozor, jaké motory vyhledávat apod.
Celkem by se mi líbila motorizace 2.0T 132kw. Výkon by stačil a myslím že do nějakých 9l/100km bych se mohl vejít. Jak je to s tímto motorem? Není to nějaká "výsernice"? Jaké jiné benzinové motory byste doporučili?
Děkuji za rady.
Hledám levné, prostorné auto, v kterém by se dalo i třeba jednu noc přespat někde na horách a padlo mi do oka právě toto Volvo. Nevím ale, na co si u koupě dát pozor, jaké motory vyhledávat apod.
Celkem by se mi líbila motorizace 2.0T 132kw. Výkon by stačil a myslím že do nějakých 9l/100km bych se mohl vejít. Jak je to s tímto motorem? Není to nějaká "výsernice"? Jaké jiné benzinové motory byste doporučili?
Děkuji za rady.
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2.0T je taky fajn motorizace - těch 132kW (nebo s čipem o něco více) to pěkně jede i ve V70II. Před rokem jsem to přivezl švagrovce, spotřebu mají pod 8l/100km (auto je manuál). Bezva auto.
Ani těch 2.5T nejezdí mnoho, obecně pěkný benzín budeš chvíli hledat - žádný není propadák.
Hledej auta po faceliftu (jsou novější, obvykle dobře vybavená a obecně je platforma P2 už dobře vychytaná).
/PL
Ani těch 2.5T nejezdí mnoho, obecně pěkný benzín budeš chvíli hledat - žádný není propadák.
Hledej auta po faceliftu (jsou novější, obvykle dobře vybavená a obecně je platforma P2 už dobře vychytaná).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Dotazy před koupí XC90
Ahoj, chtěl bych v dohledné době pořídit XC 90 a vzhledem k délce výroby a spoustě drobných faceliftů bych si chtěl vyjasnit několik věcí, které mi nejsou z inzerátů zřejmé:
1) jak jsou na tom s výdrží automaty u dieselové verze D5 136kW? S vyšší spotřebou cca o litr oproti manuálu počítám, ale po kolika kilometrech je potřeba něco dělat s převodovkou?V současnosti mám BMW e46, kde byl z výroby točivý moment 410 Nm a převodovka měla nešťastně provozní limit 400 Nm, takže pravidelně musela jít převodovka na výměnu měniče za nový někde okolo 180 tkm. Rád bych tedy věděl, jestli mě něco takového bude čekat také, anebo jestli má Volvo tohle u tohoto modelu vychytanější. Popřípadě jestli třeba byly za začátku výroby nějaké problémy a potom od nějakého roku už byly skříně odolnější...
2) o kolik (pokud vůbec) je menší kufr u 7-místné verze oproti 5-místné verzi? 7 míst nepotřebuju, primární je pro mě velký kufr, takže mě zajímá, jestli se mám na 7-místná auta úplně ve výběru vykašlat... Anebo popřípadě jestli de z té 7-místné udělat 5-místná odebráním těch dvou sedaček?
3) bývají problémy se střešním oknem? Zase ze zkušenosti s BMW se ucpávaly odtokové kanálky a pak zatékalo do interiéru. Popřípadě jestli jsou nějak notoricky poruchová, nebo způsobují skřípání atd?
4) U aut, co měly uvedené ve výbavě xenony, jsem viděl kousky s klasickou čočkou, na které jsem zvyklý, ale i auta, co měly normálně ostřikovače světel a neměly regulaci výšky sklonu světla, ale měly klasickou parabolu. Předpokládám tedy, že obojí je origo a měnilo se to taky od nějakého roku? Pokud ano, doporučili byste jeden systém před tím druhým co do svítivosti?
5) Ohledně těch světel mě ještě zajímá možnost natáčení světel do zatáček - funguje spolehlivě?
6) Poslední dotaz je spíš obecný - je opravdu výhra najít starší auto s nízkým nájezdem (typicky například 2008 pod 100 tkm) s tím, že co se týče předpokládaných nákladů, tak se budou hlásit až podle kilometrového nájezdu? Anebo prostě nějaké věci budou potřeba vyměnit ve stejnou chvíli u stejně starého auta co má najeto 250 tkm i 100 tkm? nevím jestli se vyjadřuju úplně srozumitelně, ale jde mi o to, jestli má cenu připlatit třeba 3 tisíce UER za auto, co má na tachometru půlku...
Předem díky za jakékoliv rady a odpovědi. Se značkou nemám zatím žádnou zkušenost a nerad bych v něčem naletěl
1) jak jsou na tom s výdrží automaty u dieselové verze D5 136kW? S vyšší spotřebou cca o litr oproti manuálu počítám, ale po kolika kilometrech je potřeba něco dělat s převodovkou?V současnosti mám BMW e46, kde byl z výroby točivý moment 410 Nm a převodovka měla nešťastně provozní limit 400 Nm, takže pravidelně musela jít převodovka na výměnu měniče za nový někde okolo 180 tkm. Rád bych tedy věděl, jestli mě něco takového bude čekat také, anebo jestli má Volvo tohle u tohoto modelu vychytanější. Popřípadě jestli třeba byly za začátku výroby nějaké problémy a potom od nějakého roku už byly skříně odolnější...
2) o kolik (pokud vůbec) je menší kufr u 7-místné verze oproti 5-místné verzi? 7 míst nepotřebuju, primární je pro mě velký kufr, takže mě zajímá, jestli se mám na 7-místná auta úplně ve výběru vykašlat... Anebo popřípadě jestli de z té 7-místné udělat 5-místná odebráním těch dvou sedaček?
3) bývají problémy se střešním oknem? Zase ze zkušenosti s BMW se ucpávaly odtokové kanálky a pak zatékalo do interiéru. Popřípadě jestli jsou nějak notoricky poruchová, nebo způsobují skřípání atd?
4) U aut, co měly uvedené ve výbavě xenony, jsem viděl kousky s klasickou čočkou, na které jsem zvyklý, ale i auta, co měly normálně ostřikovače světel a neměly regulaci výšky sklonu světla, ale měly klasickou parabolu. Předpokládám tedy, že obojí je origo a měnilo se to taky od nějakého roku? Pokud ano, doporučili byste jeden systém před tím druhým co do svítivosti?
5) Ohledně těch světel mě ještě zajímá možnost natáčení světel do zatáček - funguje spolehlivě?
6) Poslední dotaz je spíš obecný - je opravdu výhra najít starší auto s nízkým nájezdem (typicky například 2008 pod 100 tkm) s tím, že co se týče předpokládaných nákladů, tak se budou hlásit až podle kilometrového nájezdu? Anebo prostě nějaké věci budou potřeba vyměnit ve stejnou chvíli u stejně starého auta co má najeto 250 tkm i 100 tkm? nevím jestli se vyjadřuju úplně srozumitelně, ale jde mi o to, jestli má cenu připlatit třeba 3 tisíce UER za auto, co má na tachometru půlku...
Předem díky za jakékoliv rady a odpovědi. Se značkou nemám zatím žádnou zkušenost a nerad bych v něčem naletěl

-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
1) podle kilometrů, je dobré, když je olej po 80tis měněný
2) kufry jsou stejné, třetí řada sedaček nic nezabírá
3) šíbr mám a je bez problémů
4) mám dojem, že "čočky" začaly po roce 2007
5) nevím
6) kilometry nikdy nemáš jisté, tak se na ně nevaž (zvláště u nafťáků), teoreticky "časem" mohou zpuchřet všechny gumy (třeba u manuálu když odejde těsnění na pístku spojkového ložiska, tak to je vyndat agregát, kvůli gumičce za pár stovek), ale jinak mě nic nenapadá, co by se kazilo bez ježdění
2) kufry jsou stejné, třetí řada sedaček nic nezabírá
3) šíbr mám a je bez problémů
4) mám dojem, že "čočky" začaly po roce 2007
5) nevím
6) kilometry nikdy nemáš jisté, tak se na ně nevaž (zvláště u nafťáků), teoreticky "časem" mohou zpuchřet všechny gumy (třeba u manuálu když odejde těsnění na pístku spojkového ložiska, tak to je vyndat agregát, kvůli gumičce za pár stovek), ale jinak mě nic nenapadá, co by se kazilo bez ježdění
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je tu někdo, kdo umí získat info podle VINu v německu prodávaného auta? Km ve dvou, případně dalších letech?
Pokud ano, prosím na SZ
Pokud ano, prosím na SZ
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za rychlou reakci!Romulusw píše:1) podle kilometrů, je dobré, když je olej po 80tis měněný
2) kufry jsou stejné, třetí řada sedaček nic nezabírá
3) šíbr mám a je bez problémů
4) mám dojem, že "čočky" začaly po roce 2007
5) nevím
6) kilometry nikdy nemáš jisté, tak se na ně nevaž (zvláště u nafťáků), teoreticky "časem" mohou zpuchřet všechny gumy (třeba u manuálu když odejde těsnění na pístku spojkového ložiska, tak to je vyndat agregát, kvůli gumičce za pár stovek), ale jinak mě nic nenapadá, co by se kazilo bez ježdění

1) Ohledně servisu oleje v převodovce je mi jasné, že náplň není doživotní a budu hledat auta se serviskou, ve které ta výměna byla zaznamenána. To už jsem se poučil ze současného automatu

2) To mi pak ale nejde do hlavy, jak je využitý prostor u 5-dveřové verze, když ty sedačky nemá? To má nějakou schránku pod podlahou kufru kterou 7-místná nemá?
4) Svítí lépe paraboly nebo čočky? je mi jasné, že čočky vypadají moderněji, ale například u halogenů svítí auta s klasickýma parabolama líp, než ty s čočkama a na pořádné světlo v noci si dost potrpím...
Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Toto se týkalo jen T6 200kw verze, kdy almara (4st GM automat) nebyla na výkon motoru připravená. U 5 nebo 6 stupňových automatů není takový problém. Problém jsou nedělané výměny oleje a škoda navíc je, že nelze měnit filtr převodovky.Cromoly píše: 1) Ohledně servisu oleje v převodovce je mi jasné, že náplň není doživotní a budu hledat auta se serviskou, ve které ta výměna byla zaznamenána. To už jsem se poučil ze současného automatuSpíš mi šlo ale o to, jestli jsou ty automaty dimenzované dostatečně. Prostě když má auto 400 Nm, tak jestli má skříň limit 500 Nm anebo 380 Nm a dá se čekat repase i při pravidelné výměně oleje...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
OK, takže když si v servisce ohlídám výměnu oleje po 60 TKM tak bych mohl být klidnej 

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
relativně ano, akorát zbývá jen takovou servisku najít. Pokud se ti to podaří, budeš jeden ze sta šťastných.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle mě takové auto nenajdeš. Možná se někdo chytil za hlavu ve 150tkm a požádal o výměnu. Jestli najdeš, bude to samozřejmě velká výhra.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No já právě četl, že Volvo mělo výměnu oleje v automatu po 60 tkm v servisním plánu...
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To tedy nevim, ale automaticky to nedelali ani nenabizeli
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vycházel jsem z tohoto článku... http://www.auto.cz/ojete-volvo-xc90-2002-2015-takhle-predstavujeme-suv-95313
„Hodně záleží na tom, zda byl v převodovce měněn olej,“ říká Soldát. Tady volvo zaslouží obrovskou pochvalu, neboť jako jeden z mála současných výrobců má výměnu oleje v samočinné převodovce zahrnutou do oficiálního servisního plánu."
„Hodně záleží na tom, zda byl v převodovce měněn olej,“ říká Soldát. Tady volvo zaslouží obrovskou pochvalu, neboť jako jeden z mála současných výrobců má výměnu oleje v samočinné převodovce zahrnutou do oficiálního servisního plánu."
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo. Tento článek si pamatuju, leč realita je jiná. Pro zajímavost se podívám do servisní knížky.Cromoly píše:Vycházel jsem z tohoto článku... http://www.auto.cz/ojete-volvo-xc90-2002-2015-takhle-predstavujeme-suv-95313
„Hodně záleží na tom, zda byl v převodovce měněn olej,“ říká Soldát. Tady volvo zaslouží obrovskou pochvalu, neboť jako jeden z mála současných výrobců má výměnu oleje v samočinné převodovce zahrnutou do oficiálního servisního plánu."
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pocitej, ze to auto pri dane cene bude ve stavu vraku. Kdo je okolo Trebice neporadim. Na chatu tam jezdi na vikendy uzivatel Chase
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: žádný
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
nebyli jste se náhodou někdo podívat na toto Volvo XC70. https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17892557?goFrom=list
Zdá se mi, že by mohlo být v pohodě, akorát cena je trochu vyšší...
nebyli jste se náhodou někdo podívat na toto Volvo XC70. https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17892557?goFrom=list
Zdá se mi, že by mohlo být v pohodě, akorát cena je trochu vyšší...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]