Nízký tlak oleje - vypněte motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Hoj přátelé ♂,
u mojí v70II ´00 2,5TDI se mi z posledních 6i startů 3x objevila tato hláška - nastartuji svítí kontrolka mazání (cca 3 vteřiny) a v tom problikne tahle hláška. Rozsvícení trojúhelníčku s vykřičníkem to nestihne. Olej na měrce cca v 3/4. Proto by mě zajímalo jestli někdo nemá zkušenost, či jestli má cenu jezdit na vidu, která by řekla co je špatně když se auto chová normálně ani nijak nekouří a jindy se kontrolka ani hláška neobjeví. Typicky je to třeba po delším stání třeba 2 dny. Za jakoukoliv radu děkuji.
u mojí v70II ´00 2,5TDI se mi z posledních 6i startů 3x objevila tato hláška - nastartuji svítí kontrolka mazání (cca 3 vteřiny) a v tom problikne tahle hláška. Rozsvícení trojúhelníčku s vykřičníkem to nestihne. Olej na měrce cca v 3/4. Proto by mě zajímalo jestli někdo nemá zkušenost, či jestli má cenu jezdit na vidu, která by řekla co je špatně když se auto chová normálně ani nijak nekouří a jindy se kontrolka ani hláška neobjeví. Typicky je to třeba po delším stání třeba 2 dny. Za jakoukoliv radu děkuji.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Nízký tlak oleje - vypněte motor
jo.....já sem takhle zadřel u V70 motor, stejná situace.
3 roky žádnej problém, pak odvezu auto do servisu na výměnu oleje a už ve chvíli, kdy jsem auto převzal, tak se po
prudkém sešlápnutí plynu na cca 3 vteřiny rozsvítila olejnička (což se nikdy předtím nestalo)
Okamžitě volám zpátky a popisuji závadu, odpověď "všechno máš krásně čerstvě oservisovaný, to víš starý auto,
vadný čidlo" po ujetí 200km motor K.O, zadřená šála na klice.
Postavil se k tomu jako hrdina, začal něco blekotat a já vypláz dalších 30 000kč za motor, rozvody, svíčky a
částečnou GO motoru, kdy sundal hlavu a kontroloval stav, čistil atd.
Auto se jinak chovalo zcela standardně, žádná zvýšená kouřivost, olej na rysce v normě - jen to probliknutí olejničky při
sešlápnutí......a šlo to rychle
3 roky žádnej problém, pak odvezu auto do servisu na výměnu oleje a už ve chvíli, kdy jsem auto převzal, tak se po
prudkém sešlápnutí plynu na cca 3 vteřiny rozsvítila olejnička (což se nikdy předtím nestalo)
Okamžitě volám zpátky a popisuji závadu, odpověď "všechno máš krásně čerstvě oservisovaný, to víš starý auto,
vadný čidlo" po ujetí 200km motor K.O, zadřená šála na klice.
Postavil se k tomu jako hrdina, začal něco blekotat a já vypláz dalších 30 000kč za motor, rozvody, svíčky a
částečnou GO motoru, kdy sundal hlavu a kontroloval stav, čistil atd.
Auto se jinak chovalo zcela standardně, žádná zvýšená kouřivost, olej na rysce v normě - jen to probliknutí olejničky při
sešlápnutí......a šlo to rychle
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Podobné chování jsem měl s nějakým ufo či ufi filtrem z av dílů. Teď jsem dal Mann filtr s 10w40 olejem a kontrolka si ani neblikne. Předtím po nastartování zhasínala s jistou prodlevou, možná ale méně než 3 vteřiny.sk1no píše: nastartuji svítí kontrolka mazání (cca 3 vteřiny)
Možná hypotéza je, že Mann filtr neklade oleji takový odpor a díky tomu je pak vyšší tlak.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Taky už jsem to viděl, po výměně oleje a fitru ten problém vždy zmizel. Ale tak může bejt vydřený olejový čerpadlo a netahá jako zamlada.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Taky bych to tipl na filtr, případně zanesené sítko ve vaně. Než se celý okruh rozhýbe, tak to nemá dostatečný tlak
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Hoj, chtěl bych se zeptat než se do toho pustím. Na D5252T ve v70II ´00. Když budu chtít sundat vanu a vyndat sací koš kvůli čištění tak by mě zajímalo:
♂1Má olejová vana jiný držení než jenom tu "miliardu" šroubů po obvodu?
♂2Pokud budu sundavat sací koš, musí se sundat i čerpadlo potažmo rozvody nebo se dá sundat jenom trubka s košem a je to? (viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&start=50#p717251)
♂3Je něco jinýho co by mohlo být potřeba dokoupit, kromě novýho těsnění pod vanu?
♂4Má někdo zkušenost čím by to šlo rychle a kvalitně vyčistit?
Zatím asi děkuji za případné odpovědi.
♂1Má olejová vana jiný držení než jenom tu "miliardu" šroubů po obvodu?
♂2Pokud budu sundavat sací koš, musí se sundat i čerpadlo potažmo rozvody nebo se dá sundat jenom trubka s košem a je to? (viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&start=50#p717251)
♂3Je něco jinýho co by mohlo být potřeba dokoupit, kromě novýho těsnění pod vanu?
♂4Má někdo zkušenost čím by to šlo rychle a kvalitně vyčistit?
Zatím asi děkuji za případné odpovědi.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Nízký tlak oleje - vypněte motor
1 Nie
2 Nie, dá
3 Tesnenie trubky sania
4 Čističom na brzdy
2 Nie, dá
3 Tesnenie trubky sania
4 Čističom na brzdy
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Možná bych začal tím, že si změřím skutečný tlak oleje.... hadička s manometrem někdy dokáže překvapit. Také začít od filtru není o věci.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
To vycisteni snad nicemu neuskodi a filtr v ramci vymeny udelam.selap píše:Možná bych začal tím, že si změřím skutečný tlak oleje.... hadička s manometrem někdy dokáže překvapit. Také začít od filtru není o věci.....
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Já bych to na 99 % tipoval na ten filtr/sítko či jejich kombinaci. Nevím, jak máš auto dlouho, ale pokud moc dlouho ne a nalil jsi tam kvalitní olej, pravděpodobnost se ještě zvyšuje. Něco podobného jsem tento rok také řešil (ne u Volva). Já to čistil čističem brzd a když mi večer došel, tak ještě benzínem. Vzhledem k tomu, že bylo bordelu dost i ve vaně, to nejhorší jsem vzal v prvním kroku vapkou
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Hoši tak teď jsem úplně v háji takže vás jako znalé radši poprosím o radu Měl jsem plán, že vyměním filtr a olej za mobil 1 a mann(z av dilu tam mám 5w40 podle štítku a prý mobil a filtr uf? - je to natočený k bloku, takže nečitelný) a že se budu držet 5w40. Jenže mobil 1 5w40 u nás nesehnatelný. Tady se radí 5w50 na fb zase 10w40. V příručce co mám zase není zmíňka o mém motoru D5252T takže tápu co teď.
Bojím se aby můj veterán vydržel cestu na dovču a zpět a proto prostor k návrhům.
Dát mobil super 3000 5w40 nebo narvat Mobil 1 Peak Life 5w50 co tu vsichni doporučuji a nebo Mobil Super 2000 X1 10W-40? Na vyčištění vany už se nedostanu, tak se bojím, že když tam dám něco jinýho než tam teď je, aby to třeba někde neurvalo nějakou karbon lavinu a nenapáchalo víc škody než užitku. Najeto minimálně 260.
Bojím se aby můj veterán vydržel cestu na dovču a zpět a proto prostor k návrhům.
Dát mobil super 3000 5w40 nebo narvat Mobil 1 Peak Life 5w50 co tu vsichni doporučuji a nebo Mobil Super 2000 X1 10W-40? Na vyčištění vany už se nedostanu, tak se bojím, že když tam dám něco jinýho než tam teď je, aby to třeba někde neurvalo nějakou karbon lavinu a nenapáchalo víc škody než užitku. Najeto minimálně 260.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Ten olej bych až tak neřešil, použij něco kvalitního, ale nemusíš to nejdražší, ten filtr vyměň hned za kvalitní, Mann, orig...
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nízký tlak oleje - vypněte motor
5W40, nebo 5W50 (stejná specifikace) je to úplně jedno.
Problém, jako takový, vidím ve zpětném ventilku (kulička) olejového čerpadla, po delší době "spadne olej" všechen dolů do vany. Může tam být kus karbonu, nebo nějakého bordelu, protože je to ještě před filtrem.
VIDA ti nic neřekne.
A možná právě ideální situace pro použití BéGéčka.
Problém, jako takový, vidím ve zpětném ventilku (kulička) olejového čerpadla, po delší době "spadne olej" všechen dolů do vany. Může tam být kus karbonu, nebo nějakého bordelu, protože je to ještě před filtrem.
VIDA ti nic neřekne.
A možná právě ideální situace pro použití BéGéčka.
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
BéGéčko budu muset nastudovat. Hodně o tom slýchám, ale zatím to jde mimo měRomulusw píše:5W40, nebo 5W50 (stejná specifikace) je to úplně jedno.
Problém, jako takový, vidím ve zpětném ventilku (kulička) olejového čerpadla, po delší době "spadne olej" všechen dolů do vany. Může tam být kus karbonu, nebo nějakého bordelu, protože je to ještě před filtrem.
VIDA ti nic neřekne.
A možná právě ideální situace pro použití BéGéčka.
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nízký tlak oleje - vypněte motor
A pokud v konstrukci olejového čerpadla není zpětný ventil, tak by měl být ve filtru a ten zřejmě nebude funkční.
Začal bych od něj. Kup nějaký od MANNu, vyměň ho, dolej olej a vyzkoušej.
Začal bych od něj. Kup nějaký od MANNu, vyměň ho, dolej olej a vyzkoušej.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Neni co studovat na BGcku...
Nalejt, nechat min 30min honit v motoru na volnobeh - nebo s tim klidne jako ja chvili jezdit, treba si dojet na nakup a tak...
Podle toho co vytece, bud das novej filtr a olej(dej tu 5W50, vsechny ostatni oleje co jsi napsal, jsou horsi jak co do specifikace, tak co do vlastni kvality, aditiv, etc...).
Pokud potece ultra humac, tak osobne davam novej filtr a vyplachovy olej Paramo V2 + opet BGcko - pokud by z toho sel opet totalni humus(nepravdepodobne, ale pokud byl predtim nekdo prase a poracne nemenil, necistil, lil do toho buhvi co...), tak zopakovat...
Nalejt, nechat min 30min honit v motoru na volnobeh - nebo s tim klidne jako ja chvili jezdit, treba si dojet na nakup a tak...
Podle toho co vytece, bud das novej filtr a olej(dej tu 5W50, vsechny ostatni oleje co jsi napsal, jsou horsi jak co do specifikace, tak co do vlastni kvality, aditiv, etc...).
Pokud potece ultra humac, tak osobne davam novej filtr a vyplachovy olej Paramo V2 + opet BGcko - pokud by z toho sel opet totalni humus(nepravdepodobne, ale pokud byl predtim nekdo prase a poracne nemenil, necistil, lil do toho buhvi co...), tak zopakovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Mám právě čas na výměnu, takže nový olej a filtr a uvidíme.Romulusw píše:A pokud v konstrukci olejového čerpadla není zpětný ventil, tak by měl být ve filtru a ten zřejmě nebude funkční.
Začal bych od něj. Kup nějaký od MANNu, vyměň ho, dolej olej a vyzkoušej.
Herdek už mám objednanou tu 5w40 každopádně jsem zjistil i to, že mám kryt motoru úplně od oleje, takže to teď vyměním za 5w40 budu hledat úniky (nejlíp najít někoho kdo má koule na to umýt motor wapkou) a pak až to vyřeším tak udělám operaci BG, čištění vany, upgrade na 5w50 a snad bude čas řešit ostatní problémyZajsoft píše:Neni co studovat na BGcku...
Nalejt, nechat min 30min honit v motoru na volnobeh - nebo s tim klidne jako ja chvili jezdit, treba si dojet na nakup a tak...
Podle toho co vytece, bud das novej filtr a olej(dej tu 5W50, vsechny ostatni oleje co jsi napsal, jsou horsi jak co do specifikace, tak co do vlastni kvality, aditiv, etc...).
Pokud potece ultra humac, tak osobne davam novej filtr a vyplachovy olej Paramo V2 + opet BGcko - pokud by z toho sel opet totalni humus(nepravdepodobne, ale pokud byl predtim nekdo prase a poracne nemenil, necistil, lil do toho buhvi co...), tak zopakovat...
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Nízký tlak oleje - vypněte motor
[quote="sk1no"][quote="Romulusw"]Herdek už mám objednanou tu 5w40
Mno a nemas ucpany odvetrani motoru? Ze by Ti to plivalo pod vickem?
Mno a nemas ucpany odvetrani motoru? Ze by Ti to plivalo pod vickem?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Myslíš to "UFO" nahoře pod krytem ? Jestli jo, tak po sundání krytu je tam trošku film na tom molitanu v tom krytu a když s tím trošku zahýbu, tak tam olejový vlhko je. Ale nepřijde mi, že by to zasvinilo takhle ten kryt dole. Navíc na týhle straně je paradoxně motor čistej. Možná zkusím najít fotku, jestli jsem to stihnul vyfotit.Zajsoft píše:Mno a nemas ucpany odvetrani motoru? Ze by Ti to plivalo pod vickem?
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Tak tady jsem našel foto jak to vypadalo. Jedna je blbě zaostřená, ale je to poznat, že tam je dost mokro.
https://sk1no.rajce.idnes.cz/Olejovy_ragnarok/#"
https://sk1no.rajce.idnes.cz/Olejovy_ragnarok/#"
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nízký tlak oleje - vypněte motor
No, ale to nebude mít s tím problémem "dlouhého zhasínání" olejničky po delším čase nic společného.sk1no píše: Herdek už mám objednanou tu 5w40 každopádně jsem zjistil i to, že mám kryt motoru úplně od oleje, takže to teď vyměním za 5w40 budu hledat úniky (nejlíp najít někoho kdo má koule na to umýt motor wapkou) a pak až to vyřeším tak udělám operaci BG, čištění vany, upgrade na 5w50 a snad bude čas řešit ostatní problémy
Podle mě je to tím filtrem.
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Nejhorší smrt je z vyděšení, na 5w 50 se vykašli, je to 20 let starý a je to vyhazování peněz a ničemu to nepomůže, jen ti to možná víc poteče, tedy pokud nevíš co s penezi tak jo.Navíc, pokud je tam něco vyběhané, tak s řidším olejem tomu nepomůžeš. Proplach tomu neuškodí, ale proč pořád něco řešíš a ten filtr jsi ještě nevyměnil, klidně kvůli vyzkoušeni nějakej levnej. Z mého pohledu je ten motor relativně suchý, ty nejvíc zaolejovaný části umyj a sleduj co to bude dělat, tipuju to na několik tisíc km než to zase něco bude dělat, vypadá to dost zaprášeně, kapky pod autem to určitě nedělá.
Z venku umýt, zevnitř proplach a nový filtr, pak řeš další.
Z venku umýt, zevnitř proplach a nový filtr, pak řeš další.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Online
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Do starýho TDi 10w40, to není náchylnej benzín. I ta 5w40 dejme tomu, ale 5w50 mi přijde pro tenhle motor zbytečný. Hlavně ten filtr vyměň.
EDIT: Koukám na ty úniky oleje na fotkách - neteče ti spíše servo?
EDIT: Koukám na ty úniky oleje na fotkách - neteče ti spíše servo?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
Nízký tlak oleje - vypněte motor
Servo má setrvalou hladinku.z-d-e-n-a píše:Do starýho TDi 10w40, to není náchylnej benzín. I ta 5w40 dejme tomu, ale 5w50 mi přijde pro tenhle motor zbytečný. Hlavně ten filtr vyměň.
EDIT: Koukám na ty úniky oleje na fotkách - neteče ti spíše servo?
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Modřina - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Nízký tlak oleje - vypněte motor
nenech se zmást setrvalou hladinkou, tam stačí pár kapek, taky jsem to tak měl, olej nemizel, ale mastný to tam bylo pěkně
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé